dani89rk Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 ?Önindító? Olyan problémám van hogy az önindítóm még most is ebbe a meleg időben csinál néha olyat hogy ráindítok és eltelik néhány másodperc mire elkezdi tekerni a motort. Próbáltam már azt is hogy visszafordítom a kulcsot újra és ugyan úgy relé kattan a motortérben és aztán semmi, majd pár másodperc és elkezdi tekerni a motort ami utána azonnal beindul. Viszont melegen azonal ahogy fordítom a kulcsot már jár is. A kulcs elfordításánál azt tapasztaltam ha várok pár másodpercet (addig bekötöm az övet) utána indítom akkor könnyebben indult. De egy két hete van hogy ez se segít ugyan úgy vacakol :S Mi lehet a probléma forrás? Az aku frankó, 12.8voltot ad le ha inditom is alig esik a fesz és áramerősség is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 ?Önindító? Olyan problémám van hogy az önindítóm még most is ebbe a meleg időben csinál néha olyat hogy ráindítok és eltelik néhány másodperc mire elkezdi tekerni a motort. Próbáltam már azt is hogy visszafordítom a kulcsot újra és ugyan úgy relé kattan a motortérben és aztán semmi, majd pár másodperc és elkezdi tekerni a motort ami utána azonnal beindul. Viszont melegen azonal ahogy fordítom a kulcsot már jár is. A kulcs elfordításánál azt tapasztaltam ha várok pár másodpercet (addig bekötöm az övet) utána indítom akkor könnyebben indult. De egy két hete van hogy ez se segít ugyan úgy vacakol :S Mi lehet a probléma forrás? Az aku frankó, 12.8voltot ad le ha inditom is alig esik a fesz és áramerősség is van. Meg kell nézni az indítómotorra menő kábeleket, nincs-e kontakthiba, lelazult csavar, esetleg ott mérni feszkót nem az akkunál. Az is lehet, hogy a gyujtáskapcsoló rendetlenkedik, ha az sem, le kell venni az indítómotort, szétt kell szedni ki kell takarítani, összerakni. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 Többen is megcsinálták, és sztem nem cseréltek dugót. Így elképzelhető, hogy nem SE, hanem NE lett belőle. Ám sztem még ez is kompenzálható, ha lefaragunk egy kicsit a hf aljából. Ismerek olyat, aki 1 mm-t szedetett le gépműhelyben. Mondjuk az C20NE egyébként is. Olyan az alapjárata majdnem mint egy 2 üteműé. :) A torokcserével azért nem megoldható, mert az SE-é kerek, míg az NZ-nek szögletes a nyilás. Túl nagy lenne az áramlástani veszteség. A hengerfej úgy van kialakítva, hogy kisebb a dugattyú feletti térfogat a felső holtponton. Ezzel a kompresszióviszony meg van növelve. 9.2-ről 9,8 ra. A blokk és a dugattyúk lehetnek ugyanazok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 Adam, ne szakértőzz már. Balázs megkapta a választ, te meg megint belevau. Sebaj, megint generáltunk 10+ kommentet, és 11re eljutottunk oda, ami kiderült a 2.ból. Hening írta azt a kommentet, amire reagáltál, nem én, észrevetted? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 Hening írta azt a kommentet, amire reagáltál, nem én, észrevetted? :) Te tényleg ilyen nehéz felfogású vagy?. Conq..kérdezett valamit, megválaszoltam. Megköszönte, hogy erre volt kiváncsi. Erre te beírtál egy kommentet, amire senki nem volt kiváncsi, mert nem ez volt a kérdésre a válasz. Erre Day megjegyezte amit megjegyzett, majd még generálódott 10másik komment. A végén meg engem vonsz kérdőre h észrevettem-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 Te tényleg ilyen nehéz felfogású vagy?. Conq..kérdezett valamit, megválaszoltam. Megköszönte, hogy erre volt kiváncsi. Erre te beírtál egy kommentet, amire senki nem volt kiváncsi, mert nem ez volt a kérdésre a válasz. Erre Day megjegyezte amit megjegyzett, majd még generálódott 10másik komment. A végén meg engem vonsz kérdőre h észrevettem-e? Oké, ez jogos. A ~10 kommetben elég sok új infó elhangzott, lehet sokakat érdekel. Engem is. És másokat, is, különben nem születtek volna azok a hozzászólások. