zotya975 Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 nincs fordulatszámmérő, kb 1500 körül lehet a fordulat Nekem is szokta csinálni, de érdekes mostanában nem. Ugye hidegen olyan 1100 a fordulat, melegen olyan 900-körül van, de amikor magától felpörög akkor 1500-2000, sőt egyszer felment 2500-ra is. Akkor félre is álltam, leállítottam, és újraindítottam. Egy-két percel indulás után meg szokott szünni, de mondom talán már hónapok óta nem csinálta. Alapjárati rendszeresen pucolva, folytószelepház tiszta a bödön miatt. Én nem szoktam vele különösebben foglalkozni, végülis egy 15 éves 240ezret futott motor. De amikor felpörgött akkor is csak üresben, vagy váltáskor, "magától" nem vitte a kocsit. Tényleg tök jó idő van, megyek kiürítem a bödönt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 és ez meddig marad fenn? egyébként hidegen kellene neki egy olyan 1200at pörögnie. nekem is eleinte fel se tünt, hogy hidegen pörgött volna, amíg be nem melegszik, csak mióta elkezdte az alapjárati a vacakolását. most reggel , ahogy bütyköltem, próbálkoztam nézegetni, hogy mi lehet a gond. Már nyitott a termosztát, mert a hűtő már kezdett melegedni, de az alapjárat magas volt. Eddig akármijen hideg volt, beinditottam egy picit megemelte az alapjáratot, de 2-3-4 másodperc után vissza is engedte Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 most reggel , ahogy bütyköltem, próbálkoztam nézegetni, hogy mi lehet a gond. Már nyitott a termosztát, mert a hűtő már kezdett melegedni, de az alapjárat magas volt. Eddig akármijen hideg volt, beinditottam egy picit megemelte az alapjáratot, de 2-3-4 másodperc után vissza is engedte elég kaka az ilyen dolgokat kideríteni sajna... furcsaság az, hogy vákumcső le, reagál, aztán vissza és ugyan olyan mint volt. még azt nem próbálam, hogy ha járó mocinál kiveszem az alapjáratit arra reagál e... nem lennék nagyon meglepődve hanem :lol: , bár pucolás után azért keresgélte a helyét... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 elég kaka az ilyen dolgokat kideríteni sajna... furcsaság az, hogy vákumcső le, reagál, aztán vissza és ugyan olyan mint volt. még azt nem próbálam, hogy ha járó mocinál kiveszem az alapjáratit arra reagál e... nem lennék nagyon meglepődve hanem :lol: , bár pucolás után azért keresgélte a helyét... De te azt mondtad, hogy ki van kopva, és lötyög a tengelye nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 De te azt mondtad, hogy ki van kopva, és lötyög a tengelye nem? most pl nem lötyög :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Vettem féktisztitót, végigfujkáltam minden vákumcsövet, de semmi változás. A szicósortömitésnél nem fújkáltam, mert a motor elég meleg volt, és nem mertem odafújni, nehogy belobbanjon. Azt majd később Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Szisztok! Ma jottem haza sulibol haverom jott utanam. Eloztem es azt mondta hogy kek fustot latott meg elegge fustolt hozzateszem hideg volt meg a moci! Szerintetek? Vizem nem fogyik, olajat nem eszi meg nem toltottem utan pedig 8ezret mar mentem vele annyi hogy az olajteknom tiszta olajsar es 1-2 csepp szokott lenni, a kocsi alatt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Szisztok! Ma jottem haza sulibol haverom jott utanam. Eloztem es azt mondta hogy kek fustot latott meg elegge fustolt hozzateszem hideg volt meg a moci! Szerintetek? Vizem nem fogyik, olajat nem eszi meg nem toltottem utan pedig 8ezret mar mentem vele annyi hogy az olajteknom tiszta olajsar es 1-2 csepp szokott lenni, a kocsi alatt! Akkor szerintem ne foglalkozz vele. Kék füst az olajtól szokott lenni, de azt mondod nem eszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Szisztok! Ma jottem haza sulibol haverom jott utanam. Eloztem es azt mondta hogy kek fustot latott meg elegge fustolt hozzateszem hideg volt meg a moci! Szerintetek? Vizem nem fogyik, olajat nem eszi meg nem toltottem utan pedig 8ezret mar mentem vele annyi hogy az olajteknom tiszta olajsar es 1-2 csepp szokott lenni, a kocsi alatt! Ha kék füstöt látott az pedig olaj. Ha hideg volt akkor a "nagy füst" az inkább gőz lehetett a kipuffból, de annak meg nem kéne kéknek lennie :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Ha kék füstöt látott az pedig olaj. Ha hideg volt akkor a "nagy füst" az inkább gőz lehetett a kipuffból, de annak meg nem kéne kéknek lennie :lol: Hat ezaz Pedig olajat nem eszi! Pont tegnap nezztem az olajat autopalyaztam Polgar-Budapest 130-140-el kb 190km! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Hat ezaz Pedig olajat nem eszi! Pont tegnap nezztem az olajat autopalyaztam Polgar-Budapest 130-140-el kb 190km! Nem lehet hogy még régebbről olajos a kipuff például, és az ég rajta még mindig :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Nem lehet hogy még régebbről olajos a kipuff például, és az ég rajta még mindig :lol: Az is lehet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Sziasztok! Van egy ismerős, felhívtam, mondtam neki hogy magas az alapjáratom.Mondta, hogy gyorsan szaladjak át van még pár perce és ránéz. Átmentem, meghallotta az alapjáratot, és mondta, hogy "jaaa, ennyire magas!". Nézegette nézegette, mondtam neki, hogy így már én is próbáltam, hogy nézegettem, de nem lett jó. Na a lényeg: lehúzta a fojtószelep állás érzékelőről a csatlakozót, és az alapjárat beállt rendesen. Visszadugtuk a csatlakozót, az alapjárat továbbra is jó volt. Autó leállít, ujra beindít alapjárat megint magas. Catlakozó lehúz a érzékelőről, alapjárat megint normális. ezt eljátszottuk még 2x-3x és lehúzott csatlakozónál jó volt az alapjáratom, visszadugott csatlakozónál magas volt az alapjáratom.Mondta hogy valószinüleg ez lesz a bűnös. Ezt a potmétert lehet javítani vagy tisztítani? vagy mindenképpen cserés? Nektek mi a véleményetek, lehet , hogy ez a rossz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atomgilette Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 sziasztok!akkor hogy müködik pontosan ez a tankszellőztetés?Jön a tankból a szellőztető cső az egyből belemegy ebbe az aktívszénszűrőbe,és Az aktívszénszűrőtöl hova megy tovább?Van a motorra felpattintva 1 kis szelep szerüség.gondolom abba megy mert televolt széndarabkával.Na annak mi a hivatalos neve és pontosan hogyan működik,miért van raja két vezeték lezár 1 idő után vagy mér vmit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Sziasztok! Van egy ismerős, felhívtam, mondtam neki hogy magas az alapjáratom.Mondta, hogy gyorsan szaladjak át van még pár perce és ránéz. Átmentem, meghallotta az alapjáratot, és mondta, hogy "jaaa, ennyire magas!". Nézegette nézegette, mondtam neki, hogy így már én is próbáltam, hogy nézegettem, de nem lett jó. Na a lényeg: lehúzta a fojtószelep állás érzékelőről a csatlakozót, és az alapjárat beállt rendesen. Visszadugtuk a csatlakozót, az alapjárat továbbra is jó volt. Autó leállít, ujra beindít alapjárat megint magas. Catlakozó lehúz a érzékelőről, alapjárat megint normális. ezt eljátszottuk még 2x-3x és lehúzott csatlakozónál jó volt az alapjáratom, visszadugott csatlakozónál magas volt az alapjáratom.Mondta hogy valószinüleg ez lesz a bűnös. Ezt a potmétert lehet javítani vagy tisztítani? vagy mindenképpen cserés? Nektek mi a véleményetek, lehet , hogy ez a rossz? Javítani nem lehet, de azt megpróbálhatod, hogy fellazítod a csavarjait, és amennyit a csavarok engednek, annyit elfordítasz rajta, mondjuk egy ilyen nagyon pörgő állapotában. Ha sikerül annyit fordítanod rajta, hogy jó legyen az alapjárat, húzd meg a csavarjait, és lehet mázlid lesz, nem kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 sziasztok!akkor hogy müködik pontosan ez a tankszellőztetés?Jön a tankból a szellőztető cső az egyből belemegy ebbe az aktívszénszűrőbe,és Az aktívszénszűrőtöl hova megy tovább?Van a motorra felpattintva 1 kis szelep szerüség.gondolom abba megy mert televolt széndarabkával.Na annak mi a hivatalos neve és pontosan hogyan működik,miért van raja két vezeték lezár 1 idő után vagy mér vmit? Nem mér semmit a tankban keletkező benzingőzt bekajolja a motor. Javítani nem lehet, de azt megpróbálhatod, hogy fellazítod a csavarjait, és amennyit a csavarok engednek, annyit elfordítasz rajta, momdjuk egy ilyen nagyon pörgő állapotában. Ha sikerül annyit fordítanod rajta, hogy jó legyen az alapjárat, húzd meg a csavarjait, és lehet mázlid lesz, nem kell cserélni. Takarítani azért lehet, nekem is jó dzsuvás volt a tengelye, szétszedtem, kitakarítottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Takarítani azért lehet, nekem is jó dzsuvás volt a tengelye, szétszedtem, kitakarítottam. Magát a potit szétszedted? Hogyan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Takarítani azért lehet, nekem is jó dzsuvás volt a tengelye, szétszedtem, kitakarítottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Magát a potit szétszedted? Hogyan? Most már meg nem mondom, hogy a potit is szétszedtem-e de az tudom, hoyg a tengely mellett sok dzsuva volt, ott ahol a pillangószelep fordul. Amúgy ha az alapjáratit, meg az injektort szétszedtem akkor miért pont ezt nem? :lol: Takarítani azért lehet, nekem is jó dzsuvás volt a tengelye, szétszedtem, kitakarítottam. Leveszem kitakaritom visszateszem, és kész? Vagy van valami fortély hogy hogy kell visszatenni? mert mintha olvastam volna hogy nem egyszerű visszatenni, de lehet hogy nem erről volt szó Igazából Novynak volt ilyen aktívszén-darabkás gondja, nem tudom most hol van amikor szükség van rá. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Magát a potit szétszedted? Hogyan? szerintem nem szedte azt szét, préselt háza van annak nem? Igazából Novynak volt ilyen aktívszén-darabkás gondja, nem tudom most hol van amikor szükség van rá. :lol: nekem nem volt, nemtom kivel keversz, nekem az ufó szokott megragadni, meg az alapjárat szabályos ciklusokat leadni amit meg én tudtam elmondtam, de a potira senki se gondolt, és mégis az lesz a ludas, mert az küld egy jelet az ecunak, és azzal együtt állítja be az alapjáratot, és mivel le lett húzva, akkor megjavult, akkor csak az lesz, mert nem kapott hibás jelet az ecu. ez a tengely pucolás, illetve a Pepe féle kalibrálás remélhetőleg megoldja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 meg a tengely másik oldalánsem árt körülnézni,hogy a támasztó csavarnál nincs-e valami kosz meg a gázrudazat nem-e kinlodik a gázbovden nem -e akad kicsit Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 meg a tengely másik oldalánsem árt körülnézni,hogy a támasztó csavarnál nincs-e valami kosz meg a gázrudazat nem-e kinlodik a gázbovden nem -e akad kicsit a nemével semmi baj szerintem :lol: nem akad-e :D de jo ötletek, am van ott támasztócsavar? :( megnézem majd én is ezt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 a nemével semmi baj szerintem :lol: nem akad-e :D de jo ötletek, am van ott támasztócsavar? :( megnézem majd én is ezt. :lol: Van, de be van öntve a vége valami trutyival, nem lehet csavargatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 nekem csak egy fém lap van belepréselve. a régi házon má kiszedtem mert azonis kalibráni kellett a folytószelep állást anno Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Mentem most pár km-t. Az autót inditottam, alapjárat magas. Autó leállit, csatlakozó lehuz, újrainditás, alapjárat nagyon jó. Valószínüleg az a poti lesz a hibás. Lehúzott csatival mentem, kis fordulaton picit rángatott, és egy idő után kigyulladt a sárga lámpa. Sok lehetőség nincs hogy mi lehetett de azért kivillogtattam, 22 kódot villogta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts