spzoli Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 hát ha nem bontós vagy valami butik cucc kerül bele, az baráti gépmunka és szereléssel 200-ná jár szinte anyag áron :P hát igen a generál nem olcsó :rolleyes: :D :lol: :D de inkább nem mondok semmit :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
perselus Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Sziasztok! Van egy kis problémám, hogy van egy opel astra caravan gl kombi f-esem 94-es ami a negyedik sebességbe nem gyorsul hiába nyomom a gázt inkább megtorpan és lassan gyorsul. Mi lehet az oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Sziasztok! Van egy kis problémám, hogy van egy opel astra caravan gl kombi f-esem 94-es ami a negyedik sebességbe nem gyorsul hiába nyomom a gázt inkább megtorpan és lassan gyorsul. Mi lehet az oka? Motorkód (a motorszám első 6 karaktere)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Sziasztok! Van egy kis problémám, hogy van egy opel astra caravan gl kombi f-esem 94-es ami a negyedik sebességbe nem gyorsul hiába nyomom a gázt inkább megtorpan és lassan gyorsul. Mi lehet az oka? Hát ezt így látatlanban megmondani nem lehet, mert nagyon sok minden okozhatja. Motorkód nélkül meg pláne. Mondok néhány lehetséges dolgot. Feltételezve hogy benzines... Ezek a legegyszerűbbek: -eltömődött üa. szűrő -csúnyán eltömődött lev. szűrő -lambda szonda (más tünetekkel is jár) -hibás katalizátor -összeomlott kipufogódob -rossz minőségű üa.-ot tankoltál -Motorkódtól függően még min. 10 féle lehetőség! Ja és nem világít a hibalámpád? De ez így ebben a formában tényleg csak sötétben tapogatózás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Sziasztok! Van egy kis problémám, hogy van egy opel astra caravan gl kombi f-esem 94-es ami a negyedik sebességbe nem gyorsul hiába nyomom a gázt inkább megtorpan és lassan gyorsul. Mi lehet az oka? Nálam az üzemanyagszűrő okozott hasonló problémát, mert nálam az ötödik sebesség volt erőtlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
perselus Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Sziasztok! Van egy kis problémám, hogy van egy opel astra caravan gl kombi f-esem 94-es ami a negyedik sebességbe nem gyorsul hiába nyomom a gázt inkább megtorpan és lassan gyorsul. Mi lehet az oka? Motorkód (a motorszám első 6 karaktere)? Sziasztok! Benzines és a motorkód: AFC16N Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 nem C16NZ ? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 nem C16NZ ? :rolleyes: "AF" (pl. megsérült, korrodált, vagy bármilyen okból olvashatatlan motorszám utólagos, hatósági jelölése) Egyes típusoknál saját maguktól olvashatatlanok lesznek idővel és így jelölik a pótlásukat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Sziasztok!!! Dávid Zsolt vagyok és ma regisztráltam szóval nagyon újj vagyok itt. Lenne egy pár kérdésem hozzátok opelesekhez mivel magam is opel tulajdonos vagyok. Nekem egy 93-as f-es astram van sima 1.6i c16nz motorblokkal. Ez a központis injektoros ha jól tudom. A C16SE blokk az gyárialg ugye 100 lóerő ezt hogy tudnám elérni a c16nz-nél. A két motorblokkot lehet házasítani valahogy? Vezettem egy ilyet és éreszhetően erősebb mint az enyém. MEgjegyzem az enyém egy nagyon nagyon megkímélt darab szóval ez is elég bika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Sziasztok!!! Dávid Zsolt vagyok és ma regisztráltam szóval nagyon újj vagyok itt. Lenne egy pár kérdésem hozzátok opelesekhez mivel magam is opel tulajdonos vagyok. Nekem egy 93-as f-es astram van sima 1.6i c16nz motorblokkal. Ez a központis injektoros ha jól tudom. A C16SE blokk az gyárialg ugye 100 lóerő ezt hogy tudnám elérni a c16nz-nél. A két motorblokkot lehet házasítani valahogy? Vezettem egy ilyet és éreszhetően erősebb mint az enyém. MEgjegyzem az enyém egy nagyon nagyon megkímélt darab szóval ez is elég bika. Ugyan nem C16NZ,de az eljárás hasonló: C14NZ->C16SE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Sziasztok!!! Dávid Zsolt vagyok és ma regisztráltam szóval nagyon újj vagyok itt. Lenne egy pár kérdésem hozzátok opelesekhez mivel magam is opel tulajdonos vagyok. Nekem egy 93-as f-es astram van sima 1.6i c16nz motorblokkal. Ez a központis injektoros ha jól tudom. A C16SE blokk az gyárialg ugye 100 lóerő ezt hogy tudnám elérni a c16nz-nél. A két motorblokkot lehet házasítani valahogy? Vezettem egy ilyet és éreszhetően erősebb mint az enyém. MEgjegyzem az enyém egy nagyon nagyon megkímélt darab szóval ez is elég bika. Átteszed a tetejét :rolleyes: :D (najóó azé' nemegészen) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 NAh de rendesek vagytok hogy ilyen gyorsan reagáltatok :rolleyes: köszike :D Akkor srácok a lényeg hengerfejet kell cserélni? szóval marad minden dugó vezérműtengely, csak másképp fogja a benzint kapni igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 NAh de rendesek vagytok hogy ilyen gyorsan reagáltatok :rolleyes: köszike :D Akkor srácok a lényeg hengerfejet kell cserélni? szóval marad minden dugó vezérműtengely, csak másképp fogja a benzint kapni igaz? vez tengely se marad. a blokk marad egyedül gyakorlatilag: számítógép, motor kábelkötege, komplett Hf mindenével együtt(ebben van a vez tengely is) AC Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 uhh. Ez azért tekintélyes átalakítás. Anyagilag akkor mérlegelni kell a dolgot hogy mit is ér meg. ez az egész. Szerintetek mennyiben állna meg? MErt ha jól számolgatom fejben a dogot akkor 200 ezer legalább kell hozzá. ÉS ha azt veszem hogy az autó volt 280 ezer. Szóval lehet le kellene rakni erről az ötletemről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 uhh. Ez azért tekintélyes átalakítás. Anyagilag akkor mérlegelni kell a dolgot hogy mit is ér meg. ez az egész. Szerintetek mennyiben állna meg? MErt ha jól számolgatom fejben a dogot akkor 200 ezer legalább kell hozzá. ÉS ha azt veszem hogy az autó volt 280 ezer. Szóval lehet le kellene rakni erről az ötletemről. 120ezer ft ért lehet veni komplett aotót esetleg törve, de akár még hibátlan állapotban is, csak külföldi papírosat abbol ki lehet árulni ezt azt de egy 100as kell hozzá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Novy!! Szerinted megéri a dolog? TE megcsinálnád ha meglenne rá a lóvéd? Őszintén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Novy!! Szerinted megéri a dolog? TE megcsinálnád ha meglenne rá a lóvéd? Őszintén. hameglesz a vas, ami 1.6i lesz 2000 es vagy attol fiatalabb évjárat, ami olyan 600-750ig van árban akkor meg lesz csinálva, amint meglesz az összes hozzávaló, és lesz vmi baja a Hfnek :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Oksi :rolleyes: értettem a lényeget majd körül nézek hogy hol van komplett motorblokk aztán beszélek a szerelő ismerősömmel hogy mit lehet tenni az ügy érdekében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Oksi :rolleyes: értettem a lényeget majd körül nézek hogy hol van komplett motorblokk aztán beszélek a szerelő ismerősömmel hogy mit lehet tenni az ügy érdekében. én em vennék külön blokkot... úgy még sokmindenért kell majd szaldgálni mert a számítógéphez kell még az immo is immo karika immos kulcs chipje.... komplett autóban meg csak benne van, és akkor kipróbálható, stb stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 még meglátjuk ez a jövő zenéje :rolleyes: a lóvé meglenne de olyan jól működik hogy egyenlőre nincs szívem szétszedni a kicsikét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 én em vennék külön blokkot... úgy még sokmindenért kell majd szaldgálni mert a számítógéphez kell még az immo is immo karika immos kulcs chipje.... komplett autóban meg csak benne van, és akkor kipróbálható, stb stb. Immo-t lehet tanítani kisebb pénzmagért cserébe. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Immo-t lehet tanítani kisebb pénzmagért cserébe. :D lehet persze csak nem mindegy ki hol lakik nekem mondjuk feltréerezni innen miskolcra... aztán ott még plusz a pénzegység... olcsóbb egyszerűbb megvennem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 lehet persze csak nem mindegy ki hol lakik nekem mondjuk feltréerezni innen miskolcra... aztán ott még plusz a pénzegység... olcsóbb egyszerűbb megvennem :D Legolcsóbb, ha át se alakíttatod. :P Én már rájöttem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Legolcsóbb, ha át se alakíttatod. :P Én már rájöttem. :rolleyes: ja persze hogy ez a legolcsóbb :D de legolcsóbb ha autót se veszel :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Nálam az üzemanyagszűrő okozott hasonló problémát, mert nálam az ötödik sebesség volt erőtlen. Nálam alapból erőtlen az ötödik... :lol: Legolcsóbb, ha át se alakíttatod. :P Én már rájöttem. :D Rájöttél, persze, de neked több van mint 60 paci.. :D Nekem a következő nagyberuházás az SE-lesz a műszaki után az etanolos kütyüvel karöltve. Faxom fog 320-ért tankolni. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts