Skorpijo Elküldve Február7, 2010 Megoszt Elküldve Február7, 2010 De olyan lehet, hogy nem nyitja a szelepeket főleg ha a hidrotőke szelepe megszorult vagy a rugója elfogyott, és azt kompreszio mérés nemigazán dobja ki Link to comment Megosztás: More sharing options...
dorozsma Elküldve Február7, 2010 Megoszt Elküldve Február7, 2010 Esetleg ha irnál motorkódot is. A forgalmiban lévő motorszám eleje. Pl C14SE Amúgy szerintem ráférne egy alapos alapjárati motor tisztítás és egy pillangószelepháztisztítás első körben. Szerk.: Esetleg még nézd körbe a motortérben az alapjárati motor és a folytószelep pótméter csatlakozásait, vagy keress kábelszigetelés sérüléseket. Köszönöm a választ és a segítséget. A nagy zavaromban - mert eddig semmi gondom nem volt vele - valóban lemaradtak a paraméterek. Bocs: Opel Astra Caravan 1,4 C14SE Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február7, 2010 Megoszt Elküldve Február7, 2010 De olyan lehet, hogy nem nyitja a szelepeket főleg ha a hidrotőke szelepe megszorult vagy a rugója elfogyott, és azt kompreszio mérés nemigazán dobja ki Ilyen van persze, de ha lekapja a szelepfedelet egyből kiderül. Max. bukik egy tömitést. De ha visszarakja a régit, mert egyben maradt az sem tragédia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
digi Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 A mtor kód:c16nz20008393.Lehúztam a lambda szoda stekkerét járattam vagy öt percig de semmi hibát nem tudtam kiolvasni.Csak a 12 villant fel.Amugy volt egy kábel köteg égés a rotor mögött van egy hétlábú (valami)két kábel le volt testelve.Ezeket kicseréltem.Azt mondta valaki hogy ez a megszakító és ha baja lenne akkor el sem indulna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 A mtor kód:c16nz20008393.Lehúztam a lambda szoda stekkerét járattam vagy öt percig de semmi hibát nem tudtam kiolvasni.Csak a 12 villant fel.Amugy volt egy kábel köteg égés a rotor mögött van egy hétlábú (valami)két kábel le volt testelve.Ezeket kicseréltem.Azt mondta valaki hogy ez a megszakító és ha baja lenne akkor el sem indulna. Az enyém pl. nem indult be,csak csere után.De han van a közeledben bontó,vagy valaki ilyen motorral,egy próbára át lehetne tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 A mtor kód:c16nz20008393.Lehúztam a lambda szoda stekkerét járattam vagy öt percig de semmi hibát nem tudtam kiolvasni.Csak a 12 villant fel.Amugy volt egy kábel köteg égés a rotor mögött van egy hétlábú (valami)két kábel le volt testelve.Ezeket kicseréltem.Azt mondta valaki hogy ez a megszakító és ha baja lenne akkor el sem indulna. Ha hidegen járattad akkor azért nem írt be hibakódot. Lambda szondát csak 70fok feletti motornál nézi addig nem figyeli és nem is aszerint szabályoz. Próbáld ki ugyanezt üzemmeleg motorral akkor már kell, hogy beírjon hibakódot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
digi Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 Köszönöm Zotya a féktisztító bevált,szívosor tömítés.Odafujtam neki ment mint az állat.Örök hála ,mégegyszer köszönöm mindenkinek!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 Én nem szedtem le, csak kitekertem a csavart a vez.műszíj tárcséából, és óvatosan lehúztam a tárcsát, úgy hogy a szíj ne lazuljon fel, ne tudjon lent elmászni. Aztán kitekertem az alsó burkolat két csavarját a HF-ből, és azt elhajlítva hozzá tudtam férni a termosztáthoz. Nem mondom, hogy a lgprofibb megoldás, de gyorsabb, mintha vezérlést kellene állítani. Azért persze összejelöltem fent a tárcsát, és a szíjat alkoholos filcel, és összerakás után párszor átforgattam kézzel, hogy allul-fellül jelen maradt-e. http://kep.ivpicture.hu/298924.jpg Köszi!Elég bonyolultnak tűnik, én magam nem merek belevágni, elviszem szerelőhöz! Egyébként ez egy b corsában 1.4NZ lenne, ráadásul most volt benne vezérlés csere májusban, akkor persze ki lett cserélve a termosztát is egyúttal, de nem kellett volna mégsem hozzányúlni a régihez, mert végülis nem volt semmi baja, csak gondoltuk,ha már szét van kapva megéri kicserélni! :rolleyes: Elég idegesítő!! Ja, egyébként QH márkájú! Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 Üdv mindenkinek!! Azzal a furcsa jelenséggel találkoztam miközbe leszereltem az olajteknőt egy pakolás cserére, hogy az olajteknő aljába volt 1 db leszakadt vezérmüszíj fog. Van ötlete valakinek, hogy az hogy kerülhetett oda, mert én semmi épkézláb magyarázatot nem találtam rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 Üdv mindenkinek!! Azzal a furcsa jelenséggel találkoztam miközbe leszereltem az olajteknőt egy pakolás cserére, hogy az olajteknő aljába volt 1 db leszakadt vezérmüszíj fog. Van ötlete valakinek, hogy az hogy kerülhetett oda, mert én semmi épkézláb magyarázatot nem találtam rá. :rolleyes: :D az igen, hát az meg hogy kerülhetett bele? biztos, hogy az volt, nem csak hasonlított rá?? esetleg valahogyan az olajbetöltőn keresztül kerülhetett be valami törölgetés közben (ha nyitva volt az olajbeöntő nyílás a szelepfedélen...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 :rolleyes: :D az igen, hát az meg hogy kerülhetett bele? biztos, hogy az volt, nem csak hasonlított rá?? esetleg valahogyan az olajbetöltőn keresztül kerülhetett be valami törölgetés közben (ha nyitva volt az olajbeöntő nyílás a szelepfedélen...) Arra tudod mennyi az esély?? Amugy tényleg 1 leszakadt fog volt. 100 % Ez marad x akta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 Arra tudod mennyi az esély?? Amugy tényleg 1 leszakadt fog volt. 100 % Ez marad x akta. Tudnál egy képet készíteni róla? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 Köszi!Elég bonyolultnak tűnik, én magam nem merek belevágni, elviszem szerelőhöz! Egyébként ez egy b corsában 1.4NZ lenne, ráadásul most volt benne vezérlés csere májusban, akkor persze ki lett cserélve a termosztát is egyúttal, de nem kellett volna mégsem hozzányúlni a régihez, mert végülis nem volt semmi baja, csak gondoltuk,ha már szét van kapva megéri kicserélni! :rolleyes: Elég idegesítő!! Ja, egyébként QH márkájú! Na itt a bibi. A Quinton Hazel-t messzire kerülni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 Kicsit utánnajártam vezérműszíj csere tekintetében az áraknak. 2 feszítő görgő + szíj (UNIX-os 39000 pínz) De néztem Debrecenbe az Opel boltban (derék u.), Bosch cuccot ajánlottak a görgők 10-10ezer, a szíj 6000. szerintetek ez jó lenne? 27 alatt lenne ez a 3 cucc, és akkor még beleférne egy vízpumpa is, az 10ezer. Gondolom ha már le van bontva minden, akkor nem árt azt is kicserélni :rolleyes: (elvileg az előző tulaj cserélte a vez.cuccokat 200.000 körül (becsületes fószer, de az ilyesmire azért nem vennék mérget,mondani mindent lehet alapon) azóta ment 40.000-et, és inkább cserélek, nehogy aztán baj legyen belőlle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 Na itt a bibi. A Quinton Hazel-t messzire kerülni kell. akkor melyek az ajánlott márkák? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 akkor melyek az ajánlott márkák? :rolleyes: Wahler. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 Wahler. Meg a Gates. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február8, 2010 Megoszt Elküldve Február8, 2010 Kicsit utánnajártam vezérműszíj csere tekintetében az áraknak. 2 feszítő görgő + szíj (UNIX-os 39000 pínz) De néztem Debrecenbe az Opel boltban (derék u.), Bosch cuccot ajánlottak a görgők 10-10ezer, a szíj 6000. szerintetek ez jó lenne? 27 alatt lenne ez a 3 cucc, és akkor még beleférne egy vízpumpa is, az 10ezer. Gondolom ha már le van bontva minden, akkor nem árt azt is kicserélni :rolleyes: (elvileg az előző tulaj cserélte a vez.cuccokat 200.000 körül (becsületes fószer, de az ilyesmire azért nem vennék mérget,mondani mindent lehet alapon) azóta ment 40.000-et, és inkább cserélek, nehogy aztán baj legyen belőlle :D Azért arra figyelj, hogy ne a legolcsóbb cuccokat vedd meg hozzá: szíjból gyári vagy Gates az ajánlott, a görgőkből és a vízpumpából gyári vagy pl. SKF. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Február9, 2010 Megoszt Elküldve Február9, 2010 Kicsit utánnajártam vezérműszíj csere tekintetében az áraknak. 2 feszítő görgő + szíj (UNIX-os 39000 pínz) De néztem Debrecenbe az Opel boltban (derék u.), Bosch cuccot ajánlottak a görgők 10-10ezer, a szíj 6000. szerintetek ez jó lenne? 27 alatt lenne ez a 3 cucc, és akkor még beleférne egy vízpumpa is, az 10ezer. Gondolom ha már le van bontva minden, akkor nem árt azt is kicserélni :rolleyes: (elvileg az előző tulaj cserélte a vez.cuccokat 200.000 körül (becsületes fószer, de az ilyesmire azért nem vennék mérget,mondani mindent lehet alapon) azóta ment 40.000-et, és inkább cserélek, nehogy aztán baj legyen belőlle :D http://www.bondauto.hu/?mod=lista&id=8 Én is innen vettem, original dzsiem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Február9, 2010 Megoszt Elküldve Február9, 2010 Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy szoktatok-e, tenni valami tömítő anyagot a delkohoz a gumi pakolásonn kivül?? És, ha igen akkor mit?? http://kepfeltoltes.hu/view/100209/2637701...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február9, 2010 Megoszt Elküldve Február9, 2010 Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy szoktatok-e, tenni valami tömítő anyagot a delkohoz a gumi pakolásonn kivül?? És, ha igen akkor mit?? Én nem. Elegendő a gumigyűrű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Február9, 2010 Megoszt Elküldve Február9, 2010 Én sem. Csak mikor a botos át b....ott.hogy a vékonyabikat adta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Február9, 2010 Megoszt Elküldve Február9, 2010 Én sem. Csak mikor a botos át b....ott.hogy a vékonyabikat adta. Erről van szó kéremszépen!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
atomgilette Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 sziasztok! van 1 astrám 1,6 os 16 szelepes és az a gondom hogy kopog nagyon gyorsan bemelegszik és nem is ugy megy mint régen.találkozott már vki ilyennel?előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 sziasztok! van 1 astrám 1,6 os 16 szelepes és az a gondom hogy kopog nagyon gyorsan bemelegszik és nem is ugy megy mint régen.találkozott már vki ilyennel?előre is köszönöm Mit jelent az, hogy "nagyon gyorsan bemelegszik"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts