Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A kérdés, hogy a mostani üzemanyagárak mellett érdemes-e dieselt venni.Igaz, a városi fogyija lényegesen alatta van a benzinesnek.

Lehet hogy hülyeséget írok de azt hallottam,hogy a TDI az INTERCOOLERES ami azt eredményezi,hogy ebben a változatban hüti a kipufogógázt és ezáltal egy kicsit jobb a teljesítménye mint a TDS-nek.Ne nézzetek hülyének ha valamit esetleg rosszul tudok, ezt én is így hallottam.

Elküldve

Az intercooler a szívócsőbe nyomott levegőt hűti, miután a turbóban

jelentősen felmelegszik. :D

Tudtommal Astrában TD motor csak Isuzu és Opel volt. Az Isuzu jobb. :D

Ennél többet Én sem tudok az olajkályhásokról, bár ez is lehet hogy

pontatlan infó. :P

Elküldve
Egyébként a TD-ben van intercooler, meg szerintem a TDS-ben is ...

Van mind a 2 -ben , de az Opel nem használja a TDI kifejezést, Csak TD+ TDS "F" astránál szerintem. Foszkvágeny + Audi TDI.

Elküldve

Van mind a 2 -ben , de az Opel nem használja a TDI kifejezést, Csak TD+ TDS "F" astránál szerintem. Foszkvágeny + Audi TDI.

Hello srácok!

Köszönöm mindenkinek az infót,egy kicsit én is érdeklődtem és tényleg INTERCOOLER-es a TD és a TDS moci.

Üdv. mindenkinek : maci26 :supz:

Elküldve

Mi a vélemény, használok-e avval a kocsinak, ha petrol benzinadalékot töltök bele??

"lebontja a lerakódásokat a szelepeken és az égéstérben "

Én ettől a tulajdonságától félek kicsit, mert amit lebont az hova távozik???

Elküldve

Erre a hova távozik kérdésre senki nem tudja igazából a választ, de általában azt mondják, hogy elég... :roll:

Én nem töltenék semmi ilyesmit a verdába, de hallottam már olyat aki esküszik rá... :roll:

Elküldve
Inkább tegyél bele Protecet, ha hasznosat akarsz tenni a motorodnak.

S, a Proteccel együtt vegyél egy üza. szűrőt is.Nekem látványosan csökkent a fogyim, mióta megvolt ez a kezelés.Nem azt mondom, hogy egy csodaszer, de nekem hatásos volt.Meg Gepárdnak is! :wink:

Elküldve

Láma vagyok, ez pontosan mi?

Üzemanyagrendszer tisztítására használt adalék.Kitisztít, segít az égésben, koromlerakódások és tsai kioldódnak, szóval tisztul minden.

Elküldve

A Protec elsődlegesen az üzemanyagkör tisztítására való, lényegesen

tekintettel a befecskendező fúvókákra, amik a magyar benzintől

eléggé leamortizálódnak. A kúra után érdemes benyaszűrőt cserélni.

Opel márkakereskedésekben lehet kapni, kb. 3000Ft, fél lityi tankba

ajánlom beletenni.

Elküldve
Köszi!

Ez a benzinszűrő dolog szervizest igényel?

Ha F Astrád van, akkor az üza.szűrőt a jobb hátsó küszöb alatt találod.Elég rozsdás szokott lenni, meg ilyenek, de egyszerű kicserélni.(ha a bilincs csavarjai is így gondolják)Szóval ha van egy kis műszaki érzék, akkor egyszerű.

Elküldve

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a gyári adat szerint mennyi az 1.4-es 8 szelepes classiknak a fogyasztása olyajból? Mert nem nagyon találtam semmi infót ehhez a kérdéshez ezért vagyok most itt! Nekem egy 3 éves masinám van, bár igaz egy hónapja vettem, de eddig nem nagyon jöttek ki hibák rajta!

Elküldve

Ha F Astrád van, akkor az üza.szűrőt a jobb hátsó küszöb alatt találod.Elég rozsdás szokott lenni, meg ilyenek, de egyszerű kicserélni.(ha a bilincs csavarjai is így gondolják)Szóval ha van egy kis műszaki érzék, akkor egyszerű.

Szerintem egy kis műszaki érzéknél azért több kell. Ha mondjuk simán csak kicsavarja a bilincseket és kiveszi a szűrőt akkor tocsogni fog a benzinben. Még ha csőszorítókat használ akkor is fog "csepegni" innen-onnan. Aztán némely benzinszűrőn nincs jelezve az irány hogy hogyan kell betenni. Meg persze a kényelmes szereléshez nem árt egy akna sem. És ugye ha benzinről van szó nem árt betartani bizonyos balesetvédelmi szabályokat/előírásokat. Én elvinném egy szerelőhöz. :wink:

Elküldve

Szerintem egy kis műszaki érzéknél azért több kell. Ha mondjuk simán csak kicsavarja a bilincseket és kiveszi a szűrőt akkor tocsogni fog a benzinben. Még ha csőszorítókat használ akkor is fog "csepegni" innen-onnan. Aztán némely benzinszűrőn nincs jelezve az irány hogy hogyan kell betenni. Meg persze a kényelmes szereléshez nem árt egy akna sem. És ugye ha benzinről van szó nem árt betartani bizonyos balesetvédelmi szabályokat/előírásokat. Én elvinném egy szerelőhöz. :wink:

Én minden gond nélkül kicseréltem a garázsfeljárón, tocsogás meg ilyenek nélkül.Mondjuk én jobban féltem a lelevegősödéstől, de nem történt meg.Egy kicsit vissza esett ugyan a fordult néhány sec.re, de semmi egyéb.Mondjuk nem célszerű persze cigivel az arcunkban művelni ezt.De nem kell csőszorító.

Elküldve
Az lenne a kérdésem, hogy a gyári adat szerint mennyi az 1.4-es 8 szelepes classiknak a fogyasztása olyajból? Mert nem nagyon találtam semmi infót ehhez a kérdéshez ezért vagyok most itt! Nekem egy 3 éves masinám van, bár igaz egy hónapja vettem, de eddig nem nagyon jöttek ki hibák rajta!

Gyári passz, nekem észrevehetetlen az olajfogyás 10-15ekm alatt.

Elküldve
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a gyári adat szerint mennyi az 1.4-es 8 szelepes classiknak a fogyasztása olyajból? Mert nem nagyon találtam semmi infót ehhez a kérdéshez ezért vagyok most itt! Nekem egy 3 éves masinám van, bár igaz egy hónapja vettem, de eddig nem nagyon jöttek ki hibák rajta!

Igazából minimális mennyiségű olajat eszik meg egy ilyen gép, bár nagy mértékben függ a vezetési stílustól, ill. az igénybevételtől. Egy hivatalos Astra könyv szerint (Így csináld!) 1000 km-enként max. 1 liter megengedhető (szerintem ez qrva sok :? ). A nívópálca min. és max. jele között pontosan 1 liter olaj fér be. A szint nem térhet el egyik jelzéstől sem! Mindig közte legyen, különben nagyon nem tesz jót a motornak! Ha kevesebb, akkor nincs kenés, ha több, akkor elégetlenül kerül a katalizátorba, és azt tönkreteszi!

Elküldve

S, a Proteccel együtt vegyél egy üza. szűrőt is.Nekem látványosan csökkent a fogyim, mióta megvolt ez a kezelés.Nem azt mondom, hogy egy csodaszer, de nekem hatásos volt.Meg Gepárdnak is! :wink:

Tényleg csökkent a fogyim nekem is tőle, nem is gondoltam, volna, hogy ilyen hasznos dolog.

Az ára meg nem egészen 2500 forint, kedvezménnyel persze kevesbb volt.

Állítólag van olcsóbb ( kb:800Ft ) fajta is, de azt nem ajánlják megvenni.

Elküldve

A féktisztítók nálam vannak amiket Tom, Anti, Aztec, és Laci 4 kértek, szombaton viszem, a talira, keressetek majd érte.

Mélykék kollegáé pedig beszerzés alatt vannak.

Elküldve
Igazából minimális mennyiségű olajat eszik meg egy ilyen gép, bár nagy mértékben függ a vezetési stílustól, ill. az igénybevételtől. Egy hivatalos Astra könyv szerint (Így csináld!) 1000 km-enként max. 1 liter megengedhető (szerintem ez qrva sok :? ). A nívópálca min. és max. jele között pontosan 1 liter olaj fér be. A szint nem térhet el egyik jelzéstől sem! Mindig közte legyen, különben nagyon nem tesz jót a motornak! Ha kevesebb, akkor nincs kenés, ha több, akkor elégetlenül kerül a katalizátorba, és azt tönkreteszi!

Az az 1 lityi/1ekm nem a selejtes Ecotec szériára vonatkozik? :twisted:

Elküldve

Nekem is írreálisan soknak tűnik, de ezek szerint az ilyen mértékű olajfogyasztás még elképzelhető anélkül, hogy a motornak baja lenne. Azt valószínűbbnek tartom, hogy elírták és 10.000km-t akartak megadni :? . Bár szerintem még arra is sok lenne! 8)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.