astranaut Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Könyenlehet gyetyakábel problem mer sejem szálas és ennek idővel megváltozik az ellenálása én már jártam hasonlóképpen csere és megoldódott a :problem . :lol: Megmértem a gyertyakábelek ellenállását 1-es henger 6.9 2-es 6 3-as 5.9 4-es 4.7 Főkábel 5.3 Kohm Egy Opelos könyvben az volt, hogy 3-20-ig jó Jó lenne ha kicsit értenék hozzá hogyan lehet a többi szóbajövő alkatrészt leellenőrizni. Eddig akinek említettem szerelőnek ezt a kormozódást eszükbe se jutott, hogy az ahhoz passzoló alkatrészeket ki is lehetne méregetni. Egy- két lehetőség még van, hogy hová vihetném! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Megmértem a gyertyakábelek ellenállását 1-es henger 6.9 2-es 6 3-as 5.9 4-es 4.7 Főkábel 5.3 Kohm Egy Opelos könyvben az volt, hogy 3-20-ig jó Jó lenne ha kicsit értenék hozzá hogyan lehet a többi szóbajövő alkatrészt leellenőrizni. Eddig akinek említettem szerelőnek ezt a kormozódást eszükbe se jutott, hogy az ahhoz passzoló alkatrészeket ki is lehetne méregetni. Egy- két lehetőség még van, hogy hová vihetném! Az egész jó, nekem volt 19-is mégis ment a kocsi. Berakhatnád az aláírásba a motorkódot, nem kellene mindíg visszakeresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astranaut Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Az egész jó, nekem volt 19-is mégis ment a kocsi. Berakhatnád az aláírásba a motorkódot, nem kellene mindíg visszakeresni. Bocsi még elég új vagyok fórumozódásban és a működés elsajátításában, de úgy látom sikerült jó helyre pötyögnöm a motorkódot! :lol: A héten még megyek messzebbre az autóval, aztán megpróbálom kideríteni mi lehet vele, addig nem akarom piszkálni, végülis gurul! Ha megtudok valamit, megírom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Bocsi még elég új vagyok fórumozódásban és a működés elsajátításában, de úgy látom sikerült jó helyre pötyögnöm a motorkódot! :lol: A héten még megyek messzebbre az autóval, aztán megpróbálom kideríteni mi lehet vele, addig nem akarom piszkálni, végülis gurul! Ha megtudok valamit, megírom! Várjuk a fejleményeket! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 sziasztok...én is szeretném megmérni a gyujtokábelek állapotát..ezt digitális multiméterrel meglehet tenni???? és ha igen akkor hogyan is kell...bocsi hogy ilyen láma vagyok....de nem érthetek mindenhez :lol::)::):);):): itt meg tudom hogy kapok választ X14nz a motorkod ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 sziasztok...én is szeretném megmérni a gyujtokábelek állapotát..ezt digitális multiméterrel meglehet tenni???? és ha igen akkor hogyan is kell...bocsi hogy ilyen láma vagyok....de nem érthetek mindenhez :lol::)::):);):): itt meg tudom hogy kapok választ X14nz a motorkod ;) Lehúzod a kábel két végét a gyertyáról, meg az elosztóról, ellenállás mérésre állítod a műszert, és bedugod a két mérőcsúcsot a kábel két pipájába. Csak egyenként húzd le őket, nehogy rossz helyre tedd vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Lehúzod a kábel két végét a gyertyáról, meg az elosztóról, ellenállás mérésre állítod a műszert, és bedugod a két mérőcsúcsot a kábel két pipájába. Csak egyenként húzd le őket, nehogy rossz helyre tedd vissza. köszönöm..és mik a jo értékek ?????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 köszönöm..és mik a jo értékek ?????? kohmos nagyságrendben, kb. 20kohm alatt mindegyik (arányosan) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Láttatok már olyat hogy az eredeti kipufogó rendszert (vagy legalább a középső meg a hátsó dobot) vki rozsdamentes anyagból megcsinalta és árulta? Nézegettem ezeket az utángyártott dobokat, de vhogy nhem győztek meg, rozsdás hegesztés már az új dobon stb.... ez az aluminium bevonat az jól érzem hogy csak pofon a kakinak? mennyi marad belőle az első sólé kezelés után? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Láttatok már olyat hogy az eredeti kipufogó rendszert (vagy legalább a középső meg a hátsó dobot) vki rozsdamentes anyagból megcsinalta és árulta? Nézegettem ezeket az utángyártott dobokat, de vhogy nhem győztek meg, rozsdás hegesztés már az új dobon stb.... ez az aluminium bevonat az jól érzem hogy csak pofon a kakinak? mennyi marad belőle az első sólé kezelés után? Az alumínium bevonat megmarad :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Az alumínium bevonat megmarad :) :lol: Alumínium bevonat? Érdekes, mert az alumínium és a vas nem igen szereti egymást. Nem inkább króm, vagy horgany? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Alumínium bevonat? Érdekes, mert az alumínium és a vas nem igen szereti egymást. Nem inkább króm, vagy horgany? Alu platírozottnak hívják és a vas lemezt vonják be vele, ha jól tudom előtte ezüstözik! Egyébként az a baj vele, hogy ezek után készül a cső is meg a dob is, tehát a hegesztéseknél leég ez a bevonat Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Alu platírozottnak hívják és a vas lemezt vonják be vele, ha jól tudom előtte ezüstözik! Egyébként az a baj vele, hogy ezek után készül a cső is meg a dob is, tehát a hegesztéseknél leég ez a bevonat De gondolom drágább is. Biztos, hogy behoza az árát, addíg bírni fogja? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Üdv mindenkinek.volna egy kérdésem adott egy x16sz-es motor ebből mit lehetne alkotni hogy többet tudjon. Minden megoldás érdekel bármilyen átalakítás. nem azt mondom hogy pénz nem számít de van rá keret. tudom vegyek normális autot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Üdv mindenkinek.volna egy kérdésem adott egy x16sz-es motor ebből mit lehetne alkotni hogy többet tudjon. Minden megoldás érdekel bármilyen átalakítás. nem azt mondom hogy pénz nem számít de van rá keret. tudom vegyek normális autot. Meg is jött a válasz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Láttatok már olyat hogy az eredeti kipufogó rendszert (vagy legalább a középső meg a hátsó dobot) vki rozsdamentes anyagból megcsinalta és árulta? Nézegettem ezeket az utángyártott dobokat, de vhogy nhem győztek meg, rozsdás hegesztés már az új dobon stb.... ez az aluminium bevonat az jól érzem hogy csak pofon a kakinak? mennyi marad belőle az első sólé kezelés után? http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg nézd meg ezeket én ezt saját magamnak csináltam úgy 3 éve ful roszdamentes kivül belül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 De gondolom drágább is. Biztos, hogy behoza az árát, addíg bírni fogja? :) A gyáriak is ezzel a technológiával készülnek és az után gyáriak is! Az én véleményem, hogy minél olcsóbb annál jobb! Lehet, hogy a bosal meg a walker 2X addig bírja míg az asso meg a ferros, de nem kétszer annyiba kerül, akkor meg mindek a píz a drága kipufra!? A felszereléssel meg mindegyiknél lehet szívni sajnos Kérdésedre is válaszoljak:nem nagyon látok kezeletlen vascsöves meg vaslemezes kipufogókat a piacon Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 A gyáriak is ezzel a technológiával készülnek és az után gyáriak is! Az én véleményem, hogy minél olcsóbb annál jobb! Lehet, hogy a bosal meg a walker 2X addig bírja míg az asso meg a ferros, de nem kétszer annyiba kerül, akkor meg mindek a píz a drága kipufra!? A felszereléssel meg mindegyiknél lehet szívni sajnos Felszereléssel? Miért? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Felszereléssel? Miért? :) Mert a gyártók általában csak fényképen látnak olyan kocsikat amikhez kipufogót gyártanak sajnos :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 És az elképzelhető hogy rozsdamentes anyagból csinálnák? Nekem Remus Wild Label van. Azt mondták rá, hogy az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 És az elképzelhető hogy rozsdamentes anyagból csinálnák? Nekem Remus Wild Label van. Azt mondták rá, hogy az. kerülgesd meg egy mágnessel és ha ragad hozzá akkor nem igazán rozsdamentes csak krómozott vagy nikkelezett Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg nézd meg ezeket én ezt saját magamnak csináltam úgy 3 éve ful roszdamentes kivül belül. profi munka! en anno a renault 5-hoz csinaltam rozsdamentes kipufogot, csak lett vagy 15 kilo mert ivvel ugye 1-es alatt nehez hegeszteni a lemezt.... Amugy igazabol csak egy sima egyszeru tomoanyag nelkuli uthosszabittasos csillapitora gondoltam. Vegso soron begurulok veszek egy hegesztogepet es megcsinalom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 profi munka! en anno a renault 5-hoz csinaltam rozsdamentes kipufogot, csak lett vagy 15 kilo mert ivvel ugye 1-es alatt nehez hegeszteni a lemezt.... Amugy igazabol csak egy sima egyszeru tomoanyag nelkuli uthosszabittasos csillapitora gondoltam. Vegso soron begurulok veszek egy hegesztogepet es megcsinalom :) én se itthon csináltam hanem melóhelyen de végeket csináltam többet dobot csak egy párat ez ami a képen van 8.65 kg-ram csövek 1.5 fallal lemez+a borítás 0.6 os Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 kerülgesd meg egy mágnessel és ha ragad hozzá akkor nem igazán rozsdamentes csak krómozott vagy nikkelezett Ez így ebben a formában nem teljesen igaz, csak azt lehet biztonsággal ki jelenteni, hogy ha nem fogja a mágnes akkor rozsdamentes. Nagyon sok rozsdamentest fog a mágnes Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Üdv mindenkinek.volna egy kérdésem adott egy x16sz-es motor ebből mit lehetne alkotni hogy többet tudjon. Minden megoldás érdekel bármilyen átalakítás. nem azt mondom hogy pénz nem számít de van rá keret. tudom vegyek normális autot. Nagyon jó C16SE-t lehet csinálni belőle (100LE), még a dugattyúk is olyanok benne. Egy C16SE motorról kell a hengerfej az összes sallangjával, kábelköteggel, motorvezérlő computerrel, egy-két víz-és vákuumcső is más benne, meg kell egy nagynyomású (3bar) AC-pumpa. Előnye, hogy a motorszám nem változik, mert a blokk marad, viszont ettől még illegális, ha pl. műszakin észreveszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts