Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor elég lekötnie a spirált a váltóról! :D

Úgy tűnik, hogy valóban itt kell keresni a hiba okát. Lekötöttem a spirált, többször is mentem így vele, és szerintem hibátlanul működött. :)

Hamarosan szét kell, hogy szedjem a műszerfalat, ugyanis néhány izzó kiégett a középkonzolon. Akkor majd megnézem, hogy nincs-e valami kontakthiba, vagy hasonló.

Az olajcsere is megvolt, Castrol Magnatec 15W-40-et adtam neki, ha már etanollal kínzom. ;)

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Úgy tűnik, hogy valóban itt kell keresni a hiba okát. Lekötöttem a spirált, többször is mentem így vele, és szerintem hibátlanul működött. :)

Hamarosan szét kell, hogy szedjem a műszerfalat, ugyanis néhány izzó kiégett a középkonzolon. Akkor majd megnézem, hogy nincs-e valami kontakthiba, vagy hasonló.

Az olajcsere is megvolt, Castrol Magnatec 15W-40-et adtam neki, ha már etanollal kínzom. ;)

Üdv!

LYaaLLY. ;) Minek? ;) Az vastag neki. Gondolom azért 15W mert öreg motor és sok km-t futott. :D 10W40 tökéletes. :P

Link to comment
Megosztás:

Nekem hidegen azóta zörögnek hidrotőkék ióóta lecseréletm az olajat 10W40 Agip igen Agip direkt mondtam az autoszerelőnek hogy Repsol!!!!! Erre Agip os szart önt bele... :) Mondjuk az erős kifejezés hogy zörögnek de kicsit én legalábbis hallom munkatársaim közül pl nem mindegyik csak aki kicsit konyit hozzá

Link to comment
Megosztás:

LYaaLLY. ;) Minek? :D Az vastag neki. Gondolom azért 15W mert öreg motor és sok km-t futott. :) 10W40 tökéletes. ;)

Bocs, elírtam :P , természetesen 10W-40-et tettem bele. Amúgy annyira nem öreg, és relatíve nem is futott még sokat. 2001.11.havi, kb 118e km-rel.

Link to comment
Megosztás:

Bocs, elírtam :) , természetesen 10W-40-et tettem bele. Amúgy annyira nem öreg, és relatíve nem is futott még sokat. 2001.11.havi, kb 118e km-rel.

háááát nem... nekem 91-es 11-ik hawi és 293 000 km gondoom ez nem tekert hiszen ha tekerve lenne nem enyire hanem 150-re lenne visszalökve...

Link to comment
Megosztás:

Ne erőltesd. Ugyis rábeszéli valaki majd az 5W40 re :)

Nem valószínű, hogy valaha is 5W-40-et tennék bele, akárki is akarna rábeszélni. ;)

Eddig Opel 10W-40-et használtam, de most 4800-ért kaptam 4l Castrol Magnatec 10W-40-et. Gondolom, hogy nem árt majd neki. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem már volt elszabadulva a kati belseje, de nem folytotta le egyáltalán azt fel lett boncolva ki lett operálva vissza is lett varva nagyon szépen... és még zöldkártyát is kapott a kicsikém is mentem vele 2 hétig utána valami kis darabka elkadt ami bent maradt a rendszerben és lefolytotta ugy hogy terhelés alatt nem ment feljebb 3000-es fordulatnál de 3000-ig is erőtlen volt. ki lett szedve az is és már jó is még jobb is.viszont recsegős kicsit a hangja olyan calibrás lett.

Viszont azóta ha meg van terelve a gépezet akkor aa lambdaszonda ad hibát hogy túl dús keverék, vagy mikor nem váltasz vissza mondjuk szélsőséges helyzet nem szokás ilyneket csinálni de 50 -60 ról gyorsitasz 5-ikben akkor is érzékeli ezt. de ha ki is vilanik a chek kontrol lámpa akkor sem szabályoz le semmit sem csak virít.

Megnéztem nem találtam semmi zörgést a katalizátorban és egyik dobban sem.Akkor vajon mitől ehet ennyit a verda?Tippek?

Link to comment
Megosztás:

Most, hogy a spirál nem tekeri az órát, elvileg ez a sebességadó sem működik. Nem küld (hibás?) jelet az ECU felé, mégis (vagy éppen ezért?) jónak tűnik az üzem.

Akkor minek is építették ezt be a rendszerbe? :)

Valami funkciója csak kellene, hogy legyen...

Gondolom ismered a középkijelző azon funkcióját ha egyszerre nyomod a két gombot 4-5 másodpercig kiírja a pilanatnyi sebességet 53Km/óráig. Ha jól tudom ezt is ez is onnan kap jelet. Nekem most a régi órából van belerakva a sebességjeladó, és felennyit mér.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom ismered a középkijelző azon funkcióját ha egyszerre nyomod a két gombot 4-5 másodpercig kiírja a pilanatnyi sebességet 53Km/óráig. Ha jól tudom ezt is ez is onnan kap jelet. Nekem most a régi órából van belerakva a sebességjeladó, és felennyit mér.

Nem hallottam még erről a rejtett funkcióról, de egészen biztosan kipróbálom majd.

Az jutott még eszembe, hogy az egyik ismerősöm kicserélte az óráját fordulatszámmérősre, és elkérem tőle próbaképpen a régi egység jeladóját.

Link to comment
Megosztás:

Úgy tudom, ha az injektornak nem tökéletes a szórása, hanem "huggyozza" a benzint az is okoz túlfogyasztást.

Az injektornál már kicseréltem a két O gyűrűt nem-e átengedi az anyagot,de semmi.Tettem bele egy másik injektort,de a fogyasztás nem változott.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom ismered a középkijelző azon funkcióját ha egyszerre nyomod a két gombot 4-5 másodpercig kiírja a pilanatnyi sebességet 53Km/óráig. Ha jól tudom ezt is ez is onnan kap jelet. Nekem most a régi órából van belerakva a sebességjeladó, és felennyit mér.

Ezt most találtam egy másik fórumon: Sziasztok!

Lenne egy olyan probléma, hogy van egy F astra C14NZ motorral 96-os évjáratú.

A 24-es hibakódot adja, miszerint nincs sebesség jel. Élőadat listában is látom, hogy 0 menet közben. A kilométeróra mutat, a meghajtása működik, spirál nem szakadt.

A rádiónál le van vágva az iso csatlakozó. Egy opelos szaki azt mondta, hogy a sebesség jel keresztül megy a rádión és azért nincs jel mert a kábel el van vágva. Van erre valakinek ötlete? össze kellene valamelyik kábeleket a kábelkötegből?

Sziasztok!

Megoldódott a sebességjel gond. A jel útja úgy lenne gyárilag, hogy a kilométeróra jeladótól megy az immóba onnan a rádióhoz és a TID kijelzőhöz és innen az ECU A 10-es lábára. Mivel a gyári immót kiherélték ezen már át sem jött a jel meg más kábeleket is elvágtak a rádió csatlakozónál amit nem kellett volna. A megoldás az lett, hogy az immó csatitól elvittem direktbe a seb. jelet az ECU-ba.

Link to comment
Megosztás:

Ezt most találtam egy másik fórumon: Sziasztok!

Lenne egy olyan probléma, hogy van egy F astra C14NZ motorral 96-os évjáratú.

A 24-es hibakódot adja, miszerint nincs sebesség jel. Élőadat listában is látom, hogy 0 menet közben. A kilométeróra mutat, a meghajtása működik, spirál nem szakadt.

A rádiónál le van vágva az iso csatlakozó. Egy opelos szaki azt mondta, hogy a sebesség jel keresztül megy a rádión és azért nincs jel mert a kábel el van vágva. Van erre valakinek ötlete? össze kellene valamelyik kábeleket a kábelkötegből?

Sziasztok!

Megoldódott a sebességjel gond. A jel útja úgy lenne gyárilag, hogy a kilométeróra jeladótól megy az immóba onnan a rádióhoz és a TID kijelzőhöz és innen az ECU A 10-es lábára. Mivel a gyári immót kiherélték ezen már át sem jött a jel meg más kábeleket is elvágtak a rádió csatlakozónál amit nem kellett volna. A megoldás az lett, hogy az immó csatitól elvittem direktbe a seb. jelet az ECU-ba.

Na és neked van/volt immód?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.