zotya975 Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 sz@r Kicsit bővebben? Most mit izélsz nekem is vannak gondjaim... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Sziasztok! A következők lennének a kérdéseim: ........... Milyen gyújtógyertyát vegyek bele? Válaszaitokat előre is köszönöm! Olvass bele a Gyik-be! :devlish: Ott van gyertyakatalógus. A kétpólusú attól "jobb", hogy két helyen keletkezik szikra és igy biztosabb hogy berobban a keverék, de nyugodtan vehetsz egypólusút is. Szerintem tök mindegy. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Kicsit bővebben? Most mit izélsz nekem is vannak gondjaim... :lol: bővebben jó szar :devlish: gyakorlatilag kell egy motor bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Kicsit bővebben? Most mit izélsz nekem is vannak gondjaim... :lol: bővebben jó szar :devlish: gyakorlatilag kell egy motor bele. Ő úgy vesz autót, hogy vesz egy kasztnit, aztán bele egy motort. Mit nem értesz ezen? Te nem így csináltad? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 bővebben jó szar :lol: gyakorlatilag kell egy motor bele. Na jó, de legalább a kasztniról egy képet igazán nyomhatnál :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Na jó, de legalább a kasztniról egy képet igazán nyomhatnál :devlish: a kasztni is kezd idegesíteni, mert lehet még azt is kellesz csinálni, a tank mellett vannak foltok már :lol: pedig mindenki csodálja, hogy deszépen meg lett csinálva, aztán lehet az is csak gittelve volt :S jaaaa és ha hiszitek ha nem nincs egy képem se még róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 a kasztni is kezd idegesíteni, mert lehet még azt is kellesz csinálni, a tank mellett vannak foltok már :lol: pedig mindenki csodálja, hogy deszépen meg lett csinálva, aztán lehet az is csak gittelve volt :S jaaaa és ha hiszitek ha nem nincs egy képem se még róla. Kezd tulságosan misztikus lenni. :devlish: Kussban autót veszel, most kiderül, hogy helló benne a motor, aztán se kép se hang az autó felöl ja és még a foltok is megjelentek. Az meg nem kifogás, hogy még nincs kép róla. Tessék képet mutatni már végre. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Ő úgy vesz autót, hogy vesz egy kasztnit, aztán bele egy motort. Mit nem értesz ezen? Te nem így csináltad? :lol: :lol: Én nem, nekem a moci megvan, csak köré kell építeni a bódét. :lol: Kezd tulságosan misztikus lenni. :devlish: Kussban autót veszel, most kiderül, hogy helló benne a motor, aztán se kép se hang az autó felöl ja és még a foltok is megjelentek. Az meg nem kifogás, hogy még nincs kép róla. Tessék képet mutatni már végre. :lol: Aha, olyan mint Kalambó felesége, tudjuk hogy van, de még senki nem látta. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 A hibára senki semmit? Hidegen alapjáraton 4 Bar, és mire felmelegszik üzemire világít az olajnyomás, de ha leállítom, és elindítom, akkor egy jó 10 percig semmi gond. Aztán ujra világít, ha ekkor is leállítom, akkor megint 10 percig jó, aztán megint ujra világít. Levettünk eddig egy hajtókarcsapágyat, de szép állapotú, csapágy szép szürke, főtengely tükör. Szivattyún vannak apró hornyok, de csak a fényben látszik. Nyomás szabályzó szelepe kicsit nehezen jött ki, esetleg ez lett volna megragadva? Sok olajsár jött ki belőle, szétszedtem minden hidrotőkét is, teknőt stb, kipucoltam rendesen, holnap összerakjuk, megnézzük mi a történés.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 A hibára senki semmit? Hidegen alapjáraton 4 Bar, és mire felmelegszik üzemire világít az olajnyomás, de ha leállítom, és elindítom, akkor egy jó 10 percig semmi gond. Aztán ujra világít, ha ekkor is leállítom, akkor megint 10 percig jó, aztán megint ujra világít. Levettünk eddig egy hajtókarcsapágyat, de szép állapotú, csapágy szép szürke, főtengely tükör. Szivattyún vannak apró hornyok, de csak a fényben látszik. Nyomás szabályzó szelepe kicsit nehezen jött ki, esetleg ez lett volna megragadva? Sok olajsár jött ki belőle, szétszedtem minden hidrotőkét is, teknőt stb, kipucoltam rendesen, holnap összerakjuk, megnézzük mi a történés.... Nyomásszabájzó esélyes nem? Képek? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Az olajgomba közvetlenül a szivattyú nyomását méri, vagy?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Az olajgomba közvetlenül a szivattyú nyomását méri, vagy?? Sztem a rendszer nyomását méri..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 A hibára senki semmit? Hidegen alapjáraton 4 Bar, és mire felmelegszik üzemire világít az olajnyomás, de ha leállítom, és elindítom, akkor egy jó 10 percig semmi gond. Aztán ujra világít, ha ekkor is leállítom, akkor megint 10 percig jó, aztán megint ujra világít. Levettünk eddig egy hajtókarcsapágyat, de szép állapotú, csapágy szép szürke, főtengely tükör. Szivattyún vannak apró hornyok, de csak a fényben látszik. Nyomás szabályzó szelepe kicsit nehezen jött ki, esetleg ez lett volna megragadva? Sok olajsár jött ki belőle, szétszedtem minden hidrotőkét is, teknőt stb, kipucoltam rendesen, holnap összerakjuk, megnézzük mi a történés.... A sok olajsár miatt a nyomásszabályzó szaraxik szerintem. Egy teljes szétszedés,takarítás sokat segíthet. Teljes HF felújítás és egy gyűrűzés,aztán majd kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Az olajgomba közvetlenül a szivattyú nyomását méri, vagy?? Az olajgombát nézted már? Az a furat, amin az olaj belemegy, nincs tele trutyival véletlenül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Nyomásszabájzó esélyes nem? Képek? :devlish: Ezt valahogy észre sem veszi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darki Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Fújkáltam ezerrel, de semmit nem vettem észre... az alapjárati mocit sikerült kiszednem és óvatosan fogkefével meg féktisztítóval megcsutakoltam :lol: Még nem teszteltem, de beindult a gép... eddig jó :devlish: Hogyan tovább ? :lol: Erre senki semmit? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Erre senki semmit? :lol: Ha működik akkor békén kell hagyni :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darki Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Kösziiii! :devlish: De nem müxik... az a baj... megpuceráltam az alapjárati motort, de még így is meg meg emelkedik a fordulatszám 1500-2000-re :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
demars Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Hello! Nekem is ugyan ez a gondom, én szervízbe vittem a gépet. Ők is azt mondták, hogy alapjárati motort kell pucolni és jó lesz, de nem lett jó! Továbbra is néha felmászik a fordulatszámom. Én magam nem merek nekiállni szét szerelgetni a dolgokat. Fordulatszámot mi szabályozza? Csak az alapjárati motor? Semmi elektronika, érzékelő...? Kösziiii! :devlish: De nem müxik... az a baj... megpuceráltam az alapjárati motort, de még így is meg meg emelkedik a fordulatszám 1500-2000-re :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Kösziiii! :devlish: De nem müxik... az a baj... megpuceráltam az alapjárati motort, de még így is meg meg emelkedik a fordulatszám 1500-2000-re :lol: Hello! Nekem is ugyan ez a gondom, én szervízbe vittem a gépet. Ők is azt mondták, hogy alapjárati motort kell pucolni és jó lesz, de nem lett jó! Továbbra is néha felmászik a fordulatszámom. Én magam nem merek nekiállni szét szerelgetni a dolgokat. Fordulatszámot mi szabályozza? Csak az alapjárati motor? Semmi elektronika, érzékelő...? Előfordulhat,hogy fals levegőt szív a motor.Valamelyik vákumcső lyukas,repedt,lecsúszott stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Kösziiii! :devlish: De nem müxik... az a baj... megpuceráltam az alapjárati motort, de még így is meg meg emelkedik a fordulatszám 1500-2000-re :lol: Nekem is, de hát szerintem nem olyan nagy tragédia, ezért nem foglalkoztam vele tovább. Mostanában mondjuk ritkán csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Nekem is, de hát szerintem nem olyan nagy tragédia, ezért nem foglalkoztam vele tovább. Mostanában mondjuk ritkán csinálja. Szint úgy...néha néha szórakozik, de már nem foglalkoztat... max ha megint dobálja folyamatosan majd akkor újra érdekel :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jacsi Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Sziasztok! Tanácsot ill. ötleteket várok! Egy X16SZR tipusú f astra caravanom van. Az alapjáratom hidegen jó, de meleg motornál kb. egy perc alapjárat után kigyullad a sárga hibalámpa és a fordulat nem megy 1200-1500 alá. Az alapjárati motor cserélve, Szakszervízben hibakód:0505 /alapjárati levegőszab./ Csövek átnézve, AGR szelep ellenőrizve. Van valakinek további ötlete? Előrre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Sziasztok! Tanácsot ill. ötleteket várok! Egy X16SZR tipusú f astra caravanom van. Az alapjáratom hidegen jó, de meleg motornál kb. egy perc alapjárat után kigyullad a sárga hibalámpa és a fordulat nem megy 1200-1500 alá. Az alapjárati motor cserélve, Szakszervízben hibakód:0505 /alapjárati levegőszab./ Csövek átnézve, AGR szelep ellenőrizve. Van valakinek további ötlete? Előrre is köszönöm! Állítsd vissza a mocit, valamiért nem találja a helyét. Járó motornál húzd le a csatit az alapjáratiról. Állítsd le a motort, dugd vissza a csatit. Mindezt meleg motornál! Indításkor nagyon alacsony fordulatszámon fog járni néhány mp-ig, aztán helyreáll. Ha visszajön a probláma néhány nap után akkor ECU csere! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Állítsd vissza a mocit, valamiért nem találja a helyét. Járó motornál húzd le a csatit az alapjáratiról. Állítsd le a motort, dugd vissza a csatit. Mindezt meleg motornál! Indításkor nagyon alacsony fordulatszámon fog járni néhány mp-ig, aztán helyreáll. Ha visszajön a probláma néhány nap után akkor ECU csere! :devlish: Vagy inkább alapjárati csere. Kopott lehet a kúpja is,de nekem pl a tengelye volt megkopva,lötyögött,mint az állat. Másfelöl még mindig lehet fals levegő,pl a devandernél is szívhat falsot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts