BlackCat Elküldve Április17, 2005 Megoszt Elküldve Április17, 2005 A hidrotőke, ha tönkremegy és elkezd kopigni akkor azzal már nem tudsz mit csinálni... Szemre nem állapítható meg, de még fülre sem, mert ugye nagyon közel vannak, és hát azt kihallani... :roll: Na mindegy ha összetudod nyomni, akkor tuti szar, de akkor már nagyon... Ha nem is tudod kézzel benyomni, sajnos még akkor is kb 50% esélyed van arra, hogy vagy szar vagy nem... :roll: Amúgy meg akkor is csattoghat, ha nem is ahidrotőke szar hanem mellette vannak kikopva a járatok... :wink: Akkor így fog meghalni ez a motor! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Április17, 2005 Megoszt Elküldve Április17, 2005 nekem ma meséltek vmi sztorit hogy van vmi adalék ami elcsititja miután kitisztitottad! Azt hiszem utána járok, kipróba és maj' beszámolok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlackCat Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 nekem ma meséltek vmi sztorit hogy van vmi adalék ami elcsititja miután kitisztitottad! Azt hiszem utána járok, kipróba és maj' beszámolok... Kíváncsian,de türelmetlenül várok! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Ha széthúzom a lambdaszonda csatiját, akkor kellene valami érezhető változást tapasztalni, azon kívül hogy kigyullad a sárga lámpa? Tényleg kigyullad. Mert én nem érzek semmit. :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 elvileg vészprogramra kapcsol ha jól tudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Ha széthúzom a lambdaszonda csatiját, akkor kellene valami érezhető változást tapasztalni, azon kívül hogy kigyullad a sárga lámpa? Tényleg kigyullad. Mert én nem érzek semmit. :roll: Nekem már csúszott szét magától ( ? ) de semmi érezhető változás nem volt a sárga lámpicskun kívül. Asszem köztes értékkel számol ilyen esetben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Go vészprogram :arrow: magas fordulaton kevesebb teljesítmény, alacsony fordulaton kicsit rángat néha, nem olyan dinamikus... Legalábbis saját tapasztalatok szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 akkor igazam vóóót :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
gara Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Sziasztok! Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy 1,4-es 60lovas Astrám és azt szeretném megtudni mi módon lehetne egy kicsit dinamikusabbá kicsit erősebbé tenni. Előre is köszi a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Sziasztok! Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy 1,4-es 60lovas Astrám és azt szeretném megtudni mi módon lehetne egy kicsit dinamikusabbá kicsit erősebbé tenni. Előre is köszi a segítségeteket! Ezt már tudom, kollega! -Autó cserével! :( -Kinntről GSI alkatrésznek behoz, majd updatelni kell a kicsi kocsit. Értelemszerűen elötte érdemes felújíttatni a GSi mocit. -Lehet pl mocit is cserélni a verdában, pl C16NZ betesz. De +15 paciért sztem nem éri meg a vesződés a papírokkal, nameg lutri egy új moci. -Ha meg nagyobb mocit teszel bele, akkor váltó, hajtáslánc, fékek csere... Engem sikerrel lebeszéltek a műtétről. A mai benzin árak mellett örülök, ha olyan ütemben tudom önteni bele a naftát, ahogy issza. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 az 1.4 8v központi injektoros astrát nem tudod tuningolni. vagy ha igen akkor sok pénzbe kerül a tuningja és ki lesz élezve a motor (tehát az élettartalma jol megrövidül) és ugy fog fogyasztani mint az állat!sajnos a "mi" 14nz-nket nem erre találták ki...egy direkszüröt rak6sz rá meg egy kipuffot és fox vlmit érezni talán de nekem mind2 volt fenn az auton és sajna garántálhatom hogy élvezni nem fox töle... :=/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy 1,4-es 60lovas Astrám és azt szeretném megtudni mi módon lehetne egy kicsit dinamikusabbá kicsit erősebbé tenni. Előre is köszi a segítségeteket! ablakon kidobott pénz lesz.... vagy van még az a megoldás, ha ráaplikálod a c14se hengerfejét meg pár egyebet....de sztem nincs arányban a befektetés azzal amit nyerhetsz :? van a tuning rész alatt egy topik ami pont ezzel a témával foglalkozik...ha még mi nem beszéltünk akkor majd az ott olvasottak meggyőznek :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Azaz... C14SE fej+cuccok bele, akkor még papírozni sem kell. Aztán ha maradt még úgy +100e HUF, akkor lehet még jobban rövidíteni a váltót. Igaz hogy így 140 lesz a vége sebességben, de legalább haladós feeling lesz 0-100ra. :( Ettől kezdve meg már nem sok érzést tudsz belevinni, mert csináltathatsz hozzá sok profi cuccot, de sokkal több nem lesz tőle. