Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Igen, nekem csinálta. Nagyon rendes volt hogy segitett. Még manuális módszerrel nem próbáltam, de azért az elég durva lenne ha nem lenne jó a tök új gyári termosztát nem? A győriekhez közel lakom :) Nem biztos, próbáld a manuális módszerrel, alapjáraton tapizd a hűtő sarkát a becsatlakozásnál. Ha hirtelen melegszik 8-10 perc után akkor jó. Neked szerelte a kocsit a Karcsi nem? Itt laksz a közellben? Menjek megnézzem? Nem rontom el becs szó! :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 És ha az rossz akkor mivel lehet helyettesiteni? Vagy lehet kapni ugyan olyat bármelyik elektromos szaküszletben? Műszeregység hátulján egy három lábú kis IC. :) 10V-ra stabilizál. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Hát a legfelső szám ahol már piros beosztás van oda 110 van irva igen. Ez a két szám a 90 és a 110 Fok van feltüntetve a műszeregységen. Nem cseréltem sose ilyen egységet. De mióta nálam van azóta ez a jelenségem, szóval az előző tulaj még lehet cserélte. Egyébként a Te benzinszint jelződ is egy egész beosztásnyit csalna? Az kb 12-13 litert jelent, mert ugye a fél tank és a telitank közötti beosztáson áll meg nekem. Gyanítom hogy jó mind a termosztát, mind a műszeregységed feszültségstabilizálása. Szerintem a Te eredeti hőmérőd csak 100*C-ig lehetett skálázva csak valaki cserélte 110-esre. Ebből adódik az eltérés. A tanké pedig szimplán pontatlan, mint sokaknak. De ez csak az én véleményem. (Ettől még lehet bibi is.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Akkor neked 110*C-ig skálázott a hőmérőd. Cseréltél mostanában műszeregységet? Ja az üa. szintjelző nálam sem megy fel telitanknál teljesen 50-ig, ez önmagában nem lenne baj. Nekem is 110es és megnéztem egy 100as órát, pont ott van a 90 azon ahol nekem megáll a mutató....a 110esen meg köszönő viszonyban sincs a mutató a 90es vonallal :) De jól müködik minden igy nem zavar, megszoktam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Igen, nekem csinálta. Nagyon rendes volt hogy segitett. Még manuális módszerrel nem próbáltam, de azért az elég durva lenne ha nem lenne jó a tök új gyári termosztát nem? A győriekhez közel lakom :) Nem valószínű, hogy rossz a termosztát, de persze előfordulhat. Próbáld ki amit írtam, ha 10 perc alapjáraton tötyörgés után hirtelen melegszik a hűtő, akkor jó. De szerintem a Karcsi ezt kipróbálta miután összerakta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Nem rossz felvetés ez sem. Azt nem is tudtam hogy létezik olyan ami 100-ig skálázott. Gondolom bontókban lehet beszerezni még olyat. Akkor ilyenkor a komplett kilóméterórát minedenestül cserélni kell? Lehet ez lenne a legjobb megoldás, mert akkor ezzel együtt cserélődne az a Stab IC is, és akkor tényleg minden mást ki lehetne zárni. Gyanítom hogy jó mind a termosztát, mind a műszeregységed feszültségstabilizálása. Szerintem a Te eredeti hőmérőd csak 100*C-ig lehetett skálázva csak valaki cserélte 110-esre. Ebből adódik az eltérés. A tanké pedig szimplán pontatlan, mint sokaknak. De ez csak az én véleményem. (Ettől még lehet bibi is.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Mielőtt elment megnézte igen, valamit érzett hogy kicsit langyos a hűtőm, pedig alig járattuk a motort. De nagyobb tesztre már csak én vittem az autót mikor már Ő nem volt ott. És akkor derült ki számomra hogy a vizhőfokkal ugyan ott tartok ahol elkezdtük :) Nem valószínű, hogy rossz a termosztát, de persze előfordulhat. Próbáld ki amit írtam, ha 10 perc alapjáraton tötyörgés után hirtelen melegszik a hűtő, akkor jó. De szerintem a Karcsi ezt kipróbálta miután összerakta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Nem rossz felvetés ez sem. Azt nem is tudtam hogy létezik olyan ami 100-ig skálázott. Gondolom bontókban lehet beszerezni még olyat. Akkor ilyenkor a komplett kilóméterórát minedenestül cserélni kell? Lehet ez lenne a legjobb megoldás, mert akkor ezzel együtt cserélődne az a Stab IC is, és akkor tényleg minden mást ki lehetne zárni. Nekem pölö a régi fordulat szám mérő nélküli volt 100-ig skálázva, az új ford. szám mérős meg 110-ig. A jeladó maradt, ezért nekem sem megy fel 90-íg a mutató. Cserélni magát a műszert nem tudom, mert ugye az egyikben egyedül van, a másikban meg osztozik a helyen a tankszintjelzővel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Nekem meg simán ki van akadva a szintjjelzőm. 50 és kb. 42 között hajlandó mozogni :) Ha olyanja van akkor átesik azon az akadós ponton, és akkor mutat rendesen, üresig, aztán amikor telerakom, akkor fölfelé akad meg ugyan ott, és följebb nem megy :D hujekocsog... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 (edited) Nekem a képen látható alsó műszerfalam van, tök ugyan igy néz ki csak 110 van felül a piros mezőnél. Azon a műszeren ahol a 90-et látom nekem pont odáig megy fel a mutatóm most. Akkor lehet hogy ennyi a bibi? Nincs már meg neked ez a műszerfalad? Vagy ezt át lehet hidalni egy olyan hőgombával ami a 110 fokos egységhez van gyárilag? Nekem pölö a régi fordulat szám mérő nélküli volt 100-ig skálázva, az új ford. szám mérős meg 110-ig. A jeladó maradt, ezért nekem sem megy fel 90-íg a mutató. Cserélni magát a műszert nem tudom, mert ugye az egyikben egyedül van, a másikban meg osztozik a helyen a tankszintjelzővel. http://kep.psharing.com/337199.jpg Módosítva Április12, 2010 : coupe képpel nem idézünk..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Nekem a képen látható alsó műszerfalam van, tök ugyan igy néz ki csak 110 van felül a piros mezőnél. Azon a műszeren ahol a 90-et látom nekem pont odáig megy fel a mutatóm most. Akkor lehet hogy ennyi a bibi? Nincs már meg neked ez a műszerfalad? Vagy ezt át lehet hidalni egy olyan hőgombával ami a 110 fokos egységhez van gyárilag? Nem kell hozzá cserélni a műszeregységet, elég a hozzá tartozó hőgombát cserélni. De mivel a tankszintjelző is csal, először inkább a stab IC-t nézd meg sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Nekem a képen látható alsó műszerfalam van, tök ugyan igy néz ki csak 110 van felül a piros mezőnél. Azon a műszeren ahol a 90-et látom nekem pont odáig megy fel a mutatóm most. Akkor lehet hogy ennyi a bibi? Nincs már meg neked ez a műszerfalad? Vagy ezt át lehet hidalni egy olyan hőgombával ami a 110 fokos egységhez van gyárilag? Megvan még a régi műszer, de nekem pont az volt a rossz. Nem ment fel, csak olyan sacperkábé 37-38-ig. Amikor cseréltem akkor a tankszintjelző magjavult, a vízhőfok meg csal, közben cseréltem 2X termosztátot, mert én kifogtam egy rosszat, wahlert volt és fél évig bírta. De engem nem zavar, hogy nem pontos, látom, hogy nyit a termo, az nekem elég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Ja, értem. Hát engem csak addig zavar, mig nem látom mindegy hogy melyik fajta műszeregységen, de legalább egyszer a 90Fokon menet közben azt a fránya mutatót. Utána már engem sem zavarna. Megvan még a régi műszer, de nekem pont az volt a rossz. Nem ment fel, csak olyan sacperkábé 37-38-ig. Amikor cseréltem akkor a tankszintjelző magjavult, a vízhőfok meg csal, közben cseréltem 2X termosztátot, mert én kifogtam egy rosszat, wahlert volt és fél évig bírta. De engem nem zavar, hogy nem pontos, látom, hogy nyit a termo, az nekem elég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 És a boltban hogy tudom tudtára adni az eladónak hogy melyik fajta gomba kell? Mert ami most benne van azt a kocsi tipusa és motorkódja alapján mondtam be. És végül ezt kaptam... Mondjam hogy a 110-ig skálázott műszerhez kell gomba, igy tudni fogja miről beszélek? Nem kell hozzá cserélni a műszeregységet, elég a hozzá tartozó hőgombát cserélni. De mivel a tankszintjelző is csal, először inkább a stab IC-t nézd meg sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 És a boltban hogy tudom tudtára adni az eladónak hogy melyik fajta gomba kell? Mert ami most benne van azt a kocsi tipusa és motorkódja alapján mondtam be. És végül ezt kaptam... Mondjam hogy a 110-ig skálázott műszerhez kell gomba, igy tudni fogja miről beszélek? Boltban úgy, hogy alkatrész cikkszámmal mész oda hozzá, különben nem fogják tudni, mire gondolsz. Korábban írtam valahol a cikkszámot, talán az elektromosban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Ja, értem. Hát engem csak addig zavar, mig nem látom mindegy hogy melyik fajta műszeregységen, de legalább egyszer a 90Fokon menet közben azt a fránya mutatót. Utána már engem sem zavarna. Ne aggódj, én először fordítva raktam be a termosztátot, és 105-foknál nyitott. :D De fűtés az volt rendesen. :) És a boltban hogy tudom tudtára adni az eladónak hogy melyik fajta gomba kell? Mert ami most benne van azt a kocsi tipusa és motorkódja alapján mondtam be. És végül ezt kaptam... Mondjam hogy a 110-ig skálázott műszerhez kell gomba, igy tudni fogja miről beszélek? Tudni fogja, csak attól függ hova mész, nekem egy helyen azt mondták, hogy csak egyfajta jeladó van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 És a boltban hogy tudom tudtára adni az eladónak hogy melyik fajta gomba kell? Mert ami most benne van azt a kocsi tipusa és motorkódja alapján mondtam be. És végül ezt kaptam... Mondjam hogy a 110-ig skálázott műszerhez kell gomba, igy tudni fogja miről beszélek? Megkerestem, ezekkel a számokkal próbáld meg: 90510850, 13 42 569. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Köszi! Akkor bármelyik sorszámot mondom be a kettő közül mindegyik ugyan azt a gombát(110Fokos) jelenti gondolom. Megkerestem, ezekkel a számokkal próbáld meg: 90510850, 13 42 569. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Köszi! Akkor bármelyik sorszámot mondom be a kettő közül mindegyik ugyan azt a gombát(110Fokos) jelenti gondolom. Így van. Aztán majd referálj, bevált-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 De legalább már tudod hogyan kell :D Hibáiból tanul az ember. Megpróbálom akkor a cikkszám alapján az biztosnak tűnik. Ne aggódj, én először fordítva raktam be a termosztátot, és 105-foknál nyitott. :D De fűtés az volt rendesen. :) Tudni fogja, csak attól függ hova mész, nekem egy helyen azt mondták, hogy csak egyfajta jeladó van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Rendben, köszönöm! Így van. Aztán majd referálj, bevált-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Sztem az IC lesz a hibás. Emlékezz, mondtam, hogy túl sok a töltésed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Rendben, köszönöm! Sztem is először az IC-t ellenőrizd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Igen, emlékszem. Akkor már csak egy kérdésem van, ha mégis az lesz a gond, akkor a műszerfalat hogyan a legegyszerűbb kibontani? Ha jól láttam az előző képen 3db csavar fogja az egészet? Van valami buktatója vagy nagyon egyszerű az egész. Sztem az IC lesz a hibás. Emlékezz, mondtam, hogy túl sok a töltésed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Igen, emlékszem. Akkor már csak egy kérdésem van, ha mégis az lesz a gond, akkor a műszerfalat hogyan a legegyszerűbb kibontani? Ha jól láttam az előző képen 3db csavar fogja az egészet? Van valami buktatója vagy nagyon egyszerű az egész. Kormányburkolat lebont, a kormány mellett jobbról-balról két csavar letakarva kupakkal+allulról 3. A műszeregység keretet fogja 4 a műszeregységet meg 3 +2 csati, meg az órabowden. Mondanám, hogy van IC-m próbálni, de az is csalt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts