Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

A kék füst pedig attól kék hogy olaj jut az égéstérbe. Olaj pedig ha oda jut, és füstöl, akkor valahonnan odakerül, nagy valószínűséggel a többi olajtól. Ha kéken füstöl akkor fogynia is kéne :huh: Mennyit mentek azzal az autóval? Lehet hogy nem fogy vészesen, és így nem tűnik fel. A hűtőfolyadékot meg azért kérdeztem mert ha szét van a HF, akkor keverheti az olajat a vízzel, és akkor szivárványosnak kéne lennie a hűtőfolyadéknak (de ha ide megy az olaj akkor is fogynia kéne mert ugye valahonnan odakerül) Lehet hogy a kevesetmenés miatt nem észrevehető nem? :lol:

hát az autó csak városban van használva rövidtávokra! 15 éves és 100 ekm van benne szóval nem megy sokat! A hűtőfolyadékra meg ,ajd ránézek,h szivárványos-e,de az tuti,h nem fogy belöle

Link to comment
Megosztás:

Azt esetleg meg lehetne nézni, hogy egy rövid indítózás után amikor nem indul be, megnézni a gyertyákat. Ha lucskosak a benzintől akkor lehet tényleg a szikra hiányzik neki de üzemanyagot kap.

Ha szárazak akkor benyát nem (vagy azt sem) kap. Eztután már célirányosan lehetne tovább keresni a problémát.

olyat is csinál néha,h beindul,de érezni rajta,h 1 henger nem megy,de aztán ez elmúlik 1 perc múlva

Link to comment
Megosztás:

olyat is csinál néha,h beindul,de érezni rajta,h 1 henger nem megy,de aztán ez elmúlik 1 perc múlva

Henger kihagyás meg sokszor gyertya vagy gyertyakábel gond szokott lenni. Lehet egy jó üzemanyagrendszer tisztítás protec adalékkal és egy autópályás meghajtás/kiégetés renbetenné ha tényleg csak városban van használva.

Link to comment
Megosztás:

még nem szagoltam,csak mindig látom a tükörben,mikor beindítom,h akkor lök ki magából füstöt, de menet közben nem csinálja!

Nem lehetséges hogy valahonnan minimális mennyiségű olaj szivárog az égéstérbe, ami első induláskor elég ?

Aztán mikor bemelegszik a motor akkor "kitágulnak" a fém alkatrészek és megszűnik a szivárgás?

Remélem értitek mire gondolok... :huh:

(Hidegen még megvan a hézag, aztán meleg motornál már a hőtágulás miatt eltűnik...)

Link to comment
Megosztás:

Henger kihagyás meg sokszor gyertya vagy gyertyakábel gond szokott lenni. Lehet egy jó üzemanyagrendszer tisztítás protec adalékkal és egy autópályás meghajtás/kiégetés renbetenné ha tényleg csak városban van használva.

de akkor a gyertya és kábelgondok nem magyarázzák a füstöt ugye?

Link to comment
Megosztás:

Nem lehetséges hogy valahonnan minimális mennyiségű olaj szivárog az égéstérbe, ami első induláskor elég ?

Aztán mikor bemelegszik a motor akkor "kitágulnak" a fém alkatrészek és megszűnik a szivárgás?

Remélem értitek mire gondolok... :lol:

(Hidegen még megvan a hézag, aztán meleg motornál már a hőtágulás miatt eltűnik...)

Blokk repedés....hmmmm :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

az a baj,h rengeteg hibalehetőség van,ha csak az egyszerübbeket nézzük; elosztófedél, rotor, gyertya, kábelek már ez is egy vagyon :huh:

Sztem egy elosztófedél- és rotorcsere nem nagy összeg, ezt megpróbálhatod. Ez okozhat olyat, hogy egy henger nem indul, ill. a ha már nagyon tönkre vannak, gyengül a szikra, és emiatt indulhat nehezen a motor. Csak az elosztófedelet vidd magaddal a vásárláskor, mert többféle is van belőle.

Link to comment
Megosztás:

Hacsak nem azzal, hogy amig nem kap rendesen szikrát kapja a benyát és lehet tényleg az ég el. De jó lenne tényleg megnézni a gyertyákat egy rövig nem beindulós indítózás után. Addig kár is tovább találgatni vagy rémísztgetni téged :huh:

OK! Így lesz! Én ebben reménykedem,h a szikráztatás körül vannak gondok! Köszönöm a segítséget :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sztem egy elosztófedél- és rotorcsere nem nagy összeg, ezt megpróbálhatod. Ez okozhat olyat, hogy egy henger nem indul, ill. a ha már nagyon tönkre vannak, gyengül a szikra, és emiatt indulhat nehezen a motor. Csak az elosztófedelet vidd magaddal a vásárláskor, mert többféle is van belőle.

vagy 2 hónapja szedtem le a fedelet ugyanezen problémák miatt, akkor megcsiszoltam az érintkezőket(,mert eléggé korrodáltak voltak) a rotorét is, de nem változott semmi! Akkor az lenne a jó megoldás,ha vennék egy újjat?

Link to comment
Megosztás:

OK! Így lesz! Én ebben reménykedem,h a szikráztatás körül vannak gondok! Köszönöm a segítséget :huh:

Ne abban reménykedj, mert a szikráztatás terén több a hibelehetőség, nehezebb megtalálni és drágább móka lehet. Az üzemanyagellátási problémát egyszerűbb kiszűrni, és olcsóbb a javítása. Végülis amikor indítózol és nem indul, ha benzinszagú a kipuff akkor kap anyagot, ha nem az akkor meg nem. De olyan nincs, hogy a kipuffban ég el az el nem égett benzin. Az elég hangosan szólna. :lol:

vagy 2 hónapja szedtem le a fedelet ugyanezen problémák miatt, akkor megcsiszoltam az érintkezőket(,mert eléggé korrodáltak voltak) a rotorét is, de nem változott semmi! Akkor az lenne a jó megoldás,ha vennék egy újjat?

Olyan 2 ezer forint a rotor+az elosztó, ártani nem árthat a cseréje.

Link to comment
Megosztás:

pepe neked egy időben ki volt véve a katalizátorod igaz??

akkor változik a hangja is a kipufogónak??

egyik haveromról tudom, hogy ki volt neki szedve... és tegnap este hallottam a kocsiját, és kigyorsításkor kicsit ilyen subarus hangja volt, ilyen hörgős, de nemtudom, hogy csak darabos volt e a benzin neki :huh: vagy nincs benne azóta se a katalizátor, és amiatt változott volna olyanra a hangja?

Link to comment
Megosztás:

vagy 2 hónapja szedtem le a fedelet ugyanezen problémák miatt, akkor megcsiszoltam az érintkezőket(,mert eléggé korrodáltak voltak) a rotorét is, de nem változott semmi! Akkor az lenne a jó megoldás,ha vennék egy újjat?

A megcsiszolás nem tesz jót nekik :huh: Pillanatnyi javulást hoz csak. Csere.

Link to comment
Megosztás:

Ne abban reménykedj, mert a szikráztatás terén több a hibelehetőség, nehezebb megtalálni és drágább móka lehet. Az üzemanyagellátási problémát egyszerűbb kiszűrni, és olcsóbb a javítása. Végülis amikor indítózol és nem indul, ha benzinszagú a kipuff akkor kap anyagot, ha nem az akkor meg nem. De olyan nincs, hogy a kipuffban ég el az el nem égett benzin. Az elég hangosan szólna. :huh:

Olyan 2 ezer forint a rotor+az elosztó, ártani nem árthat a cseréje.

Megfogadtam a tanácsaitokat, már meg is vettem az új elosztófedelet+ rotort 3000 Ft volt, csak még nem volt időm kicserélni! Remélem megoldja a problémámat! Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

pepe neked egy időben ki volt véve a katalizátorod igaz??

akkor változik a hangja is a kipufogónak??

egyik haveromról tudom, hogy ki volt neki szedve... és tegnap este hallottam a kocsiját, és kigyorsításkor kicsit ilyen subarus hangja volt, ilyen hörgős, de nemtudom, hogy csak darabos volt e a benzin neki :huh: vagy nincs benne azóta se a katalizátor, és amiatt változott volna olyanra a hangja?

Már úgy érted hogy az egész kivéve a kipuffból és nem megy el a dobokig hanem előtte pufog... durrog ki, vagy úgy hogy a háza föntvan csak belül üres? Belseje nekem sincs, de a subaru hangtól azért még messze vagyok :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Már úgy érted hogy az egész kivéve a kipuffból és nem megy el a dobokig hanem előtte pufog... durrog ki, vagy úgy hogy a háza föntvan csak belül üres? Belseje nekem sincs, de a subaru hangtól azért még messze vagyok :D :huh:

de neekd dízel van :lol:

meg nem subaru, csak volt benne egy ilyen hörgős hang, mikor gyorsított..nem is hörgős... hanem olyan... nahát mikor a subaru nyomja neki, és annak is van ilyen bruuu hangja :lol:

Link to comment
Megosztás:

pepe neked egy időben ki volt véve a katalizátorod igaz??

akkor változik a hangja is a kipufogónak??

egyik haveromról tudom, hogy ki volt neki szedve... és tegnap este hallottam a kocsiját, és kigyorsításkor kicsit ilyen subarus hangja volt, ilyen hörgős, de nemtudom, hogy csak darabos volt e a benzin neki :huh: vagy nincs benne azóta se a katalizátor, és amiatt változott volna olyanra a hangja?

Mármint rám gondolsz? Nekem nem volt sosem kiszedve a katalizátorom, nekem csak szimplán szét volt esve a hátsó dobom, plusz volt rajta egy majd' öklömnyi lyuk, és attól lett szép hangja.

Link to comment
Megosztás:

Mármint rám gondolsz? Nekem nem volt sosem kiszedve a katalizátorom, nekem csak szimplán szét volt esve a hátsó dobom, plusz volt rajta egy majd' öklömnyi lyuk, és attól lett szép hangja.

enyémnek is szép hangja van, már messziről hallják ha jövök....pedig minden megvan a kocsi alatt.... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Mármint rám gondolsz? Nekem nem volt sosem kiszedve a katalizátorom, nekem csak szimplán szét volt esve a hátsó dobom, plusz volt rajta egy majd' öklömnyi lyuk, és attól lett szép hangja.

akkor bocs vkivel keverlek.

enyémnek is szép hangja van, már messziről hallják ha jövök....pedig minden megvan a kocsi alatt.... :huh:

nekem is hasonló a helyzet :lol:

meg van minden, csak kicsit más :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.