Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem sem szóval Zoli elmélete bukott :lol: Nekünk a szívótorok fűtött így nincs szükség melegített levegőt szívni.

Lehet csak annyi a szerepe, hogy ha rátenyerelsz a motorháztetőre ne süsse meg a kezedet. Vagy hogy előbb felmelegedjen a kipufogórendszer, hogy a katalizátorig minél előbb melegebb kipufgáz menjen, hogy az tudjon is dolgozni. Lambda szondának is fontos, hogy ne hüljön vissaz mert akkor nem dolgozik rendesen. Vissza meg simán visszahülhet pl hosszabb motorfékes gurulásnál amikor nincs égés a motorban, de a menetszél hűti rendesen.

Tiszta büszke vagyok! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor ismét találkoztam egy "hozzáértő" eladóval a boltban.

Mondtam neki hogy nem olyan van benne de állította hogy a kúp azért kúp hogy mindenütt jól zárja a levegőt ... :lol:

Mennyire tér el az eredetitől?

Mert elvileg a bekalibrálás során lehet elboldogul vele az ECU,de azért jobb lenne ha megegyezne.

Nekem pl daewoo van a corsában! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mennyire tér el az eredetitől?

Mert elvileg a bekalibrálás során lehet elboldogul vele az ECU,de azért jobb lenne ha megegyezne.

Nekem pl daewoo van a corsában! :lol:

Az újon van egy "törés", tehát nem egyenes a kúp palástja (valamelyest látszik a fentebb linkelt képen).

Azt a gumi tömítést gondolom tudnak adni Opel-boltban ha kérek ...

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

További szép napot! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az újon van egy "törés", tehát nem egyenes a kúp palástja (valamelyest látszik a fentebb linkelt képen).

Azt a gumi tömítést gondolom tudnak adni Opel-boltban ha kérek ...

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

További szép napot! :lol:

Fontos a gumigyűrű,le ne felejtsd,mert én már hagytam le és szép falsot szívott. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem sem szóval Zoli elmélete bukott :lol: Nekünk a szívótorok fűtött így nincs szükség melegített levegőt szívni.

Lehet csak annyi a szerepe, hogy ha rátenyerelsz a motorháztetőre ne süsse meg a kezedet. Vagy hogy előbb felmelegedjen a kipufogórendszer, hogy a katalizátorig minél előbb melegebb kipufgáz menjen, hogy az tudjon is dolgozni. Lambda szondának is fontos, hogy ne hüljön vissaz mert akkor nem dolgozik rendesen. Vissza meg simán visszahülhet pl hosszabb motorfékes gurulásnál amikor nincs égés a motorban, de a menetszél hűti rendesen.

hö? központi injektoros onnan szív meleg levegőt, ott van gégecső a légszűrőházhoz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok...Szétszedtem tegnap az önindító motort és szénkefét kell cseréljek benne...mennyibe kerülnek ezek a szénkefék..ez egy Valeo inditomotor.. 2 db ilyen 3szög alaku kefe van benne :lol: segitséget előre is köszönöm..csak azért hogy mégis kb mennyibe fáj ez :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok...Szétszedtem tegnap az önindító motort és szénkefét kell cseréljek benne...mennyibe kerülnek ezek a szénkefék..ez egy Valeo inditomotor.. 2 db ilyen 3szög alaku kefe van benne :lol: segitséget előre is köszönöm..csak azért hogy mégis kb mennyibe fáj ez :lol:

Hááát,ha nem kapsz belevalót,akár lehet csinálni is. :(

Nem lehet nagy drágaság az eredeti.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok...Szétszedtem tegnap az önindító motort és szénkefét kell cseréljek benne...mennyibe kerülnek ezek a szénkefék..ez egy Valeo inditomotor.. 2 db ilyen 3szög alaku kefe van benne :lol: segitséget előre is köszönöm..csak azért hogy mégis kb mennyibe fáj ez :lol:

hát a butikabbik erre felénk 790Ft

a jobbik (álitolag eredeti) 3.700Ft

De ha a boltonkénti eltérést saccoljuk akkor max egy ötösböl meguszod a jobbik fajtákbol ami nem kopik el fél év alatt

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy van egy 94-es Opel Vectra A 1.6i-m. X16Sz motorkódú. tegnap megnéztem és a következő hibakódot adta ki a 25-öst. Amit találtam azon az volt írva hogy " befecskendező szelep 1, túl magas feszültség" . Kérdésem az lenne hogy ezzel mit lehet kezdeni, ha valaki tudja hogyan lehet megjavítani vagy mit kell cserélni, azt nagyon megköszönném. Előre is köszönöm. További szép napot!

Link to comment
Megosztás:

Ha van rajta GM azonosító a lambdaszondán és a csomagoláson hologramos GM matrica amin szintén ugyanaz a azonosító van akkor az tutira gyári. 8000 körül elég jó vétel lenne...annyiért inkább valami utángyártott univerzális lehet gyárival azonos csatival.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.