Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Aha,meg gondolom kis apanázs kell :devlish:

Motorcseréhez szükséges dokumentumok, típusazonos motor esetén:

- számla vagy adásvételi szerződés, melyen szerepel, milyen rendszámú gépkocsiból szerelték ki a motorblokkot (két autóban nem szerepelhet ugyanaz a motorszám, tehát az az autó, melyből kiszerelték, forgalomból kivont állapotban legyen vagy abban is motorcsere történjék);

- forgalmi engedély;

- törzskönyv (ha van);

- személyi igazolvány, lakcímigazolvány, adókártya;

- 12000.- okmányokra, csekken fizetve;

- szakszervíz igazolása vagy műszaki vizsgalap;

- hátsó rendszámtábla.

Miért pont ez lenne ingyenes? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Motorcseréhez szükséges dokumentumok, típusazonos motor esetén:

- számla vagy adásvételi szerződés, melyen szerepel, milyen rendszámú gépkocsiból szerelték ki a motorblokkot (két autóban nem szerepelhet ugyanaz a motorszám, tehát az az autó, melyből kiszerelték, forgalomból kivont állapotban legyen vagy abban is motorcsere történjék);

- forgalmi engedély;

- törzskönyv (ha van);

- személyi igazolvány, lakcímigazolvány, adókártya;

- 12000.- okmányokra, csekken fizetve;

- szakszervíz igazolása vagy műszaki vizsgalap;

- hátsó rendszámtábla.

Miért pont ez lenne ingyenes? :lol:

Értem,köszi a segedelmet.Majd guberálok számlát.Nem fizetek olyanért amit én is megoldok.

Gyakoroltam eleget,menni fog :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Igen, de látni nem fogsz semmit, viszont hallani lehet, ha felpörög, na akkor ott van a "rés a pajzson". :devlish:

Igen cserével, ha esetleg van a közelben típustárs, akkor elkéred egy körre az övét.

Előtte törölgessem meg a csöveket, mert hát eléggé koszosak, vagy tök mind1? Teljesen fújjam be alul felül?

Link to comment
Megosztás:

Meleg mocinál haladás közben h alapjáraton megy a moci kezd villogni, és szépen lassan állandósul az olajnyomás lámpa világítása.

Megállok leállítom, és rögtön indítom nem ég 10 percig se, aztán kezd ujra pislogni aztán égni.

Csak alapjáraton, kis gázra is elalszik, de alapjáraton visszajön.

Érdekessége, hogy melegen ha csak egy pillanatra is leállítom, akkor se jön vissza kb 10 percig.

Ha a szivattyú lenne szar, akkor egyből kellene neki jelezni nem?

Gyanu: gomba, olaj, szivattyú, főteng csapágy.

Motor nem csörög nem kopog.

Link to comment
Megosztás:

Motorcseréhez szükséges dokumentumok, típusazonos motor esetén:

- számla vagy adásvételi szerződés, melyen szerepel, milyen rendszámú gépkocsiból szerelték ki a motorblokkot (két autóban nem szerepelhet ugyanaz a motorszám, tehát az az autó, melyből kiszerelték, forgalomból kivont állapotban legyen vagy abban is motorcsere történjék);

- forgalmi engedély;

- törzskönyv (ha van);

- személyi igazolvány, lakcímigazolvány, adókártya;

- 12000.- okmányokra, csekken fizetve;

- szakszervíz igazolása vagy műszaki vizsgalap;

- hátsó rendszámtábla.

Miért pont ez lenne ingyenes? :lol:

1 hónapja cseréltem motort. :devlish:

Osztrákból van az új szív. Nem kellett más csak a NÉMET nyelvű adás-vételi, mert ugye magánszemély nehezen ad számlát.

Na meg arrafele nincs motorszám a forgalmiban, így azt sem tudtam felmutatni. Ennyi előnye van az unijónak. :lol:

12Eft a törzskönyv+forgalmi. Hatósági műszakira kell vinni, nem árt rendesen felkészíteni.

A szerelőm lebeszélt a gyűrűzésről. 17000 a gyűrű készlet. 30000-ért csinálta meg így.

Ha meggyűrűzi, akkor jöhet a csapágycsere is, mert nem fogja sokáig bírni a nagyobb kompressziót.

Tehát nem olcsóbb és a végeredmény sem garantált.

Link to comment
Megosztás:

Motorcseréhez szükséges dokumentumok, típusazonos motor esetén:

- számla vagy adásvételi szerződés, melyen szerepel, milyen rendszámú gépkocsiból szerelték ki a motorblokkot (két autóban nem szerepelhet ugyanaz a motorszám, tehát az az autó, melyből kiszerelték, forgalomból kivont állapotban legyen vagy abban is motorcsere történjék);

- forgalmi engedély;

- törzskönyv (ha van);

- személyi igazolvány, lakcímigazolvány, adókártya;

- 12000.- okmányokra, csekken fizetve;

- szakszervíz igazolása vagy műszaki vizsgalap;

- hátsó rendszámtábla.

Miért pont ez lenne ingyenes? :devlish:

Ha c20ne-vel próbálkozom,az is kerül ennyibe.

Link to comment
Megosztás:

Motorcsere:Az ügymenet a következő; mivel lényegesen nagyobb motor kerülne az autóba így mindenféleképp csak tisztán lehet lejátszani:

- Ford Magyarország vezérképviselet hivatalos állásfoglalása, hogy a jelenlegi gk-ba beépíthető-e szerkezetileg a motor, nem tudni ? Ft.

- Hivatalos állásfoglalás, mérésekkel igazolva, hogy a környezetvédelmi előírásokat a beépítendő motor ugyan úgy tudja produkálni, mint a mostani. (Környezetvédelmi besorolási osztály lefelé nem változhat, csak fölfelé.)Kitudja ? Ft.

- Átalakítási engedély megkérése a közlekedési felügyelettől + felügyeleti vizsga kb. 24 - 25.000,-Ft.

- Szakműhely nyilatkozata a szakszerű beépítésről, számlák a beépített anyagokról.

- Regisztrációs adó megfizetése a két motor közötti cm3 különbségről kb. 300.000,-Ft

Átírási illeték, új forgalmi, stb.

Mi van ha külföldről hozod be?

Erre az autóra (VÁM-os info)650000HUF lenne a regadó.

Kemény menet és sajnos kiábránditó!

Ezt a neten találtam, nem tudom mennyire helytálló, de az okmányirodában megmondják neked.

Ami biztos külföldről hozott nem típusazonos motor esetén reg.adót kell fizetni.

Link to comment
Megosztás:

Motorcsere:Az ügymenet a következő; mivel lényegesen nagyobb motor kerülne az autóba így mindenféleképp csak tisztán lehet lejátszani:

- Ford Magyarország vezérképviselet hivatalos állásfoglalása, hogy a jelenlegi gk-ba beépíthető-e szerkezetileg a motor, nem tudni ? Ft.

- Hivatalos állásfoglalás, mérésekkel igazolva, hogy a környezetvédelmi előírásokat a beépítendő motor ugyan úgy tudja produkálni, mint a mostani. (Környezetvédelmi besorolási osztály lefelé nem változhat, csak fölfelé.)Kitudja ? Ft.

- Átalakítási engedély megkérése a közlekedési felügyelettől + felügyeleti vizsga kb. 24 - 25.000,-Ft.

- Szakműhely nyilatkozata a szakszerű beépítésről, számlák a beépített anyagokról.

- Regisztrációs adó megfizetése a két motor közötti cm3 különbségről kb. 300.000,-Ft

Átírási illeték, új forgalmi, stb.

Mi van ha külföldről hozod be?

Erre az autóra (VÁM-os info)650000HUF lenne a regadó.

Kemény menet és sajnos kiábránditó!

Ezt a neten találtam, nem tudom mennyire helytálló, de az okmányirodában megmondják neked.

Ami biztos külföldről hozott nem típusazonos motor esetén reg.adót kell fizetni.

Akkor marad a fapad.Dobókockával tunnyingolok:D

Találtam 90.00 km-es mocit 30-ért....

Majd kiderül.

Link to comment
Megosztás:

Én problémámra commentelj már vmit.

Vagy Vki.

Elméletileg te autószerelő is voltál nem? :devlish:

Első körben az olajgomba vezetékét nézném meg,mert ha nem csörög a moci,akkor ott lesz gond.

Ha tényleg 0,5bar alatt lenne a nyomás elég szép hangja lenne a mocinak már.

Link to comment
Megosztás:

Sem viszkozitásban nem bele való, se nem tesz ember teszkós-olajat olyan autóba amivel legalább néhány évre tervez. Márpedig ha lakatolsz-fényezel-rendbe-teszel, akkor már nem kéne pont egy nyomorult olajon elspórolni. :devlish:

Nem vitázom.Ha drágább olajat teszek,mitől lesz jobb?

Na mesélj!Lehet,hogy igazad van,de uccu neki,mondj egy olajat amit bele tegyek,megfogadom.

Mi is való bele????

Ha jobb lesz,vendégem leszel egy láda sörre:D:D:D

Link to comment
Megosztás:

Mit tennél bele?

Mondd bátran?

A másikat mitől nem fogja enni?Világosítsd fel a gombostű fejnyi agyan????

Ha normális olajat kap, akkor normális kenéssel üzemel, és nem kopik szét annyira hogy megzabálja az olajat. Ha már a 15w40-et megeszi, akkor ott olajcserével már nem sokra mész (úgy is mondhatnám hogy ezt má' b@szhatod...). Nekem motorcsere lett a vége, utolsó hónapokban kapott VIP-et, amikor már tankolásonként öntöttem utána olajnak is. (és akkor is érezhetően sz.r volt, csörgött-zörgött, hidegen olajnyomás visszajelző villogott stb. persze akkor már egy kupac kula volt az a motor, de ha beleöntöttem egy normálisabb olajat, még akkor is érezhető volt a különbség :devlish: )

Link to comment
Megosztás:

Ha normális olajat kap, akkor normális kenéssel üzemel, és nem kopik szét annyira hogy megzabálja az olajat. Ha már a 15w40-et megeszi, akkor ott olajcserével már nem sokra mész (úgy is mondhatnám hogy ezt má' b@szhatod...). Nekem motorcsere lett a vége, utolsó hónapokban kapott VIP-et, amikor már tankolásonként öntöttem utána olajnak is. (és akkor is érezhetően sz.r volt, csörgött-zörgött, hidegen olajnyomás visszajelző villogott stb. persze akkor már egy kupac kula volt az a motor, de ha beleöntöttem egy normálisabb olajat, még akkor is érezhető volt a különbség :devlish: )

Hát ez az.Vettem egy kocsit 3000-el ezelött.Nem fogok bele Motul-t tölteni amíg nem tudom,milyen állapotú.Ezért tettem bele.Tesztelve,mit,hogyan eszik.Ennyi.Ezért nem kell lehurrogni,nem kell teljesen hülyének nézni.Bár ha divat és jobban esik akkor legyen...

Látom,sokak nagyon értenek ehhez a dologhoz,de sajnálom,hogy nem nyomasztja őket a fene nagy tökéletesség...Remélem,aludni azért tudunk tőle...Azért néha nagy öröm lehet ez....

Link to comment
Megosztás:

Hát ez az.Vettem egy kocsit 3000-el ezelött.Nem fogok bele Motul-t tölteni amíg nem tudom,milyen állapotú.Ezért tettem bele.Tesztelve,mit,hogyan eszik.Ennyi.Ezért nem kell lehurrogni,nem kell teljesen hülyének nézni.Bár ha divat és jobban esik akkor legyen...

Látom,sokak nagyon értenek ehhez a dologhoz,de sajnálom,hogy nem nyomasztja őket a fene nagy tökéletesség...Azért néha nagy öröm lehet ez....

Kicsit túlpörögted magad. Ha jól rémlik eddig még egyszer nem mondtad hogy hány olajcserén vagy túl, milyen az autó, és hogy most vetted. Mi elolvastuk azt az egy HSZ-t, és lejött belőle az, hogy van egy autód, amit nekiálltál rendesen, összerakni, ki-kasztnizni, és aztán beleöntesz egy teszkó-levet. Ha ez kifolyik belőle, akkor annak a mocinak neki kell ugrani, (vagy megvenni Misitől az 1.6-ot :devlish: ) Kicsit túlérzékeny vagy, igyál valamit :lol: Itt nem divat senkit hülyének nézni, csak kicsit végig kell gondolni hogy akik itt válaszolnak, azok mennyit tudnak a Te autódról. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.