zocsa Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Most kell belőle SE-t csinálni! :rolleyes: Eszembe jutott. :blink: Néztem a racingen van 45-ért motor,de nem nagyon vet fel a pénz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Most kell belőle SE-t csinálni! :rolleyes: :blink: Eszembe jutott. :lol: Néztem a racingen van 45-ért motor,de nem nagyon vet fel a pénz. pedig most szinte mindent le kell bontani, amit egy Se projekthez le kellene... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Eszembe jutott. :rolleyes: Néztem a racingen van 45-ért motor,de nem nagyon vet fel a pénz. Pedig ha már szét van durva,akkor megérni kicsit bele invesztálni! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MAD Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Sziasztok Kellene pici segítség. C14NZ-m van. Ma este útban hazafelé elment a fűtésem,1 henger nem akart menni (alacsony fordulaton füstöl). Hazaérve felment a motorhőfok 95c fölé.A hűtővíz eltűnt a tartályból. Gyertya 1 hengernél tiszta "taknyos". Én így hirtelen hengerfej tömítésre tippelnék,de kérném a véleményeteket is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Karesz0718 Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Sziasztok Kellene pici segítség. C14NZ-m van. Ma este útban hazafelé elment a fűtésem,1 henger nem akart menni (alacsony fordulaton füstöl). Hazaérve felment a motorhőfok 95c fölé.A hűtővíz eltűnt a tartályból. Gyertya 1 hengernél tiszta "taknyos". Én így hirtelen hengerfej tömítésre tippelnék,de kérném a véleményeteket is. Szia. Ha szerencséd van akkor csak heng fej tömítés! Biztos, hogy meg kell bontani sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MAD Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Szia. Ha szerencséd van akkor csak heng fej tömítés! Biztos, hogy meg kell bontani sajnos. Köszi a választ. De mi lehet még? Hengerfej? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Sziasztok Kellene pici segítség. C14NZ-m van. Ma este útban hazafelé elment a fűtésem,1 henger nem akart menni (alacsony fordulaton füstöl). Hazaérve felment a motorhőfok 95c fölé.A hűtővíz eltűnt a tartályból. Gyertya 1 hengernél tiszta "taknyos". Én így hirtelen hengerfej tömítésre tippelnék,de kérném a véleményeteket is. Szia! -Meg kell keresni a hűtővíz eltűnésének útját. Ez lehet sima hűtőrendszeri tömítettségtől legrosszabb esetben a hf tömítésig, sokfelé eltűnhet, akár az utastérben is. A fűtésed is ezért szűnt meg. A hőfokmutató ne legyen mérvadó számodra, mert alacsonyabb vízszintnél nem mutat valós értéket! -Az 1 henger kiesése lehet elektromos, vagy mechanikai eredetű. Mivel nem ment, ezért természetes hogy taknyos volt a gyertya. Mérni kell sűrítési végnyomást a hibás hengerben és ellenőrizni kell, hogy van-e szikra. -Ez lehet egymással összefüggő hiba, de lehet akár egymástól teljesen független is. Előbbi esetben (már mint ha összefüggés van) +más hibajelenségek esetén esélyes a hf tömítés, de az utóbbi esetben (ha egymástól független két hibajelenség van) nem. Amíg nem tisztázódik, hogy melyik eset áll fent, addig ne bontsatok! Persze a sűrítési csúcsnyomás mérés utás is kiderülhet, hogy le kell venni a hf-et, de ne szaladjunk ennyire előre, mert lehet hogy ez teljesen rendben van. (Persze jó lenne tudni a füst színét.) OFF Így utólag is sok-sok boldogságok kívánok minden fórumosnak az új évre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MAD Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Szia! -Meg kell keresni a hűtővíz eltűnésének útját. Ez lehet sima hűtőrendszeri tömítettségtől legrosszabb esetben a hf tömítésig, sokfelé eltűnhet, akár az utastérben is. A fűtésed is ezért szűnt meg. A hőfokmutató ne legyen mérvadó számodra, mert alacsonyabb vízszintnél nem mutat valós értéket! -Az 1 henger kiesése lehet elektromos, vagy mechanikai eredetű. Mivel nem ment, ezért természetes hogy taknyos volt a gyertya. Mérni kell sűrítési végnyomást a hibás hengerben és ellenőrizni kell, hogy van-e szikra. -Ez lehet egymással összefüggő hiba, de lehet akár egymástól teljesen független is. Előbbi esetben (már mint ha összefüggés van) +más hibajelenségek esetén esélyes a hf tömítés, de az utóbbi esetben (ha egymástól független két hibajelenség van) nem. Amíg nem tisztázódik, hogy melyik eset áll fent, addig ne bontsatok! Persze a sűrítési csúcsnyomás mérés utás is kiderülhet, hogy le kell venni a hf-et, de ne szaladjunk ennyire előre, mert lehet hogy ez teljesen rendben van. (Persze jó lenne tudni a füst színét.) OFF Így utólag is sok-sok boldogságok kívánok minden fórumosnak az új évre. A füst színe világos szürke. (ja még nem írtam hogy benzines,ha számít) Mint amikor a mínusz fokokban püfög,csak itt több van sokkal több. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 A füst színe világos szürke. (ja még nem írtam hogy benzines,ha számít) Mint amikor a mínusz fokokban püfög,csak itt több van sokkal több. szerintem hftömítés Link to comment Megosztás: More sharing options...
MAD Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 szerintem hftömítés Ma kiderül... Azért köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Ma kiderül... Azért köszi. Ja-ja ha mákod van akkor tömítés az 1 hengernél átszakadt-átégett oda folyt a víz, azért nem megy. Lekapjátok a HF-et úgyis kiderül. Csak visszarakáskor fujassátok a ki a csavarok lyukából a vizet, és nem ártana síkolni sem a HF-et. Igazából új csavarok sem ártanána, de azt én sem vettem. Ha már lent van szelepszárszimering csere sem egy nagy érvágás. De először mérjetek végnyomást-nézzetek szikrát ahogy előttem írták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 A füst színe világos szürke. (ja még nem írtam hogy benzines,ha számít) Mint amikor a mínusz fokokban püfög,csak itt több van sokkal több. Sajnos a világos szürke (esetenként fehéres) füst általában a vízfogyasztás eredménye. Az opel benzines hf-ek nem szoktak repedni normál üzemi körülmények között, ezért szerintem is csak egy tömítéscsere lesz. Hány km van motorban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MAD Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Sajnos a világos szürke (esetenként fehéres) füst általában a vízfogyasztás eredménye. Az opel benzines hf-ek nem szoktak repedni normál üzemi körülmények között, ezért szerintem is csak egy tömítéscsere lesz. Hány km van motorban? A kocsi átadva a szerelőnek... (mivel valakinek dolgozni is kell) A szerelő is mondta,hogy nem szokott repedni. Holnap viszem még neki az olajat,szűrőt,fagyállót. (remélem nekiesett már) A motorban 120 000 km van (1995.10. havi) 1 éve vettem,kicseréltük az ajánlott dolgokat (olaj,szűrők)+ kapott új lengéscsillapítókat. Karácsonyra pedig megleptem egy riasztós központi zárral :rolleyes: Lenne még egy nem ide tartozó kérdés. Első lökhárítón belül bal oldalt egy csati,az ködlámpa lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Karesz0718 Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 A kocsi átadva a szerelőnek... (mivel valakinek dolgozni is kell) A szerelő is mondta,hogy nem szokott repedni. Holnap viszem még neki az olajat,szűrőt,fagyállót. (remélem nekiesett már) A motorban 120 000 km van (1995.10. havi) 1 éve vettem,kicseréltük az ajánlott dolgokat (olaj,szűrők)+ kapott új lengéscsillapítókat. Karácsonyra pedig megleptem egy riasztós központi zárral :rolleyes: Lenne még egy nem ide tartozó kérdés. Első lökhárítón belül bal oldalt egy csati,az ködlámpa lenne? Milyen a kijelződ, külsőhőm kijelzős? Ha az akkor igen ködlámpa csat, de akkor lennie kell a jobb oldalt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MAD Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Milyen a kijelződ, külsőhőm kijelzős? Ha az akkor igen ködlámpa csat, de akkor lennie kell a jobb oldalt is. Hőm.kijelzős,de jobb oldalt nem találtam. Majd még átnézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 A kocsi átadva a szerelőnek... (mivel valakinek dolgozni is kell) A szerelő is mondta,hogy nem szokott repedni. Holnap viszem még neki az olajat,szűrőt,fagyállót. (remélem nekiesett már) A motorban 120 000 km van (1995.10. havi) 1 éve vettem,kicseréltük az ajánlott dolgokat (olaj,szűrők)+ kapott új lengéscsillapítókat. Karácsonyra pedig megleptem egy riasztós központi zárral :rolleyes: Lenne még egy nem ide tartozó kérdés. Első lökhárítón belül bal oldalt egy csati,az ködlámpa lenne? Vezérlést cseréltetek? Milyen csati? Ha ződ, és 3 érintkezős , akkor lehet magasságállító motoré is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabesz1984 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Sziasztok! Új ember vagyok. 1.6. 16V. ecotec-es astrám van (F-es). Tipikus eset,eszi az olajat. Kb. 1liter/1000km. Vettem hozzá szelepszárszimmering készletet,mert azt olvastam,hogy ez segíthet. Most Castrol Magnatec 10W-40 van benne. Mit lehet kezdeni ezzel a motorral? Nagygenerál? Kuka? Nem akarnám eladni,mert szeretem a kocsit. Mert jó autó,ettől eltekintve. Tanácsok? Köszi mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Sziasztok! Új ember vagyok. 1.6. 16V. ecotec-es astrám van (F-es). Tipikus eset,eszi az olajat. Kb. 1liter/1000km. Vettem hozzá szelepszárszimmering készletet,mert azt olvastam,hogy ez segíthet. Most Castrol Magnatec 10W-40 van benne. Mit lehet kezdeni ezzel a motorral? Nagygenerál? Kuka? Nem akarnám eladni,mert szeretem a kocsit. Mert jó autó,ettől eltekintve. Tanácsok? Köszi mindenkinek. ecotech-ek szeretnek enni, :rolleyes: voltak már viták róla mennyi a normális-nemnormális-nagyonnemnormális, vagy visszaolvasol meglesni azokat, vagy vársz egy kicsit és mindjárt újra kezdődik :lol: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Sziasztok! Új ember vagyok. 1.6. 16V. ecotec-es astrám van (F-es). Tipikus eset,eszi az olajat. Kb. 1liter/1000km. Vettem hozzá szelepszárszimmering készletet,mert azt olvastam,hogy ez segíthet. Most Castrol Magnatec 10W-40 van benne. Mit lehet kezdeni ezzel a motorral? Nagygenerál? Kuka? Nem akarnám eladni,mert szeretem a kocsit. Mert jó autó,ettől eltekintve. Tanácsok? Köszi mindenkinek. Hány kilóméter van benne? Amúgy a 16szelepesek szeretik az olajat, próbálj meg megbarátkozni vele. A nagykönyv szerint maximum 1Liter olajfogyasztás 1000Kilóméteren még elfogadható. Hát ez van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 az számít valamit, hogy milyen színű a kupak a kiegyenlítő tartályon? nekem sárga van rajta a dieselen, a donoron meg fekete volt :rolleyes: Tartaléknak jó lesz, vagy az másabb tulajdonságokkal dolgozik? (értsd: más hőfokon fúj le) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 az számít valamit, hogy milyen színű a kupak a kiegyenlítő tartályon? nekem sárga van rajta a dieselen, a donoron meg fekete volt :rolleyes: Tartaléknak jó lesz, vagy az másabb tulajdonságokkal dolgozik? (értsd: más hőfokon fúj le) nekem sárga van a benzinesen... ezekszerint maga a szín nem mérvadó :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 nekem sárga van a benzinesen... ezekszerint maga a szín nem mérvadó :lol: Jah,lényegtelen.Nekem fekete volt és amit most vettem,az meg sárga. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Nekem is sárga volt, meg amit vettem az is sárga lett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 akkor megtartom, jó lesz tartalékba :lol: köszi! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Nekem is sárga volt, meg amit vettem az is sárga lett. :lol: Minek ezt ragozni, ha nem tetszik a fekete be kell festeni sárgára! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts