Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

És ahhoz hogy a hűtőt kilehessen szedni nem kell lebontani az elejét? Ha szétszedem akkor kitudom majd venni fölfelé a hűtőrácsot?

Nem kell szétszedni semmit, kitekered fent a csavart, és kijön felfelea hűtő, a csövek, csatik lekötése után. Legalábbis, nem klimásnál.

Link to comment
Megosztás:

Heló mindenkinek!

Segítségeteket kérném, van egy 1994-es 1.6 i - Opel vectrám, X16SZ motorkódú. A problémám az vele hogy mostanság csak városban használom szinte és 16 L -ert megevett 100 km-en. Kb 15 literes fogyasztása van 100-on. Ez mitől lehet? Mi baja lehet. Köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Heló mindenkinek!

Segítségeteket kérném, van egy 1994-es 1.6 i - Opel vectrám, X16SZ motorkódú. A problémám az vele hogy mostanság csak városban használom szinte és 16 L -ert megevett 100 km-en. Kb 15 literes fogyasztása van 100-on. Ez mitől lehet? Mi baja lehet. Köszönöm a segítséget.

Lambda szonda, motorhőfok jeladó, termosztát, túl sok nagyon rövid táv (max. 1-2km hideg motorral)..szerintem. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A C14NZ-t összeraktuk, csövek vissza, szelepfedél jól rácsavar. (A deklit jól kimostam, mert jó szutyi volt, most meg rozsdás, mert nem érte olaj egy darabig, nem lesz ez gond??)

Nyekergett rendesen az önindító, (majdnem 1 hónap allás volt benne)- meg a vízpumpa is zajos volt egy picit,Corsás járás (csak 3 henger!) aztán javult a dolog.

Melegre járatva szép hangja lett, csak ugye még nem mentem vele.

A gumit azt kellett fujatni, az egyik hátsóm, az valahol elereszti a nyomást (kicsi motoros pumpa manométere 0án állt.... jól kidudorodott,csak nem a felnin állt, de nem tudom, mert az 1000 Ft-os vacak MÉRŐJÉRE nem adok), a másik nem annyira.

Az olajat megnéztem volna, hogy milyen, nem tudtam kioldani (18as v 19 kulccsal próbáltam) meg alig fértem alá, fél óra kínlódás után, feladtam, még van neki 1-2 ezer Km-e, vagy 3 hónapja.

Ha nagyon meg van szorulva akkor meg dugókulcsal, nehogy lenyalja a csavar sarkát.
áhh rosszul feküdtem alá.... nem volt meg az erőkar, meg bazi hideg volt.

Apropó T kulcs: vettem egyet: elforgott körbe, kénytelen voltam befejezni egy sima fékkulccsal meg villással.

Boltba vissza, 500 Ft-ot ráfizet, kettőt tekerek, bammmmm, eltörött a műanyag fogantyú!

Remélem visszaveszik, mert az elsőt csont nélkül cserélték, csak ez már a második, és nem vagyok egy rambo alkat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Szerintetek ki babrálok a motorommal, ha kicsit átverem az ECU-t a motorhőmérséklet jeladónál? De tudom,hogy hedeg és ahoz viszonyitva hajtom. ( csakhát nem ő dönti el mikor meleg a moci, hanem én döntöm el meddig adjon több benyát neki)

Ezt nem tudom megérteni. Mikor már kezd melegedni a motor, már akkor visszavesz a benyából és ahogy emelkedik a hőmérséklete, úgy fokozatosan vesz vissza és szerintem nem túl egészséges neki, hogy hidegen nem kapja a pluszt. Gondolj bele a karburátoros motoroknál, hogy szívató nélkül halál hidegen, főleg most. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Szerintetek ki babrálok a motorommal, ha kicsit átverem az ECU-t a motorhőmérséklet jeladónál? De tudom,hogy hedeg és ahoz viszonyitva hajtom. ( csakhát nem ő dönti el mikor meleg a moci, hanem én döntöm el meddig adjon több benyát neki)

És ez miért lenne neked jó?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.