Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

A kiegyenlítő tartály kupakja nem szokott fütyülni? :lol: Nekem amikor HF-es volt akkor a belenyomott a vízkörbe is, és állandóan fütyült a kupakon a túlnyomás-szelep :lol:

Fütyülni nem szokott, de ha hidegen leszedem, akkor egyet szisszen. Az normális?

Link to comment
Megosztás:

De semmi koszt nem fogott. Tök átlátszó-tiszta volt. (első szűrőcserékbe, még az ősszel cseréltük azt is. Akkor még retkes volt) A csere utáni, tök tiszta maradt, de a gázolaj nem ment rajta át rendesen :lol:

aha

nekem ki kéne mosni a tartályt :lol: szedi fel a trutyit néha, még jó, hogy van a kis szűrő, mert legalább látom, és kiürítem

Link to comment
Megosztás:

Fütyülni nem szokott, de ha hidegen leszedem, akkor egyet szisszen. Az normális?

Igen. (De csak viszonylag kicsit, megközelítőleg sem akkorát, mint melegen. És a nyomáskiegyenlítődés iránya is álltalában más, mint melegen.)

Link to comment
Megosztás:

Motorkód? EGR szelepes? Ha igen akkor pucolás, és lezárás. Ha nem akkor vagy ne kályhaolajat tankolj bele, vagy cserélj szűrőt mert lehet hogy nem kap elég naftát. Ha inkább hidegen csinálja akkor az ü.a szűrő fűtést is megnézheted, mert a dermedt gázolaj annyira nem szalad át a szűrőn.

Má mind1 mert szerelőnél van és porlasztócsúcs ha minden igaz!

Mellékesen most 4 hónapja volt üzemanyagszűrő cserélve olaj meg olajszűrő újévkor! jah és nem kályhaolajat rakok bele hanem EVO NEO Diesel amibe alapból van dermedésgátló + külön rakok is bele!

de azé kösz a próbálkozást!

Link to comment
Megosztás:

Má mind1 mert szerelőnél van és porlasztócsúcs ha minden igaz!

Mellékesen most 4 hónapja volt üzemanyagszűrő cserélve olaj meg olajszűrő újévkor! jah és nem kályhaolajat rakok bele hanem EVO NEO Diesel amibe alapból van dermedésgátló + külön rakok is bele!

de azé kösz a próbálkozást!

rakjál is, mutatok neked valamit:

MOL EVO NEO: pfm 1.kép 2.kép 3.kép 4.kép

vakon ne bízz a MOL-ba azért :lol:

én is szívtam vele míg nem raktam :lol:

Link to comment
Megosztás:

rakjál is, mutatok neked valamit:

MOL EVO NEO: pfm 1.kép 2.kép 3.kép 4.kép

vakon ne bízz a MOL-ba azért :P

én is szívtam vele míg nem raktam :lol:

Molkút és molkút között is van különbség! Itt Esztergom környékén van 3om abból az 1ikkel régen már megszívtuk mert vízzel fehigították a gázolajat és darabokra lett szedve a motor bele került félmillióba h megcsináltattuk :lol:

A dorogi ahova én járok az jó ott annyi van legalább a kutasokba hogy az üzemanyaggal nem szemétkednek ott csak a "superviaszt" lopják ki a mosóból szal azt lehet hanyagolni a környéken a legjobb kút sztem és 3. hát abba a mosóból nem lopnak az tuti mintha tej fojna a kocsira :lol: de üzemanyag téren csak ha nagyon muszáj akkor tankolok ott! Inkább viszem magammal a kannát teletöltve :lol: :P

De mondok egy jobbat kertvárosi OMV kutat multkor féretankolták és benzin helyett gázolajat töltöttek a tartályba. Jött a ######ika zsír új suzukijával nemvolt 5 napos és telerakta gázolajjal a tankot, ment vele 500métert és megállt a kocsi mint a szög! Majdnem felrobbantotta a kutat oan szinten kivolt akadva :lol: mondjuk megtudom érteni!

De az evo neo mellé is rakok még dermedésgátlót külön tankolás előtt biztos ami biztos

Link to comment
Megosztás:

a vízfogyás pedig ~fél deci / ~3-400km

A csöveim hidegen puhák, melegen meg ugyebár nyomás alatt van, de akkor sem vészesen kemény.

Ja és a 60km-ből 40 km M2 és 2 főút volt.

Azért az a fél deci/400km nem kevés. Az egy kis szivárgás valahol, de lehet simán csőcsatlakozásnál vagy szivattyúnál is nem feltétlen hengerfej. Bár 40km M2 után már nem kellene nagyon fehéren füstölnie, de egy ekkora gőzmennyiséghez viszont kevés az a fél deci. (szerintem)

Link to comment
Megosztás:

Azért az a fél deci/400km nem kevés. Az egy kis szivárgás valahol, de lehet simán csőcsatlakozásnál vagy szivattyúnál is nem feltétlen hengerfej. Bár 40km M2 után már nem kellene nagyon fehéren füstölnie, de egy ekkora gőzmennyiséghez viszont kevés az a fél deci. (szerintem)

Októberben a termosztátnál kellet már cserélni az O-gyűrűt, mert picit csöpögött. Szerintem feltöltöm a csíkig bejelölöm aztán figyelem. Csak az a probléma, hogy most egy ideig rövid távra fogom használni (rohangálás kerületen belül :lol: ), így a füstölést nem tudom figyelni.

Link to comment
Megosztás:

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...st&p=598886

Köszönöm FPepe a képet, igen.

Van még?

A két csövecskéhez, amik a fojtószelep- szelepfedél (forgattyústengely-ház ) között vannak, nos a kicsi az full le volt dugulva,(kb 5 centi hosszan tömény száraz föld- a kézikasza damil segített!)

a fém csonkba meg hiába hajtottam bele a 3 as fúrószárat, óvatos tekerés után megakadt, ki kijött a kosz, de létezik az hogy a végén összeszükül?

Mi a mellékhatása, ha nincs átjárhatóság valamelyiknél?

hülye kérdés, a hf tömítés azt tudom, hogy mi. A pakolás , na azt nem vágom... pedig már olvastam párszor.

Link to comment
Megosztás:

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...st&p=598886

Köszönöm FPepe a képet, igen.

Van még?

A két csövecskéhez, amik a fojtószelep- szelepfedél (forgattyústengely-ház ) között vannak, nos a kicsi az full le volt dugulva,(kb 5 centi hosszan tömény száraz föld- a kézikasza damil segített!)

a fém csonkba meg hiába hajtottam bele a 3 as fúrószárat, óvatos tekerés után megakadt, ki kijött a kosz, de létezik az hogy a végén összeszükül?

Mi a mellékhatása, ha nincs átjárhatóság valamelyiknél?

hülye kérdés, a hf tömítés azt tudom, hogy mi. A pakolás , na azt nem vágom... pedig már olvastam párszor.

Nincsmit, Google-el kerestem, C14Nz és képtalálatok.

A hf tömítés és a pakolás sztem ugyanazt jelenti.

Link to comment
Megosztás:

legyen pakolás, az olcsóbb :lol: pozitív hozzáállást :lol:

hát az tuti!

de röhej az a henger ami pancsolt a hűtővízbe abba volt a legjobb a porlasztó :P

Még nemtom h mi nyomásteszten van a hengerfejem hnap derül ki legkésőbb h mivan de nagyon remélem h pakolás :lol:

De konkrétan megzabálta a hűtővizem felét szerintem mert a tágulótartály full üres volt miko szét lett szedve :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nincsmit, Google-el kerestem, C14Nz és képtalálatok.

A hf tömítés és a pakolás sztem ugyanazt jelenti.

U.a csak az egyiket benzinesnél a másikat dízelnél mondják! olyan mint az injektor meg a porlasztó ugyon azt jelenti és csinálja csak az injektor a benzinnél a porlasztó meg a dízelnél nyomja be a cuccot a hengerbe csak azé találták ki h ne leen keveredés sztem

Link to comment
Megosztás:

U.a csak az egyiket benzinesnél a másikat dízelnél mondják! olyan mint az injektor meg a porlasztó ugyon azt jelenti és csinálja csak az injektor a benzinnél a porlasztó meg a dízelnél nyomja be a cuccot a hengerbe csak azé találták ki h ne leen keveredés sztem

őőő... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem semmi! :lol:

Kell neki egy kis spuri adalék az felveszi a vizet és nem fagy meg. :lol:

Arra azért kiváncsi lennék hogy veszi fel a vizet!

A spurit összetevőt olvasd el egyszer: lényegében terpentin,izopropilalkohol és kerozin keveréke.

Petróleummal kb ugyanez a hatás lenne elérhető pl dízel esetében,bár a kerozin is finomított petróleum.

Link to comment
Megosztás:

Arra azért kiváncsi lennék hogy veszi fel a vizet!

Egyszerűen oldatba viszi és megy az üzemanyaggal a motorba. Nem válik ki és ül le a tank aljára és fegy meg.

Példa ha 50%-os alkoholhoz adsz egy kis vizet és lesz belőle mondjuk 45%-os alkohol akkor oldatba vitted a vizet de mégis szépen elég és nem ül ki.

A spurit összetevőt olvasd el egyszer: lényegében terpentin,izopropilalkohol és kerozin keveréke.

Petróleummal kb ugyanez a hatás lenne elérhető pl dízel esetében,bár a kerozin is finomított petróleum.

Tisztában vagyok az összetétellel, de azt a kipróbált és tesztelt receptet én nem tudnám házilag összepancsolni. Benzinesem meg érzékenyebb ezekre, míg a dízelbe elmegy petroleum, denszesz meg hasonló pancsolásokkal is.

Persze amióta jövedéki adót rátatték (ami most emelkedett is) már a spuri is jó drága és nem is vettem egy ideje. (de magasabb is a fogyim nélküle)

Link to comment
Megosztás:

Senkivel sem szeretnék vitába szállni, de részemről megvédeném a Spurit. Nemrég kaptam havertól egy majdnem teli flakont, jó felét belelocsoltam már és érezhetően jobb lett az autó. Könnyebben indul, jobban húz és főleg kevésbé füstöl. Fogyasztásról nem nyilatkozom, mert mióta használom kicsit nehezebb a lábam... :lol:

Kellett tankolni vagy háromszor mire éreztetni kezdte a hatását.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Az autóm a napokban nehezen indul, újra és újra lefulad.

Az autó 95-ös 1.4-es 8 szelepes.

Kivillogtattam a hibakód: Befecskendező szelep 5 – feszültség túl alacsony

Mi lehet a gond?

A befecskendező, vagy valami más miatt jöhet ez a hibakód?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Az autóm a napokban nehezen indul, újra és újra lefulad.

Az autó 95-ös 1.4-es 8 szelepes.

Kivillogtattam a hibakód: Befecskendező szelep 5 – feszültség túl alacsony

Mi lehet a gond?

A befecskendező, vagy valami más miatt jöhet ez a hibakód?

Segítségeteket előre is köszönöm.

C14NZ dob ilyen hibakódot? Ez a 29-es?

Párosul-e hozzá egyéb kód?

Üa. nyomást mértetek-e?

Link to comment
Megosztás:

C14NZ dob ilyen hibakódot? Ez a 29-es?

Párosul-e hozzá egyéb kód?

Üa. nyomást mértetek-e?

aksi nincs nagyon lemerülve??

nekem volt ilyen

alig aart beindulni, aztán le is fulladt...

legurultam egy hosszabb lejtőn, addig töltött annyit, hogy járt, mentem vele pár kört.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.