Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

nekem is ki van szedve a macska, de 3-4ezer felett már nem tetszik annyira a hangja, mert kicsit recsegős....

szerintem a direktlégszűrő is jót tesz a katalizátor kivételéhez, ha jól gondolom...

mert ha nyitjuk hátul a rendszert, akkor elöl is érdemes, de cáfoljatok ha nem igy van

Link to comment
Megosztás:

mindenféleképpen, nem is kisit lesz komolyabb a hangja... tapasztalataim szerint legalábbis ha nokat, akkor ropogósabb lesz a hangja,hörgös, ha noközép, akkor meg jóval hangosabb.

-de javícsssatok ki ha ez nem korrekt-

Értem!De ez a fogyasztást nem növeli meg nagyon?

Befojásolnak-e ezek az eltávolítások valamit komolyabban?

fehérgsi :)

Link to comment
Megosztás:

tapasztalataim szerint legalábbis ha nokat, akkor ropogósabb lesz a hangja,hörgös, ha noközép, akkor meg jóval hangosabb.

-de javícsssatok ki ha ez nem korrekt-

Ez így korrekt!!!

Vendég!

A fogyasztással kapcsolatban szerintem nagyon minimális a változás,nehogy literekre gondoljál!!!!! :) De ha meghallod a hangját már nem is fog érdekelni a fogyasztás!!! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv, kis segítséget kérnék.

Az a helyzet, hogy nekem valamilyen furcsa módon nincsen motorszámom (nyilvántartva is csak annyi, hogy c20xe, a blokkban sincs, eredetvizsgáló sem találta).

Viszont alkatrészbeszerzéshez gyakran kell a pontos motorszám.

Hogy találjam ki? Nincs valami látványos különbség c20xe és c20xe között? SXP mondott valami olyat, hogy más a gyújtáselosztás, de erre nem pontosan emléxem.

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Üdv, kis segítséget kérnék.

Az a helyzet, hogy nekem valamilyen furcsa módon nincsen motorszámom (nyilvántartva is csak annyi, hogy c20xe, a blokkban sincs, eredetvizsgáló sem találta).

Viszont alkatrészbeszerzéshez gyakran kell a pontos motorszám.

Hogy találjam ki? Nincs valami látványos különbség c20xe és c20xe között? SXP mondott valami olyat, hogy más a gyújtáselosztás, de erre nem pontosan emléxem.

Köszi

felesleges amotorszam neked 92,8 ho utani motorod van

vagyis a valtas utani motorszam vonatkozik rád

ennyi ezzen nem kell tökölni

amelyik boltban ez alapjan nem tudjak oda be se menny.

ajanlom az ajtosi dürer soron lévö opel boltot ha kell valami

ott biztos minden olcsobban meg kapsz mint mashol

és értenek is hozza !!

Udv

Link to comment
Megosztás:

Üdv, kis segítséget kérnék.

Az a helyzet, hogy nekem valamilyen furcsa módon nincsen motorszámom (nyilvántartva is csak annyi, hogy c20xe, a blokkban sincs, eredetvizsgáló sem találta).

Viszont alkatrészbeszerzéshez gyakran kell a pontos motorszám.

Hogy találjam ki? Nincs valami látványos különbség c20xe és c20xe között? SXP mondott valami olyat, hogy más a gyújtáselosztás, de erre nem pontosan emléxem.

Köszi

Helló!

Nekem is csak annyi van , hogy C20XE mocikódom van.

És ennyi elég az alkatrész vásárláshoz.

Annyi még a fontos, hogy mikor gyártották, hány szelepes és mennyi a pacija!Fehérgsi voltam.

Link to comment
Megosztás:

De van külömbség C20XE és C20xe között!

PL: Motorszám de ha AF-es akkor úgy lehet megkülömböztetni, hogy van rendes gyújtáselosztós és van úgynevezett "trafós"! A "trafó" a gyújtáselosztó helyére van felszerelve ugyan úgy! A "trafós" 93-tól létezik az elött csak gyújtáselosztós van!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

köszi a segítséget, most már emléxem, SXP is ezt a trafó/gyújtáselosztót mondta, akkor onnan vágja ennyire, hogy 92.8 utáni a motorom :).

Ajtósidürersori boltot is felvettem a listába ,mostantól ott is érdeklődöm, ha kell valami.

Ja, megsikerált csinálni a kmórát, a spirálom volt szar, ne vegyetek utángyártottat. Visszakerült a régi spirál, és most teljesen jó.

Amúgy tök jó ez a szekér, szombaton sütött a nap, száraz volt az út, rákeveredtem egy ritkán járt, jól belátható kátyúmentes útra, nosza, nyomjuk.

Előttem 1-2 előzendő, hármas sebesség, gáz, négyes, ötös, visszaállok a saját sávomba előzés után. Ránézek a kmórára, százötven felett volt, hát, nem lassan érte el :lol:. Aztán arra gondoltam, hogy beláthatóság ide, jó száraz út oda, 70-es korlátozásnál mégse' kéne, és visszavettem.

Link to comment
Megosztás:

Hali, szerintetek milyen olaj a legjobb egy 98-as 60e-t futott 1.4 16V-be? Hallottam olyat, hogy az Ecotec érzékeny rá, meg hogy a 10W-40 jó csak, viszont nem tudom, hogy hülyeség-e...

thx.

Knight,

10W40 félszintetikus Opel gyári olaj teljesen jó.

Szerintem annál keresve sem találnál jobbat. :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv. mindenkinek!

Én is hasonló kérdést tettem fel magamnak,mert néhány hónapja van egy 1.6-16v Astrám,de a szervízkönyvében is előtte 10w40 olajat használtak,de egy mukk sincs róla hogy aztán miféle fajta volt. Viszont már más is ajánlotta a saját olaját az Opelnek mondván, az jó.

Én viszont az kérdeném hozzáértő fórumlátogatóktól,hogy ha el akarom kerülni a fölösleges hengerfejlevételt, és motorgenerált,akkor mikor csréljem le a vezérműszíjat?Mert hát ugye a 60e.-t nem mindegyik bírja ki!Bár ezt csak hallomásból tudom, igaz vagy 6 helyről mondták.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. mindenkinek!

Én is hasonló kérdést tettem fel magamnak,mert néhány hónapja van egy 1.6-16v Astrám,de a szervízkönyvében is előtte 10w40 olajat használtak,de egy mukk sincs róla hogy aztán miféle fajta volt. Viszont már más is ajánlotta a saját olaját az Opelnek mondván, az jó.

Én viszont az kérdeném hozzáértő fórumlátogatóktól,hogy ha el akarom kerülni a fölösleges hengerfejlevételt, és motorgenerált,akkor mikor csréljem le a vezérműszíjat?Mert hát ugye a 60e.-t nem mindegyik bírja ki!Bár ezt csak hallomásból tudom, igaz vagy 6 helyről mondták.

A 60 ezret kibírja.

De 60 ezrenként cserélni kell. És mondjuk 120 nál a vízpumpát is illik.

Link to comment
Megosztás:

Saját tapasztalatok alapján:

Olajból a 16 szelepes ecotec motorokba minimum a gyári 10W40-es

félszinti kell. Ha igényes vagy, és azt akarod hogy viruljanak a hidrotőkék

200E km-nél is, akkor Castrol RS 10W60.

Bordásszíj+vezetőgörgők+feszítő cseréje szigorúan 60E km-nél, és

szigorúan gyári alkatrészből! (szoktak gagyikra is olyat mondani, hogy

gyári beszállító, de ki kell röhögni)

Vízpumpa szerencsés esetben éli csak meg a 120E km-t. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.