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 és elmodom, h amikor megvolt a c16se-m itt döntöttem úgy, hogy elad és gsi bevállal.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Azt mivel lehet megallapitani hogy szar-e valamelyik gyertya? Vagy hogy a gyujtas jo-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Azt mivel lehet megallapitani hogy szar-e valamelyik gyertya? Vagy hogy a gyujtas jo-e. neked a gyujtásod jó, ugyanis DIS gyujtásos az autd, amit a computer vezérel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 neked a gyujtásod jó, ugyanis DIS gyujtásos az autd, amit a computer vezérel... Na akkor azt mibol veszem eszre ha a gyertya sz*r? (pl ha egy a 4bol akkor annak milyen jelei vannak? valtozik fogyasztas, drasztikusan a menetteljesitmenyek vagy valami) Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Azaz... C14SE fej+cuccok bele, akkor még papírozni sem kell. Cuccokon mit értesz? Mennyibe fájna szerinted? Az, h nem kell papirosozni, az azért elég sokat megér, és ha az ember nem akar, csak +20 paci kraftot, az nem olyan nagy tuning sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gara Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Sziasztok! köszi a jótanácsokat az se cuchoz pontosan mik kellenének meg tudná írni nekem valaki? Ja még 1 ,ha növelném az üzemanyag nyomást más Ac-val se-ben lévővel jobban menne? NZ=076bar SE=3bar Erre gondolok nem behugyálna ,hanem porlasztana vagy nem így van? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Nem jó bele a 3bar-os AC. Értelmetlen emelni a nyomást, ugyanis nem fog jobban menni ha dúsítod ezerrel a benya-levegő keveréket. Sőt, ha túldúsítod, ártasz a motornak is, mivel a plusz benya lemossa az olajfilmet a hengerfalról, és huzamosabb ideig elhigulhat az olaj is, aminek csapágyas motor lesz a következménye. Az SE cuccok: komplett hengerfej, szívósor, minden kütyü ami ezeken van, valamint vezetékköteg, komputer, AC-pumpa, meg asszem a kipuff-leömlő is. Szerintem 130-150 körül áll meg, ha mindent rendbe teszel rajta. DIS gyújtás is lehet hibás, találkoztam már olyannal, ami gyengébb szikrát adott. De inkább a kábel szokott meghibásodni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Az SE cuccok: komplett hengerfej, szívósor, minden kütyü ami ezeken van, valamint vezetékköteg, komputer, AC-pumpa, meg asszem a kipuff-leömlő is. Szerintem 130-150 körül áll meg, ha mindent rendbe teszel rajta. És lesz belőle 82 paci? Hmm... Majd ha tele leszek zsetonnal, talán. Amúgy 50k körül láttam C16NZ mocit, bár annak az előélete is titok, ergo azt is lehetne jó eséllyel felújítani, plusz papírosozni... Tényleg jobban járok, ha csak töltöm bele a benyát, és morgok a szágultozós agyatlanokra. :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Én teljesen beletörődtem, hogy légszűrőn meg kipufrendszeren kívül mást nem érdemes erre a kicsi mocsira költeni. Ez ennyit tud és kész, viszont alig fogyaszt :wink: és ugyanúgy odaérek mindenhová, max ti megkávéztok előttem :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Sziasztok! köszi a jótanácsokat az se cuchoz pontosan mik kellenének meg tudná írni nekem valaki? Mondom nézz már át a tuning topikba, ott egy B Corsa kapcsán jó régen már át let beszélve a dolog. Volt aki árakat is emlegetett, meg szóbakerült a "cuccok" halmaz is. Mellesleg sztem nem éri meg. Maga az alap sztem olyan kicsi ehhez a kasztnihoz, hogy kár ebbe a részbe pénzt ölni. Maga a moci nem rossz -legalábbis a sedant 3 emberrel egész jol vitte- de ugye azt ilyen motorral vették és nem utólag öltek bele csomo pénzt, idegeskedést, bármit.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 DOLZ vízpumpák milyenek? Van valakinek tapasztata ezzel kapcs.? Cserélni kellene a köv. szervízkor, csak nem tudom milyet tegyünk bele! :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 DOLZ vízpumpák milyenek? Van valakinek tapasztata ezzel kapcs.? Cserélni kellene a köv. szervízkor, csak nem tudom milyet tegyünk bele! :?: Gyárival mi baj van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts