pjoc Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Sziasztok! Már volt szó róla, de most újra előjött a problémám. 8 szelepes 1.6i motorral szerelt 93-as Astram van. Alapjárati vezérléssel van valami gondom. Előzőleg magas volt a fordulatszám, és kiderült, hogy az egyik tömítés kiégett, ott kapott fals levegőt a rendszer. Ki lett cserélve, most viszont meg nagyon alacsony (500rpm alatti) Mi lehet ennek az oka szerintetek? Melyik tömítés lehetett??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Emberek! A rángatás a régebbi Opeleknél szinte típushiba. Keressetek rá a Totalcar AutóDoki rovatában a "rángatás" szóra, és megtaláljátok a lehetséges hibaforrások teljes skáláját! Ha minden alkatrész hibátlanul üzemel, akkor még az fordulhat elő, hogy hirtelen (gázadáskor) túl sok üzemanyag került a hengerekbe, és néhány pillanatra tökéletlen égés jön létre. Mondjuk ez inkább a "megtorpanásra" igaz... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosatibi Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Melyik tömítés lehetett??? A fentiekben említett tömítés az injektor alatti tömítés volt, aminek nem tudom, mi a szakszerű megnevezése, talán talptömítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Május végén megyek Pestre egy tanfolyamra (5 nap), addig szeretném otthagyni nála. És addig nem akarod felrakni az opelclub-os cumókat a vasra? :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyurka Elküldve Április8, 2005 Megoszt Elküldve Április8, 2005 És addig nem akarod felrakni az opelclub-os cumókat a vasra? :wink: Szia Norbi! Nem... :( Úgyis le lesz bombázva róla egy csomó dolog... Megy lakatoshoz is... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyurka Elküldve Április8, 2005 Megoszt Elküldve Április8, 2005 Gyurka! Az a valaki valószínűleg Patyi Laci volt! Itt a száma: 06-30-922-6040 nyugodtan hivatkozz rám mint Virágh Anti... bár lehet hogy majd csak hétfőn veszi fel mert vadul készülnek a versenyre hétvégére... Nagyon szépen köszönöm, Atommanó! :prayer: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Tudja valaki hogy a fojtószelepháznál az a vákuumvezeték /ha egyáltalán az/ ami a közvetlen az alapjárati moci mellé csatlakozik milyen szerepet játszik? http://img.tar.hu/tapioszecso/img/11367347.jpg#3 Arról a furatról van szó amiben a pici lyuk van. Egyébként a tűzfalhoz a műanyag borítás alág csatlakozik be egy kis kütyübe. Erre valami olyasmi van írva: CONTROL VAC. És mit csinál a kis kütyü? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Szerintem Te a MAP szenzorról beszélsz, és az a szívócső-vákumot méri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Szerintem Te a MAP szenzorról beszélsz, és az a szívócső-vákumot méri. Szerintem nem. A szívócső-nyomásérzékelő cső a fojtószelepház hátulján található, és az egy 4vezetékes zöld csatis gyufásdobozalakú /annál kicsit nagyobb/ valamibe megy bele. Én úgy hiszem az a MAP szenzor. Ez a kütyü viszont kerek és belemegy ez a vákuumcső, meg a fékrásegítőtől egy /ezek egyoldalt/, a másik oldalon lévő cső pedig eltűnik az ablakmosó tartály alatt. :roll: De ha nincs így ötlet akkor csinálok róla képet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Akkor az csak valami vákumosztó lehet, esetleg szelep, és ami eltűnik cső, az a vákumtartályhoz mehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Csak azért kérdeztem mert újra szétszedtem az egészet és az a furat olajos volt /meg az egész ház/ :? . Kartergáz kikötve, és máshonnan már nem mehet be olaj. Bár a múlkori szétszedésnél még nem volt kikötve így lehet hogy csak azóta ott áll, de furcsállom hogy azóta nem tisztult volna ki. :? Valószínű ledugózom és ha nem lesz semmi gond akkor úgyhagyom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Magától nem tisztul ki. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Kösz az infókat. Ledugóztam. Rosszabb biztos nem lett. Viszont hallottam fura hangokat, és nem tudom volt-e már előtte is. /valószínűleg igen/ Legjobban akkor hallom ha a légtorokra ráteszem a fülem. Mintha kiskalapáccsal ütögetnék belülről. :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Az valszeg az injektorszelep hangja. Elég erős tud lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Az valszeg az injektorszelep hangja. Elég erős tud lenni. Az lesz az, mert pont onnan jön, de nem is gondoltam volna hogy annak ilyen hangja lehet. :shock: Thx. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Julio Elküldve Április15, 2005 Megoszt Elküldve Április15, 2005 Segítségre lenne szükségem. Van valakinek otthon kiszerelt C20XE-s hidrotőkéje? Meg kellene rajta mérni három méretet! Átmérő, magasság, olajfurat a tetejétől mérve. Előre is kössz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Április15, 2005 Megoszt Elküldve Április15, 2005 Keresd PetiGSi-t!! Neki tuti van, és lehet fel is vannak írva neki az adatok, ugyanis ő is méregetett.. Beszéljétek meg.. meg mond el miért, lehet tud segíteni :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Április15, 2005 Megoszt Elküldve Április15, 2005 ÁHHHÁÁÁÁÁ igen! Hidrótőke :( Mindent tudok róla......... Hidrótőke csere után fogtam mind a 16db-ot és egyenként a leg apróbb részletekig kitisztítottam őket.(Majd egy 7-ig tartott a műtét !!!)Ami az idegesítő,hogy megtaláltam azt a 3db "rossz" tőkét amiből 2-nél irdatlan elkoszolódás volt csak a problem és csupán 1db volt aminek a belső golyós szelepe eleresztette a nyomást!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Julio Elküldve Április15, 2005 Megoszt Elküldve Április15, 2005 Van egy hidrotőkém az átmérője 35mm, off VW-be on való a fószer akitől szereztem azt mondta ha kell 1K-ért adja darabját. Szedtem már szét a motort és nagyon úgy rémlik ugyanilyen van benne, de lehet, hogy nem. Csak azért kellene mert az ár elég jól hangzik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április15, 2005 Megoszt Elküldve Április15, 2005 Nem lesz jó bele. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Julio Elküldve Április15, 2005 Megoszt Elküldve Április15, 2005 Nem lesz jó bele. :( Azért próbálkozni még lehet, hátha! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április15, 2005 Megoszt Elküldve Április15, 2005 Utoljára a remény hal meg. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április16, 2005 Megoszt Elküldve Április16, 2005 Peti! A hidrotőkékről jut eszembe... visszakaphatom a tökéimet? :roll: :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlackCat Elküldve Április17, 2005 Megoszt Elküldve Április17, 2005 ÁHHHÁÁÁÁÁ igen! Hidrótőke :( Mindent tudok róla......... Hidrótőke csere után fogtam mind a 16db-ot és egyenként a leg apróbb részletekig kitisztítottam őket.(Majd egy 7-ig tartott a műtét !!!)Ami az idegesítő,hogy megtaláltam azt a 3db "rossz" tőkét amiből 2-nél irdatlan elkoszolódás volt csak a problem és csupán 1db volt aminek a belső golyós szelepe eleresztette a nyomást!!!!! Nekem is valszeg szét kellene kapnom a vasat,mert hát nem a lexebb már a hangja,hiába tettem rá egy új kipuff rencert. :( Szóval a hidrotőkéket hogyan tudod ellenőrizni?Illetve hogy teszed nyomás alá?Bocsi ha hülyeséget kérdezek,de még nem bontottam,így nem igazán tudom,hogy mivel állok szemben! :oops: Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április17, 2005 Megoszt Elküldve Április17, 2005 A hidrotőke, ha tönkremegy és elkezd kopigni akkor azzal már nem tudsz mit csinálni... Szemre nem állapítható meg, de még fülre sem, mert ugye nagyon közel vannak, és hát azt kihallani... :roll: Na mindegy ha összetudod nyomni, akkor tuti szar, de akkor már nagyon... Ha nem is tudod kézzel benyomni, sajnos még akkor is kb 50% esélyed van arra, hogy vagy szar vagy nem... :roll: Amúgy meg akkor is csattoghat, ha nem is ahidrotőke szar hanem mellette vannak kikopva a járatok... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts