daykiller Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Megy felfelé a mutató. Egyszer megáll és pár fokot visszamegy. Általában először 90 alá egy picivel. A kékig sose ment még le. Utána meg már ugy 90 környékén tartja. Van hogy 90-en áll a mutató és van hogy picivel felette. Amúgy ami termosztát benne van az 92-n kezd nyitni és 107-nél van teljesen nyitva. Csak tudod azt nem értem, van amikor hideg motornál is picivel 90 felett nyit de van olyan is hogy elmegy 95-ig és ugy nyit ki. Mintha ragadna a termosztát. Nem tudok erre mit mondani. Amíg 92 fok körül mocorog, addig nincs gond. Nem mindig figyelem, de amikor igen, akkor 95-ig felmegy a műszer, aztán vissza 92-ig és onnan egy tapottat se.
Pötty86 Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Heló Hát megmondod mi kell, vagy elküldöd a UnixNr® számot vagy a cikkszámot amivel be lehet azonosítani pontosan, aztán ennyi. Viszont a számla sz én nevemre fog szólni, mivel csak így él a -40%. Hali! Köszönöm de meg lesz oldva a dolog! Haver megy hétvégén Pestre és hoz nekem! Köszönöm a segitséget azért!!
Koncsy Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki cserélt már opel combo c vizpumpát? Mennyire kell szegényt megbontani? Mert sajnos tünik el a hűtővizem. A motor kódom z14 xep
Dáwid Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki cserélt már opel combo c vizpumpát? Mennyire kell szegényt megbontani? Mert sajnos tünik el a hűtővizem. A motor kódom z14 xep Corsásoknál-Combosoknál lehet hogy hamarabb kapnál választ :devlish:
zotya975 Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki cserélt már opel combo c vizpumpát? Mennyire kell szegényt megbontani? Mert sajnos tünik el a hűtővizem. A motor kódom z14 xep Na és mi köze a vízpumpához? Alóla szívárog? :devlish:
Dáwid Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Na és mi köze a vízpumpához? Alóla szívárog? :devlish: Nem én kérdeztem, egyszerre csak egyet akartam beszóni :lol: :lol:
Dáwid Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 http://www.opelforum.hu/index.php?showforum=5 De ha szerencséd van akkor lesz valaki aki ismeri. De az alapkérdés még mindig ott van Zotyánál, hogy tudod hogy a vízpumpánál szökik, vagy csak tipp, mert a lekritkább esetben szokott ott eltűnni a víz :devlish:
zotya975 Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Szia! Igen alóla! Ja akkor a tömítés adhatta meg magát, gondolom a vezérműszíj hajtja, tehát olyan piszkálja aki csinált már ilyet, de ezt egy márkatárs tudja pontosan megmondani, mert nekem C14NZ-m van.
Koncsy Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 http://www.opelforum.hu/index.php?showforum=5 De ha szerencséd van akkor lesz valaki aki ismeri. De az alapkérdés még mindig ott van Zotyánál, hogy tudod hogy a vízpumpánál szökik, vagy csak tipp, mert a lekritkább esetben szokott ott eltűnni a víz :devlish: Köszi, hogy válaszolsz, a vizpumpatárcsán nem látom, de alatta a motorvédő műanyagon látszik a fagyállós lé
m_petya Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 http://www.opelforum.hu/index.php?showforum=5 De ha szerencséd van akkor lesz valaki aki ismeri. De az alapkérdés még mindig ott van Zotyánál, hogy tudod hogy a vízpumpánál szökik, vagy csak tipp, mert a lekritkább esetben szokott ott eltűnni a víz :devlish: Ne a traktorból indulj ki. :lol: Nekem tavaly júliusban lett cserélve vízpumpa. Szeptemberben meg cserélhettem ki mert a töm-szelencénél elszórta az összes vizet. Még jó hogy nem főztük meg. Ha a blokkból csöpög a lé a vezérlés környékén akkor az nagy valoszinséggel vízpumpa. :lol:
Koncsy Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Ne a traktorból indulj ki. :lol: Nekem tavaly júliusban lett cserélve vízpumpa. Szeptemberben meg cserélhettem ki mert a töm-szelencénél elszórta az összes vizet. Még jó hogy nem főztük meg. Ha a blokkból csöpög a lé a vezérlés környékén akkor az nagy valoszinséggel vízpumpa. :devlish: Tömszelencét külön ki lehet cserélni ennél a típusnál?
Dáwid Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Ne a traktorból indulj ki. :lol: Nekem tavaly júliusban lett cserélve vízpumpa. Szeptemberben meg cserélhettem ki mert a töm-szelencénél elszórta az összes vizet. Még jó hogy nem főztük meg. Ha a blokkból csöpög a lé a vezérlés környékén akkor az nagy valoszinséggel vízpumpa. :lol: Még egy strigula a kormosoknak? :lol: :devlish: :lol:
zotya975 Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Tömszelencét külön ki lehet cserélni ennél a típusnál? Ki lehet, de ha már ott matatsz nem időszerű mostanában a vezérlés-vízpumpa csere?
m_petya Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Tömszelencét külön ki lehet cserélni ennél a típusnál? Nem, egybe kell cserélni a pumpával.
Guest gorbi Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki cserélt már opel combo c vizpumpát? Mennyire kell szegényt megbontani? Mert sajnos tünik el a hűtővizem. A motor kódom z14 xep Szia! Igaz nem z14-et, de Z16XEP-t már csináltam. Annál nincs benne a vezérlésben a vízpumpa. Cseréje éppen ezért viszonylag egyszerű. Ha jól emlékszem torx dugókulcsal tudod kiszerelni.
zotya975 Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Még egy strigula a kormosoknak? :lol: :devlish: :lol: Na jó, kihúzhatod az egyiket amit a kormolásért kaptál. :lol: :lol:
tomyoy Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Üdv Ma cseréltem főfékhengert, légtelenítettünik stb kivittem a kocsit az utcába és csináltam 1-2 fékpróbát, de nem ez a lényeg, hanem, kuplung kinyomva satufék, első kerék blokkol és mikor megáltam a motor szép lassan lefullad, hiába pumpálom, lefullad és csak 3-4-5. indításra indul be, ez csinálja ilyen erős fékezésnél, egyébként tökéletes alapjárat minden nb1es, nagysebességű éles kanyar vételénél is leáll, persze ez szélsőséges, de néha előfordul :devlish: tehát satu féknél motor lefullad, 3-4x kell inditani mire beindul.... mi lehet a probléma?
m_petya Elküldve Április29, 2010 Elküldve Április29, 2010 Üdv Ma cseréltem főfékhengert, légtelenítettünik stb kivittem a kocsit az utcába és csináltam 1-2 fékpróbát, de nem ez a lényeg, hanem, kuplung kinyomva satufék, első kerék blokkol és mikor megáltam a motor szép lassan lefullad, hiába pumpálom, lefullad és csak 3-4-5. indításra indul be, ez csinálja ilyen erős fékezésnél, egyébként tökéletes alapjárat minden nb1es, nagysebességű éles kanyar vételénél is leáll, persze ez szélsőséges, de néha előfordul :devlish: tehát satu féknél motor lefullad, 3-4x kell inditani mire beindul.... mi lehet a probléma? Nagy sebességü éles kanyarnál szerintem a nyafta fogy el neki. Teli tankkal is megáll vagy csak akkor ha már ürülni kezd a tank? Mert ha ürül és akkor áll meg, akkor valószínűleg a szintjelzőnél lévő viszatérő csöve van lecsúszva az ac pumpa házáról és nem tud annyi anyagot szívni a pumpa amennyi kéne. Satuféknél is előferdülhet, hogy ha kevés van a tankban, akkor szépen lassan elfogy a pumpától a lé és megáll. 3-4-5 inditás meg azé kell, sztem hogy visszatermeljen. Esetleg valahol a vákuum oldalon valami törés repedés lyuk van és falsot szív.
zotya975 Elküldve Április30, 2010 Elküldve Április30, 2010 Nagy sebességü éles kanyarnál szerintem a nyafta fogy el neki. Teli tankkal is megáll vagy csak akkor ha már ürülni kezd a tank? Mert ha ürül és akkor áll meg, akkor valószínűleg a szintjelzőnél lévő viszatérő csöve van lecsúszva az ac pumpa házáról és nem tud annyi anyagot szívni a pumpa amennyi kéne. Satuféknél is előferdülhet, hogy ha kevés van a tankban, akkor szépen lassan elfogy a pumpától a lé és megáll. 3-4-5 inditás meg azé kell, sztem hogy visszatermeljen. Esetleg valahol a vákuum oldalon valami törés repedés lyuk van és falsot szív. Szerintem a pumpás verzió nem állja meg a helyét, ha annyira kevés lenne benne, akkor induláskor is rángatna, a lecsúszot visszajelző cső is inkább padlózáskor volt gond nálam. Úgy lehet amit másodszorra írtál, a vákumrendszernél lesz valami tömítetlenség, falsot kaphat a motor, de nagyon, ha leáll.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április30, 2010 Elküldve Április30, 2010 Üdv Ma cseréltem főfékhengert, légtelenítettünik stb kivittem a kocsit az utcába és csináltam 1-2 fékpróbát, de nem ez a lényeg, hanem, kuplung kinyomva satufék, első kerék blokkol és mikor megáltam a motor szép lassan lefullad, hiába pumpálom, lefullad és csak 3-4-5. indításra indul be, ez csinálja ilyen erős fékezésnél, egyébként tökéletes alapjárat minden nb1es, nagysebességű éles kanyar vételénél is leáll, persze ez szélsőséges, de néha előfordul :devlish: tehát satu féknél motor lefullad, 3-4x kell inditani mire beindul.... mi lehet a probléma? Mivel a féknél babráltál nézd meg a rásegítő és környékét, lehet valami vákumcső nincs rendesen a helyén vagy nem lehet, hogy a rásegítő membránja adta meg magát? Persze lehet más is de ha fékszerelés előtt nem csinálta akkor én arra keresném a hibát amerre hozzányúltam. Hibakód nincs? Esteleg alapjárati motor, pillangó potméter csatija nincs a főfékhenger közelében, hogy az nem működik?
hening Elküldve Április30, 2010 Elküldve Április30, 2010 Nagyon szépen köszönöm Zotya975! Megveszem az unixban nem a pénzt sajnálom rá,de nagyon rendes tőled hogy legalább felajánlottad!!! Igazából rég óta olvasom a hozzászólásokat,és figyelem a Te hozzászólásaid! Én annak örülnék a legjobban ha valahol összefutnánk valamelyik 7végén ,és mondanál nekem egy két dolgot a kocsival kapcsolatban amire kiv. vagyok régóta!? Látom te is Győri vagy,vagy környéki!? Minden tiszteletem ellenére, ezen besírtam. :lol: Hali! Köszönöm de meg lesz oldva a dolog! Haver megy hétvégén Pestre és hoz nekem! Köszönöm a segitséget azért!! Nincs ám Győrben egy darab autós bolt sem. Főleg nincs 2 olyan ahol kedvezményünk is van. :devlish:
tomyoy Elküldve Április30, 2010 Elküldve Április30, 2010 Mivel a féknél babráltál nézd meg a rásegítő és környékét, lehet valami vákumcső nincs rendesen a helyén vagy nem lehet, hogy a rásegítő membránja adta meg magát? Persze lehet más is de ha fékszerelés előtt nem csinálta akkor én arra keresném a hibát amerre hozzányúltam. Hibakód nincs? Esteleg alapjárati motor, pillangó potméter csatija nincs a főfékhenger közelében, hogy az nem működik? mar regota fennal a problema, egyszer egy utkozepen levo sorosuveg miatt kellett satuznom, akkor is ugyanez tortent, csak akkor 15 perc mulva tudtam beinditani, a fekpedal eleg gyatran mukodik(taposni kell nagyon es igy se valami fenyes, regebben jobb volt), lehet a membran van szetmenve, hogy lehet az ellenorizni? van otthon masik ami tuti mukodik, csak ha nem muszaj akkor nem bontom szet az egeszet.
zoli66 Elküldve Április30, 2010 Elküldve Április30, 2010 Ha azt mondod a gyujtás oldalról minden ok akkor nekem ia az injektor a tippem. Lehet cserélgetni, hogy kiderüljön az-e a gond aztán lehet tisztítani tisztító adalékkal vagy kiszedve ultrahangos tisztítással. Benzinszűrő mikor volt cserélve? Két injektor megcserélve, de a probléma ugyan az. Azt mondták a szervízben, hogy a vezérléssel van gond. Az az érdekes a dologban, hogy ha áll a motor pár percet utána kb. 10 másodpercig minden ok (nem dadog, húz a kocsi, egyenletes járás), majd fokozatosan előjön a dadogás és az erőtlenség. Szerintetek mi lehet ? Köszi !
Recommended Posts