symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 milyen eszkozzel es modon lehet az "kibogaraszni"?a bizosíték táblánál rövidre zárod http://opel-magazin.hu/technika/szereld-ma...-leolvasas.htmlmint én is 1 órája tudom Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Lemaradtam róla milyen a motorod, de általában a leömlő után a kipufcsőben van. 1.6 c16nz 92-es 3 ajtós Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 kosz, ctrl+c ctrl+v ctrl+s :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 gondolom a kipufogótoroknál található a Lambda szonda ezen a képen látható a lambdaszonda 2.kép a váltó ahol összeér a motorral van egy gyertyaszerű valami, amiből kijön egy kábel, nah az a lambdaszonda :lol: kipufogótorokban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 ezen a képen látható a lambdaszonda 2.kép a váltó ahol összeér a motorral van egy gyertyaszerű valami, amiből kijön egy kábel, nah az a lambdaszonda :lol: kipufogótorokban van. értem és milyen funkciót töltbe a lambda szonda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 értem és milyen funkciót töltbe a lambda szonda? Az ECU ennek a jele alapján állítja be a keveréket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 értem és milyen funkciót töltbe a lambda szonda? parancsolj :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 értem és milyen funkciót töltbe a lambda szonda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 http://webakademia.hu/wp-content/will_use_google_.jpgköszönöm a bíztató képeket és a teljesmértékben kielégítő válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Egyértelműen összedolgozik a vízkörrel az olajos részleg... Gátrepedéses, és elmegy még bőven??? :lol: :lol: Na igen, és három hengernél.Hmm. Komoly szerelőő. :( Jó szerelő lehet az ilyen! :D A csak gát-repedésről beszélünk és nem a Grand canyonról, addig a szerelőnek igaza van. A nyomáspróba kimutatja, ha valami gond lenne. Mellesleg az én dízelem 260ekm-t ment el 3 gátrepedéssel, amik egyáltalán nem nőttek ezalatt. Én is úgy döntöttem, hogy kár meghegesztetni. 260e km után összefolyt az olaj a vízzel, de csak hengerfejtömítés kiégése miatt. A tömítéscsere óta eltelt újabb 40e hibamentes km. Azóta is úgy vannak repedten.... A gátrepedés helyéből és jellegéből adódóan ott nem tud olaj és víz összetalálkozni!!! (Bármennyire is hihetetlennek tűnik.) A gátrepedés más problémákat okozhat, ha már durva méreteket ölt. Amúgy szeretem mikor önjelölt szakemberek szidják a szerelőket, akik néha kivételesen jót mondanak... szomorú. Tudom, tudom, az autószereléshez mindenki jobban ért az autószerelőknél (és most nem kókler suhancokra gondoltam, hanem igazi autószerelőkre) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 A csak gát-repedésről beszélünk és nem a Grand canyonról, addig a szerelőnek igaza van. A nyomáspróba kimutatja, ha valami gond lenne. Mellesleg az én dízelem 260ekm-t ment el 3 gátrepedéssel, amik egyáltalán nem nőttek ezalatt. Én is úgy döntöttem, hogy kár meghegesztetni. 260e km után összefolyt az olaj a vízzel, de csak hengerfejtömítés kiégése miatt. A tömítéscsere óta eltelt újabb 40e hibamentes km. Azóta is úgy vannak repedten.... A gátrepedés helyéből és jellegéből adódóan ott nem tud olaj és víz összetalálkozni!!! (Bármennyire is hihetetlennek tűnik.) A gátrepedés más problémákat okozhat, ha már durva méreteket ölt. Amúgy szeretem mikor önjelölt szakemberek szidják a szerelőket, akik néha kivételesen jót mondanak... szomorú. Tudom, tudom, az autószereléshez mindenki jobban ért az autószerelőknél (és most nem kókler suhancokra gondoltam, hanem igazi autószerelőkre) :lol: Na jó, de olajos a vize, ránézésre azt mondja gátrepedés, és még elmegy bőven? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Na jó, de olajos a vize, ránézésre azt mondja gátrepedés, és még elmegy bőven? :lol: Miért akarjátok bemagyarázni hogy a gátrepedéstől olajos a víz? Mert pont ettől nem lesz az! Ezer oka lehet. Írta, hogy maga cserélte a hf tömítést. Itt már van hibázási lehetőség bőven, de ezen kívül még tényleg sok minden lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Miért akarjátok bemagyarázni hogy a gátrepedéstől olajos a víz? Mert pont ettől nem lesz az! Ezer oka lehet. Írta, hogy maga cserélte a hf tömítést. Itt már van hibázási lehetőség bőven, de ezen kívül még tényleg sok minden lehet. Biztos hogy 260 ezret ment gátrepedéssel a géped? Vagy 260 nál vettétek észre? Nagyon nem mindegy. Én mindenesetre nem tennék vissza egy három helyen repedt hengerfejet. Ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Nekem amikor hengerfejes lett a gép akkor magyaráztak gátrepedésről... De ott nyomta a vizet, füstölt keményen, illetve a csövek úgy ki voltak keményedve hogy ihaj... Szerencsére a szerelőig elgurult szerencsétlen kocsi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Biztos hogy 260 ezret ment gátrepedéssel a géped? Vagy 260 nál vettétek észre? Nagyon nem mindegy. Én mindenesetre nem tennék vissza egy három helyen repedt hengerfejet. Ennyi. Igen, tényleg annyit ment, sőt biztosan többet. Tömítéscserénél láttam hogy 3 repedt és a következő tömítéscseréig semmit sem változott, csak eltelt 260ekm. Így is fog majd a bontóba menni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 valaki árulja el nekem, hogy mi okozhatja, hogy tiszta olajos a hűtővizem. Mikor ma letekertem a tartály kupakját majdnem elájultam. kb 1cm vastagon áll benne a fekete olaj. Novemberben cseréltem rajta hengerfejtömítést. Mind a 3 hengernél gátrepedéses, de bemérettem egy szakival aki azt mondta, hogy bőven elmegy még vele. Meg, ha annyira átrepedne a gát akkor az lenne, hogy forralja a vizet meg összedolgozik a két szelep. Ott nem tud belemenni az olaj a hűtővízbe.... Valaki homályosítson már fel kérem! Miért akarjátok bemagyarázni hogy a gátrepedéstől olajos a víz? Mert pont ettől nem lesz az! Ezer oka lehet. Írta, hogy maga cserélte a hf tömítést. Itt már van hibázási lehetőség bőven, de ezen kívül még tényleg sok minden lehet. Nem mi mondtuk. De ha már szaiknál volt, mit mondott az olajos vízre? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Nem mi mondtuk. De ha már szaiknál volt, mit mondott az olajos vízre? :lol: esetleg olajteknő tömítés uaz-nál találkoztam ezen esetel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Nem mi mondtuk. De ha már szaiknál volt, mit mondott az olajos vízre? :lol: Igaz. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy nem mondott hülyeséget a szakmókus. A gátrepedés pedig nem a sátántól ered, a dízelesek fele már találkozott vele, a másik fele pedig találkozni fog. Keveseknek okoz problémát, a többségnél észrevétlen marad a háttérben. Az olajösszefolyást máshol kell keresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 esetleg olajteknő tömítés uaz-nál találkoztam ezen esetel nem az olaj vizes, hanem a víz olajos :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Igaz. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy nem mondott hülyeséget a szakmókus. A gátrepedés pedig nem a sátántól ered, a dízelesek fele már találkozott vele, a másik fele pedig találkozni fog. Keveseknek okoz problémát, a többségnél észrevétlen marad a háttérben. Az olajösszefolyást máshol kell keresni. Hogy én mindig a rosszabbik felében vagyok :lol: :( esetleg olajteknő tömítés uaz-nál találkoztam ezen esetel :lol: heh? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 esetleg olajteknő tömítés uaz-nál találkoztam ezen esetel Nem tudom, az uaznál megy-e víz az olajteknőhöz, nálunk nem. Ha sérült az olajteknő tömítés akkor "csak" csepeg a motorolaj a kocsi alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Nem tudom, az uaznál megy-e víz az olajteknőhöz, nálunk nem. Ha sérült az olajteknő tömítés akkor "csak" csepeg a motorolaj a kocsi alá. vagy UAZ esetében terepen ha annyira sérült a tömítés a tengelyig érő pocsolyában beszivároghat kicsi.. De ezesetben vízbe megy olaj, és nem fordítva :lol: (mellesleg uaznál sem megy víz a tömítésnél :lol: szomszédnak vót parancsnoki uaz- 1x cseréltük rajta) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 hát azt nem mondhatta neki,hogy: háát kérem mikor lecserélte a hf tömitést akkor kikelletvolna takaritani a vizjáratokba becsurgott olajat is, meg ugyebár nem butik minőségü tömitést kellettvona venni, meg nem találomra lehuzni a csavarokat,meg egy sikolást beköllöttvona présőnyi a bukszába,hogy mindenhol egyenletesen huzodjon a tömités amitől esetleg nem ég ki a viz és olaj járat közt. Merthát bizott a szaki abba ,hogy majd oda kerül hozzá és akkor keres egykis alamizsnáravalót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 hát azt nem mondhatta neki,hogy: háát kérem mikor lecserélte a hf tömitést akkor kikelletvolna takaritani a vizjáratokba becsurgott olajat is, meg ugyebár nem butik minőségü tömitést kellettvona venni, meg nem találomra lehuzni a csavarokat,meg egy sikolást beköllöttvona présőnyi a bukszába,hogy mindenhol egyenletesen huzodjon a tömités amitől esetleg nem ég ki a viz és olaj járat közt. Merthát bizott a szaki abba ,hogy majd oda kerül hozzá és akkor keres egykis alamizsnáravalót. igazad van, házilag elég érdekes művelet, én nem fognék neki, főleg, hogy szerszámaim sincsenek hozzá (pl: nyomatékkulcs) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 hát azt nem mondhatta neki,hogy: háát kérem mikor lecserélte a hf tömitést akkor kikelletvolna takaritani a vizjáratokba becsurgott olajat is, meg ugyebár nem butik minőségü tömitést kellettvona venni, meg nem találomra lehuzni a csavarokat,meg egy sikolást beköllöttvona présőnyi a bukszába,hogy mindenhol egyenletesen huzodjon a tömités amitől esetleg nem ég ki a viz és olaj járat közt. Merthát bizott a szaki abba ,hogy majd oda kerül hozzá és akkor keres egykis alamizsnáravalót. Azért nem kell mindíg a rosszat feltételezni, de egy szakitól elvárható lenne, hogy vagy azt mondja, hogy ez-meg ez a baja, vagy azt, hogy nem tudom, de megnézem, vagy azt, hogy nem tudom, vigye máshova. Szerintem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts