Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

A következők lennének a kérdéseim:

...........

Milyen gyújtógyertyát vegyek bele?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Olvass bele a Gyik-be! :devlish: Ott van gyertyakatalógus. A kétpólusú attól "jobb", hogy két helyen keletkezik szikra és igy biztosabb hogy berobban a keverék, de nyugodtan vehetsz egypólusút is. Szerintem tök mindegy. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na jó, de legalább a kasztniról egy képet igazán nyomhatnál :devlish:

a kasztni is kezd idegesíteni, mert lehet még azt is kellesz csinálni, a tank mellett vannak foltok már :lol: pedig mindenki csodálja, hogy deszépen meg lett csinálva, aztán lehet az is csak gittelve volt :S

jaaaa és ha hiszitek ha nem nincs egy képem se még róla.

Link to comment
Megosztás:

a kasztni is kezd idegesíteni, mert lehet még azt is kellesz csinálni, a tank mellett vannak foltok már :lol: pedig mindenki csodálja, hogy deszépen meg lett csinálva, aztán lehet az is csak gittelve volt :S

jaaaa és ha hiszitek ha nem nincs egy képem se még róla.

Kezd tulságosan misztikus lenni. :devlish: Kussban autót veszel, most kiderül, hogy helló benne a motor, aztán se kép se hang az autó felöl ja és még a foltok is megjelentek. Az meg nem kifogás, hogy még nincs kép róla. Tessék képet mutatni már végre. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ő úgy vesz autót, hogy vesz egy kasztnit, aztán bele egy motort. Mit nem értesz ezen? Te nem így csináltad? :lol: :lol:

Én nem, nekem a moci megvan, csak köré kell építeni a bódét. :lol:

Kezd tulságosan misztikus lenni. :devlish: Kussban autót veszel, most kiderül, hogy helló benne a motor, aztán se kép se hang az autó felöl ja és még a foltok is megjelentek. Az meg nem kifogás, hogy még nincs kép róla. Tessék képet mutatni már végre. :lol:

Aha, olyan mint Kalambó felesége, tudjuk hogy van, de még senki nem látta. ;)

Link to comment
Megosztás:

A hibára senki semmit?

Hidegen alapjáraton 4 Bar, és mire felmelegszik üzemire világít az olajnyomás, de ha leállítom, és elindítom, akkor egy jó 10 percig semmi gond. Aztán ujra világít, ha ekkor is leállítom, akkor megint 10 percig jó, aztán megint ujra világít.

Levettünk eddig egy hajtókarcsapágyat, de szép állapotú, csapágy szép szürke, főtengely tükör.

Szivattyún vannak apró hornyok, de csak a fényben látszik.

Nyomás szabályzó szelepe kicsit nehezen jött ki, esetleg ez lett volna megragadva?

Sok olajsár jött ki belőle, szétszedtem minden hidrotőkét is, teknőt stb, kipucoltam rendesen, holnap összerakjuk, megnézzük mi a történés....

Link to comment
Megosztás:

A hibára senki semmit?

Hidegen alapjáraton 4 Bar, és mire felmelegszik üzemire világít az olajnyomás, de ha leállítom, és elindítom, akkor egy jó 10 percig semmi gond. Aztán ujra világít, ha ekkor is leállítom, akkor megint 10 percig jó, aztán megint ujra világít.

Levettünk eddig egy hajtókarcsapágyat, de szép állapotú, csapágy szép szürke, főtengely tükör.

Szivattyún vannak apró hornyok, de csak a fényben látszik.

Nyomás szabályzó szelepe kicsit nehezen jött ki, esetleg ez lett volna megragadva?

Sok olajsár jött ki belőle, szétszedtem minden hidrotőkét is, teknőt stb, kipucoltam rendesen, holnap összerakjuk, megnézzük mi a történés....

Nyomásszabájzó esélyes nem? Képek? :devlish:

Link to comment
Megosztás:

A hibára senki semmit?

Hidegen alapjáraton 4 Bar, és mire felmelegszik üzemire világít az olajnyomás, de ha leállítom, és elindítom, akkor egy jó 10 percig semmi gond. Aztán ujra világít, ha ekkor is leállítom, akkor megint 10 percig jó, aztán megint ujra világít.

Levettünk eddig egy hajtókarcsapágyat, de szép állapotú, csapágy szép szürke, főtengely tükör.

Szivattyún vannak apró hornyok, de csak a fényben látszik.

Nyomás szabályzó szelepe kicsit nehezen jött ki, esetleg ez lett volna megragadva?

Sok olajsár jött ki belőle, szétszedtem minden hidrotőkét is, teknőt stb, kipucoltam rendesen, holnap összerakjuk, megnézzük mi a történés....

A sok olajsár miatt a nyomásszabályzó szaraxik szerintem.

Egy teljes szétszedés,takarítás sokat segíthet.

Teljes HF felújítás és egy gyűrűzés,aztán majd kiderül.

Link to comment
Megosztás:

Fújkáltam ezerrel, de semmit nem vettem észre... az alapjárati mocit sikerült kiszednem és óvatosan fogkefével meg féktisztítóval megcsutakoltam :lol: Még nem teszteltem, de beindult a gép... eddig jó :devlish: Hogyan tovább ? :lol:

Erre senki semmit? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Nekem is ugyan ez a gondom, én szervízbe vittem a gépet. Ők is azt mondták, hogy alapjárati motort kell pucolni és jó lesz, de nem lett jó! Továbbra is néha felmászik a fordulatszámom.

Én magam nem merek nekiállni szét szerelgetni a dolgokat.

Fordulatszámot mi szabályozza? Csak az alapjárati motor? Semmi elektronika, érzékelő...?

Kösziiii! :devlish: De nem müxik... az a baj... megpuceráltam az alapjárati motort, de még így is meg meg emelkedik a fordulatszám 1500-2000-re :lol:
Link to comment
Megosztás:

Kösziiii! :devlish: De nem müxik... az a baj... megpuceráltam az alapjárati motort, de még így is meg meg emelkedik a fordulatszám 1500-2000-re :lol:

Hello!

Nekem is ugyan ez a gondom, én szervízbe vittem a gépet. Ők is azt mondták, hogy alapjárati motort kell pucolni és jó lesz, de nem lett jó! Továbbra is néha felmászik a fordulatszámom.

Én magam nem merek nekiállni szét szerelgetni a dolgokat.

Fordulatszámot mi szabályozza? Csak az alapjárati motor? Semmi elektronika, érzékelő...?

Előfordulhat,hogy fals levegőt szív a motor.Valamelyik vákumcső lyukas,repedt,lecsúszott stb.

Link to comment
Megosztás:

Kösziiii! :devlish: De nem müxik... az a baj... megpuceráltam az alapjárati motort, de még így is meg meg emelkedik a fordulatszám 1500-2000-re :lol:

Nekem is, de hát szerintem nem olyan nagy tragédia, ezért nem foglalkoztam vele tovább. Mostanában mondjuk ritkán csinálja.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is, de hát szerintem nem olyan nagy tragédia, ezért nem foglalkoztam vele tovább. Mostanában mondjuk ritkán csinálja.

Szint úgy...néha néha szórakozik, de már nem foglalkoztat... max ha megint dobálja folyamatosan majd akkor újra érdekel :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Tanácsot ill. ötleteket várok! Egy X16SZR tipusú f astra caravanom van. Az alapjáratom hidegen jó, de meleg motornál kb. egy perc alapjárat után kigyullad a sárga hibalámpa és a fordulat nem megy 1200-1500 alá. Az alapjárati motor cserélve, Szakszervízben hibakód:0505 /alapjárati levegőszab./ Csövek átnézve, AGR szelep ellenőrizve. Van valakinek további ötlete? Előrre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Tanácsot ill. ötleteket várok! Egy X16SZR tipusú f astra caravanom van. Az alapjáratom hidegen jó, de meleg motornál kb. egy perc alapjárat után kigyullad a sárga hibalámpa és a fordulat nem megy 1200-1500 alá. Az alapjárati motor cserélve, Szakszervízben hibakód:0505 /alapjárati levegőszab./ Csövek átnézve, AGR szelep ellenőrizve. Van valakinek további ötlete? Előrre is köszönöm!

Állítsd vissza a mocit, valamiért nem találja a helyét.

Járó motornál húzd le a csatit az alapjáratiról. Állítsd le a motort, dugd vissza a csatit. Mindezt meleg motornál! Indításkor nagyon alacsony fordulatszámon fog járni néhány mp-ig, aztán helyreáll. Ha visszajön a probláma néhány nap után akkor ECU csere! :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Állítsd vissza a mocit, valamiért nem találja a helyét.

Járó motornál húzd le a csatit az alapjáratiról. Állítsd le a motort, dugd vissza a csatit. Mindezt meleg motornál! Indításkor nagyon alacsony fordulatszámon fog járni néhány mp-ig, aztán helyreáll. Ha visszajön a probláma néhány nap után akkor ECU csere! :devlish:

Vagy inkább alapjárati csere.

Kopott lehet a kúpja is,de nekem pl a tengelye volt megkopva,lötyögött,mint az állat.

Másfelöl még mindig lehet fals levegő,pl a devandernél is szívhat falsot.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.