zotya975 Elküldve Január26, 2010 Elküldve Január26, 2010 Én is magamnak cseréltem,nem veszélyes. :rolleyes: Két csavar, egy fogó a bilincsek összenyomásához, egy lavór a hűtőfolyadék felfogásához.
zocsa Elküldve Január26, 2010 Elküldve Január26, 2010 Két csavar, egy fogó a bilincsek összenyomásához, egy lavór a hűtőfolyadék felfogásához. Plussz a hőgombát kell áttenni még.
davidka2 Elküldve Január26, 2010 Elküldve Január26, 2010 Plussz a hőgombát kell áttenni még. És ahhoz hogy a hűtőt kilehessen szedni nem kell lebontani az elejét? Ha szétszedem akkor kitudom majd venni fölfelé a hűtőrácsot?
zotya975 Elküldve Január26, 2010 Elküldve Január26, 2010 És ahhoz hogy a hűtőt kilehessen szedni nem kell lebontani az elejét? Ha szétszedem akkor kitudom majd venni fölfelé a hűtőrácsot? Nem kell szétszedni semmit, kitekered fent a csavart, és kijön felfelea hűtő, a csövek, csatik lekötése után. Legalábbis, nem klimásnál.
davidka2 Elküldve Január26, 2010 Elküldve Január26, 2010 Nem kell szétszedni semmit, kitekered fent a csavart, és kijön felfelea hűtő, a csövek, csatik lekötése után. Legalábbis, nem klimásnál. rendben köszönöm a segítséget!
-Mihi- Elküldve Január26, 2010 Elküldve Január26, 2010 Ha nagyon meg van szorulva akkor meg dugókulcsal, nehogy lenyalja a csavar sarkát. Lehet hogy a gyári kerékkulcs is jó? Sajnos most nem tudom lemérni.
zocsa Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 rendben köszönöm a segítséget! Még annyi,hogy mielőtt veszel,ajánlatos lemérni (hűtőfelület) a jelenlegit, és,hogy hosszúlábú ill. rövid,mert sok fajta van.
gergolabs Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Még annyi,hogy mielőtt veszel,ajánlatos lemérni (hűtőfelület) a jelenlegit, és,hogy hosszúlábú ill. rövid,mert sok fajta van. Ja adatbázis szerint nekem is mást akartak adni, aztán lemértük.
davidka2 Elküldve Január28, 2010 Elküldve Január28, 2010 Ja adatbázis szerint nekem is mást akartak adni, aztán lemértük. rendben köszönöm szépen a segítségeteket!
astra 8 Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 Sziasztok! Kipuf hővédő lemezet bonyulult levenni vagy csak a csavarokat kell kicsavarni? :rolleyes: :D :P
ifjbak Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 Heló mindenkinek! Segítségeteket kérném, van egy 1994-es 1.6 i - Opel vectrám, X16SZ motorkódú. A problémám az vele hogy mostanság csak városban használom szinte és 16 L -ert megevett 100 km-en. Kb 15 literes fogyasztása van 100-on. Ez mitől lehet? Mi baja lehet. Köszönöm a segítséget.
brezsó Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 Heló mindenkinek! Segítségeteket kérném, van egy 1994-es 1.6 i - Opel vectrám, X16SZ motorkódú. A problémám az vele hogy mostanság csak városban használom szinte és 16 L -ert megevett 100 km-en. Kb 15 literes fogyasztása van 100-on. Ez mitől lehet? Mi baja lehet. Köszönöm a segítséget. Lambda szonda, motorhőfok jeladó, termosztát, túl sok nagyon rövid táv (max. 1-2km hideg motorral)..szerintem. :rolleyes:
daykiller Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 Sziasztok! Kipuf hővédő lemezet bonyulult levenni vagy csak a csavarokat kell kicsavarni? :rolleyes: :D :P Csavarok ki, cső le és lent is van.
webshark Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 A C14NZ-t összeraktuk, csövek vissza, szelepfedél jól rácsavar. (A deklit jól kimostam, mert jó szutyi volt, most meg rozsdás, mert nem érte olaj egy darabig, nem lesz ez gond??) Nyekergett rendesen az önindító, (majdnem 1 hónap allás volt benne)- meg a vízpumpa is zajos volt egy picit,Corsás járás (csak 3 henger!) aztán javult a dolog. Melegre járatva szép hangja lett, csak ugye még nem mentem vele. A gumit azt kellett fujatni, az egyik hátsóm, az valahol elereszti a nyomást (kicsi motoros pumpa manométere 0án állt.... jól kidudorodott,csak nem a felnin állt, de nem tudom, mert az 1000 Ft-os vacak MÉRŐJÉRE nem adok), a másik nem annyira. Az olajat megnéztem volna, hogy milyen, nem tudtam kioldani (18as v 19 kulccsal próbáltam) meg alig fértem alá, fél óra kínlódás után, feladtam, még van neki 1-2 ezer Km-e, vagy 3 hónapja. Ha nagyon meg van szorulva akkor meg dugókulcsal, nehogy lenyalja a csavar sarkát. áhh rosszul feküdtem alá.... nem volt meg az erőkar, meg bazi hideg volt. Apropó T kulcs: vettem egyet: elforgott körbe, kénytelen voltam befejezni egy sima fékkulccsal meg villással. Boltba vissza, 500 Ft-ot ráfizet, kettőt tekerek, bammmmm, eltörött a műanyag fogantyú! Remélem visszaveszik, mert az elsőt csont nélkül cserélték, csak ez már a második, és nem vagyok egy rambo alkat.
Skorpijo Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 Sziasztok. Szerintetek ki babrálok a motorommal, ha kicsit átverem az ECU-t a motorhőmérséklet jeladónál? De tudom,hogy hedeg és ahoz viszonyitva hajtom. ( csakhát nem ő dönti el mikor meleg a moci, hanem én döntöm el meddig adjon több benyát neki)
daykiller Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 Sziasztok. Szerintetek ki babrálok a motorommal, ha kicsit átverem az ECU-t a motorhőmérséklet jeladónál? De tudom,hogy hedeg és ahoz viszonyitva hajtom. ( csakhát nem ő dönti el mikor meleg a moci, hanem én döntöm el meddig adjon több benyát neki) Ezt nem tudom megérteni. Mikor már kezd melegedni a motor, már akkor visszavesz a benyából és ahogy emelkedik a hőmérséklete, úgy fokozatosan vesz vissza és szerintem nem túl egészséges neki, hogy hidegen nem kapja a pluszt. Gondolj bele a karburátoros motoroknál, hogy szívató nélkül halál hidegen, főleg most. :rolleyes:
invictus Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 Sziasztok. Szerintetek ki babrálok a motorommal, ha kicsit átverem az ECU-t a motorhőmérséklet jeladónál? De tudom,hogy hedeg és ahoz viszonyitva hajtom. ( csakhát nem ő dönti el mikor meleg a moci, hanem én döntöm el meddig adjon több benyát neki) És ez miért lenne neked jó?
daykiller Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 És ez miért lenne neked jó? Gondolom fogyasztás miatt. Sok rövidtáv. :rolleyes:
invictus Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 Gondolom fogyasztás miatt. Sok rövidtáv. :rolleyes: És akkor minél később melegszik be és minél hamarabb kopik szét...értem én. :D
astrásgyerek Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 Gondolom fogyasztás miatt. Sok rövidtáv. :D utánna meg jön a motorgenerál, ez ám a megtakarítás :rolleyes:
Skorpijo Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 utánna meg jön a motorgenerál, ez ám a megtakarítás :rolleyes: motorgenerál? brrrrr az sok piz. Inkáb egyen kedvire! Tavaj nyáron vot totál felujitása A-Z-ig.
invictus Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 motorgenerál? brrrrr az sok piz. Inkáb egyen kedvire! Tavaj nyáron vot totál felujitása A-Z-ig. :rolleyes:
spzoli Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 motorgenerál? brrrrr az sok piz. Inkáb egyen kedvire! Tavaj nyáron vot totál felujitása A-Z-ig. :rolleyes: :D pizre már nem térek ki..
Skorpijo Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 :rolleyes: pizre már nem térek ki.. hát ha nem bontós vagy valami butik cucc kerül bele, az baráti gépmunka és szereléssel 200-ná jár szinte anyag áron :D
Tiv. Elküldve Január29, 2010 Elküldve Január29, 2010 hát ha nem bontós vagy valami butik cucc kerül bele, az baráti gépmunka és szereléssel 200-ná jár szinte anyag áron :P :rolleyes: :D :lol: :D
Recommended Posts