hening Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Köszi a sok segitséget! Úgygondolom, előbb megpróbálom kicseréltetni a termosztátot. Valaki be tudná linkelni honnan tudom letölteni a szervizkönyvet "PDF" formátumban. Még nagyon régen valaki átküldte, de már nincs meg sajnos... Köszi! Nem töltögetünk szervízkönyvet, mert az ütközik a szerzői jogokkal. Ha meglátok egy ilyen linket, már törlöm is a hsz-t, és a szerzője is mehet a sarokba kukoricára térdelni. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Bocsánat. Akkor hogyan tudnék hozzájutni ahhoz a leiráshoz, emlékszem nagyon jó részletes szervizműveletek voltak benne leirva. Nem töltögetünk szervízkönyvet, mert az ütközik a szerzői jogokkal. Ha meglátok egy ilyen linket, már törlöm is a hsz-t, és a szerzője is mehet a sarokba kukoricára térdelni. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Bocsánat. Akkor hogyan tudnék hozzájutni ahhoz a leiráshoz, emlékszem nagyon jó részletes szervizműveletek voltak benne leirva. A Gyik-ban ott van a vezérléscsere menüpontban a termosztát cseréjének a leírása is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Nem töltögetünk szervízkönyvet, mert az ütközik a szerzői jogokkal. Ha meglátok egy ilyen linket, már törlöm is a hsz-t, és a szerzője is mehet a sarokba kukoricára térdelni. :) :) Most rossz csóró azt fogja hinni már az is buntetendő ha bütyköli az autóját. :D Sztem az "így csináld"-ra gondolt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Most rossz csóró azt fogja hinni már az is buntetendő ha bütyköli az autóját. :D Sztem az "így csináld"-ra gondolt. :) Azt a könyvet is védik szerzői jogok :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Azt a könyvet is védik szerzői jogok :) :) Gondolom éppen ezért minden Balázs Pali cd-t, programot, vindózt és kézikönyvet megvásárolsz originálisban. :D ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Nem lesz, nincs neki olyan nagy jelentősége mint a HF-nél. Én az enyémen úgy meghúztam, hogy töredezik már széjjel az egész. Úgyhogy olajcserénél azt megint cserélem; röhej de a vastag csőnél picit átereszt az olaj, pedig jól rá van húzva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Én az enyémen úgy meghúztam, hogy töredezik már széjjel az egész. Úgyhogy olajcserénél azt megint cserélem; röhej de a vastag csőnél picit átereszt az olaj, pedig jól rá van húzva. Levegős ütve csavarozóval kellett volna ráhúzd :) Tudhatnád, hogy kényes cuccok ezek a csavarok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Bocsánat. Akkor hogyan tudnék hozzájutni ahhoz a leiráshoz, emlékszem nagyon jó részletes szervizműveletek voltak benne leirva. Pl. torrentoldalakon simán megtalálod. Amíg nem cseréled a termosztátot és nincs túl meleg addig bátran egy 2/3 os kartonlapot betehetsz a hűtő és a maszk közé ....ha meg melegszik, akkor vágjál le belőle, mondjuk 50 % os takarásra. lényeg az hogy nézd még meg hogy mikor nyit a termosztátod, tök hidegről elindítod, aztán járatod és közben fogod a termosztát-leömlőt, valaki meg még segíthetne (kukkolni a műszert) ha hirtelen lesz meleg a hűtő és cső, akkor lenne elvben jó és persze nem marad tökre nyitva már 90 fokon. Nálad tuti hamarabb nyit vagy már átereszt gyakorlatilag indítás után... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Pl. torrentoldalakon simán megtalálod. Amíg nem cseréled a termosztátot és nincs túl meleg addig bátran egy 2/3 os kartonlapot betehetsz....ha meg melegszik, akkor vágjál le belőle, mondjuk 50 % os takarásra. És a fél szemének fele mindig legyen a hőfokjelzőn :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Gondolom éppen ezért minden Balázs Pali cd-t, programot, vindózt és kézikönyvet megvásárolsz originálisban. :D ON höhöhö........ Linux dvd-k eladók nagyban...... :) :) ON: gyerekek, lesz egy nagy köröm mostanában, a 10 E km -t most érem el, de még egy éve nincsen benne. A motornak tudom jót tesz a csere, viszont az Ölwannedichtung bocs kartertömítés már szivárog. Nem akarom sokat halogatni viszont ez az a tömítés amit kicsit nehéz fölrakni. Aztán meg hajlamos elengedni az olajat, ha nem jól csinálják. Mi legyen? Várjak...?? És a fél szemének fele mindig legyen a hőfokjelzőn :D Jah és előbb meg kell nézni, hogy a venti az egyáltalán elindul-e. Nem ám megfőzi a motort a végén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 höhöhö........ Linux dvd-k eladók nagyban...... :D :D ON: gyerekek, lesz egy nagy köröm mostanában, a 10 E km -t most érem el, de még egy éve nincsen benne. A motornak tudom jót tesz a csere, viszont az Ölwannedichtung bocs kartertömítés már szivárog. Nem akarom sokat halogatni viszont ez az a tömítés amit kicsit nehéz fölrakni. Aztán meg hajlamos elengedni az olajat, ha nem jól csinálják. Mi legyen? Várjak...?? Miért? ha vársz akkor jobban fogják csinálni? :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 höhöhö........ Linux dvd-k eladók nagyban...... :) :) ON: gyerekek, lesz egy nagy köröm mostanában, a 10 E km -t most érem el, de még egy éve nincsen benne. A motornak tudom jót tesz a csere, viszont az Ölwannedichtung bocs kartertömítés már szivárog. Nem akarom sokat halogatni viszont ez az a tömítés amit kicsit nehéz fölrakni. Aztán meg hajlamos elengedni az olajat, ha nem jól csinálják. Mi legyen? Várjak...?? Ha van ráfordítható x összeg a zsebedben akkor miharabb csere. Felrakni igaz necces de gondolom nem akarod szagolni az égett olaj szagát...még azt hiszik olajkályhád van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Termosztáttal kapcsolatban lenne kérdésem eddig 90 foknál nem ment följebb a víz hőmérséklete de az utóbbi időben mindig 95°C áll a mutató amikor nyit a szelep lemegy vissza 90°C-ra de 2 perc múlva megint 95°C ez azt jelenti hogy már rossz a termosztát és cserére megérett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Még egy másik kérdés mitől lehet az hogy ritkán de az autó 3-om hengerrel indul és 1-2perc után meg megy már rendesen. amik tavaly decemberbe ki lettek cserélve azok a következők: gyertyák,gyújtáskábel, rotor, elosztó fedél, meg az a kis kábel ami a trafót köti össze az elosztó fedéllel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Termosztáttal kapcsolatban lenne kérdésem eddig 90 foknál nem ment följebb a víz hőmérséklete de az utóbbi időben mindig 95°C áll a mutató amikor nyit a szelep lemegy vissza 90°C-ra de 2 perc múlva megint 95°C ez azt jelenti hogy már rossz a termosztát és cserére megérett? Ezt most ugye nem komolyan kérdezed? :) (Nézd meg az eddigi időjárást és a mostanit...nyilván ha melegebb van hamarabb fel megy a láza :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 És a fél szemének fele mindig legyen a hőfokjelzőn :) Bizony, egyik tavasszal ilyen kartonois játékkal én is majdnem megfőztem a mocit. :) Termosztáttal kapcsolatban lenne kérdésem eddig 90 foknál nem ment följebb a víz hőmérséklete de az utóbbi időben mindig 95°C áll a mutató amikor nyit a szelep lemegy vissza 90°C-ra de 2 perc múlva megint 95°C ez azt jelenti hogy már rossz a termosztát és cserére megérett? Ez így van jól, visszaesik amikor kiengedi a melegvizet a hűtőbe,, de aztán ahogy hül a víz el is zár, aztán megint melegszik, ezt eljátsza egy darabig aztán indul a venti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Bizony, egyik tavasszal ilyen kartonois játékkal én is majdnem megfőztem a mocit. :) Ez így van jól, visszaesik amikor kiengedi a melegvizet a hűtőbe,, de aztán ahogy hül a víz el is zár, aztán megint melegszik, ezt eljátsza egy darabig aztán indul a venti. okés köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Nem szabad felnyitni a motorháztetőt! Mert mindig meglát valami olyat az ember, amiről ha nem tud, akkor az nem fáj. Ezt ma vettem észre: :) :) http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=2682c9e22...&aid=167351 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=2682c9e22...&aid=167351 Mivel tudtommal nem volt még leszedve a kipuftorok, ezért érdekes kérdést vet fel. (Mondjuk mentségére legyen mondva, hogy nem fúj ki.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Nem szabad felnyitni a motorháztetőt! Mert mindig meglát valami olyat az ember, amiről ha nem tud, akkor az nem fáj. Ezt ma vettem észre: :) :) http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=2682c9e22...&aid=167351 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=2682c9e22...&aid=167351 Mivel tudtommal nem volt még leszedve a kipuftorok, ezért érdekes kérdést vet fel. (Mondjuk mentségére legyen mondva, hogy nem fúj ki.) Vagy az előző gazdi hanyag volt, vagy kirázkódott. Vagy kiszakadt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Nem szabad felnyitni a motorháztetőt! Mert mindig meglát valami olyat az ember, amiről ha nem tud, akkor az nem fáj. Ezt ma vettem észre: :) :) http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=2682c9e22...&aid=167351 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=2682c9e22...&aid=167351 Mivel tudtommal nem volt még leszedve a kipuftorok, ezért érdekes kérdést vet fel. (Mondjuk mentségére legyen mondva, hogy nem fúj ki.) Ennél nagyobb hibát sose találj, és még el sem veszett. :D Lehet, hogy valaki az éjjel turbót szerelt bele? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Vagy az előző gazdi hanyag volt, vagy kirázkódott. Vagy kiszakadt. :D Nem volt előző gazdi. Egyébként valszeg beleszakadt a tőcsavar, kirázkódott valamennyire és jelen állapotában nemes egyszerűséggel belerohadt. Meg sem bírom mozdítani. Na majd hétvégén letámadom. Ennél nagyobb hibát sose találj, és még el sem veszett. :D Lehet, hogy valaki az éjjel turbót szerelt bele? :) Turbót? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Nem volt előző gazdi. Egyébként valszeg beleszakadt a tőcsavar, kirázkódott valamennyire és jelen állapotában nemes egyszerűséggel belerohadt. Meg sem bírom mozdítani. Na majd hétvégén letámadom. Turbót? :) Hangosfűrész.... :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
köwy Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Hello. Egy olyan problémám van,hogy napok óta folyamatosan világít a CHECK Engine lámpám. a szerkezet megy,nem vettem észre semmi rendkívülit,de mégis idegesít,hogy világít. Olvastam korábbi hozzászólásokat a kivillogtatással kapcsolatban,de nem tudom,mit tegyek. Az a szerelő,aki javítani szokta,nem ajánlotta ezt a módszert,de most se időm,se energiám nincs sorban állni nála,hogy pár ezerért megszólaltassa. Szeretném megkérdezni a nálam okosabbak véleményét a kivillogtatásról,mivel azt is olvastam,hogy nem minden autóban lehetséges.(az enyém 1.4 16V X14XE) Ha valaki egy jó ötlettel szolgálna,megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Hello. Egy olyan problémám van,hogy napok óta folyamatosan világít a CHECK Engine lámpám. a szerkezet megy,nem vettem észre semmi rendkívülit,de mégis idegesít,hogy világít. Olvastam korábbi hozzászólásokat a kivillogtatással kapcsolatban,de nem tudom,mit tegyek. Az a szerelő,aki javítani szokta,nem ajánlotta ezt a módszert,de most se időm,se energiám nincs sorban állni nála,hogy pár ezerért megszólaltassa. Szeretném megkérdezni a nálam okosabbak véleményét a kivillogtatásról,mivel azt is olvastam,hogy nem minden autóban lehetséges.(az enyém 1.4 16V X14XE) Ha valaki egy jó ötlettel szolgálna,megköszönném. Sztem ha úgy csinálod, ahogy itt mutatják, nem lehet gond belőle. Röviden: összekötöd a képen látható csatlakozólábakat (attól függően, hogy 10 vagy 16 pólusú a csatid, mindkét fajta megtalálható a mellékelt oldalon), gyújtást ráadod (nem indítod be a mocit) és figyeled a villogást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts