köwy Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Köszi.Hétvégén kipróbálom.Ha túléli,jelentkezem.:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipród Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Hali.Valaki megtudná nekem mondani hogy c14nz astra f en holtalálom a motorszámot.Bocs a buta kérdésért.Előreis köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Hali.Valaki megtudná nekem mondani hogy c14nz astra f en holtalálom a motorszámot.Bocs a buta kérdésért.Előreis köszi. A blokk váltó oldali peremén elöl, illetve a forgalmidban :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipród Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Köszi szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Nem volt előző gazdi. Egyébként valszeg beleszakadt a tőcsavar, kirázkódott valamennyire és jelen állapotában nemes egyszerűséggel belerohadt. Meg sem bírom mozdítani. Na majd hétvégén letámadom. Szerintem meg ne nyúlj hozzá. Eddíg sem fújt ki, ezután sem fog, minek piszkálni. ( Ezt én mondta? :) ) He bele van rohadva úgysem fog magától kitekeredni, akkkor meg nem csinál bajt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jemjumai Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 szerintem elég sok astras tapasztalta már ezt a jelenséget. tavaly nyáron nekem is volt hasonló tünetem. már már iszonyatosan rángatott az autó, mintha a kuplongon ugráltam volna. benzinszűrő cserével visszatért(néha néha) a szokásos lightos rángatás. ahogy nekem mondták: ezzel együtt kell élni. Nekem volt ilyen problémám és az opel szalonban ki is derítették, hengerfejtömítés!!! Kicserélték és láss csodát elmúlt a problem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Nekem volt ilyen problémám és az opel szalonban ki is derítették, hengerfejtömítés!!! Kicserélték és láss csodát elmúlt a problem :) Persze. Aztán mennyire vágtak meg a szervízben??? A hf töm hibának vannak látható jelei is. Habos az olaj, olajos a hűtőfolyadék, folyik az olaj a hf alól, stb. Ha ezeket nem tapasztaltad, meglehet, hogy átvertek. Nem azt mondom, hogy nem volt ilyen problémád, de ezt te is ki tudtad volna szűrni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Hangosfűrész.... :) :lol: :) :D :D Ezt sem hallottam még :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Megkaptam az új km óra spirálbowdent és a hétvégén be is szerelném. Házilag könnyű beszerelni, vagy valami spéci szerszám kell? A km óra kiszerelésében már profi vagyok :) de azt nem tudom, hogy a bowdben motortérben rögzítéséhez és a műszerfalhoz átvezetéséhez kell-e valami extra "trükköt" tudni? ps: a csináld magad kézikönyv megvan, az alapján fogom majd próbálni Köszi! Szuper, köszi a képeket. Ez alapján nekem DELCO van. Jövő héten kapom meg az új spirálbowdent, miután betettem megnézem, hogy megszűnik-e a jelenség. Ha nem, akkor újra keresni foglak titeket. :) Köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Szerintem meg ne nyúlj hozzá. Eddíg sem fújt ki, ezután sem fog, minek piszkálni. ( Ezt én mondta? :) ) He bele van rohadva úgysem fog magától kitekeredni, akkkor meg nem csinál bajt. El sem hiszem, hogy ezt Te írtad! :) Fejlődsz! Ha másé lenne, én is ezt tanácsoltam volna neki, de mivel saját ezért győzött a tettvágy. Bent megcsináltam. Kicsit cumizós volt a dolog, de sikerült megindítani és kivenni. Gondoltam leellenőrzöm a többit is, még jó, mert ezen kívül még 3 volt teljesen lelazulva úgy hogy nem tartott semmit. Ja és mindegyik tőcsavarostól volt kilazulva és az anya természetesen rá volt gyógyulva a tőcsavarra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy valaki találkozott már azzal a problémával amikor a zsir új termosztátnál(Wahler) sem megy feljebb a vizhőfokjelző mutató a 90Fok és a Kék rublika között levő vonalnál(egyébként az konkrétan hány fokot jelent?) Most lett kicserélve a régi gyárira, és az előző termosztátnál amire azt hittem hogy kuka, ugyan eddig ment fel a mutató, tehát igazából nem változott semmi. A 90 fokot csak úgy éri el a kijelző ha sokáig egyhelyben járatom a motort, de 90foknál rögtön be is indul a ventillátor és visszahűti az alatta levő vonalra. Hogyan lehetne kiszűrni, hogy most egy hibás termosztátba sikerült belenyúlnom, vagy a kijelzőn nem frankó valami? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy valaki találkozott már azzal a problémával amikor a zsir új termosztátnál(Wahler) sem megy feljebb a vizhőfokjelző mutató a 90Fok és a Kék rublika között levő vonalnál(egyébként az konkrétan hány fokot jelent?) Most lett kicserélve a régi gyárira, és az előző termosztátnál amire azt hittem hogy kuka, ugyan eddig ment fel a mutató, tehát igazából nem változott semmi. A 90 fokot csak úgy éri el a kijelző ha sokáig egyhelyben járatom a motort, de 90foknál rögtön be is indul a ventillátor és visszahűti az alatta levő vonalra. Hogyan lehetne kiszűrni, hogy most egy hibás termosztátba sikerült belenyúlnom, vagy a kijelzőn nem frankó valami? Esetleg a kijelző hőgombája? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy valaki találkozott már azzal a problémával amikor a zsir új termosztátnál(Wahler) sem megy feljebb a vizhőfokjelző mutató a 90Fok és a Kék rublika között levő vonalnál(egyébként az konkrétan hány fokot jelent?) Most lett kicserélve a régi gyárira, és az előző termosztátnál amire azt hittem hogy kuka, ugyan eddig ment fel a mutató, tehát igazából nem változott semmi. A 90 fokot csak úgy éri el a kijelző ha sokáig egyhelyben járatom a motort, de 90foknál rögtön be is indul a ventillátor és visszahűti az alatta levő vonalra. Hogyan lehetne kiszűrni, hogy most egy hibás termosztátba sikerült belenyúlnom, vagy a kijelzőn nem frankó valami? Ha a venti hűti vissza akkor inkább a hőgombát kéne megtámadni szerintem :) Ha korán kapcsolja be a ventit, és az hűti le, akkor inkább ott lehet a prüci :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Ha a venti hűti vissza akkor inkább a hőgombát kéne megtámadni szerintem :) Ha korán kapcsolja be a ventit, és az hűti le, akkor inkább ott lehet a prüci :) Vagy a stab IC-t. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
jemjumai Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Szinte ingyen volt, mert ott dolgozik 1ik családtagom.... :) hülye azért nem vagyok... Persze. Aztán mennyire vágtak meg a szervízben??? A hf töm hibának vannak látható jelei is. Habos az olaj, olajos a hűtőfolyadék, folyik az olaj a hf alól, stb. Ha ezeket nem tapasztaltad, meglehet, hogy átvertek. Nem azt mondom, hogy nem volt ilyen problémád, de ezt te is ki tudtad volna szűrni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Vagy a stab IC-t. :) Akkor nem kéne az ü.a.szintjelzőnek is meg-gajdulnia? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 A venti csak akkor hűti vissza ha egyhelyben járatom és végre eléri a 90 Fokot. Egyébként menet közben sosem menne fel 90 Fokra. Stabilan azon a vonalon áll ami az alsó kék beosztás és a 90fok között van vonal. Ez neki az alaphelyzet, ennél feljebb nem megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Hoppá.... Nekem az üzemanyagszint jelzőm sem megy fel ha teletankolom a kocsit 50 literig. Hanem csak az 50 lieteres beosztás alatti vonalat éri el szintúgy mint a hőfok jelző. Akkor lehet megvan a megoldás? Akkor nem kéne az ü.a.szintjelzőnek is meg-gajdulnia :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Akkor nem kéne az ü.a.szintjelzőnek is meg-gajdulnia? :) De kéne. Hoppá.... Nekem az üzemanyagszint jelzőm sem megy fel ha teletankolom a kocsit 50 literig. Hanem csak az 50 lieteres beosztás alatti vonalat éri el szintúgy mint a hőfok jelző. Akkor lehet megvan a megoldás? Úgy tűnik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Nemár :) Hol van az a Stab IC ? De kéne. Úgy tűnik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jemjumai Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 jah, és tudom milyen ha hengerfejes 1 autó.....ennél konkrétan semmi nem utalt rá, gyújtásproblémára gyanakodtunk, 2000 alatt rángatott, ennyi volt a jelenség, olyan volt mintha kihagyott volna a gyújtás, körbeállták az autót és erre jutottak..... és igazuk volt... Szinte ingyen volt, mert ott dolgozik 1ik családtagom.... :) hülye azért nem vagyok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Hoppá.... Nekem az üzemanyagszint jelzőm sem megy fel ha teletankolom a kocsit 50 literig. Hanem csak az 50 lieteres beosztás alatti vonalat éri el szintúgy mint a hőfok jelző. Akkor lehet megvan a megoldás? Nem biztos, próbáld a manuális módszerrel, alapjáraton tapizd a hűtő sarkát a becsatlakozásnál. Ha hirtelen melegszik 8-10 perc után akkor jó. Neked szerelte a kocsit a Karcsi nem? Itt laksz a közellben? Menjek megnézzem? Nem rontom el becs szó! :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 A venti csak akkor hűti vissza ha egyhelyben járatom és végre eléri a 90 Fokot. Egyébként menet közben sosem menne fel 90 Fokra. Stabilan azon a vonalon áll ami az alsó kék beosztás és a 90fok között van vonal. Ez neki az alaphelyzet, ennél feljebb nem megy. Akkor neked 110*C-ig skálázott a hőmérőd. Cseréltél mostanában műszeregységet? Ja az üa. szintjelző nálam sem megy fel telitanknál teljesen 50-ig, ez önmagában nem lenne baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Nemár :) Hol van az a Stab IC ? Műszeregység hátulján egy három lábú kis IC. :D 10V-ra stabilizál. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Hát a legfelső szám ahol már piros beosztás van oda 110 van irva igen. Ez a két szám a 90 és a 110 Fok van feltüntetve a műszeregységen. Nem cseréltem sose ilyen egységet. De mióta nálam van azóta ez a jelenségem, szóval az előző tulaj még lehet cserélte. Egyébként a Te benzinszint jelződ is egy egész beosztásnyit csalna? Az kb 12-13 litert jelent, mert ugye a fél tank és a telitank közötti beosztáson áll meg nekem. Akkor neked 110*C-ig skálázott a hőmérőd. Cseréltél mostanában műszeregységet? Ja az üa. szintjelző nálam sem megy fel telitanknál teljesen 50-ig, ez önmagában nem baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts