Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Csak azért gondoltam rá,mert benzinszagú az olaj. A vizet nem eszi,mert ellenőrzöm gyakran. Kompresszió van benne. De lehet az olajlehúzógyűrű is. Nem tom mi legyen vele. Az traktálják,hogy passzoljam el. Meg mondták,hogy ratyi. Egyébként 140 van benne,97-es. Lehet,hogy a km-t visszapörgették,bár a talpas a jobb oldalon még a gyári szegecses volt és fúrni kellett.

Link to comment
Megosztás:

Csak azért gondoltam rá,mert benzinszagú az olaj. A vizet nem eszi,mert ellenőrzöm gyakran. Kompresszió van benne. De lehet az olajlehúzógyűrű is. Nem tom mi legyen vele. Az traktálják,hogy passzoljam el. Meg mondták,hogy ratyi. Egyébként 140 van benne,97-es. Lehet,hogy a km-t visszapörgették,bár a talpas a jobb oldalon még a gyári szegecses volt és fúrni kellett.

Méretni kéne résveszteséget, abból nagyjából kiderülne, mi lehet vele. Meg lehet próbálni a szelepszár-szimmeringeket is cserélni, ha van rá mód, a hengerfej levétele nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Csak azért gondoltam rá,mert benzinszagú az olaj. A vizet nem eszi,mert ellenőrzöm gyakran. Kompresszió van benne. De lehet az olajlehúzógyűrű is. Nem tom mi legyen vele. Az traktálják,hogy passzoljam el. Meg mondták,hogy ratyi. Egyébként 140 van benne,97-es. Lehet,hogy a km-t visszapörgették,bár a talpas a jobb oldalon még a gyári szegecses volt és fúrni kellett.

És gondolod, hogy egy másik jobb lesz? Szerintem ezért nem érdemes se eladni, se megbontani nagygenerálra. Nekem is olyan 5-7 deci fogy 1000 kilóméterenként, de nekem szivárog alul is a karternál. Pedig ez nyócszelepes.

Link to comment
Megosztás:

Csak azért gondoltam rá,mert benzinszagú az olaj. A vizet nem eszi,mert ellenőrzöm gyakran. Kompresszió van benne. De lehet az olajlehúzógyűrű is. Nem tom mi legyen vele. Az traktálják,hogy passzoljam el. Meg mondták,hogy ratyi. Egyébként 140 van benne,97-es. Lehet,hogy a km-t visszapörgették,bár a talpas a jobb oldalon még a gyári szegecses volt és fúrni kellett.

Nekem minimum 300 van benne, és még gyári mindkét talpas.

Link to comment
Megosztás:

az számít valamit, hogy milyen színű a kupak a kiegyenlítő tartályon?

nekem sárga van rajta a dieselen, a donoron meg fekete volt :lol:

Tartaléknak jó lesz, vagy az másabb tulajdonságokkal dolgozik? (értsd: más hőfokon fúj le)

A színe nem számít. Ami sokkal fontosabb az a gyári szám. Hasonlítsd össze, mert ha az eltér, akkor jó esélyed van a hogy más nyomásértékeken nyit (ez lehet akár pár tized bar is, de hidd el sokat számít!) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Csak azért gondoltam rá,mert benzinszagú az olaj. A vizet nem eszi,mert ellenőrzöm gyakran. Kompresszió van benne. De lehet az olajlehúzógyűrű is. Nem tom mi legyen vele. Az traktálják,hogy passzoljam el. Meg mondták,hogy ratyi. Egyébként 140 van benne,97-es. Lehet,hogy a km-t visszapörgették,bár a talpas a jobb oldalon még a gyári szegecses volt és fúrni kellett.

Ha városban használod akkor lehet normális is ha kicsit benzinszagú az olaj. Meg kell néha hajtani akkor a kicsapódott víz, pára is eltűnik belőle. Nekem is megeszik 5-7dl-t 1000km-en, de csak városban érdekes módon országúton szinte semmit nem fogy az olaj. Én még várok a generállal. Az 1l/1000km viszont már tényleg nagyon sok. A gyertyáid mennyire kormosak? Kékes füstöt is ereget a kipufogóból. Nincs olajfolt a kocsi alatt tehát mind "megeszi" ami elfogy?

Link to comment
Megosztás:

Nem ereget kék füstöt,csak néha eléggé gőzöl. De pl. ma nem gőzölt,pedig 3 fok volt.biztos kiment a sok kondenzvíz a kipufiból,mert mentem egy jó kis autópályás szakaszt. Majd kipróbálok másfajta olajat,mert ez a castrol túl jó neki,ne mán majd 2 rongy litere. Nesze neked német precizitás. :lol: Egy szaros motort nem tudtak megcsinálni,vagy legalább kijavítani. :S Meg nem 1 évig ment ez a konstrukció.

Link to comment
Megosztás:

A színe nem számít. Ami sokkal fontosabb az a gyári szám. Hasonlítsd össze, mert ha az eltér, akkor jó esélyed van a hogy más nyomásértékeken nyit (ez lehet akár pár tized bar is, de hidd el sokat számít!) :P

köszi, meg fogom vizsgálni :lol: pont ezért kérdeztem, gondoltam, hogy valami turpiság lehet a dologban :lol:

wartburgban sokat szívtam vele, mire kiderült, hogy a 2üteműé nem passzol a 4üteműhöz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Új ember vagyok. 1.6. 16V. ecotec-es astrám van (F-es). Tipikus eset,eszi az olajat. Kb. 1liter/1000km.

Vettem hozzá szelepszárszimmering készletet,mert azt olvastam,hogy ez segíthet. Most Castrol Magnatec 10W-40 van benne. Mit lehet kezdeni ezzel a motorral? Nagygenerál? Kuka? Nem akarnám eladni,mert szeretem a kocsit. Mert jó autó,ettől eltekintve. Tanácsok? Köszi mindenkinek.

Szia!

A kollégám már csinált vagy egy jó párat, gyűrűsor meg szelepszárszimering és 100ezer km garantált. Ez viszont tuti, mert ismerek vagy kettőt akinek csinálta.

Link to comment
Megosztás:

Vezérlést cseréltetek? Milyen csati? Ha ződ, és 3 érintkezős , akkor lehet magasságállító motoré is.

Hali

Fekete (emlékeim szerint),és 2 vezeték megy bele.Ez teljesen a lökös aljában van "bedobva".

Vezérlés nem volt cserélve.

Meggyógyult a gép! Tömítés baja volt.

Link to comment
Megosztás:

Hali

Fekete (emlékeim szerint),és 2 vezeték megy bele.Ez teljesen a lökös aljában van "bedobva".

Vezérlés nem volt cserélve.

Meggyógyult a gép! Tömítés baja volt.

Akkor lehet a ködös csatija. Vezérlés nem volt cserélve, Hááát.... én sem cseréltem, spóroltam vele vagy 20 ezer forintot, aztán elszakadt féluton, vontatás+ egyéb kellemetlenségek, 50 ropi volt a helyreállítás, de csak mert volt oyan rendes egy fórumtárs, hogy ingyen megcsinálta. Jobb ha nem várod meg amíg összekeverednek a szelepek. Szerelők olyan 100 küröl mondták alsó hangon a javítást.

Link to comment
Megosztás:

Minek ezt ragozni, ha nem tetszik a fekete be kell festeni sárgára! :lol:

akkor már szürkére, hogydisignos legyen :P

És gondolod, hogy egy másik jobb lesz? Szerintem ezért nem érdemes se eladni, se megbontani nagygenerálra. Nekem is olyan 5-7 deci fogy 1000 kilóméterenként, de nekem szivárog alul is a karternál. Pedig ez nyócszelepes.

ezren eszik neked 5-7 decit? :lol: az nz? nem maradt le egy 0?

A színe nem számít. Ami sokkal fontosabb az a gyári szám. Hasonlítsd össze, mert ha az eltér, akkor jó esélyed van a hogy más nyomásértékeken nyit (ez lehet akár pár tized bar is, de hidd el sokat számít!) :lol:

erre céloztam, hogy a szín nem mérvadó, de a gyári szám az annál inkább.

(bár lehet csak egyféle van )

Link to comment
Megosztás:

Volt aki már cserélt motort úgy hogy, 95'-ös caravan C14NZ helyére az 1,7D tette be?

Vagy eggyáltalán kivitekezhető ez a dolog, mert mostanság eléggé foglalkoztat a kérdés! Vagy ilyesmivel kapcsolatban van valamerre írásos anyag a fórumon (neten)?

papírozással lehet probléma, de átépíteni át lehet

csak cserélni kell mindent a mocitérben :lol:

Link to comment
Megosztás:

más:

rossz híreket kaptam én is a GAtes szíjakról.

egy hónap alatt kettő is megadta magát friss beszerelés után.

igaz nem tisztázottak a körülmények, hogy a szíjon kívül volt e más cserélve...

valaki valamit hallott erről?

Day tudjuk, made in china, de tapasztalat vkinél??

Link to comment
Megosztás:

Volt aki már cserélt motort úgy hogy, 95'-ös caravan C14NZ helyére az 1,7D tette be?

Vagy eggyáltalán kivitekezhető ez a dolog, mert mostanság eléggé foglalkoztat a kérdés! Vagy ilyesmivel kapcsolatban van valamerre írásos anyag a fórumon (neten)?

nem tudom hogy felmerült -e ötletként, de cégautóként akkor ne használd. Jó nemtudom akarod -e csak szóltam mert mi év vége felé koppantunk ezen. 1600ccm fölött a cégautóadó eléggé odab.szós :lol: Amúgy -mivel a kasztni ugyan az- biztos megoldható ne kevés szopacs :lol: Hogy azt a melót mennyi idő alatt hozza vissza (vagy egyáltalán visszahozza -e) az kérdéses :P

Link to comment
Megosztás:

nem tudom hogy felmerült -e ötletként, de cégautóként akkor ne használd. Jó nemtudom akarod -e csak szóltam mert mi év vége felé koppantunk ezen. 1600ccm fölött a cégautóadó eléggé odab.szós :lol: Amúgy -mivel a kasztni ugyan az- biztos megoldható ne kevés szopacs :lol: Hogy azt a melót mennyi idő alatt hozza vissza (vagy egyáltalán visszahozza -e) az kérdéses :P

Saját autó, uncsimék átrakják a motort baráti sörözés keretében egy délutáni játszós napon :lol: Szóval csak egy jó motort kell majd találnom, mert műszaki sem gond... Csak a motortér ami érddekes volt hogy mennyire hogy kell átalakítani... Igaz ez majd jövőév augustusában lejáró műszaki előtt lesz esedékes, mert olcsóbb mint eladni aztán venni egy másik autót, noh meg azon is mindent rendberakatni... Inkább csak motort sztem!

Link to comment
Megosztás:

Saját autó, uncsimék átrakják a motort baráti sörözés keretében egy délutáni játszós napon :lol: Szóval csak egy jó motort kell majd találnom, mert műszaki sem gond... Csak a motortér ami érddekes volt hogy mennyire hogy kell átalakítani... Igaz ez majd jövőév augustusában lejáró műszaki előtt lesz esedékes, mert olcsóbb mint eladni aztán venni egy másik autót, noh meg azon is mindent rendberakatni... Inkább csak motort sztem!

meg váltó meg golyaláb, megféltengelyek, meg hűtő meg kábelezés meg kmóra meg ....

Link to comment
Megosztás:

meg váltó meg golyaláb, megféltengelyek, meg hűtő meg kábelezés meg kmóra meg ....

Hmm, csak nem olyan fehér, ami fekete! Külföldről származó autóbol még most sem lehet "legálisan" átrakni a motort?

Mert akkor olcsóbban jönne ki venni egy autót kint és a motorhoz szükségeset átrakni a többit meg kiárulni.

Link to comment
Megosztás:

Hmm, csak nem olyan fehér, ami fekete! Külföldről származó autóbol még most sem lehet "legálisan" átrakni a motort?

Mert akkor olcsóbban jönne ki venni egy autót kint és a motorhoz szükségeset átrakni a többit meg kiárulni.

azt mondtad műszakiztatásnem gond

akkor?

másképp nem is vágnék bele, csak komplett autóval

mindenért szaaldgálni utólag áhh...

Link to comment
Megosztás:

Hmm, csak nem olyan fehér, ami fekete! Külföldről származó autóbol még most sem lehet "legálisan" átrakni a motort?

Mert akkor olcsóbban jönne ki venni egy autót kint és a motorhoz szükségeset átrakni a többit meg kiárulni.

Motort áttenni lehet, ha volt ebben a típusban, és a környezetvédelmi besorolása nem rosszabb. Kell átépítési engedeély, új forgalmi, meg sok papírmunka, de ezekhez szükséges egy adásvételi a motorról.

Link to comment
Megosztás:

Hmm, csak nem olyan fehér, ami fekete! Külföldről származó autóbol még most sem lehet "legálisan" átrakni a motort?

Mert akkor olcsóbban jönne ki venni egy autót kint és a motorhoz szükségeset átrakni a többit meg kiárulni.

Asszem ugyanolyat tehetsz bele,ha van róla papirod.Mi bajod van vele egyébként?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.