daykiller Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Az csak akkor van,ha nagy a meleg és ha lámpánál állok vagy ha lassú a tempó.Egyébként 95-98 nál be szokott kapcsolni a ventilátor. Akkor nincs gáz ezzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nort28 Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Akkor nincs gáz ezzel. Mostani fogy.230km-en 25liter!!!!Most akkor ez mitől lehet?Nem tudok rájönni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Mostani fogy.230km-en 25liter!!!!Most akkor ez mitől lehet?Nem tudok rájönni. Esetleg nem nehéz a lábad? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nort28 Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Esetleg nem nehéz a lábad? :) Talán nem :D 90-110 között szoktam menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Talán nem :) 90-110 között szoktam menni. Tiltás volt már? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Talán nem :) 90-110 között szoktam menni. Hátsó dobtól is lehet magasabb fogyasztás például. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nort28 Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Tiltás volt már? :D Nem ;) Ha gyerekkel megyek nem száguldozom,de ha egyedül vagyok néha kikormolom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nort28 Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Hátsó dobtól is lehet magasabb fogyasztás például. :) Azért gondoltam a katalizátorra,mert már zöldkártyán is sok volt az érték,de még átment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Azért gondoltam a katalizátorra,mert már zöldkártyán is sok volt az érték,de még átment. Ütögesd meg a katit (ne az emberi nevet vedd alapul :)) meg a hátsó dobot. Ha nem hallasz zörgést bennük, akkor elvileg jó, vagy már nincs belsejük. :D Ha meg zörög, akkor cserés és vélhetően megvan a hibaforrás is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Nem ;) Ha gyerekkel megyek nem száguldozom,de ha egyedül vagyok néha kikormolom :D Nem kell száguldozni, 1-es tiltásig, 2-es tiltásig, még csak 85-el mész. ;) Azért gondoltam a katalizátorra,mert már zöldkártyán is sok volt az érték,de még átment. De ha a kipufoldalon lenne gubanc, összetört katalizátor, akkor folytaná is a mocit nem? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nort28 Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Ütögesd meg a katit (ne az emberi nevet vedd alapul :)) meg a hátsó dobot. Ha nem hallasz zörgést bennük, akkor elvileg jó, vagy már nincs belsejük. :D Ha meg zörög, akkor cserés és vélhetően megvan a hibaforrás is. ;) Rendben.Holnap megnézem és megírom mire jutottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nort28 Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Nem kell száguldozni, 1-es tiltásig, 2-es tiltásig, még csak 85-el mész. ;) De ha a kipufoldalon lenne gubanc, összetört katalizátor, akkor folytaná is a mocit nem? :) Nem tudom ilyen még nem volt.Nem tudom hogyan reagál ha nem jó a katalizátor. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Nem tudom ilyen még nem volt.Nem tudom hogyan reagál ha nem jó a katalizátor. :) Nem is kell gyötörni, nincs értelme, csak poén volt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rossy Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Nem tudom ilyen még nem volt.Nem tudom hogyan reagál ha nem jó a katalizátor. :) Nekem már volt elszabadulva a kati belseje, de nem folytotta le egyáltalán azt fel lett boncolva ki lett operálva vissza is lett varva nagyon szépen... és még zöldkártyát is kapott a kicsikém is mentem vele 2 hétig utána valami kis darabka elkadt ami bent maradt a rendszerben és lefolytotta ugy hogy terhelés alatt nem ment feljebb 3000-es fordulatnál de 3000-ig is erőtlen volt. ki lett szedve az is és már jó is még jobb is.viszont recsegős kicsit a hangja olyan calibrás lett. Viszont azóta ha meg van terelve a gépezet akkor aa lambdaszonda ad hibát hogy túl dús keverék, vagy mikor nem váltasz vissza mondjuk szélsőséges helyzet nem szokás ilyneket csinálni de 50 -60 ról gyorsitasz 5-ikben akkor is érzékeli ezt. de ha ki is vilanik a chek kontrol lámpa akkor sem szabályoz le semmit sem csak virít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibbi Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Esetleg próbáld meg lehúzni a sebesség jeladóról a csatlakozót(ez mondjuk nem tudom, hogy hol van, majd a hozzá értők megmondják) Egyébként ha ki vezérli az alapjáratit és nem történik változás akkor ki szokta gyújtani