Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Azért gondoltam a katalizátorra,mert már zöldkártyán is sok volt az érték,de még átment.

Ütögesd meg a katit (ne az emberi nevet vedd alapul :)) meg a hátsó dobot. Ha nem hallasz zörgést bennük, akkor elvileg jó, vagy már nincs belsejük. :D Ha meg zörög, akkor cserés és vélhetően megvan a hibaforrás is. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem ;) Ha gyerekkel megyek nem száguldozom,de ha egyedül vagyok néha kikormolom :D

Nem kell száguldozni, 1-es tiltásig, 2-es tiltásig, még csak 85-el mész. ;)

Azért gondoltam a katalizátorra,mert már zöldkártyán is sok volt az érték,de még átment.

De ha a kipufoldalon lenne gubanc, összetört katalizátor, akkor folytaná is a mocit nem? :)

Link to comment
Megosztás:

Ütögesd meg a katit (ne az emberi nevet vedd alapul :)) meg a hátsó dobot. Ha nem hallasz zörgést bennük, akkor elvileg jó, vagy már nincs belsejük. :D Ha meg zörög, akkor cserés és vélhetően megvan a hibaforrás is. ;)

Rendben.Holnap megnézem és megírom mire jutottam.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom ilyen még nem volt.Nem tudom hogyan reagál ha nem jó a katalizátor. :)

Nekem már volt elszabadulva a kati belseje, de nem folytotta le egyáltalán azt fel lett boncolva ki lett operálva vissza is lett varva nagyon szépen... és még zöldkártyát is kapott a kicsikém is mentem vele 2 hétig utána valami kis darabka elkadt ami bent maradt a rendszerben és lefolytotta ugy hogy terhelés alatt nem ment feljebb 3000-es fordulatnál de 3000-ig is erőtlen volt. ki lett szedve az is és már jó is még jobb is.viszont recsegős kicsit a hangja olyan calibrás lett.

Viszont azóta ha meg van terelve a gépezet akkor aa lambdaszonda ad hibát hogy túl dús keverék, vagy mikor nem váltasz vissza mondjuk szélsőséges helyzet nem szokás ilyneket csinálni de 50 -60 ról gyorsitasz 5-ikben akkor is érzékeli ezt. de ha ki is vilanik a chek kontrol lámpa akkor sem szabályoz le semmit sem csak virít.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg próbáld meg lehúzni a sebesség jeladóról a csatlakozót(ez mondjuk nem tudom, hogy hol van, majd a hozzá értők megmondják)

Egyébként ha ki vezérli az alapjáratit és nem történik változás akkor ki szokta gyújtani a sárga lámpát és beírja a hibát!

Szia! Sebesség jeladó csatlakozó: azt hiszem, hogy spiráltengellyel van meghajtva a sebességmérő óra. Emellett lenne még egy olyan is, ami pl. az ECU-ba is továbbít jelet?

Sárga lámpa nincs járó motornál, így ez sem árul el semmit...

Köszönöm a válaszod!

Link to comment
Megosztás:

Szia! Sebesség jeladó csatlakozó: azt hiszem, hogy spiráltengellyel van meghajtva a sebességmérő óra. Emellett lenne még egy olyan is, ami pl. az ECU-ba is továbbít jelet?

Sárga lámpa nincs járó motornál, így ez sem árul el semmit...

Köszönöm a válaszod!

A sebességjeladó az megtalálható az órában, ami továbbítja a sebességjelet az ECU-nak, valamint (felszereltségtől függően) a kijelzőnek is. Három érintkezős kis bizbasz a spirál felett.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!Kérdésem lenne a következő,hogy szeretném lemosatni a motort(c20ne) csak nem tudom,hogy lenne e valami baja???nagyon szutykos már szegényke!!

Előre is köszi a válaszokat!!! ;)

Nekem nem lett (olyan helyen mosattam ahol naponta 20 motort lemosnak, pacáknak volt speckó pumpás trutymákja ami a 16 éve rárohadt, ráégett olajat egyebeket is leszedett, a régi kinyomott szemű, mindenhol olajfolyásos mocimat is csillogóra mosta) de ez dízel. Elektronika ami kell hozzá az az önindító és kész :P :D Haverom a 307-es pizsó mocit mosta le kútnál, nagynyomásúval, annak a hibalámpái 2 napig olyanok voltak mint a karácsonyfa, még futófényt is tudott néha csinálni belőlük ;) ;) ;) Aztán kiszáradt és azóta az is jó. C20NE-t még nem mostam, de azt is lehet, biztos, csak ésszel :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!Kérdésem lenne a következő,hogy szeretném lemosatni a motort(c20ne) csak nem tudom,hogy lenne e valami baja???nagyon szutykos már szegényke!!

Előre is köszi a válaszokat!!! :)

Nem. Igazából az elosztót meg a generátort szokták letakarni, de nekem az elosztóra vitt zacsit elfújta a szél, a generátórról meg az első sugár lebacta a zacsit a kocsi alá. Kicsit vigyáztam ne menjen oda, kicsit rázkódott amikor beindult, aztán ment rendesen. Ha egyáltalán nem indul akkor általában az elosztót kell kiszárítani. Volr már akkora pocsolyával találkám hogy a töltésjelző is kigyulladt úgy fél percre. Annyira nem bírja avizet mint a diesel, nem megy víz alatt, de nem kell annyira félteni.

Link to comment
Megosztás:

Nem. Igazából az elosztót meg a generátort szokták letakarni, de nekem az elosztóra vitt zacsit elfújta a szél, a generátórról meg az első sugár lebacta a zacsit a kocsi alá. Kicsit vigyáztam ne menjen oda, kicsit rázkódott amikor beindult, aztán ment rendesen. Ha egyáltalán nem indul akkor általában az elosztót kell kiszárítani. Volr már akkora pocsolyával találkám hogy a töltésjelző is kigyulladt úgy fél percre. Annyira nem bírja avizet mint a diesel, nem megy víz alatt, de nem kell annyira félteni.

És akkor érdemes elvinni vagy inkább felejtsem el ???

Link to comment
Megosztás:

A sebességjeladó az megtalálható az órában, ami továbbítja a sebességjelet az ECU-nak, valamint (felszereltségtől függően) a kijelzőnek is. Három érintkezős kis bizbasz a spirál felett.

Elég neki lekötni a spirált a váltóról, vagy van ott egy elektromos jeladó is (váltón)??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.