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 Oké, ez jogos. A ~10 kommetben elég sok új infó elhangzott, lehet sokakat érdekel. Engem is. És másokat, is, különben nem születtek volna azok a hozzászólások. Akkor neki lehet ülni, és alkotni valamit a gyikbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Meg kell nézni az indítómotorra menő kábeleket, nincs-e kontakthiba, lelazult csavar, esetleg ott mérni feszkót nem az akkunál. Az is lehet, hogy a gyujtáskapcsoló rendetlenkedik, ha az sem, le kell venni az indítómotort, szétt kell szedni ki kell takarítani, összerakni. Szerintem. Értem, még sztem menni is fog, ha másnem apum segítségével, esetleg ilyenröl van valami kép írás van e valami buktató, egyéni dolog szétszedés összerakás amire érdemes odafigyelni? ((mint amikor először ha tudtam volna hogyan kell az ablaktekerőt levenni... akkor nem szívok majd egy órát mire rájöttünk)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Értem, még sztem menni is fog, ha másnem apum segítségével, esetleg ilyenröl van valami kép írás van e valami buktató, egyéni dolog szétszedés összerakás amire érdemes odafigyelni? ((mint amikor először ha tudtam volna hogyan kell az ablaktekerőt levenni... akkor nem szívok majd egy órát mire rájöttünk)) Igazából nincs róla leírás, először ki kell szűrni a kábel, és gyujtáskapcsoló hibát aztán ha azok nem hibásak akkor csak az indítómotor lehet a bűnös. Két csavar fogja, az alsó csak aknából, vagy nagyon belemászva érhető el+ a kábelek. Nekem olyan gondom volt vele, hogy nem akart behúzni, mert dzsuvás volt, és akadt. Levettem, szétszedtem, kitakarítottam, azóta jó. Esetleg szétszedés előtt lehet tesztelni, közvetlenül akkuról, hogy tényleg carakodik-e, csak vigyázzni vele mert nagyot "ugrik" amikor behúz, ha nincs lerögzítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Ha mutatja a TID a sebességet akkor benne kell lennie a jeladónak. Ha én cserélgetem a régi-új jeladót akkor változik a TID-értéke, tehát tuti onnan kap jelet. A spirál bekötés felett van nekem a jeladó. Az a álló fekete T-betű. Ma szétszedtem a km órát, de úgy tűnik, hogy nem olyan, mint a tiéd. A jeladót nem lehet eltávolítani, mert egy egységet képez a sebességmérővel. A nyomtatott áramkört hordozó fólia sem így néz ki, nem is lehet miatta az órát eltávolítani a műszeregységből. Azért nem volt haszontalan a munkám, mert átépítettem ledesre a műszeregység és a TID világítását. Nagyon egyszerű volt, és a 6 db extra fényes kék led ellenállásokkal együtt csak 560 FT-ba került. A TID-et még nem tettem vissza, de a műszeregység szépen néz ki. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Ma szétszedtem a km órát, de úgy tűnik, hogy nem olyan, mint a tiéd. A jeladót nem lehet eltávolítani, mert egy egységet képez a sebességmérővel. A nyomtatott áramkört hordozó fólia sem így néz ki, nem is lehet miatta az órát eltávolítani a műszeregységből. http://kepkezelo.com/images/v8ihrfn4elatkqk29nsj.jpg Azért nem volt haszontalan a munkám, mert átépítettem ledesre a műszeregység és a TID világítását. Nagyon egyszerű volt, és a 6 db extra fényes kék led ellenállásokkal együtt csak 560 FT-ba került. A TID-et még nem tettem vissza, de a műszeregység szépen néz ki. :) A fólia csatlakozóval megy rá a a cuccra, csak ez egy másik féle csati. A spirál csatlakozása fölött ahol a 3 pötty van a fólián, az lehúzható. Fogja a r forrasztott rész, és a két műanyag pöcök kétoldalt. óvatosan le lehet húzni, az órát pedig előre kibuktatni. (Persze a 4 torx után :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 A fólia csatlakozóval megy rá a a cuccra, csak ez egy másik féle csati. A spirál csatlakozása fölött ahol a 3 pötty van a fólián, az lehúzható. Fogja a r forrasztott rész, és a két műanyag pöcök kétoldalt. óvatosan le lehet húzni, az órát pedig előre kibuktatni. (Persze a 4 torx után :) ) Eddig OK, óra kiszedve. A jeladó viszont továbbra is elválaszthatatlannak tűnik az órától, egy anyagból van öntve a házuk. A továbbiakhoz már nagyon szét kellene bontani az órát... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Eddig OK, óra kiszedve. A jeladó viszont továbbra is elválaszthatatlannak tűnik az órától, egy anyagból van öntve a házuk. A továbbiakhoz már nagyon szét kellene bontani az órát... http://kepkezelo.com/images/g7qqatkjpjl7ovcu9iy7.jpg Eddig már nem másztam bele :) :D Dízelnél nem gyakori probléma ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Akkor elvileg, ha csinálok egy NZ-ből SE-ét, és csak a HF-et cserélem attól még nem lesz "82" lovas, a moci ahhoz cserélnem kell a dúgókat is hozzá, hogy "82" lovas legyen??? Ugye??? Igen. NEM kell cserélni a dugót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Akkor neki lehet ülni, és alkotni valamit a gyikbe. Fejeld meg grizliből! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Fejeld meg grizliből! :) Úgyérted koalából :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Átgondolt Mantzel szívósor: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Igazából nincs róla leírás, először ki kell szűrni a kábel, és gyujtáskapcsoló hibát aztán ha azok nem hibásak akkor csak az indítómotor lehet a bűnös. Két csavar fogja, az alsó csak aknából, vagy nagyon belemászva érhető el+ a kábelek. Nekem olyan gondom volt vele, hogy nem akart behúzni, mert dzsuvás volt, és akadt. Levettem, szétszedtem, kitakarítottam, azóta jó. Esetleg szétszedés előtt lehet tesztelni, közvetlenül akkuról, hogy tényleg carakodik-e, csak vigyázzni vele mert nagyot "ugrik" amikor behúz, ha nincs lerögzítve. Értem, köszöntem az infót, jövőhéten megyek haza, ott van akna meg szerszámok és megejtem mindenképpen a dolgot! Készítek majd pár képet róla, hátha jól jön valamire/valakinek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 NEM kell cserélni a dugót. Bocsánat, akkor nem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Átgondolt Mantzel szívósor: :) Ha jól látom a 3d modell catia-ban készült, a cfd analízis pedig solid works. Nem rossz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Átgondolt Mantzel szívósor: :) http://media.snimka.bg/4787/015829541.jpg[/] http://i245.photobucket.com/albums/gg78/intocaveis1/catia/plenum_3.jpg[/ http://img256.imageshack.us/img256/585/plenun3.jpg[/] http://articles.motortoday.com/feature/firstimpF430/F430_press-intake-plenum.jpg[/] Egy biztos, ök sem carral gurigáznak :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Ha jól látom a 3d modell catia-ban készült, a cfd analízis pedig solid works. Nem rossz. :D Már csak a méreteket kellene megszerezni tőlük! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Már csak a méreteket kellene megszerezni tőlük! :D Egy ilyet nagyon könnyű megrajzolni, ha szerzel méreteket, megcsinálom, sőt akár a szép színes áramlási ábrát is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Egy ilyet nagyon könnyű megrajzolni, ha szerzel méreteket, megcsinálom, sőt akár a szép színes áramlási ábrát is. :) Ha a méretei meglennének valszeg meg is tudnám csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Ha a méretei meglennének valszeg meg is tudnám csinálni. De szép rajzokkal meg 3d ábrákkal jobb lenne :) Egyébként itt maga a hengerenkénti szívócső hossza, valamint a közös, nagy szívócső átmérője az ami kérdés, ha jól sejtem. Igazából hogyha nagyjából tudni lehet a méreteket, akkor mondjuk meg lehetne csinálni 4-5 különböző változat 3d modelljét, betenni az áramlástani modulba, és amelyik a legszebb eredményt produkálja, megépíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts