daykiller Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 ?? Miért? Nekem egy hónapja a csomagtartóban van a hátsó dobom. :D A fogyasztásom nem változott egyik irányba sem. ;) Ha le van szedve, akkor hogy tud fojtani? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 ?? Miért? Nekem egy hónapja a csomagtartóban van a hátsó dobom. :D A fogyasztásom nem változott egyik irányba sem. ;) És nincs nagyon büdös a kocsiban? ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Ha le van szedve, akkor hogy tud fojtani? :) Le van rohadva. ;) :P És nincs nagyon büdös a kocsiban? ;) :D Nincs. A hátsó híd után van a cső vége. Már 2000 km.-t mentem igy vele, jövő héten lesz visszavarrva . ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Akkor elég lekötnie a spirált a váltóról! :) Délután megpróbálom, úgyis melegítenem kell a motort olajcseréhez. Köszi az ötleteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Akkor elég lekötnie a spirált a váltóról! :D Úgy tűnik, hogy valóban itt kell keresni a hiba okát. Lekötöttem a spirált, többször is mentem így vele, és szerintem hibátlanul működött. :) Hamarosan szét kell, hogy szedjem a műszerfalat, ugyanis néhány izzó kiégett a középkonzolon. Akkor majd megnézem, hogy nincs-e valami kontakthiba, vagy hasonló. Az olajcsere is megvolt, Castrol Magnatec 15W-40-et adtam neki, ha már etanollal kínzom. ;) Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Úgy tűnik, hogy valóban itt kell keresni a hiba okát. Lekötöttem a spirált, többször is mentem így vele, és szerintem hibátlanul működött. :) Hamarosan szét kell, hogy szedjem a műszerfalat, ugyanis néhány izzó kiégett a középkonzolon. Akkor majd megnézem, hogy nincs-e valami kontakthiba, vagy hasonló. Az olajcsere is megvolt, Castrol Magnatec 15W-40-et adtam neki, ha már etanollal kínzom. ;) Üdv! LYaaLLY. ;) Minek? ;) Az vastag neki. Gondolom azért 15W mert öreg motor és sok km-t futott. :D 10W40 tökéletes. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 LYaaLLY. ;) Minek? ;) Az vastag neki. Gondolom azért 15W mert öreg motor és sok km-t futott. :) 10W40 tökéletes. :P Ne erőltesd. Ugyis rábeszéli valaki majd az 5W40 re :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rossy Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Nekem hidegen azóta zörögnek hidrotőkék ióóta lecseréletm az olajat 10W40 Agip igen Agip direkt mondtam az autoszerelőnek hogy Repsol!!!!! Erre Agip os szart önt bele... :) Mondjuk az erős kifejezés hogy zörögnek de kicsit én legalábbis hallom munkatársaim közül pl nem mindegyik csak aki kicsit konyit hozzá Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 LYaaLLY. ;) Minek? :D Az vastag neki. Gondolom azért 15W mert öreg motor és sok km-t futott. :) 10W40 tökéletes. ;) Bocs, elírtam :P , természetesen 10W-40-et tettem bele. Amúgy annyira nem öreg, és relatíve nem is futott még sokat. 2001.11.havi, kb 118e km-rel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rossy Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Bocs, elírtam :) , természetesen 10W-40-et tettem bele. Amúgy annyira nem öreg, és relatíve nem is futott még sokat. 2001.11.havi, kb 118e km-rel. háááát nem... nekem 91-es 11-ik hawi és 293 000 km gondoom ez nem tekert hiszen ha tekerve lenne nem enyire hanem 150-re lenne visszalökve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 háááát nem... nekem 91-es 11-ik hawi és 293 000 km gondoom ez nem tekert hiszen ha tekerve lenne nem enyire hanem 150-re lenne visszalökve... Honnan tudod h még nem volt visszalökve...? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Ne erőltesd. Ugyis rábeszéli valaki majd az 5W40 re :) Nem valószínű, hogy valaha is 5W-40-et tennék bele, akárki is akarna rábeszélni. ;) Eddig Opel 10W-40-et használtam, de most 4800-ért kaptam 4l Castrol Magnatec 10W-40-et. Gondolom, hogy nem árt majd neki. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 És akkor érdemes elvinni vagy inkább felejtsem el ??? Elviheted, vagy otthon is lemoshatod, nem lesz baja. Mondom hogy az órában van a cucc. Az óra hátulján van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Az óra hátulján van. Most, hogy a spirál nem tekeri az órát, elvileg ez a sebességadó sem működik. Nem küld (hibás?) jelet az ECU felé, mégis (vagy éppen ezért?) jónak tűnik az üzem. Akkor minek is építették ezt be a rendszerbe? :) Valami funkciója csak kellene, hogy legyen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nort28 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Nekem már volt elszabadulva a kati belseje, de nem folytotta le egyáltalán azt fel lett boncolva ki lett operálva vissza is lett varva nagyon szépen... és még zöldkártyát is kapott a kicsikém is mentem vele 2 hétig utána valami kis darabka elkadt ami bent maradt a rendszerben és lefolytotta ugy hogy terhelés alatt nem ment feljebb 3000-es fordulatnál de 3000-ig is erőtlen volt. ki lett szedve az is és már jó is még jobb is.viszont recsegős kicsit a hangja olyan calibrás lett. Viszont azóta ha meg van terelve a gépezet akkor aa lambdaszonda ad hibát hogy túl dús keverék, vagy mikor nem váltasz vissza mondjuk szélsőséges helyzet nem szokás ilyneket csinálni de 50 -60 ról gyorsitasz 5-ikben akkor is érzékeli ezt. de ha ki is vilanik a chek kontrol lámpa akkor sem szabályoz le semmit sem csak virít. Megnéztem nem találtam semmi zörgést a katalizátorban és egyik dobban sem.Akkor vajon mitől ehet ennyit a verda?Tippek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nort28 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Nem is kell gyötörni, nincs értelme, csak poén volt. :) Valami ötlet,hogy mitől zabál ennyit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Most, hogy a spirál nem tekeri az órát, elvileg ez a sebességadó sem működik. Nem küld (hibás?) jelet az ECU felé, mégis (vagy éppen ezért?) jónak tűnik az üzem. Akkor minek is építették ezt be a rendszerbe? :) Valami funkciója csak kellene, hogy legyen... Gondolom ismered a középkijelző azon funkcióját ha egyszerre nyomod a két gombot 4-5 másodpercig kiírja a pilanatnyi sebességet 53Km/óráig. Ha jól tudom ezt is ez is onnan kap jelet. Nekem most a régi órából van belerakva a sebességjeladó, és felennyit mér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Valami ötlet,hogy mitől zabál ennyit? Hát nem nagyon tudom, lambdaszonda gyári lett bele rakva? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nort28 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Hát nem nagyon tudom, lambdaszonda gyári lett bele rakva? :) Nem gyári,de be lett mérve és tökéletesen működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Nem gyári,de be lett mérve és tökéletesen működik. Úgy tudom, ha az injektornak nem tökéletes a szórása, hanem "huggyozza" a benzint az is okoz túlfogyasztást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Gondolom ismered a középkijelző azon funkcióját ha egyszerre nyomod a két gombot 4-5 másodpercig kiírja a pilanatnyi sebességet 53Km/óráig. Ha jól tudom ezt is ez is onnan kap jelet. Nekem most a régi órából van belerakva a sebességjeladó, és felennyit mér. Nem hallottam még erről a rejtett funkcióról, de egészen biztosan kipróbálom majd. Az jutott még eszembe, hogy az egyik ismerősöm kicserélte az óráját fordulatszámmérősre, és elkérem tőle próbaképpen a régi egység jeladóját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nort28 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Úgy tudom, ha az injektornak nem tökéletes a szórása, hanem "huggyozza" a benzint az is okoz túlfogyasztást. Az injektornál már kicseréltem a két O gyűrűt nem-e átengedi az anyagot,de semmi.Tettem bele egy másik injektort,de a fogyasztás nem változott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Az injektornál már kicseréltem a két O gyűrűt nem-e átengedi az anyagot,de semmi.Tettem bele egy másik injektort,de a fogyasztás nem változott. Na injektor kilőve. Nem gyakran, de meghibásodhat az ECU-is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Gondolom ismered a középkijelző azon funkcióját ha egyszerre nyomod a két gombot 4-5 másodpercig kiírja a pilanatnyi sebességet 53Km/óráig. Ha jól tudom ezt is ez is onnan kap jelet. Nekem most a régi órából van belerakva a sebességjeladó, és felennyit mér. Ezt most találtam egy másik fórumon: Sziasztok! Lenne egy olyan probléma, hogy van egy F astra C14NZ motorral 96-os évjáratú. A 24-es hibakódot adja, miszerint nincs sebesség jel. Élőadat listában is látom, hogy 0 menet közben. A kilométeróra mutat, a meghajtása működik, spirál nem szakadt. A rádiónál le van vágva az iso csatlakozó. Egy opelos szaki azt mondta, hogy a sebesség jel keresztül megy a rádión és azért nincs jel mert a kábel el van vágva. Van erre valakinek ötlete? össze kellene valamelyik kábeleket a kábelkötegből? Sziasztok! Megoldódott a sebességjel gond. A jel útja úgy lenne gyárilag, hogy a kilométeróra jeladótól megy az immóba onnan a rádióhoz és a TID kijelzőhöz és innen az ECU A 10-es lábára. Mivel a gyári immót kiherélték ezen már át sem jött a jel meg más kábeleket is elvágtak a rádió csatlakozónál amit nem kellett volna. A megoldás az lett, hogy az immó csatitól elvittem direktbe a seb. jelet az ECU-ba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Ezt most találtam egy másik fórumon: Sziasztok! Lenne egy olyan probléma, hogy van egy F astra C14NZ motorral 96-os évjáratú. A 24-es hibakódot adja, miszerint nincs sebesség jel. Élőadat listában is látom, hogy 0 menet közben. A kilométeróra mutat, a meghajtása működik, spirál nem szakadt. A rádiónál le van vágva az iso csatlakozó. Egy opelos szaki azt mondta, hogy a sebesség jel keresztül megy a rádión és azért nincs jel mert a kábel el van vágva. Van erre valakinek ötlete? össze kellene valamelyik kábeleket a kábelkötegből? Sziasztok! Megoldódott a sebességjel gond. A jel útja úgy lenne gyárilag, hogy a kilométeróra jeladótól megy az immóba onnan a rádióhoz és a TID kijelzőhöz és innen az ECU A 10-es lábára. Mivel a gyári immót kiherélték ezen már át sem jött a jel meg más kábeleket is elvágtak a rádió csatlakozónál amit nem kellett volna. A megoldás az lett, hogy az immó csatitól elvittem direktbe a seb. jelet az ECU-ba. Na és neked van/volt immód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts