symontemplar Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Sziasztok! Kicseréltem a lamdbaszondát és a fojtószelepállás érzékelőt képzeljétek ugyan azokat a hibákat dobja ki a check engine lámpa A cserélt alkatrészek bosch és febi mind a kettő be lett méretve és jók de olvastam a http://www.lambdaszonda.hu/lambda_mukodes.html hogy az ecu eltárolja a korábbi hibákat. Szerintetek ezek után is megnövekedett fogyasztás várható az eltárolt hibák miatt :lol:
Skorpijo Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Sziasztok! Kicseréltem a lamdbaszondát és a fojtószelepállás érzékelőt képzeljétek ugyan azokat a hibákat dobja ki a check engine lámpa A cserélt alkatrészek bosch és febi mind a kettő be lett méretve és jók de olvastam a http://www.lambdaszonda.hu/lambda_mukodes.html hogy az ecu eltárolja a korábbi hibákat. Szerintetek ezek után is megnövekedett fogyasztás várható az eltárolt hibák miatt :lol: Olyan mint az anyós , ha leveszed a sarut elfelejti,hogy pizt kö annyi :lol: akusaru le fél órára oszt elfelejti az ECU a tárolt hibakódokat
symontemplar Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 akusaru le fél órára oszt elfelejti az ECU a tárolt hibakódokat :lol:
daykiller Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 akusaru le fél órára oszt elfelejti az ECU a tárolt hibakódokat Ha 96 előtti ECU, akkor igen, amúgy nem. :lol:
Novy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 :lol: az eltárolt hiba maitt nem de pár indítás után el kellene felejtenie, vagy egy félóra aksinélkül, ahogy írták :lol:
Novy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Ha 96 előtti ECU, akkor igen, amúgy nem. :lol: 96 utáni meg pár gond nélküli indítás után is elfelejti nem?
daykiller Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 96 utáni meg pár gond nélküli indítás után is elfelejti nem? Úgy tudom.
Novy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Úgy tudom. én is :( akkor megnyugodtam :lol: :lol:
Skorpijo Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 96 utánira nem emlékszem már pontosan hányszor rákell kapcsolni bazinagy fogyikat pld... ventilátor meg gyujtás rá-le oszt felejt mint kisangyal
daykiller Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 96 utánira nem emlékszem már pontosan hányszor rákell kapcsolni bazinagy fogyikat pld... ventilátor meg gyujtás rá-le oszt felejt mint kisangyal Ez egy újfajta flash memória törlési módszer? :lol:
Skorpijo Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 azt nemtudom de van itt a városba egy foszer aki ECU programozással és javitással foglalkozik, ő ezt mondta. Egy 96os vekin sarulevétellel nem törlödött a hibakod az istennekse. Felhivtuk oszt csináltuk amit mondott telon és elfogyott a bibikód.
FPepe Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 szerintem nem szedte azt szét, préselt háza van annak nem? Ezért kérdeztem. Állítólag elég ézékeny a poti a pozícióra, mV-okon múlik, hogy rendesen érzékeli-e a gázpedál alaphelyzetét, ezért érdemes megpróbálni kicsit elfordítani.
atomgilette Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Nem mér semmit a tankban keletkező benzingőzt bekajolja a motor. azt tudom hogy a benzingőz miatt van de van rajta 2db vezeték is az miért?
symontemplar Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 az eltárolt hiba maitt nem de pár indítás után el kellene felejtenie, vagy egy félóra aksinélkül, ahogy írták :lol: Az enyém 92-es :lol:
Novy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 azt tudom hogy a benzingőz miatt van de van rajta 2db vezeték is az miért? azért mert bizonyos terhelésen adja csaka mocinak, és ezt vékummal szabályozzák, ahhoz kell a + cső
atomgilette Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 azért mert bizonyos terhelésen adja csaka mocinak, és ezt vékummal szabályozzák, ahhoz kell a + cső értem akkor azért van rajta vezeték mert nem folyamatosan megy neki a cucc akkor az enyém szerintem nem jó mert folyamatosan nyitott állapotban van lehet megragadt a széndarabkáktól amivel tele volt vagy alapból van nyitva és ha úgyvan lezár?
Novy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 értem akkor azért van rajta vezeték mert nem folyamatosan megy neki a cucc akkor az enyém szerintem nem jó mert folyamatosan nyitott állapotban van lehet megragadt a széndarabkáktól amivel tele volt vagy alapból van nyitva és ha úgyvan lezár? milyen vezeték?? az ufó alakú szelepre 3 darab gumicső megy
tipród Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Hello! Lenne 1-2 kérdésem.92 es astra f em van c14nz.Az alapjárat ingadozik néha le is szeretne állni,de nem hagyom:) Mikor nyomok 1 izmosab gázt kicsit fullad az autó utánna már jó.Nem tudom mi lehet vele.Hátha nektek volt már hasonló gond.Elöre is köszi. Helyesírási hibák javítva! ®j0hnny
atomgilette Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 milyen vezeték?? az ufó alakú szelepre 3 darab gumicső megy erre 2 db gumicső +2 db vezeték megy az egyik cső a szívórészbe megy a másik a szénszűrő fele megy(ez tele volt széndarabkákkal).ez egy 1,6os 16 szelepes 98 as astra.Az az ufó alakú szelep amit mondasz hol van?
Novy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 erre 2 db gumicső +2 db vezeték megy az egyik cső a szívórészbe megy a másik a szénszűrő fele megy(ez tele volt széndarabkákkal).ez egy 1,6os 16 szelepes 98 as astra.Az az ufó alakú szelep amit mondasz hol van? ja akkor teljesen másról beszélünk :lol: ez 1.4es 8v-n van
zotya975 Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Ez egy újfajta flash memória törlési módszer? :lol: Meg kéne nézni hátha van valahol eldugva egy reset gomb. :( Hello! Lenne 1-2 kérdésem.92 es astra f em van c14nz.Az alapjárat ingadozik néha le is szeretne állni,de nem hagyom:) Mikor nyomok 1 izmosab gázt kicsit fullad az autó utánna már jó.Nem tudom mi lehet vele.Hátha nektek volt már hasonló gond.Elöre is köszi. Pont most témázgatunk rajta, alapjárati mocit kell elsőre pucolni, olvass vissza egy kicsit le is írtuk hol, és hogyan. Amúgy a fenének kellett szóba hozni, most befele nekem is pörgött 2000-el a falu végéig. :lol: Vagy ahogy FPepe írta kicsit fordítani kell a pilangószelep-állás jeladón.
Skorpijo Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 "atomgilette erre 2 db gumicső +2 db vezeték megy az egyik cső a szívórészbe megy a másik a szénszűrő fele megy(ez tele volt széndarabkákkal).ez egy 1,6os 16 szelepes 98 as astra.Az az ufó alakú szelep amit mondasz hol van?" Neked nincs olyanod. neked ilyened van, nem? vagyis hasonló két csöves de arrol nix képem per pill
atomgilette Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 neked ilyened van, nem? igeen!!és te tudod hogy miért van rajta a csati nyitás vagy zárás miatt vagy esetleg vmi más miatt?
Skorpijo Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Mert ezt nem a vákum vagy nyomás müködteti, hanem az ECU dönti el mikor nyisson vagy zárjon. ha joltudom. vanbent egy elektromágnes szelep ami vezérli Kb ugy mükszik mint az atamata mosogépbe a mágnes szelep mikor a nyomáskapcsolo aszongya nix ménkü akkor lezár és nix több viz. Csak itt az ecu dirigál neki valahogy méri a nyomásváltozást
Recommended Posts