Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem sem szóval Zoli elmélete bukott :lol: Nekünk a szívótorok fűtött így nincs szükség melegített levegőt szívni.

Lehet csak annyi a szerepe, hogy ha rátenyerelsz a motorháztetőre ne süsse meg a kezedet. Vagy hogy előbb felmelegedjen a kipufogórendszer, hogy a katalizátorig minél előbb melegebb kipufgáz menjen, hogy az tudjon is dolgozni. Lambda szondának is fontos, hogy ne hüljön vissaz mert akkor nem dolgozik rendesen. Vissza meg simán visszahülhet pl hosszabb motorfékes gurulásnál amikor nincs égés a motorban, de a menetszél hűti rendesen.

Tiszta büszke vagyok! :lol:

Elküldve
Fontos! :lol:

Akkor ismét találkoztam egy "hozzáértő" eladóval a boltban.

Mondtam neki hogy nem olyan van benne de állította hogy a kúp azért kúp hogy mindenütt jól zárja a levegőt ... :lol:

Elküldve
Még egy kérdés!

Gyújtás elosztó fedélnél szivárog az olajam ... :lol:

Tömítésként ott szimering van vagy gumigyűrű?

Ha jól emléxem "O" gyűrű,de lehet tévedek,régen cseréltem már! :lol:

Elküldve
Akkor ismét találkoztam egy "hozzáértő" eladóval a boltban.

Mondtam neki hogy nem olyan van benne de állította hogy a kúp azért kúp hogy mindenütt jól zárja a levegőt ... :lol:

Mennyire tér el az eredetitől?

Mert elvileg a bekalibrálás során lehet elboldogul vele az ECU,de azért jobb lenne ha megegyezne.

Nekem pl daewoo van a corsában! :lol:

Elküldve
Mennyire tér el az eredetitől?

Mert elvileg a bekalibrálás során lehet elboldogul vele az ECU,de azért jobb lenne ha megegyezne.

Nekem pl daewoo van a corsában! :lol:

Az újon van egy "törés", tehát nem egyenes a kúp palástja (valamelyest látszik a fentebb linkelt képen).

Azt a gumi tömítést gondolom tudnak adni Opel-boltban ha kérek ...

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

További szép napot! :lol:

Elküldve
Az újon van egy "törés", tehát nem egyenes a kúp palástja (valamelyest látszik a fentebb linkelt képen).

Azt a gumi tömítést gondolom tudnak adni Opel-boltban ha kérek ...

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

További szép napot! :lol:

Fontos a gumigyűrű,le ne felejtsd,mert én már hagytam le és szép falsot szívott. :lol:

Elküldve
Fontos a gumigyűrű,le ne felejtsd,mert én már hagytam le és szép falsot szívott. :lol:

Bocsánat a kétértelmű fogalmazásért, a gyújtáselosztó fedélnél lévő gumitömítésre gondoltam. :lol:

Elküldve
Bocsánat a kétértelmű fogalmazásért, a gyújtáselosztó fedélnél lévő gumitömítésre gondoltam. :lol:

Bocs,azt hittem az alapjárati nyakán lévőre! :lol:

Elküldve
Nekem sem szóval Zoli elmélete bukott :lol: Nekünk a szívótorok fűtött így nincs szükség melegített levegőt szívni.

Lehet csak annyi a szerepe, hogy ha rátenyerelsz a motorháztetőre ne süsse meg a kezedet. Vagy hogy előbb felmelegedjen a kipufogórendszer, hogy a katalizátorig minél előbb melegebb kipufgáz menjen, hogy az tudjon is dolgozni. Lambda szondának is fontos, hogy ne hüljön vissaz mert akkor nem dolgozik rendesen. Vissza meg simán visszahülhet pl hosszabb motorfékes gurulásnál amikor nincs égés a motorban, de a menetszél hűti rendesen.

hö? központi injektoros onnan szív meleg levegőt, ott van gégecső a légszűrőházhoz :lol:

Elküldve

Sziasztok...Szétszedtem tegnap az önindító motort és szénkefét kell cseréljek benne...mennyibe kerülnek ezek a szénkefék..ez egy Valeo inditomotor.. 2 db ilyen 3szög alaku kefe van benne :lol: segitséget előre is köszönöm..csak azért hogy mégis kb mennyibe fáj ez :lol:

Elküldve
Sziasztok...Szétszedtem tegnap az önindító motort és szénkefét kell cseréljek benne...mennyibe kerülnek ezek a szénkefék..ez egy Valeo inditomotor.. 2 db ilyen 3szög alaku kefe van benne :lol: segitséget előre is köszönöm..csak azért hogy mégis kb mennyibe fáj ez :lol:

Hááát,ha nem kapsz belevalót,akár lehet csinálni is. :(

Nem lehet nagy drágaság az eredeti.

Elküldve
Sziasztok...Szétszedtem tegnap az önindító motort és szénkefét kell cseréljek benne...mennyibe kerülnek ezek a szénkefék..ez egy Valeo inditomotor.. 2 db ilyen 3szög alaku kefe van benne :lol: segitséget előre is köszönöm..csak azért hogy mégis kb mennyibe fáj ez :lol:

hát a butikabbik erre felénk 790Ft

a jobbik (álitolag eredeti) 3.700Ft

De ha a boltonkénti eltérést saccoljuk akkor max egy ötösböl meguszod a jobbik fajtákbol ami nem kopik el fél év alatt

Elküldve

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy van egy 94-es Opel Vectra A 1.6i-m. X16Sz motorkódú. tegnap megnéztem és a következő hibakódot adta ki a 25-öst. Amit találtam azon az volt írva hogy " befecskendező szelep 1, túl magas feszültség" . Kérdésem az lenne hogy ezzel mit lehet kezdeni, ha valaki tudja hogyan lehet megjavítani vagy mit kell cserélni, azt nagyon megköszönném. Előre is köszönöm. További szép napot!

Elküldve

Sziasztok

Korábban kérdeztem hogy milyen lamdba szondát vegyek és azt írtátok

hogy gyárit vagy bosch egyedit.

Kérdezném azt hogy a gyári az németeknél

készült vagy máshol mert elém raktak 1 állítólag gyárit és az volt rajta hogy japán.

Elküldve

Ha van rajta GM azonosító a lambdaszondán és a csomagoláson hologramos GM matrica amin szintén ugyanaz a azonosító van akkor az tutira gyári. 8000 körül elég jó vétel lenne...annyiért inkább valami utángyártott univerzális lehet gyárival azonos csatival.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.