brezsó Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Elég az,csak nincs kedvem hetente hetente nézegetni! :P Elraktam,majd jó lesz az még másra is. :lol: Jóárasitva átvenném, hm? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 :lol: Jóárasitva átvenném, hm? :lol: Nem jáccik! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Nem jáccik! :lol: Irigy. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Irigy. :lol: Neki sem lenne jobb,kell alá egy külön gyüjtő edény,ez a vízszűrő bödön jobb erre a célra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Neki sem lenne jobb,kell alá egy külön gyüjtő edény,ez a vízszűrő bödön jobb erre a célra. Na és nálatok senki nem eszik uborkát? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Na és nálatok senki nem eszik uborkát? :lol: :lol: Sokat érnék vele...10km után összetörne.Jó ez így,ahogy most van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolf1101 Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Üdv emberek! 1,7D fulladozik alapjáraton és *** füstöl! valami ötlet???????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Üdv emberek! 1,7D fulladozik alapjáraton és *** füstöl! valami ötlet???????? Motorkód? EGR szelepes? Ha igen akkor pucolás, és lezárás. Ha nem akkor vagy ne kályhaolajat tankolj bele, vagy cserélj szűrőt mert lehet hogy nem kap elég naftát. Ha inkább hidegen csinálja akkor az ü.a szűrő fűtést is megnézheted, mert a dermedt gázolaj annyira nem szalad át a szűrőn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Motorkód? EGR szelepes? Ha igen akkor pucolás, és lezárás. Ha nem akkor vagy ne kályhaolajat tankolj bele, vagy cserélj szűrőt mert lehet hogy nem kap elég naftát. Ha inkább hidegen csinálja akkor az ü.a szűrő fűtést is megnézheted, mert a dermedt gázolaj annyira nem szalad át a szűrőn. aza fűtés hogy működik?? haverom golfját néztem, de így néz ki mind, van egy karika, amie megyen két cső, valahonnéta moci alul.. van ott belül vmi fűtő cucc, és előbb oda megy a gázolaja csöveken, és melegedve jön vissza a szűrőbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 aza fűtés hogy működik?? haverom golfját néztem, de így néz ki mind, van egy karika, amie megyen két cső, valahonnéta moci alul.. van ott belül vmi fűtő cucc, és előbb oda megy a gázolaja csöveken, és melegedve jön vissza a szűrőbe? Golfnál nem tudom, hogy van, de Astránál úgy néz ki, hogy a gázolajszűrő házába oldalról be van csavarva egy hőgomba, meg azon kívül megy még két vastagabb vezeték a szűrőházra. A hőgomba érzékeli a gázolaj hőmérsékletét, és (ha jól emléxem) 5C° alatt egy relével áramot kapcsol azokra a vezetékekre. Gondolom a szűrőházban valamilyen fűtőszálak vannak, azokkal melegít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Hello fiúk lányok! kellene nekem egy C14NZ robbantott ábra a motorról, (Etzold könyv már régóta megvan, köszi ha mondanátok), főleg az olajkör/vezérlés/hűtés működése érdekelne kicsit vizuálisan. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Hello fiúk lányok! kellene nekem egy C14NZ robbantott ábra a motorról, (Etzold könyv már régóta megvan, köszi ha mondanátok), főleg az olajkör/vezérlés/hűtés működése érdekelne kicsit vizuálisan. Előre is köszönöm. Ilyesmi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 aza fűtés hogy működik?? haverom golfját néztem, de így néz ki mind, van egy karika, amie megyen két cső, valahonnéta moci alul.. van ott belül vmi fűtő cucc, és előbb oda megy a gázolaja csöveken, és melegedve jön vissza a szűrőbe? Ez egy nagyon jó kérdés. Amikor egyszer régen nagyon régen fater szétszedte, belenéztünk, és pislogtunk hogy ez meg mi az istentől fűt :lol: Valami karikák vannak egymásra pakolva, különböző rétegekben, de egy olyan dolog amit halandó ember fűtőszálnak nézhetne nem találtunk. Ennek ellenére a drótyokra rámértünk, és és nincs szakadás, fűteni fűt, csak nem tudom miért :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 golfokban akktökre máshogyan van :lol: ott 4 gázolajcső megyen rá, és ebből kető a motorhoz megyen, és egy az adagolóoz, megegy a bejövő vagy mi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
papajoe Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Üdv Mindenkinek! Van egy 1996-os 1.4 16V (X14XE) Astra Caravan-om és az lenne a problémám, hogy fehéren füstöl és a tágulásiból minimálisan fogy a víz. Eddig nem zavart, mert ~30km után elmúlt a füstölés, gondoltam a hideg és a pára miatt van (ismerős autószerelő is ezt erősítette meg), viszont a hétvégén egy 60km út után is füstölt. Tavaly vettem 149 000 km-el, most 157 000 km van benne. Tartok tőle, hogy hf tömítés lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Üdv Mindenkinek! Van egy 1996-os 1.4 16V (X14XE) Astra Caravan-om és az lenne a problémám, hogy fehéren füstöl és a tágulásiból minimálisan fogy a víz. Eddig nem zavart, mert ~30km után elmúlt a füstölés, gondoltam a hideg és a pára miatt van (ismerős autószerelő is ezt erősítette meg), viszont a hétvégén egy 60km út után is füstölt. Tavaly vettem 149 000 km-el, most 157 000 km van benne. Tartok tőle, hogy hf tömítés lesz. Jobbik esetben :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Üdv Mindenkinek! Van egy 1996-os 1.4 16V (X14XE) Astra Caravan-om és az lenne a problémám, hogy fehéren füstöl és a tágulásiból minimálisan fogy a víz. Eddig nem zavart, mert ~30km után elmúlt a füstölés, gondoltam a hideg és a pára miatt van (ismerős autószerelő is ezt erősítette meg), viszont a hétvégén egy 60km út után is füstölt. Tavaly vettem 149 000 km-el, most 157 000 km van benne. Tartok tőle, hogy hf tömítés lesz. Az elég esélyes hogy hengerfej (remélhetőleg tömítés)... Olajat nem füstöl? (kis kékesség) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 , gondoltam a hideg és a pára miatt van (ismerős autószerelő is ezt erősítette meg), viszont a hétvégén egy 60km út után is füstölt. Mennyire fogy a hűtőfolyadék, mert azért a kis fogyásból nem lehet állandóan fehér füstöt csinálni. Na meg ilyen időben természetes is a fehér füst, és ha nem hajtod nagyon akkor nagyon sokáig képes fehéren füstölni. Ha városban közlekedek akkor akár egy óra után is még fehér füst jön mert nem tud a kipufogó felmelegedni. Nekem csak országúton tűnik el teljesen a fehér füst azaz pára ilyen hidegben. Ja és nem fogy a vizem. Szóval mennyire fogy a víz? Na meg ha átereszt a víztér akkor vissza is tehát a kompresszió keményre felfújhatja a hűtőrendszer csöveit is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 tudom teljesen off de tanulságos: komatsu 155ös dózer kollégék hónapok óta minden nap 10liter olajat öntenek a váltóba. eredmény: a hűtővizet lecserélték váltóolajra, mivel a váltóolaj is hűtve van egy hőcserélőn keresztül a hűtővízzel :lol: amiből észrevettem: a hőtővíz tiszta emulzió. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Ez egy nagyon jó kérdés. Amikor egyszer régen nagyon régen fater szétszedte, belenéztünk, és pislogtunk hogy ez meg mi az istentől fűt :lol: Valami karikák vannak egymásra pakolva, különböző rétegekben, de egy olyan dolog amit halandó ember fűtőszálnak nézhetne nem találtunk. Ennek ellenére a drótyokra rámértünk, és és nincs szakadás, fűteni fűt, csak nem tudom miért :P :lol: golfokban akktökre máshogyan van :lol: ott 4 gázolajcső megyen rá, és ebből kető a motorhoz megyen, és egy az adagolóoz, megegy a bejövő vagy mi :lol: erre gondoltok? így néz ki kompletten itt meg felszerelve nekem ez a kis szűrő van betéve közvetlenül előtte (10cmre) és ezt szoktam rendszeresen takarítani, megelőzöm a bajt :lol: nagyon sokat felfog a szennyeződésekből (és 5 perc alatt tisztítható) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 erre gondoltok? így néz ki kompletten itt meg felszerelve nekem ez a kis szűrő van betéve közvetlenül előtte (10cmre) és ezt szoktam rendszeresen takarítani, megelőzöm a bajt :P nagyon sokat felfog a szennyeződésekből (és 5 perc alatt tisztítható) :lol: Az első az azaz, a kis szűrővel meg én egyszer becoptam, azóta a helyére ment egy visszacsapószelep, és kész. Tavaly télen beledermedt a gázolaj, aztán persze hogy nem indult. Lazásan átszúrtuk egy csavarhúzóval próbaképpen aztán hirtelen jobban indult. :lol: Utána ki lett cserélve visszacsapóra, és azóta nem is láttam ilyen szűrőt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
papajoe Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Mennyire fogy a hűtőfolyadék, mert azért a kis fogyásból nem lehet állandóan fehér füstöt csinálni. Na meg ilyen időben természetes is a fehér füst, és ha nem hajtod nagyon akkor nagyon sokáig képes fehéren füstölni. Ha városban közlekedek akkor akár egy óra után is még fehér füst jön mert nem tud a kipufogó felmelegedni. Nekem csak országúton tűnik el teljesen a fehér füst azaz pára ilyen hidegben. Ja és nem fogy a vizem. Szóval mennyire fogy a víz? Na meg ha átereszt a víztér akkor vissza is tehát a kompresszió keményre felfújhatja a hűtőrendszer csöveit is. Köszönöm a gyors reakciókat. Kékesen nem, csak fehéren füstöl. Mondjuk tény, h mostanában nem nyomom neki, 2-3000-nél elváltok (Asszony terhes :lol: ), a vízfogyás pedig ~fél deci / ~3-400km (pontosan nem tudom belőni utántöltéskor, mert alapból picit ferdén áll a tartályom). A csöveim hidegen puhák, melegen meg ugyebár nyomás alatt van, de akkor sem vészesen kemény. Ja és a 60km-ből 40 km M2 és 2 főút volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Köszönöm a gyors reakciókat. Kékesen nem, csak fehéren füstöl. Mondjuk tény, h mostanában nem nyomom neki, 2-3000-nél elváltok (Asszony terhes :lol: ), a vízfogyás pedig ~fél deci / ~3-400km (pontosan nem tudom belőni utántöltéskor, mert alapból picit ferdén áll a tartályom). A csöveim hidegen puhák, melegen meg ugyebár nyomás alatt van, de akkor sem vészesen kemény. Ja és a 60km-ből 40 km M2 és 2 főút volt. A kiegyenlítő tartály kupakja nem szokott fütyülni? :lol: Nekem amikor HF-es volt akkor a belenyomott a vízkörbe is, és állandóan fütyült a kupakon a túlnyomás-szelep :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Az első az azaz, a kis szűrővel meg én egyszer becoptam, azóta a helyére ment egy visszacsapószelep, és kész. Tavaly télen beledermedt a gázolaj, aztán persze hogy nem indult. Lazásan átszúrtuk egy csavarhúzóval próbaképpen aztán hirtelen jobban indult. :P Utána ki lett cserélve visszacsapóra, és azóta nem is láttam ilyen szűrőt :lol: hát ez történik ha nm takarítod, és nem teszel adalékot :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 hát ez történik ha nm takarítod, és nem teszel adalékot :lol: De semmi koszt nem fogott. Tök átlátszó-tiszta volt. (első szűrőcserékbe, még az ősszel cseréltük azt is. Akkor még retkes volt) A csere utáni, tök tiszta maradt, de a gázolaj nem ment rajta át rendesen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts