Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Üdv mindenkinek!

Most láttam a www.gfs.hu oldalon hogy a gyári SFI doboz helyére árulnak Carbon közvetlen szívofedelet.

Na már most gondoltam kicsit utánakérdezek,mielött beleugranék:

-tényleg érezhető a 6-7Le többlet?

-tényleg jobban húz a gép tőle,és jobban reagál a gázadásra?

-a túlzott többletlevegő nem fullasztja le a motort?

-változik-e a kocsi fogyasztása tőle?

Így hirtelen ennyi,előre is köszi mindenkinek aki hozzátud szólni e témához.

OPEL FOREVER!!! :)

Hello!

Nekem bebe van olyan carbon kupakom!

Nos a helyzet a következő:

Lóerő töbletet nem mérettem ezért nem merem azt mondani, igen 4-6LE-vel több lenne benne viszont a tény a következő barátomnak szintén c20xe Gsi-je van csak egy brutál kipufogó rendszerrelvan szerelve mielött be raktam volna a cuccot már a rajt után kaptam 1 autót majd folyamatosan távolodott de mint állat égett a pofámról a bőr! Most miután benne van (direkt szürő persze az is van) annyi a külömbség, hogy neki jobb a lába mert többet jár gyorsulgatni mint én és rajtnál kapok 1 vagy fél autót és azt végig tudom tartani sőt minimális csökkenés is van tehát most már csak rajtam múlik, hogy ne pörgessem túl a kerekeket és akkor 0 lessz a külömbség!

Hát ennyit a lóerő töbletről.

Jobban veszi a fordulatot? Nyáron volt, hogy 3-ból 4-be is nyikkant a drága(meg is lepödtem, hogy szétszalad a ménes a végén!).Szóval igen.

Az biztos, hogy forgatni kell a motort mert tényleg sok a levegő kis fordulatszámon de ettől függetlenül lehet vele nagyon finoman is menni zökkenőmentesen! Egy kicsit meg kéne növelni a benzin nyomást az segít alacsony fordulaton! De eggyenlőre jó ez így!

Fogyasztás? Normális esetben nem változik, de mivel kibasz......t jó hangja van először úgy is taposod a pedált! Hasonlít a Vti hangjához de mégis más! Tehát fogyasztás nem változik!

Az összhatás kicsit versenyautós már mint a hangja és ha valakinek van rá pénze vegyen eggyet!A németeknél 10 autóból 7-ben van ilyen!

Hát ennyi.

Elküldve

Madison!

Szerintem a 16v hengerfej rá sem megy a blokkra!

Mindenképpen maradj a 8v-nél, vagy vegyél komplett blokkot,

de akkor már tényleg cserélni kell váltót is, meg egyéb járulékos cuccokat...

Ha nálad most F13 váltó van, akkor 8v hengerenkénti befecsinél még

nem kell hozzányúlni, bírni fogja (kuplung is elég).

Elküldve

No egy kérdés, rá dugtunk egy tech1 et a gsi-m re

és ugye elég lassan reagált a lambda szonda !

szoval normal müködésnél nahyon gyorsan kell reagálni és valtoznia az értéknek ??

ha lassan reagál akkor ez okozhat fogyasztas töblelett ? olyan 1,5-2 literre gondoltam

Elküldve
No egy kérdés, rá dugtunk egy tech1 et a gsi-m re

és ugye elég lassan reagált a lambda szonda !

szoval normal müködésnél nahyon gyorsan kell reagálni és valtoznia az értéknek ??

ha lassan reagál akkor ez okozhat fogyasztas töblelett ? olyan 1,5-2 literre gondoltam

Igen okozhat többletfogyasztást. Igen gyorsan kell a hullámoknak indulni. Nincs több igen :)

Szondacsere!!! :!:

Elküldve
Zsoltika, a TECH-én nem hullámok mennek, hanem mW-ok! :oops: :wink:

És igen, nagyon gyorsan kell változniuk az értékeknek.

Ez jogos! De,

A közvetlen oszcilloszkópos mérés hitelesebb mint a TEC-es. Na és ezen vannak hullámok is. :) :idea:

Elküldve
Ez jogos! De,

A közvetlen oszcilloszkópos mérés hitelesebb mint a TEC-es. Na és ezen vannak hullámok is. :lol: :idea:

Igen? Akkor neked sz@r az új lambdaszondád! :)

Elküldve

No akkoe azok a mW-ok lassan rohangalnak .... :lol:

szal akkor csere :)

Elküldve

Látom közbe kell avatkoznom villamosmérnökként... :)

A lambdaszonda jelét tényleg szkópon sokkal vizuálisabban lehet értelmezni. A jel amplitúdója 100mV és 1V között lehet, itt kell

neki szabályos "szaggatott" jelet produkálnia. Amikor lassul a lambdaszonda, a jel "laposabb, szétnyújtottabb" lesz. Tehát ha a jel meredeksége láthatóan abnormális, akkor szonda csere.

Elküldve

Srácok kilog ebböl az xenonizéböl két bigyo. egy barna megy egy sárga. A sárga a plusz? Vagy ha azt kötöm a plusz 12re akkor deficit üzemmodba vált? :))

Elküldve

Igen? Akkor neked sz@r az új lambdaszondád! :)

Miért is lenne sz@r??? Ezt nem nagyon értem. Az enyém valóban új (special thx by uhuhu) és úgy dolgozikmint a motolla :lol: :D

Elküldve
Miért is lenne sz@r??? Ezt nem nagyon értem. Az enyém valóban új (special thx by uhuhu) és úgy dolgozikmint a motolla :) :lol:

Hogy mersz vitatkozni a HERMAN Motor's eredményeivel? :evil:

:D :lol: :lol:

Elküldve

Sonique Gsi 16V :

Nekem az autó vegyes közlekedés mellett (2/a és M3-bevezető szakasz-Nagy Lajos) 8-10L-az átlag fogyi úgy,hogy nem száguldozom a géppel. 8) Ha picit nyomod szerintem elképzelhető az a fogyasztás amit írtál.

Elküldve
Sonique Gsi 16V :

Nekem az autó vegyes közlekedés mellett (2/a és M3-bevezető szakasz-Nagy Lajos) 8-10L-az átlag fogyi úgy,hogy nem száguldozom a géppel. 8) Ha picit nyomod szerintem elképzelhető az a fogyasztás amit írtál.

csak hogy mostansag nem nyomom neki épp ezért

és igy fogyaszt ennyit

egyébként a 11,5 ös fogyasztas mindenhogy sok lenne ..

mert a kadettem ami egy 20seh 8v nem fogyasztott enyitt soha pedig azt allandoan nyomtam és ugy a 16v nek kevesebbet kéne fogyasztania

bár nem sokkal

szal kadettel a max fogyasztasom 10,5 liter az atlag pedig 8,9

  • Like 1
Elküldve

Na ez elég nagy butaság már meg ne haragudj, hogy a 16V-s kevesebbet eszik. Eleve finom használatnál, ha nem forgatod a 8V-s sokkal kevésbé erölködik, mert jóval alacsonyabbon leadja a nyomaték/teljesitmény maximumait, erre még jön a súlykülönbség.

Elküldve

Előző hozzászólásom kiegészíteném, azzal, hogy a GSi 16v finom városi fogyasztása 10liter/100km-en egy 1995-ös leírás szerint, tehát ha tényleg nem rúgod neki, akkor valóban kicsit falánk :)

Elküldve

ViSoR

biztos hogy kevesebbet eszik a c20xe mint a c20ne

de nem sokkal ezt is oda irtam ..

de korabban azt is le irtam hogy a kocsinak meleg motornal

1,5 CO ja van az mar kicsit sok

elöször itt szembesültem vele hogy sokat eszik

mert ugye kat nélkül kéne 0,8 körül lennien

kat al meg 0,2 nek

az pedig hogy nem rugom neki nem azt jelenti hogy 50nél mar

5dik sebességbe kapcsolok hanem azt hogy mindig az optimalis forfulatnal valtok és 2000 alatt mindig vissza valtok igy ebben a felállásban

10 alatt kéne fogyasztania nekem most a fogyasztasom 11,5 -12 közt van

ez biztos sok alapjaraton pedig 1,3l /h orás érték megint csak sok

most jöttam épp haza és a havrommal dumaltam akinek szintén c20xe astra ja van neki alapjaraton 1,0 - 1,1 l/h és a varosi fogyasztasa pedig

10,1

Elküldve
ViSoR

biztos hogy kevesebbet eszik a c20xe mint a c20ne

de nem sokkal ezt is oda irtam ..

de korabban azt is le irtam hogy a kocsinak meleg motornal

1,5 CO ja van az mar kicsit sok

elöször itt szembesültem vele hogy sokat eszik

mert ugye kat nélkül kéne 0,8 körül lennien

kat al meg 0,2 nek

az pedig hogy nem rugom neki nem azt jelenti hogy 50nél mar

5dik sebességbe kapcsolok hanem azt hogy mindig az optimalis forfulatnal valtok és 2000 alatt mindig vissza valtok igy ebben a felállásban

10 alatt kéne fogyasztania nekem most a fogyasztasom 11,5 -12 közt van

ez biztos sok alapjaraton pedig 1,3l /h orás érték megint csak sok

most jöttam épp haza és a havrommal dumaltam akinek szintén c20xe astra ja van neki alapjaraton 1,0 - 1,1 l/h és a varosi fogyasztasa pedig

10,1

Tényleg sokat fogyaszt a géped! És a co-is baromi magas.

Ez a kettő együtt meg arra a bizonyos lambdaszondára enged következtetni. ugyhogy csere értett lett a dolog.

Egyébiránt nekem is 1,0-1,1 l/h az alapjárat, városban meg 9,8 vegyesben 8,0-8,5 normál tempóban.

Elküldve

itt pihen mar az uj lambda szonda az asztalon

szerdan be is lessz szerelve és akkor kiderül hogy ez volt e a rossz ..

nagyon remélem hogy ez ...

ami talan meg lehet az a légtömeg mérö de remélem erre kicsi az esély

csak érdeklödés szinten!!

milyen hibak jelentkezhetnek ha a létömegmérö a rossz egy c20xe motoban ?

Elküldve

Helló.

Kissé én is sokallom 10 fölötti fogyit. Nekem C20Ne automata váltóval sosem fogyaszt 10 nél többet akárhol járok..

Sőt nekem is volt lambdaszonda gondom, többet is evett + nem is ment úgy.. Gyógyulást a motorodnak! csao..

Elküldve

..elfelejtettem irni hogy természetesen lehet rossz ugyanúgy a a légtömegmérő is, de a hőmérsékletérzékelő elromlása is hasonló eredményeket produkál..

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.