J0hnny Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 haynes könyvben pedig épp az én mocimat nem találtam pontosan meg... :rolleyes: Nincs harag, de ez a kommunikációs forma korlátozott Ugyanaza a mocid,mint az X16XE vagy X14XE,apróbb eltérések vannak csak. A leirtak szerint neked már a módosított szívósorral van szerelve,amin az EGR nem a tűzfal felé esik,ezért könnyebb kiszedni. A legtutibb megoldás a "levakolás",akkor biztosan kizárható,hogy emiatt rángatna. Látod,te magad írod,hogy korlátozott kommunikációs forma,ezért nem is tudunk már több tanácsot adni. :D Sajnos teleportálni még nem tudom magam,hogy odaugorjak megnézni mi is lehet a baj. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
biviel Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Ugyanaza a mocid,mint az X16XE vagy X14XE,apróbb eltérések vannak csak. A leirtak szerint neked már a módosított szívósorral van szerelve,amin az EGR nem a tűzfal felé esik,ezért könnyebb kiszedni. A legtutibb megoldás a "levakolás",akkor biztosan kizárható,hogy emiatt rángatna. Látod,te magad írod,hogy korlátozott kommunikációs forma,ezért nem is tudunk már több tanácsot adni. :D Sajnos teleportálni még nem tudom magam,hogy odaugorjak megnézni mi is lehet a baj. :rolleyes: De az EGR pont a tüzfal felől van, a lehető legroszabb helyen, meglehetősen bemélyedve a motorba, kb annak közepe körül. Elég nehéz volt olyan szerszámot szerezni, csinálni amivel oda lehet férni kicsavarni, kivenni. ;) Azért várjunk csak, hátha másnak beugrik valami azzal kapcsolatban hogy nem csak alapjáraton dadog, hanem az állandó sebességnél is, gyorsuláskor viszont jól megy... :D Miért, te most hol laksz ha szabad kérdeni? És mit csináltál a 3. kerben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 aha, én meg a sarki pékség (ami az állatorvostól kb 25 méterre van). :rolleyes: szóval kb. 100 méterre tőled. bár ha most MC-nél vagy akkor kb 1000 méter. milyen géped van? Csináltam képet. Biztos láttál , hallottál már Na és akkor a képek 5 perce csináltam ;) Tütü http://kepfeltoltes.hu/100524/DSC02155_www...ltoltes.hu_.jpg Tütü 2 http://kepfeltoltes.hu/100524/DSC02154_www...ltoltes.hu_.jpg És a Mc :D http://kepfeltoltes.hu/100524/DSC02156_www...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Azért várjunk csak, hátha másnak beugrik valami azzal kapcsolatban hogy nem csak alapjáraton dadog, hanem az állandó sebességnél is, gyorsuláskor viszont jól megy... ;) Miért, te most hol laksz ha szabad kérdeni? És mit csináltál a 3. kerben? Na ez kb olyan,hogy amikor a bal fülem vakarom,fáj a jobb nagylábujjam,vajon mitől lehet? :rolleyes: Egyébként lehet beégett szeleptől is a probléma,X14XE-n már találkoztunk ilyennel. Ott laktam albiban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
biviel Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Csináltam képet. Biztos láttál "rozsaszin dobókockák ,kispárnák a hátsó ablakban" ,hallottál már "lyukas kipufogó, 600Watt" Na és akkor a képek 5 perce csináltam ;) Tütü Tütü 2 És a Mc :D http://kepfeltoltes.hu/100524/DSC02156_www...ltoltes.hu_.jpg Köszi a képeket. Tudom hol parkolsz. A "faluházban", első emeleten laksz most? :rolleyes: Milyen a motrod pontosan? Hány éves? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Köszi a képeket. Tudom hol parkolsz. A "faluházban", első emeleten laksz most? :rolleyes: Milyen a motrod pontosan? Hány éves? Jaja "bár aki kicsit ismeri a környéket az rögtön levágja:)" C14NZ 92 es Link to comment Megosztás: More sharing options...
biviel Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Jaja "bár aki kicsit ismeri a környéket az rögtön levágja:)" C14NZ 92 es Én szeretem a környéket. most lemegyek nekiesek az alapjáratinak, szemrevételezem. Írok neked priviben, Zsolt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Én szeretem a környéket. most lemegyek nekiesek az alapjáratinak, szemrevételezem. Írok neked priviben, Zsolt! Oks. Válaszoltam is. Amúgy én laikus vagyok de volt már gondom az alapjáratival egy C16Nz n. A szerelő levette és beáztatta benzinbe : ) Megoldotta a problémát. Hallottam már olyat is hogy az alapjárati csúcsa el volt kopva. Nem lehet hogy az üzemanyag összetétele nem tetszik a motornak? Vagy valami elektromos probléma nem lehet? teszem fel valami nagy terhelés miatt leesne a fordulatszám? "attól is rángat a motor" Járó motornál próbáltad már a vezetékeket mozgatni? Mert pl nekem a "rotor jeladó" kábele megvan törve csatlakozónál és ha mozgatom akkor ez jól észrevehető.... Minden esetre sok sikert! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Sziasztok! Az aktív szénszűrőre menő vákum csövön találtam 2 kemény dudort. Olyan mintha daganatos lenne, de nem tudom összenyomni. Lehet, hogy széndarab van benne? Okozhat ez leeső fordulatot? Ha kuka a szűrő, akkor hol lehet ilyet kapni? Üdv: ZsöPö Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 (edited) Sziasztok! Az aktív szénszűrőre menő vákum csövön találtam 2 kemény dudort. Olyan mintha daganatos lenne, de nem tudom összenyomni. Lehet, hogy széndarab van benne? Okozhat ez leeső fordulatot? Ha kuka a szűrő, akkor hol lehet ilyet kapni? Üdv: ZsöPö Előfordul, Novynak is szívott be szenet, most nem tudom ki de valaki árul itt a fórumon egy Astrát darabokban , az ő képei között láttam aktívszenes tartályt. Öcsibácsi árul szűrőt. Módosítva Május24, 2010 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Az okosok a kartergáz mennyiségét általában a motor által beszívott levegő százalékában adják meg. Ez egy nagyon ritka és igazán semmit mondó adat! A lényeg, hogy a kartergáz egy motornál olyan sajátos adat, mint az olajfogyasztás. A mennyiségét leginkább úgy lehet véleményezni, hogy több hasonló korú és állapotú típusazonos motornál megnézed (mondjuk egy találkozó alkalmával) és hasonlítod a tiédhez. Amíg nem okoz gondot (pl. túl sokszor kell takarítani az injektorházat és az alapjáratit, vagy nagyon lerontja az emissziót), addig nem kell vele foglalkozni. Ha még is, akkor vagy motorfelújítás, mert megérett rá, vagy kartergáz szűrés, lecsapatás, vagy egyéb mókolások - ez kis költségvetésből kihozható. Az olajszivárgásnál pedig pontosan meg kell határozni a helyet (aláfekvés, zseblámpa, ha kell bontás, hogy egyértelműen meg lehessen határozni honnan folyik a lé). Hátsó főtengely szimering cserénél én levettem a váltót. Köszönöm a választ! A haverom megígérte hogy segít, a leömlő, karter levételében. Türelmetlen voltam ,mert már 2 hete is volt. Na akkor nézzük meg honnan folyat. Emelő berak, hát igen ott a lendkerék borítás alján csöpögőzik picit. Van ugye a ennek meg a kuplungnak 1-1 4 csavaros borítása tömítés nélkül- sőt az egyenes lemeznél van egy kifolyó nyílás is gondolom ,ha sok olajat kap, akkor legyen hol kifolyni. NEM volt könnyű minden csavart bontani, kelett hozzá 11es kulcs, fékcsőhöz való kulcs, motoros csavarozó, némi anyázás, brigéciol, fékitisztító. Türelem. A lemezek ratyik voltak a lendkerék szép tiszta, a ház alján volt szutyok. A váltó felől van egy luk, na ott volt egy szép kátrányos lerakódás- na itt vettem elő a rongy, féktisztító kombót. A karter váltó felőli oldalán van némi olajfolyás. A KÉT tőcsavart megmozdítani sem tudtam a leömlőnél, mondom ha az megindul akkor egyedül is végicsinálom, a ráöntött csavarlazító jó büdösen égett. + a tömítésnél több csavar alig elérhető, még több meg bele van rohadva, páron húztam picit. Nem lettem okosabb, miből látszik hogy a váltóoldali szimmering kész és csereérett? és merre folyat????(nem akarom más zsebét tömni feleslegesen) a kuplung is kapott a pucerájból + megkértem a nejemet hogy nyomja már ki, (felemelt kocsi+ kiló 110 ) de nem láttam hogy mennyire emel ki, volt olyan kis biszbasz kicsit koszos, letöröltem - a kinyomó csapágynak gondoltam de biztos tévedek. Mivel fel volt bakolva, más dolgom semmi, kocsi nélkülözhető, Olajcsere, maradék TopGard 10W40 2 liter, +GM 5W30 Synth 1 liter, pont a közepéig ér a nívónak, a minimum felett van. A régi szuroksötét anyag volt, egy év és 11.500 km után került ki- igen sok városi használat volt benne, és tapizás átöntés közben láttam hogy volt benne rozsda, vagy valami egyéb cucc. A gumiharangoknál picit taperáltam, ilyen nagyobb szemcséjű por jött le róluk- de tömörnek tűnnek. Ráadásnak kivettem a dobbetéteket elől. Volt kosz mögöttük, 2 ponton rozsdahalom, az ajtóüregnél ilyen alvázvédőszerűség, de jól felázva elszíneződve. A Teleszkóp gumiágyból kimostam a port, a kerék és az ajtónál lévő üreg is kimosásra került. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 miből látszik hogy a váltóoldali szimmering kész és csereérett? és merre folyat A motor és a váltó illesztésénél csepeg lent a legalsó ponton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZEK Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Sziasztok!!A kérdésem az lenne ,hogy mitöl van az.hogy folyamatosan világit a motorhibajelzö lámpa és néha leáll az autó és rángat hol alapjáraton,hol menetközbe valamikor kialszik a lámpa valamikor egyfolytába világit tavaly már szerelték ezzel és ugynézki nem elég jol!!motorkod c20ne Más:::ha hivatalosan szertnék 1 xe mocit bele az milyen anyagi gondokkal jár??? Valaki végigjárta már ezt a turturát?? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Sziasztok!!A kérdésem az lenne ,hogy mitöl van az.hogy folyamatosan világit a motorhibajelzö lámpa és néha leáll az autó és rángat hol alapjáraton,hol menetközbe valamikor kialszik a lámpa valamikor egyfolytába világit tavaly már szerelték ezzel és ugynézki nem elég jol!!motorkod c20ne Más:::ha hivatalosan szertnék 1 xe mocit bele az milyen anyagi gondokkal jár??? Valaki végigjárta már ezt a turturát?? ;) Villogtasd ki, és megmondja ő hogy mi a kínja. Azé' van benne :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Közben erőteljesen gondolkodtam :rolleyes: . Az aktív szűrő célja, hogy a párolgó benzin nem menjen kárba. UGYE? Közben megfigyeltem, hogy ha teletankolom az autót, akkor kegyetlen benzinszag van az autóban. UTALHAT EZ AZ AKTÍV SZŰRŐ HIBÁJÁRA? Valaki régen írta, hogy ez kiiktatható. Valami le kell dugózni, valamit meg szabadon hagyni. Légyszi írja nekem le valaki. Nem akarom véglegesen így hagyni, de próbára jó lenne. Nem akarok fölöslegesen vásárolni. Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZEK Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Villogtasd ki, és megmondja ő hogy mi a kínja. Azé' van benne :rolleyes: csak gondoltam az fog válaszolni akinek volt már ilyen baja mert nem akarok 10 000reket kidobni az ablakon!! a másik kérdésre és légyszives valaki olyan irjon aki már járt ebben a cipöben!!köszi!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 csak gondoltam az fog válaszolni akinek volt már ilyen baja mert nem akarok 10 000reket kidobni az ablakon!! a másik kérdésre és légyszives valaki olyan irjon aki már járt ebben a cipöben!!köszi!! :D A villogtatás nem kerül pénzbe, viszont az ha vakon, találomra elkezd az ember alkatrészeket cserélgetni, az igen. :rolleyes: Egy ilyen probléma kb. 30 dologtól lehet, azért lenne némileg egyszerűbb ha kivillognád belőle hogy mitől is van. Fog olyan is írni akinek volt ilyen gondja. De van egy tippem hogy mit fog válaszolni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 csak gondoltam az fog válaszolni akinek volt már ilyen baja mert nem akarok 10 000reket kidobni az ablakon!! a másik kérdésre és légyszives valaki olyan irjon aki már járt ebben a cipöben!!köszi!! :rolleyes: Kivillogtatás hogyanja... Az NE -->> XE upgrade nem megy hivatalosan,vagy ha igen,akkor piszok drága móka az engedélyek beszerzése. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZEK Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Kivillogtatás hogyanja... Az NE -->> XE upgrade nem megy hivatalosan,vagy ha igen,akkor piszok drága móka az engedélyek beszerzése. :rolleyes: És ha csak ugy beledobom a mocit akkor müszakin nemigazán fog átmenni mi ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
soliver Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Üdv! Van egy kis gondom. Vezérmű szíjat akarok cserélni /x16szr/ de ahogy a könyv írja 5.-be be fék benyomva, sajna elforog a motor és nem akar meglazulni... néztem neten egy melegítés+ légkulcsos megoldást de utobbi nincs. Arra gondolok h ha melegítem megsérül a szíj és mégsem tudom meglazítani. Mit javasoltok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Közben erőteljesen gondolkodtam ;) . Az aktív szűrő célja, hogy a párolgó benzin nem menjen kárba. UGYE? Közben megfigyeltem, hogy ha teletankolom az autót, akkor kegyetlen benzinszag van az autóban. UTALHAT EZ AZ AKTÍV SZŰRŐ HIBÁJÁRA? Valaki régen írta, hogy ez kiiktatható. Valami le kell dugózni, valamit meg szabadon hagyni. Légyszi írja nekem le valaki. Nem akarom véglegesen így hagyni, de próbára jó lenne. Nem akarok fölöslegesen vásárolni. Köszönöm a segítséget! Az a szűrő a benzingőzt nem engedi a levegőbe "környezetvédelem" cimén. Nekem össze volt törve, szétporladt. Kiszórtam belőle az összeset és visszadugtam rá ugyanúgy a csöveket. Jó az úgy! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Közben erőteljesen gondolkodtam :rolleyes: . Az aktív szűrő célja, hogy a párolgó benzin nem menjen kárba. UGYE? Közben megfigyeltem, hogy ha teletankolom az autót, akkor kegyetlen benzinszag van az autóban. UTALHAT EZ AZ AKTÍV SZŰRŐ HIBÁJÁRA? Valaki régen írta, hogy ez kiiktatható. Valami le kell dugózni, valamit meg szabadon hagyni. Légyszi írja nekem le valaki. Nem akarom véglegesen így hagyni, de próbára jó lenne. Nem akarok fölöslegesen vásárolni. Nem közvetlen a szűrő inkább a rossz szűrőből kijövő széndarabok által okozott dugulás ami miatt lehet akár benzinszag is. Azt a csődarabot amiben a kemény dudoraid vannak cseréld vagy takarítsad ki, mert összeszívhatja és behorpaszthatja a tankod ha nem tud szellőzni. Van aki már kiiktatta, lehet ő megmondja hogyan. Nem vagyok benne biztos, de mintha a szűrésen kívül vákuum tartány szerepe is lenne aminek köszönhető, hogy motor leállítás után is még pár fékezés erejéig van rásegítése a féknek. Én egy kis szűrőt tennék be a csőbe iktatva. Én már meg is vettem, hogy megelőzés céllal betegyem, de még a polcon figyel. Ilyenem van: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Az a szűrő a benzingőzt nem engedi a levegőbe "környezetvédelem" cimén. Nekem össze volt törve, szétporladt. Kiszórtam belőle az összeset és visszadugtam rá ugyanúgy a csöveket. Jó az úgy! :rolleyes: http://lh6.ggpht.com/_HRl2grF06j8/S8sQ8Jie.../Picture(1).jpg Tudtommal nem engedi a környezetbe hanem a szívócsonkba van kötve és megeteti a motorral a benzingőzt. Hogy miért kell a szénszűrő azt nem tudom. Talán nagyon extrém estben ha annyi gőz jön amit nem nyel el a motor talán akkor kerülhet a környezetbe ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Tudtommal nem engedi a környezetbe hanem a szívócsonkba van kötve és megeteti a motorral a benzingőzt. Hogy miért kell a szénszűrő azt nem tudom. Talán nagyon extrém estben ha annyi gőz jön amit nem nyel el a motor talán akkor kerülhet a környezetbe ;) Ja-ja, meglehet...de képpel ne idézz! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Az érdekesség, hogy a dudor a kis vákumcsövön van. Tehát nem a hátulról jövő nagy csövön. Elképzelhető, hogy a vákumcső dugulása okozhat fulladozó alapjáratot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts