Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

A sok olajsár miatt a nyomásszabályzó szaraxik szerintem.

Egy teljes szétszedés,takarítás sokat segíthet.

Teljes HF felújítás és egy gyűrűzés,aztán majd kiderül.

progress :lol:

+ főteng csapágyak csere, és főteng köszörülés ... ilyet még senki se látott, hogy ennyire halk, és ennyire szar :devlish:

Ezt valahogy észre sem veszi. :lol:

kicsit több a dolgom...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Tanácsot ill. ötleteket várok! Egy X16SZR tipusú f astra caravanom van. Az alapjáratom hidegen jó, de meleg motornál kb. egy perc alapjárat után kigyullad a sárga hibalámpa és a fordulat nem megy 1200-1500 alá. Az alapjárati motor cserélve, Szakszervízben hibakód:0505 /alapjárati levegőszab./ Csövek átnézve, AGR szelep ellenőrizve. Van valakinek további ötlete? Előrre is köszönöm!

Vagy inkább alapjárati csere.

Kopott lehet a kúpja is,de nekem pl a tengelye volt megkopva,lötyögött,mint az állat.

Másfelöl még mindig lehet fals levegő,pl a devandernél is szívhat falsot.

:devlish:

Link to comment
Megosztás:

Ha tényleg cserélték,akkor ok,de a devander lehúzását gondolom a szervízben nem csinálták meg.

Azt nem tudom, de nálam vezérlés csere után jött elő, ami a vízpumpa miatt előre lett hozva olyan 15000 km-el. Nem bírtam kézzel elforgatni.

Első melegmocis megállásnál már csinálta, addig sosem. Aztán, hogy volt-e összefüggés..... :devlish:

Az biztos, hogy ezzel kezdte az ECU, folytatta azzal, hogy a lambda bemenetet a szonda nem bírta lehúzni 1V alá. Fix 1V nem igazán megfelelő érték. Végül kidobtam a fenébe a komp-ot és minden gond varázsütésre elmúlt

Persze, nem akartam vészmadárkodni, de anno az enyémen minden lehetséges dolgot elkövettünk már, eredmény =0.

Igaz a szakszervizek sincsenek mindig a topon, de őket én sose látogattam....rossz tapasztalok okán....

Link to comment
Megosztás:

Azt nem tudom, de nálam vezérlés csere után jött elő, ami a vízpumpa miatt előre lett hozva olyan 15000 km-el. Nem bírtam kézzel elforgatni.

Első melegmocis megállásnál már csinálta, addig sosem. Aztán, hogy volt-e összefüggés..... :devlish:

Az biztos, hogy ezzel kezdte az ECU, folytatta azzal, hogy a lambda bemenetet a szonda nem bírta lehúzni 1V alá. Fix 1V nem igazán megfelelő érték. Végül kidobtam a fenébe a komp-ot és minden gond varázsütésre elmúlt

Persze, nem akartam vészmadárkodni, de anno az enyémen minden lehetséges dolgot elkövettünk már, eredmény =0.

Igaz a szakszervizek sincsenek mindig a topon, de őket én sose látogattam....rossz tapasztalok okán....

Értelek,én csak azt mondom,hogy ne rögtön agysebészhez menjünk,ha elvágtuk az ujjunk. :lol:

Mint haver fiat bravaja...nem indult.Szervíz -> ECU csere.Másik szervíz -> a főtengelyjeladó csatija széthullott,cserélték a csatit és 2EFt ellenében müködött a gépsas.

Link to comment
Megosztás:

Értelek,én csak azt mondom,hogy ne rögtön agysebészhez menjünk,ha elvágtuk az ujjunk. :lol:

Mint haver fiat bravaja...nem indult.Szervíz -> ECU csere.Másik szervíz -> a főtengelyjeladó csatija széthullott,cserélték a csatit és 2EFt ellenében müködött a gépsas.

Neked legyen igazad :lol: Ahogy emléxem az a kis "O" gyűrű az alapjáratin is tud furcsa dolgokat csinálni....

Erről beszéltem. Engem azzal próbáltak egyszer megmajmolni, hogy a szelepfedél leszerelése nélkül állítottak szelephézagot (fiesta). :devlish: Rákérdeztem ez hogy lehet? A válasz: öööööö..... 6000-el kevesebb a számla.

Mondanom se kell, hogy úgy jöttem el, hogy egy huncut vasat sem kellett végül fizetnem. :lol: :lol:

Azóta akkor is forog a gyomrom, ha a környéken elmegyek....

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ezt csinálja valamikor, én s kitisztitótam az alapjárati mocit! én ugy szoktam rende rakni hogy felkapcsolom a villágitást és ugy jó lesz visszaesik nem tudom miért!

Kösziiii! :devlish: De nem müxik... az a baj... megpuceráltam az alapjárati motort, de még így is meg meg emelkedik a fordulatszám 1500-2000-re :lol:
Link to comment
Megosztás:

Állítsd vissza a mocit, valamiért nem találja a helyét.

Járó motornál húzd le a csatit az alapjáratiról. Állítsd le a motort, dugd vissza a csatit. Mindezt meleg motornál! Indításkor nagyon alacsony fordulatszámon fog járni néhány mp-ig, aztán helyreáll. Ha visszajön a probláma néhány nap után akkor ECU csere! :devlish:

Köszönöm a tippet! Még ezt nem próbáltam. Egyébként mi az a devander és hol található?

Link to comment
Megosztás:

Én azt ma szedtem ki. Tök egyszerű volt.

1 fékpedálrol leoldani: letolod a lemezes biztosítót, tök ugyan úgy, akár a kipufogónál, és félrehúzod a rugót, ami még ott van.

2 elöl kioldod a két csavart a főfékhenger talpáról

3 a devander talpairol kicsavarod a 4 csavart(4. csavar a kiegyenlítő mögött van, amit két anya fog), és lehúzod a gumiharmónikát.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Éppen egy motorcsere előtt állok..

Jelenleg a verdában C16Nz

A szakinál van egy C16SE és egy C18NZ moci. Mindkettő kb ugyanolyan állapotban van és ugyanannyiba is kerül.

Szerintetek városi használatra melyik a használhatóbb motor? Van érzékelhető különbség a 90LE/145Nm (1.8) és a 100LE/135Nm (1.6) között?

Darky

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Éppen egy motorcsere előtt állok..

Jelenleg a verdában 1.6Nz

A szakinál van egy 16SE és egy 16NZ moci. Mindkettő kb ugyanolyan állapotban van és ugyanannyiba is kerül.

Szerintetek városi használatra melyik a használhatóbb motor? Van érzékelhető különbség a 90LE/145Nm (1.8) és a 100LE/135Nm (1.6) között?

Darky

Valamit nem értek, akkor C(bár ezt nem írtad)16NZ, vagy C16SE? Mert akkor ez vagy 75, vagy 100paci.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Kéne egy kis segitség.

Keresem azt a vállalkozó szellemű autós kollégát aki vezérmű szíjat cserélne Ma-Holnap-Holnapután :devlish:

Ha esetleg van a zsebetekben egy korrekt szerelő akkor megköszönném ha megadnátok a számát vagy hívna a 06703494183 as számon.

Biztos vagyok benne hogy nem csak én szoktam hétvégén gályázni....:lol:

Alkatrészek megvannak

Vezérműszíj.

Feszítőgörgő.

Vízpumpa.

Termosztát.

Köszönöm szépen

Zsolti

WANTED!!!

Budapesti vagyok és természetesen tudok menni ahova kell...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Kéne egy kis segitség.

Keresem azt a vállalkozó szellemű autós kollégát aki vezérmű szíjat cserélne Ma-Holnap-Holnapután :devlish:

Ha esetleg van a zsebetekben egy korrekt szerelő akkor megköszönném ha megadnátok a számát vagy hívna a 06703494183 as számon.

Biztos vagyok benne hogy nem csak én szoktam hétvégén gályázni....:lol:

Alkatrészek megvannak

Vezérműszíj.

Feszítőgörgő.

Vízpumpa.

Termosztát.

Köszönöm szépen

Zsolti

WANTED!!!

Budapesti vagyok és természetesen tudok menni ahova kell...

Beszélj Danival! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Beszéltem:D

Johnny:

Köszönöm szépen!!!

Hatalmas Up a korrekt "Daninak"

Van is időpontom vasárnapra :devlish:

Lenne még egy kérdésem.

Nem tudsz valami trükköt hogy a termosztát kinyisson?

Csak mert Törökbálintig el kéne jutnom úgy hogy ne főzzem meg a motort :S

Milyen motor van a gépedben?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.