Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A kettőt hosszan lenyomva kell tartani, és akkor megjelenik. Aztán egy kijelző teszt következik, és újraindul. Dízeleknél nem szokott jelezni, mert ugye nincs ECU ami jelet adna neki :)

Nekem meg szerintem csak a teszt indult el. Ki írt mindenféle számokat,aztán váltott,akkor megint ki írt másféle számokat,de a sebességhez egyiknek se volt köze.

Elküldve
Nekem meg szerintem csak a teszt indult el. Ki irt mindenféle számokat aztán váltott akkor megint ki irt másféle számokat de a sebességhez egyiknek se volt köze.

Nekem kiírta, a kijelző középső részén, (igaz csak azt hogy 00 kmh, mert dízelből van a drága) :)

Elküldve
Nekem kiírta, a kijelző középső részén, (igaz csak azt hogy 00 kmh, mert dízelből van a drága) :)

Nekem hőmérséklet kijelzős meg mindenféle adatot rögzit átlagokat... 91-es a gépezet akkor ez is TID?

Elküldve
Nekem hőmérséklet kijelzős meg mindenféle adatot rögzit átlagokat... 91-es a gépezet akkor ez is TID?

Ha 3 részre van osztva a kijelző (óra-dátum/rádió-hőmérséklet) akkor TID :)

Elküldve
Nekem sem mutat semmit vagy ez már ujabb verzijuaknál van?

Nekem hőmérséklet kijelzős meg mindenféle adatot rögzit átlagokat... 91-es a gépezet akkor ez is TID?

Neked MID-ed van. Fedélzeti számítógéped. GSikben benne van alapból ez. (Remélem. :)) Annál ez a funkció már nincsen benne, csak az egysoros kijelzőkben. ;)

Ha 3 részre van osztva a kijelző (óra-dátum/rádió-hőmérséklet) akkor TID ;)

Benzinesek dolgába ne szóljá bele. :D ;) ;) :P

Elküldve
Neked MID-ed van. Fedélzeti számítógéped. GSikben benne van alapból ez. (Remélem. :)) Annál ez a funkció már nincsen benne, csak az egysoros kijelzőkben. ;)

Jahaam ez fedélzetis... :D sok más gyártót megszégyenítve 91-ben... ;)

Elküldve
Enyémben is benne van. :) :D ;) Egyetértek amúgy. ;)

De nem csak ezzel hanem az érzékelőkkel a fedélzetin vagy az állitható magasságu bizti övekkel, vagy az ETC-vel... Nem sok autó gyár tette ezeket 91-ben bele a vasakba... :P

Elküldve
Neked MID-ed van. Fedélzeti számítógéped. GSikben benne van alapból ez. (Remélem. :)) Annál ez a funkció már nincsen benne, csak az egysoros kijelzőkben. :lol:

Benzinesek dolgába ne szóljá bele. :D ;) ;) :P

Bekormoljalak? ;) ;) :lol:

Elküldve
De nem csak ezzel hanem az érzékelőkkel a fedélzetin vagy az állitható magasságu bizti övekkel, vagy az ETC-vel... Nem sok autó gyár tette ezeket 91-ben bele a vasakba... :)

Azt azért ne felejtsük el,hogy a GSi utcai sport kategória volt és nem alap,fapad utcai autó. :D

Elküldve
Azt azért ne felejtsük el,hogy a GSi utcai sport kategória volt és nem alap,fapad utcai autó. :)

Nem felejtettük el!! De a Honda is adott ki pl sport kocsikat... azokban nyoma sincs ilyeneknek de inkább a motort hegyezték... :D

Elküldve
Kedves trakoros kollega! :)

Nyomtam vagy két percig egyfolytában, de semmi reakció. :D

Én is találkoztam már olyannal, ami nem írt smmit. Amúgy ha F+szám is megjelenik, az hibejel, mert a kijelzővel kapcsolatos jeladók hibát kijelzi. Pölö külső-hőmérséklet jeladó.

Elküldve
Nagyon jó C16SE-t lehet csinálni belőle (100LE), még a dugattyúk is olyanok benne. Egy C16SE motorról kell a hengerfej az összes sallangjával, kábelköteggel, motorvezérlő computerrel, egy-két víz-és vákuumcső is más benne, meg kell egy nagynyomású (3bar) AC-pumpa. Előnye, hogy a motorszám nem változik, mert a blokk marad, viszont ettől még illegális, ha pl. műszakin észreveszik.

Üdv. A bontós srác azt mondta csak motorostól van hengerfej 20-25 ért a többit nem kérdeztem de azt mondta kábel nem lesz mert azt szétszokták vágni nem kínlódnak vele mondom szóljon és kiszedem erre ő dehogy nem ér ő rá erre mintha neki kellene. A vateráról meg nem akarok venni mert sokba van. Úgyhogy csak akkor lesz projekt ha lesz kábel meg valaki akinek kell a motor többi része.

Elküldve
Üdv. A bontós srác azt mondta csak motorostól van hengerfej 20-25 ért a többit nem kérdeztem de azt mondta kábel nem lesz mert azt szétszokták vágni nem kínlódnak vele mondom szóljon és kiszedem erre ő dehogy nem ér ő rá erre mintha neki kellene. A vateráról meg nem akarok venni mert sokba van. Úgyhogy csak akkor lesz projekt ha lesz kábel meg valaki akinek kell a motor többi része.

Érdekes bontó...ahol szombaton voltam, odaszóltam, hogy mi kell, mondta van, szerszámokat hozzak. Megmutatta a kocsit, aztán elballagott. Azt vettem ki amit akartam.

Elküldve
Érdekes bontó...ahol szombaton voltam, odaszóltam, hogy mi kell, mondta van, szerszámokat hozzak. Megmutatta a kocsit, aztán elballagott. Azt vettem ki amit akartam.

na igen de legalább nagyábol olcsó meg van minden ami kell ha nem is rögtön PL fordszámos km ora3000 ért ajtó egy ezresért

Elküldve
na igen de legalább nagyábol olcsó meg van minden ami kell ha nem is rögtön PL fordszámos km ora3000 ért ajtó egy ezresért

Ja, az jó ár. Én 6-ért vettem az órát.

Elküldve
Érdekes bontó...ahol szombaton voltam, odaszóltam, hogy mi kell, mondta van, szerszámokat hozzak. Megmutatta a kocsit, aztán elballagott. Azt vettem ki amit akartam.

Általában kétféle bontó létezik. Az egyik fajta zsigulikkal, skodákkal, meg kispolszkikkal foglalkozik. A "levedlett" magyar autókat veszik be. Ezek inkább a hulladékfémből élnek, kevésbé az alkatrészek eladásából.

Meg vannak a komolyabbak, akik tudják, hogy még a legapróbb mütyűrökért is elkérhetnek 2-3 ezer Ft-ot, mert újan 3 szorosáért kapod meg a cuccot. Behozzák külföldről a drágább autókat, 4-5 márkára specializálódtak. Na ezek nem mondják sajnos azt, hogy menj be és bontsd ki ami kell :)

Elküldve
Általában kétféle bontó létezik. Az egyik fajta zsigulikkal, skodákkal, meg kispolszkikkal foglalkozik. A "levedlett" magyar autókat veszik be. Ezek inkább a hulladékfémből élnek, kevésbé az alkatrészek eladásából.

Meg vannak a komolyabbak, akik tudják, hogy még a legapróbb mütyűrökért is elkérhetnek 2-3 ezer Ft-ot, mert újan 3 szorosáért kapod meg a cuccot. Behozzák külföldről a drágább autókat, 4-5 márkára specializálódtak. Na ezek nem mondják sajnos azt, hogy menj be és bontsd ki ami kell :)

A Te első kategóriád már kihalt...Nagyon kevesen foglalkoznak itthon levedlett autókkal, mert itthon addig használják amíg megy.

Márkaspecifikus bontók a legjobbak, mert ott értenek is hozzá valamelyest.

Elküldve
Általában kétféle bontó létezik. Az egyik fajta zsigulikkal, skodákkal, meg kispolszkikkal foglalkozik. A "levedlett" magyar autókat veszik be. Ezek inkább a hulladékfémből élnek, kevésbé az alkatrészek eladásából.

Meg vannak a komolyabbak, akik tudják, hogy még a legapróbb mütyűrökért is elkérhetnek 2-3 ezer Ft-ot, mert újan 3 szorosáért kapod meg a cuccot. Behozzák külföldről a drágább autókat, 4-5 márkára specializálódtak. Na ezek nem mondják sajnos azt, hogy menj be és bontsd ki ami kell :)

Átmentem az egyébbe.

Elküldve
A Te első kategóriád már kihalt...Nagyon kevesen foglalkoznak itthon levedlett autókkal, mert itthon addig használják amíg megy.

Dehogynem. Mikor már nem megy, akkor tolják be a bontóba. Van a környékemen nem is egy. De ott például opelhez elég nehéz bármit si találni, bár nem is nem lehetetlen. Van náluk néha néhány F-es Astra, ahogy láttam, kiszedték belőlük a motort, futóművet, műszerfalat, meg néhány értékesebb cuccot, a többi meg ment a levesbe.

Elküldve

Sziasztok.

Ismét segítséget kérnék tőletek.:

Kérem ha valaki jártas C14NZ injektor (befecskendező) tisztításban az írja le a tapasztalatait.

Nem kavicsot akarok spórolni csak jobban bízom a saját munkámban :)

Ki szeretném pucolni az injektort de nem tudom hogy fogjak hozzá....Nem bízom azokban a szerekben amikkel a benyát kell hígítani.

Elképzelésem az lenne hogy kábelek,csövek leszerelése után injektor leszedem és valami jófajta hígítóban vagy alkoholban átmosni (esetleg kompresszorral kifújni) ez járható út szerintetek?

Kéne valami leírás is hogy azt a darab vasat hogy varázsolom bele a vödörbe :D

Kerestem googlen de nem találtam semmit ;)

Köszönöm szépen

Zsolti

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.