a sárga lámpát és beírja a hibát! Szia! Sebesség jeladó csatlakozó: azt hiszem, hogy spiráltengellyel van meghajtva a sebességmérő óra. Emellett lenne még egy olyan is, ami pl. az ECU-ba is továbbít jelet? Sárga lámpa nincs járó motornál, így ez sem árul el semmit... Köszönöm a válaszod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Szia! Sebesség jeladó csatlakozó: azt hiszem, hogy spiráltengellyel van meghajtva a sebességmérő óra. Emellett lenne még egy olyan is, ami pl. az ECU-ba is továbbít jelet? Sárga lámpa nincs járó motornál, így ez sem árul el semmit... Köszönöm a válaszod! A sebességjeladó az megtalálható az órában, ami továbbítja a sebességjelet az ECU-nak, valamint (felszereltségtől függően) a kijelzőnek is. Három érintkezős kis bizbasz a spirál felett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZEK Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Sziasztok!!!Kérdésem lenne a következő,hogy szeretném lemosatni a motort(c20ne) csak nem tudom,hogy lenne e valami baja???nagyon szutykos már szegényke!! Előre is köszi a válaszokat!!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Sziasztok!!!Kérdésem lenne a következő,hogy szeretném lemosatni a motort(c20ne) csak nem tudom,hogy lenne e valami baja???nagyon szutykos már szegényke!! Előre is köszi a válaszokat!!! ;) Nekem nem lett (olyan helyen mosattam ahol naponta 20 motort lemosnak, pacáknak volt speckó pumpás trutymákja ami a 16 éve rárohadt, ráégett olajat egyebeket is leszedett, a régi kinyomott szemű, mindenhol olajfolyásos mocimat is csillogóra mosta) de ez dízel. Elektronika ami kell hozzá az az önindító és kész :P :D Haverom a 307-es pizsó mocit mosta le kútnál, nagynyomásúval, annak a hibalámpái 2 napig olyanok voltak mint a karácsonyfa, még futófényt is tudott néha csinálni belőlük ;) ;) ;) Aztán kiszáradt és azóta az is jó. C20NE-t még nem mostam, de azt is lehet, biztos, csak ésszel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Sziasztok!!!Kérdésem lenne a következő,hogy szeretném lemosatni a motort(c20ne) csak nem tudom,hogy lenne e valami baja???nagyon szutykos már szegényke!! Előre is köszi a válaszokat!!! :) Nem. Igazából az elosztót meg a generátort szokták letakarni, de nekem az elosztóra vitt zacsit elfújta a szél, a generátórról meg az első sugár lebacta a zacsit a kocsi alá. Kicsit vigyáztam ne menjen oda, kicsit rázkódott amikor beindult, aztán ment rendesen. Ha egyáltalán nem indul akkor általában az elosztót kell kiszárítani. Volr már akkora pocsolyával találkám hogy a töltésjelző is kigyulladt úgy fél percre. Annyira nem bírja avizet mint a diesel, nem megy víz alatt, de nem kell annyira félteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZEK Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Nem. Igazából az elosztót meg a generátort szokták letakarni, de nekem az elosztóra vitt zacsit elfújta a szél, a generátórról meg az első sugár lebacta a zacsit a kocsi alá. Kicsit vigyáztam ne menjen oda, kicsit rázkódott amikor beindult, aztán ment rendesen. Ha egyáltalán nem indul akkor általában az elosztót kell kiszárítani. Volr már akkora pocsolyával találkám hogy a töltésjelző is kigyulladt úgy fél percre. Annyira nem bírja avizet mint a diesel, nem megy víz alatt, de nem kell annyira félteni. És akkor érdemes elvinni vagy inkább felejtsem el ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZEK Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 És akkor érdemes elvinni vagy inkább felejtsem el ??? de valahol egyböl száritanak is valami cumóval!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 A sebességjeladó az megtalálható az órában, ami továbbítja a sebességjelet az ECU-nak, valamint (felszereltségtől függően) a kijelzőnek is. Három érintkezős kis bizbasz a spirál felett. Elég neki lekötni a spirált a váltóról, vagy van ott egy elektromos jeladó is (váltón)?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Elég neki lekötni a spirált a váltóról, vagy van ott egy elektromos jeladó is (váltón)?? Mondom hogy az órában van a cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Mondom hogy az órában van a cucc. Akkor elég lekötnie a spirált a váltóról! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március21, 2010 Megoszt Elküldve Március21, 2010 Hátsó dobtól is lehet magasabb fogyasztás például. ;) ?? Miért? Nekem egy hónapja a csomagtartóban van a hátsó dobom. :) A fogyasztásom nem változott egyik irányba sem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts