Novy Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 A sok olajsár miatt a nyomásszabályzó szaraxik szerintem. Egy teljes szétszedés,takarítás sokat segíthet. Teljes HF felújítás és egy gyűrűzés,aztán majd kiderül. progress :lol: + főteng csapágyak csere, és főteng köszörülés ... ilyet még senki se látott, hogy ennyire halk, és ennyire szar :devlish: Ezt valahogy észre sem veszi. :lol: kicsit több a dolgom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Sziasztok! Tanácsot ill. ötleteket várok! Egy X16SZR tipusú f astra caravanom van. Az alapjáratom hidegen jó, de meleg motornál kb. egy perc alapjárat után kigyullad a sárga hibalámpa és a fordulat nem megy 1200-1500 alá. Az alapjárati motor cserélve, Szakszervízben hibakód:0505 /alapjárati levegőszab./ Csövek átnézve, AGR szelep ellenőrizve. Van valakinek további ötlete? Előrre is köszönöm! Vagy inkább alapjárati csere. Kopott lehet a kúpja is,de nekem pl a tengelye volt megkopva,lötyögött,mint az állat. Másfelöl még mindig lehet fals levegő,pl a devandernél is szívhat falsot. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 :lol: Ha tényleg cserélték,akkor ok,de a devander lehúzását gondolom a szervízben nem csinálták meg,másrészt ne rögtön az ECU-t cseréljük már. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Ha tényleg cserélték,akkor ok,de a devander lehúzását gondolom a szervízben nem csinálták meg. Azt nem tudom, de nálam vezérlés csere után jött elő, ami a vízpumpa miatt előre lett hozva olyan 15000 km-el. Nem bírtam kézzel elforgatni. Első melegmocis megállásnál már csinálta, addig sosem. Aztán, hogy volt-e összefüggés..... :devlish: Az biztos, hogy ezzel kezdte az ECU, folytatta azzal, hogy a lambda bemenetet a szonda nem bírta lehúzni 1V alá. Fix 1V nem igazán megfelelő érték. Végül kidobtam a fenébe a komp-ot és minden gond varázsütésre elmúlt Persze, nem akartam vészmadárkodni, de anno az enyémen minden lehetséges dolgot elkövettünk már, eredmény =0. Igaz a szakszervizek sincsenek mindig a topon, de őket én sose látogattam....rossz tapasztalok okán.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Azt nem tudom, de nálam vezérlés csere után jött elő, ami a vízpumpa miatt előre lett hozva olyan 15000 km-el. Nem bírtam kézzel elforgatni. Első melegmocis megállásnál már csinálta, addig sosem. Aztán, hogy volt-e összefüggés..... :devlish: Az biztos, hogy ezzel kezdte az ECU, folytatta azzal, hogy a lambda bemenetet a szonda nem bírta lehúzni 1V alá. Fix 1V nem igazán megfelelő érték. Végül kidobtam a fenébe a komp-ot és minden gond varázsütésre elmúlt Persze, nem akartam vészmadárkodni, de anno az enyémen minden lehetséges dolgot elkövettünk már, eredmény =0. Igaz a szakszervizek sincsenek mindig a topon, de őket én sose látogattam....rossz tapasztalok okán.... Értelek,én csak azt mondom,hogy ne rögtön agysebészhez menjünk,ha elvágtuk az ujjunk. :lol: Mint haver fiat bravaja...nem indult.Szervíz -> ECU csere.Másik szervíz -> a főtengelyjeladó csatija széthullott,cserélték a csatit és 2EFt ellenében müködött a gépsas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Értelek,én csak azt mondom,hogy ne rögtön agysebészhez menjünk,ha elvágtuk az ujjunk. :lol: Mint haver fiat bravaja...nem indult.Szervíz -> ECU csere.Másik szervíz -> a főtengelyjeladó csatija széthullott,cserélték a csatit és 2EFt ellenében müködött a gépsas. Neked legyen igazad :lol: Ahogy emléxem az a kis "O" gyűrű az alapjáratin is tud furcsa dolgokat csinálni.... Erről beszéltem. Engem azzal próbáltak egyszer megmajmolni, hogy a szelepfedél leszerelése nélkül állítottak szelephézagot (fiesta). :devlish: Rákérdeztem ez hogy lehet? A válasz: öööööö..... 6000-el kevesebb a számla. Mondanom se kell, hogy úgy jöttem el, hogy egy huncut vasat sem kellett végül fizetnem. :lol: :lol: Azóta akkor is forog a gyomrom, ha a környéken elmegyek.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Nekem is ezt csinálja valamikor, én s kitisztitótam az alapjárati mocit! én ugy szoktam rende rakni hogy felkapcsolom a villágitást és ugy jó lesz visszaesik nem tudom miért! Kösziiii! :devlish: De nem müxik... az a baj... megpuceráltam az alapjárati motort, de még így is meg meg emelkedik a fordulatszám 1500-2000-re :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jacsi Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Állítsd vissza a mocit, valamiért nem találja a helyét. Járó motornál húzd le a csatit az alapjáratiról. Állítsd le a motort, dugd vissza a csatit. Mindezt meleg motornál! Indításkor nagyon alacsony fordulatszámon fog járni néhány mp-ig, aztán helyreáll. Ha visszajön a probláma néhány nap után akkor ECU csere! :devlish: Köszönöm a tippet! Még ezt nem próbáltam. Egyébként mi az a devander és hol található? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Az olajgomba közvetlenül a szivattyú nyomását méri, vagy?? Mielőtt összerakod lyukazd ki az olajszívócsövön az előszűrőt, mert felkapja az olajsara, és nem engedi át az olajat!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Köszönöm a tippet! Még ezt nem próbáltam. Egyébként mi az a devander és hol található? Vákumos fékrásegítő, és a bal oldalon van a motortérben a főfékhenger mögött. Az a fekete nagy henger. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Én azt ma szedtem ki. Tök egyszerű volt. 1 fékpedálrol leoldani: letolod a lemezes biztosítót, tök ugyan úgy, akár a kipufogónál, és félrehúzod a rugót, ami még ott van. 2 elöl kioldod a két csavart a főfékhenger talpáról 3 a devander talpairol kicsavarod a 4 csavart(4. csavar a kiegyenlítő mögött van, amit két anya fog), és lehúzod a gumiharmónikát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Én azt ma szedtem ki. Tök egyszerű volt... Mi van az olajnyomással?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Inkább a vérnyomásával mi van? :devlish: Bocs Novy. :lol: Sajnos már én is beleestem 1 motorcserébe, előtte sokáig vacakoltunk a hibái miatt, mert az előző tulaj nem mindent mondott el. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 várom a főtengelyt, gépmunkán van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darky78 Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Sziasztok! Éppen egy motorcsere előtt állok.. Jelenleg a verdában C16Nz A szakinál van egy C16SE és egy C18NZ moci. Mindkettő kb ugyanolyan állapotban van és ugyanannyiba is kerül. Szerintetek városi használatra melyik a használhatóbb motor? Van érzékelhető különbség a 90LE/145Nm (1.8) és a 100LE/135Nm (1.6) között? Darky Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Sziasztok! Éppen egy motorcsere előtt állok.. Jelenleg a verdában 1.6Nz A szakinál van egy 16SE és egy 16NZ moci. Mindkettő kb ugyanolyan állapotban van és ugyanannyiba is kerül. Szerintetek városi használatra melyik a használhatóbb motor? Van érzékelhető különbség a 90LE/145Nm (1.8) és a 100LE/135Nm (1.6) között? Darky Valamit nem értek, akkor C(bár ezt nem írtad)16NZ, vagy C16SE? Mert akkor ez vagy 75, vagy 100paci. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Sziasztok.Kéne egy kis segitség. Keresem azt a vállalkozó szellemű autós kollégát aki vezérmű szíjat cserélne Ma-Holnap-Holnapután :devlish: Ha esetleg van a zsebetekben egy korrekt szerelő akkor megköszönném ha megadnátok a számát vagy hívna a 06703494183 as számon. Biztos vagyok benne hogy nem csak én szoktam hétvégén gályázni....:lol: Alkatrészek megvannak Vezérműszíj. Feszítőgörgő. Vízpumpa. Termosztát. Köszönöm szépen Zsolti WANTED!!! Budapesti vagyok és természetesen tudok menni ahova kell... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Sziasztok.Kéne egy kis segitség. Keresem azt a vállalkozó szellemű autós kollégát aki vezérmű szíjat cserélne Ma-Holnap-Holnapután :devlish: Ha esetleg van a zsebetekben egy korrekt szerelő akkor megköszönném ha megadnátok a számát vagy hívna a 06703494183 as számon. Biztos vagyok benne hogy nem csak én szoktam hétvégén gályázni....:lol: Alkatrészek megvannak Vezérműszíj. Feszítőgörgő. Vízpumpa. Termosztát. Köszönöm szépen Zsolti WANTED!!! Budapesti vagyok és természetesen tudok menni ahova kell... Beszélj Danival! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Beszélj Danival! :lol: Beszéltem:D Johnny: Köszönöm szépen!!! Hatalmas Up a korrekt "Daninak" Van is időpontom vasárnapra :devlish: Lenne még egy kérdésem. Nem tudsz valami trükköt hogy a termosztát kinyisson? Csak mert Törökbálintig el kéne jutnom úgy hogy ne főzzem meg a motort :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darky78 Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Valamit nem értek, akkor C(bár ezt nem írtad)16NZ, vagy C16SE? Mert akkor ez vagy 75, vagy 100paci. Bocsánat elírtam. Tehát jelenleg C16NZ van a kocsiban, és az alternatíva egy C16SE vagy egy C18NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Bocsánat elírtam. Tehát jelenleg C16NZ van a kocsiban, és az alternatíva egy C16SE vagy egy C18NZ Hát a véleményem szerint minnél nagyobb, annál jobb. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Beszéltem:D Johnny: Köszönöm szépen!!! Hatalmas Up a korrekt "Daninak" Van is időpontom vasárnapra :devlish: Lenne még egy kérdésem. Nem tudsz valami trükköt hogy a termosztát kinyisson? Csak mert Törökbálintig el kéne jutnom úgy hogy ne főzzem meg a motort :S Milyen motor van a gépedben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darky78 Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Hát a véleményem szerint minnél nagyobb, annál jobb. :devlish: Indoklás..? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Indoklás..? :devlish: Indoklás....menjél el 60 pacival, caravannal fullig pakolva hegyet mászni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Milyen motor van a gépedben? Egy morcos C14Nz vel szerelték a vasat :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts