Steve Boy Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Sziasztok!! Ha alpjárat állító motort cserélek, fontos hogy egyezzen a kúp formája vagy nem feltétlen kell? ilyen volt eredetileg ilyen lehet benne?
gergolabs Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Nekem sem szóval Zoli elmélete bukott :lol: Nekünk a szívótorok fűtött így nincs szükség melegített levegőt szívni. Lehet csak annyi a szerepe, hogy ha rátenyerelsz a motorháztetőre ne süsse meg a kezedet. Vagy hogy előbb felmelegedjen a kipufogórendszer, hogy a katalizátorig minél előbb melegebb kipufgáz menjen, hogy az tudjon is dolgozni. Lambda szondának is fontos, hogy ne hüljön vissaz mert akkor nem dolgozik rendesen. Vissza meg simán visszahülhet pl hosszabb motorfékes gurulásnál amikor nincs égés a motorban, de a menetszél hűti rendesen. Tiszta büszke vagyok! :lol:
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Sziasztok!! Ha alpjárat állító motort cserélek, fontos hogy egyezzen a kúp formája vagy nem feltétlen kell? ilyen volt eredetileg ilyen lehet benne? Fontos! :lol:
Steve Boy Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Fontos! :lol: Akkor ismét találkoztam egy "hozzáértő" eladóval a boltban. Mondtam neki hogy nem olyan van benne de állította hogy a kúp azért kúp hogy mindenütt jól zárja a levegőt ... :lol:
Steve Boy Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Még egy kérdés! Gyújtás elosztó fedélnél szivárog az olajam ... :lol: Tömítésként ott szimering van vagy gumigyűrű?
hening Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Még egy kérdés! Gyújtás elosztó fedélnél szivárog az olajam ... :lol: Tömítésként ott szimering van vagy gumigyűrű? Utóbbi.
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Még egy kérdés! Gyújtás elosztó fedélnél szivárog az olajam ... :lol: Tömítésként ott szimering van vagy gumigyűrű? Ha jól emléxem "O" gyűrű,de lehet tévedek,régen cseréltem már! :lol:
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Akkor ismét találkoztam egy "hozzáértő" eladóval a boltban. Mondtam neki hogy nem olyan van benne de állította hogy a kúp azért kúp hogy mindenütt jól zárja a levegőt ... :lol: Mennyire tér el az eredetitől? Mert elvileg a bekalibrálás során lehet elboldogul vele az ECU,de azért jobb lenne ha megegyezne. Nekem pl daewoo van a corsában! :lol:
Steve Boy Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Mennyire tér el az eredetitől? Mert elvileg a bekalibrálás során lehet elboldogul vele az ECU,de azért jobb lenne ha megegyezne. Nekem pl daewoo van a corsában! :lol: Az újon van egy "törés", tehát nem egyenes a kúp palástja (valamelyest látszik a fentebb linkelt képen). Azt a gumi tömítést gondolom tudnak adni Opel-boltban ha kérek ... Köszönöm mindenkinek a segítséget! További szép napot! :lol:
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Az újon van egy "törés", tehát nem egyenes a kúp palástja (valamelyest látszik a fentebb linkelt képen). Azt a gumi tömítést gondolom tudnak adni Opel-boltban ha kérek ... Köszönöm mindenkinek a segítséget! További szép napot! :lol: Fontos a gumigyűrű,le ne felejtsd,mert én már hagytam le és szép falsot szívott. :lol:
Steve Boy Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Fontos a gumigyűrű,le ne felejtsd,mert én már hagytam le és szép falsot szívott. :lol: Bocsánat a kétértelmű fogalmazásért, a gyújtáselosztó fedélnél lévő gumitömítésre gondoltam. :lol:
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Bocsánat a kétértelmű fogalmazásért, a gyújtáselosztó fedélnél lévő gumitömítésre gondoltam. :lol: Bocs,azt hittem az alapjárati nyakán lévőre! :lol:
spzoli Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Nekem sem szóval Zoli elmélete bukott :lol: Nekünk a szívótorok fűtött így nincs szükség melegített levegőt szívni. Lehet csak annyi a szerepe, hogy ha rátenyerelsz a motorháztetőre ne süsse meg a kezedet. Vagy hogy előbb felmelegedjen a kipufogórendszer, hogy a katalizátorig minél előbb melegebb kipufgáz menjen, hogy az tudjon is dolgozni. Lambda szondának is fontos, hogy ne hüljön vissaz mert akkor nem dolgozik rendesen. Vissza meg simán visszahülhet pl hosszabb motorfékes gurulásnál amikor nincs égés a motorban, de a menetszél hűti rendesen. hö? központi injektoros onnan szív meleg levegőt, ott van gégecső a légszűrőházhoz :lol:
Skorpijo Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Sziasztok!! Ha alpjárat állító motort cserélek, fontos hogy egyezzen a kúp formája vagy nem feltétlen kell? Neked ez kell:Gyári cikkszám: 0817254
zsolt1982 Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Sziasztok...Szétszedtem tegnap az önindító motort és szénkefét kell cseréljek benne...mennyibe kerülnek ezek a szénkefék..ez egy Valeo inditomotor.. 2 db ilyen 3szög alaku kefe van benne :lol: segitséget előre is köszönöm..csak azért hogy mégis kb mennyibe fáj ez :lol:
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Sziasztok...Szétszedtem tegnap az önindító motort és szénkefét kell cseréljek benne...mennyibe kerülnek ezek a szénkefék..ez egy Valeo inditomotor.. 2 db ilyen 3szög alaku kefe van benne :lol: segitséget előre is köszönöm..csak azért hogy mégis kb mennyibe fáj ez :lol: Hááát,ha nem kapsz belevalót,akár lehet csinálni is. :( Nem lehet nagy drágaság az eredeti.
Skorpijo Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Sziasztok...Szétszedtem tegnap az önindító motort és szénkefét kell cseréljek benne...mennyibe kerülnek ezek a szénkefék..ez egy Valeo inditomotor.. 2 db ilyen 3szög alaku kefe van benne :lol: segitséget előre is köszönöm..csak azért hogy mégis kb mennyibe fáj ez :lol: hát a butikabbik erre felénk 790Ft a jobbik (álitolag eredeti) 3.700Ft De ha a boltonkénti eltérést saccoljuk akkor max egy ötösböl meguszod a jobbik fajtákbol ami nem kopik el fél év alatt
ifjbak Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy van egy 94-es Opel Vectra A 1.6i-m. X16Sz motorkódú. tegnap megnéztem és a következő hibakódot adta ki a 25-öst. Amit találtam azon az volt írva hogy " befecskendező szelep 1, túl magas feszültség" . Kérdésem az lenne hogy ezzel mit lehet kezdeni, ha valaki tudja hogyan lehet megjavítani vagy mit kell cserélni, azt nagyon megköszönném. Előre is köszönöm. További szép napot!
Udi Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Két esélyes a dolog lehet befecskendező szelep hiba vagy ecu azaz mocivezérlő hiba is. :lol:
symontemplar Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Sziasztok Korábban kérdeztem hogy milyen lamdba szondát vegyek és azt írtátok hogy gyárit vagy bosch egyedit. Kérdezném azt hogy a gyári az németeknél készült vagy máshol mert elém raktak 1 állítólag gyárit és az volt rajta hogy japán.
Udi Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Mocitípustól függően lehet japán is gyári....ami biztos, hogy hologramos GM címke is van rajta. :lol:
symontemplar Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Mocitípustól függően lehet japán is gyári....ami biztos, hogy hologramos GM címke is van rajta. :lol: Szerinted 8000 huf-ért mennyire GM-es?
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Szerinted 8000 huf-ért mennyire GM-es? Sztem semennyire hacsak nem loptt áru. Egyvezetékes gyári 24-28eft kétvezetékes 40 alatt nemigazán. Persze nem figyeltem milyen is a tied ill. mi a motorkódod.
Udi Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Ha van rajta GM azonosító a lambdaszondán és a csomagoláson hologramos GM matrica amin szintén ugyanaz a azonosító van akkor az tutira gyári. 8000 körül elég jó vétel lenne...annyiért inkább valami utángyártott univerzális lehet gyárival azonos csatival.
FPepe Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Két esélyes a dolog lehet befecskendező szelep hiba vagy ecu azaz mocivezérlő hiba is. :lol: Vagy csak kontakthibás egy csatlakozás.
Recommended Posts