daykiller Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Megy felfelé a mutató. Egyszer megáll és pár fokot visszamegy. Általában először 90 alá egy picivel. A kékig sose ment még le. Utána meg már ugy 90 környékén tartja. Van hogy 90-en áll a mutató és van hogy picivel felette. Amúgy ami termosztát benne van az 92-n kezd nyitni és 107-nél van teljesen nyitva. Csak tudod azt nem értem, van amikor hideg motornál is picivel 90 felett nyit de van olyan is hogy elmegy 95-ig és ugy nyit ki. Mintha ragadna a termosztát. Nem tudok erre mit mondani. Amíg 92 fok körül mocorog, addig nincs gond. Nem mindig figyelem, de amikor igen, akkor 95-ig felmegy a műszer, aztán vissza 92-ig és onnan egy tapottat se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pötty86 Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Heló Hát megmondod mi kell, vagy elküldöd a UnixNr® számot vagy a cikkszámot amivel be lehet azonosítani pontosan, aztán ennyi. Viszont a számla sz én nevemre fog szólni, mivel csak így él a -40%. Hali! Köszönöm de meg lesz oldva a dolog! Haver megy hétvégén Pestre és hoz nekem! Köszönöm a segitséget azért!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Koncsy Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki cserélt már opel combo c vizpumpát? Mennyire kell szegényt megbontani? Mert sajnos tünik el a hűtővizem. A motor kódom z14 xep Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki cserélt már opel combo c vizpumpát? Mennyire kell szegényt megbontani? Mert sajnos tünik el a hűtővizem. A motor kódom z14 xep Corsásoknál-Combosoknál lehet hogy hamarabb kapnál választ :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki cserélt már opel combo c vizpumpát? Mennyire kell szegényt megbontani? Mert sajnos tünik el a hűtővizem. A motor kódom z14 xep Na és mi köze a vízpumpához? Alóla szívárog? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Na és mi köze a vízpumpához? Alóla szívárog? :devlish: Nem én kérdeztem, egyszerre csak egyet akartam beszóni :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Koncsy Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 légyszi segíts, hogy hogy találom meg Őket Link to comment Megosztás: More sharing options...
Koncsy Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Szia! Igen alóla! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 http://www.opelforum.hu/index.php?showforum=5 De ha szerencséd van akkor lesz valaki aki ismeri. De az alapkérdés még mindig ott van Zotyánál, hogy tudod hogy a vízpumpánál szökik, vagy csak tipp, mert a lekritkább esetben szokott ott eltűnni a víz :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Szia! Igen alóla! Ja akkor a tömítés adhatta meg magát, gondolom a vezérműszíj hajtja, tehát olyan piszkálja aki csinált már ilyet, de ezt egy márkatárs tudja pontosan megmondani, mert nekem C14NZ-m van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Koncsy Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 http://www.opelforum.hu/index.php?showforum=5 De ha szerencséd van akkor lesz valaki aki ismeri. De az alapkérdés még mindig ott van Zotyánál, hogy tudod hogy a vízpumpánál szökik, vagy csak tipp, mert a lekritkább esetben szokott ott eltűnni a víz :devlish: Köszi, hogy válaszolsz, a vizpumpatárcsán nem látom, de alatta a motorvédő műanyagon látszik a fagyállós lé Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 http://www.opelforum.hu/index.php?showforum=5 De ha szerencséd van akkor lesz valaki aki ismeri. De az alapkérdés még mindig ott van Zotyánál, hogy tudod hogy a vízpumpánál szökik, vagy csak tipp, mert a lekritkább esetben szokott ott eltűnni a víz :devlish: Ne a traktorból indulj ki. :lol: Nekem tavaly júliusban lett cserélve vízpumpa. Szeptemberben meg cserélhettem ki mert a töm-szelencénél elszórta az összes vizet. Még jó hogy nem főztük meg. Ha a blokkból csöpög a lé a vezérlés környékén akkor az nagy valoszinséggel vízpumpa. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Koncsy Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Ne a traktorból indulj ki. :lol: Nekem tavaly júliusban lett cserélve vízpumpa. Szeptemberben meg cserélhettem ki mert a töm-szelencénél elszórta az összes vizet. Még jó hogy nem főztük meg. Ha a blokkból csöpög a lé a vezérlés környékén akkor az nagy valoszinséggel vízpumpa. :devlish: Tömszelencét külön ki lehet cserélni ennél a típusnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Ne a traktorból indulj ki. :lol: Nekem tavaly júliusban lett cserélve vízpumpa. Szeptemberben meg cserélhettem ki mert a töm-szelencénél elszórta az összes vizet. Még jó hogy nem főztük meg. Ha a blokkból csöpög a lé a vezérlés környékén akkor az nagy valoszinséggel vízpumpa. :lol: Még egy strigula a kormosoknak? :lol: :devlish: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Tömszelencét külön ki lehet cserélni ennél a típusnál? Ki lehet, de ha már ott matatsz nem időszerű mostanában a vezérlés-vízpumpa csere? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Tömszelencét külön ki lehet cserélni ennél a típusnál? Nem, egybe kell cserélni a pumpával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki cserélt már opel combo c vizpumpát? Mennyire kell szegényt megbontani? Mert sajnos tünik el a hűtővizem. A motor kódom z14 xep Szia! Igaz nem z14-et, de Z16XEP-t már csináltam. Annál nincs benne a vezérlésben a vízpumpa. Cseréje éppen ezért viszonylag egyszerű. Ha jól emlékszem torx dugókulcsal tudod kiszerelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Még egy strigula a kormosoknak? :lol: :devlish: :lol: Na jó, kihúzhatod az egyiket amit a kormolásért kaptál. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomyoy Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Üdv Ma cseréltem főfékhengert, légtelenítettünik stb kivittem a kocsit az utcába és csináltam 1-2 fékpróbát, de nem ez a lényeg, hanem, kuplung kinyomva satufék, első kerék blokkol és mikor megáltam a motor szép lassan lefullad, hiába pumpálom, lefullad és csak 3-4-5. indításra indul be, ez csinálja ilyen erős fékezésnél, egyébként tökéletes alapjárat minden nb1es, nagysebességű éles kanyar vételénél is leáll, persze ez szélsőséges, de néha előfordul :devlish: tehát satu féknél motor lefullad, 3-4x kell inditani mire beindul.... mi lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Április29, 2010 Megoszt Elküldve Április29, 2010 Üdv Ma cseréltem főfékhengert, légtelenítettünik stb kivittem a kocsit az utcába és csináltam 1-2 fékpróbát, de nem ez a lényeg, hanem, kuplung kinyomva satufék, első kerék blokkol és mikor megáltam a motor szép lassan lefullad, hiába pumpálom, lefullad és csak 3-4-5. indításra indul be, ez csinálja ilyen erős fékezésnél, egyébként tökéletes alapjárat minden nb1es, nagysebességű éles kanyar vételénél is leáll, persze ez szélsőséges, de néha előfordul :devlish: tehát satu féknél motor lefullad, 3-4x kell inditani mire beindul.... mi lehet a probléma? Nagy sebességü éles kanyarnál szerintem a nyafta fogy el neki. Teli tankkal is megáll vagy csak akkor ha már ürülni kezd a tank? Mert ha ürül és akkor áll meg, akkor valószínűleg a szintjelzőnél lévő viszatérő csöve van lecsúszva az ac pumpa házáról és nem tud annyi anyagot szívni a pumpa amennyi kéne. Satuféknél is előferdülhet, hogy ha kevés van a tankban, akkor szépen lassan elfogy a pumpától a lé és megáll. 3-4-5 inditás meg azé kell, sztem hogy visszatermeljen. Esetleg valahol a vákuum oldalon valami törés repedés lyuk van és falsot szív. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Nagy sebességü éles kanyarnál szerintem a nyafta fogy el neki. Teli tankkal is megáll vagy csak akkor ha már ürülni kezd a tank? Mert ha ürül és akkor áll meg, akkor valószínűleg a szintjelzőnél lévő viszatérő csöve van lecsúszva az ac pumpa házáról és nem tud annyi anyagot szívni a pumpa amennyi kéne. Satuféknél is előferdülhet, hogy ha kevés van a tankban, akkor szépen lassan elfogy a pumpától a lé és megáll. 3-4-5 inditás meg azé kell, sztem hogy visszatermeljen. Esetleg valahol a vákuum oldalon valami törés repedés lyuk van és falsot szív. Szerintem a pumpás verzió nem állja meg a helyét, ha annyira kevés lenne benne, akkor induláskor is rángatna, a lecsúszot visszajelző cső is inkább padlózáskor volt gond nálam. Úgy lehet amit másodszorra írtál, a vákumrendszernél lesz valami tömítetlenség, falsot kaphat a motor, de nagyon, ha leáll. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Üdv Ma cseréltem főfékhengert, légtelenítettünik stb kivittem a kocsit az utcába és csináltam 1-2 fékpróbát, de nem ez a lényeg, hanem, kuplung kinyomva satufék, első kerék blokkol és mikor megáltam a motor szép lassan lefullad, hiába pumpálom, lefullad és csak 3-4-5. indításra indul be, ez csinálja ilyen erős fékezésnél, egyébként tökéletes alapjárat minden nb1es, nagysebességű éles kanyar vételénél is leáll, persze ez szélsőséges, de néha előfordul :devlish: tehát satu féknél motor lefullad, 3-4x kell inditani mire beindul.... mi lehet a probléma? Mivel a féknél babráltál nézd meg a rásegítő és környékét, lehet valami vákumcső nincs rendesen a helyén vagy nem lehet, hogy a rásegítő membránja adta meg magát? Persze lehet más is de ha fékszerelés előtt nem csinálta akkor én arra keresném a hibát amerre hozzányúltam. Hibakód nincs? Esteleg alapjárati motor, pillangó potméter csatija nincs a főfékhenger közelében, hogy az nem működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Nagyon szépen köszönöm Zotya975! Megveszem az unixban nem a pénzt sajnálom rá,de nagyon rendes tőled hogy legalább felajánlottad!!! Igazából rég óta olvasom a hozzászólásokat,és figyelem a Te hozzászólásaid! Én annak örülnék a legjobban ha valahol összefutnánk valamelyik 7végén ,és mondanál nekem egy két dolgot a kocsival kapcsolatban amire kiv. vagyok régóta!? Látom te is Győri vagy,vagy környéki!? Minden tiszteletem ellenére, ezen besírtam. :lol: Hali! Köszönöm de meg lesz oldva a dolog! Haver megy hétvégén Pestre és hoz nekem! Köszönöm a segitséget azért!! Nincs ám Győrben egy darab autós bolt sem. Főleg nincs 2 olyan ahol kedvezményünk is van. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomyoy Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Mivel a féknél babráltál nézd meg a rásegítő és környékét, lehet valami vákumcső nincs rendesen a helyén vagy nem lehet, hogy a rásegítő membránja adta meg magát? Persze lehet más is de ha fékszerelés előtt nem csinálta akkor én arra keresném a hibát amerre hozzányúltam. Hibakód nincs? Esteleg alapjárati motor, pillangó potméter csatija nincs a főfékhenger közelében, hogy az nem működik? mar regota fennal a problema, egyszer egy utkozepen levo sorosuveg miatt kellett satuznom, akkor is ugyanez tortent, csak akkor 15 perc mulva tudtam beinditani, a fekpedal eleg gyatran mukodik(taposni kell nagyon es igy se valami fenyes, regebben jobb volt), lehet a membran van szetmenve, hogy lehet az ellenorizni? van otthon masik ami tuti mukodik, csak ha nem muszaj akkor nem bontom szet az egeszet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli66 Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Ha azt mondod a gyujtás oldalról minden ok akkor nekem ia az injektor a tippem. Lehet cserélgetni, hogy kiderüljön az-e a gond aztán lehet tisztítani tisztító adalékkal vagy kiszedve ultrahangos tisztítással. Benzinszűrő mikor volt cserélve? Két injektor megcserélve, de a probléma ugyan az. Azt mondták a szervízben, hogy a vezérléssel van gond. Az az érdekes a dologban, hogy ha áll a motor pár percet utána kb. 10 másodpercig minden ok (nem dadog, húz a kocsi, egyenletes járás), majd fokozatosan előjön a dadogás és az erőtlenség. Szerintetek mi lehet ? Köszi ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts