astra 8 Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Sziasztok!!! Ugynezki Hidrotokeket kell cserelnem! Mivel hidegen kb olyan 1percig eleg dizeles hangja lett! C16NZ-ben hany db toke van? jah es kb arat tudnatok irni (utangyartotra) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Sziasztok!!! Ugynezki Hidrotokeket kell cserelnem! Mivel hidegen kb olyan 1percig eleg dizeles hangja lett! C16NZ-ben hany db toke van? jah es kb arat tudnatok irni (utangyartotra) 8 darab tőke. Az árak változóak, először én az 2100Ft-osokat raktam bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
judarics Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Sziasztok nekem van egy opel astra caravánom 1.4-es benzines 97-es van vele egy olyan probléma hogyha eléri az üzemi höfokot a motor akkor elkezd akadozni a motor elmegy az alapjárat leáll az utkeresztezödésben és utána alig akar ujraindulni ha meg elindul akkor meg jobban füstöl mint egy traktor ja és nem utolsosorban rengeteg let a fogyasztása elöre is köszönöm a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Sziasztok nekem van egy opel astra caravánom 1.4-es benzines 97-es van vele egy olyan probléma hogyha eléri az üzemi höfokot a motor akkor elkezd akadozni a motor elmegy az alapjárat leáll az utkeresztezödésben és utána alig akar ujraindulni ha meg elindul akkor meg jobban füstöl mint egy traktor ja és nem utolsosorban rengeteg let a fogyasztása elöre is köszönöm a választ Vagy hőmérsékletjeladó vagy lambda sztem. A hibakód-kivillogtatás majd elárulja remélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 Sziasztok! Probléma a következő: sokáig kell indítozni a verdát,aztán beindul de rögtön le is fullad, 3. probálkozásra beindul és már nem is fullad le, viszont mikor beröffen a motor abban a pillanatban füst jön ki a kipufogóból 1-2 másodpercig! :huh: A motor 1.4-es központi befecskendezés, 60 Le (egyébként off Corsa :lol: ) Garantáltan csak 100 ekm van benne, igaz ez mind város:S!! Mi lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 Sziasztok! Probléma a következő: sokáig kell indítozni a verdát,aztán beindul de rögtön le is fullad, 3. probálkozásra beindul és már nem is fullad le, viszont mikor beröffen a motor abban a pillanatban füst jön ki a kipufogóból 1-2 másodpercig! :huh: A motor 1.4-es központi befecskendezés, 60 Le (egyébként off Corsa :lol: ) Garantáltan csak 100 ekm van benne, igaz ez mind város:S!! Mi lehet a probléma? Ezt valahogy normálisnak találom :lol: Mielőbb cserélj üzemanyagszűrőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 Ezt valahogy normálisnak találom :lol: Mielőbb cserélj üzemanyagszűrőt. fél éve volt cserélve benne, azóta meg 2000 km se ment az autó! :huh: Miért a te autód füstöl beindításkor, sztem az nem normális dolog?! Ezen a corsán kivül egyik opelünk sem füstöl!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 fél éve volt cserélve benne, azóta meg 2000 km se ment az autó! :huh: Miért a te autód füstöl beindításkor? Ezen a corsán kivül egyik opelünk sem füstöl!! Hát indításkor mindegyik füstöl pár másodpercig. Azaz picit nagyobb füstmennyiséget lök ki magából. Nem lehet, hogy rosszabb minőségü üzemanyagot tankoltál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 fél éve volt cserélve benne, azóta meg 2000 km se ment az autó! :lol: Miért a te autód füstöl beindításkor, sztem az nem normális dolog?! Ezen a corsán kivül egyik opelünk sem füstöl!! és milyet füstöl? Kék mint olaj, fekete mint korom, vagy simány csak fehér mert jön belőle a gőz? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 fél éve volt cserélve benne, azóta meg 2000 km se ment az autó! :huh: Miért a te autód füstöl beindításkor, sztem az nem normális dolog?! Ezen a corsán kivül egyik opelünk sem füstöl!! A kétvezetékes hőmérsékletjeladóra rá kéne mérni, mekkora az ellenállása hidegen. C14NZ motoron a generátor mögött benézve találod kicsit lejjebb a motorblokk hátulján. Meg nézz rá a gyertyákra, milyen állapotban vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 és milyet füstöl? Kék mint olaj, fekete mint korom, vagy simány csak fehér mert jön belőle a gőz? :huh: én kéknek látom Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 Sziasztok! Probléma a következő: sokáig kell indítozni a verdát,aztán beindul de rögtön le is fullad, 3. probálkozásra beindul és már nem is fullad le, viszont mikor beröffen a motor abban a pillanatban füst jön ki a kipufogóból 1-2 másodpercig! :huh: A motor 1.4-es központi befecskendezés, 60 Le (egyébként off Corsa :lol: ) Garantáltan csak 100 ekm van benne, igaz ez mind város:S!! Mi lehet a probléma? Csak hidegen vagy melegen is csinálja? Olajat nem eszi? Hibalámpa nem szokott világítani? Jó lenne a motrokódot is tudni (motorszám része pl. 14NZ) Mikor voltak utoljára szűrők és különösen üzemanyagszűrő cserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 A kétvezetékes hőmérsékletjeladóra rá kéne mérni, mekkora az ellenállása hidegen. C14NZ motoron a generátor mögött benézve találod kicsit lejjebb a motorblokk hátulján. Meg nézz rá a gyertyákra, milyen állapotban vannak. A gyertyákat néztem pár hónapja, akkor sztem nem néztek ki rosszul. Csak az a füst ne lenne! Mennyi lenne az elfogadható érték ellenállásnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 én kéknek látom Igy már más a helyzet. A kék az sajnos olaj. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 én kéknek látom az óláj :huh: olajfogyás? hűtőfolyadék felszíne szivárványos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 Csak hidegen vagy melegen is csinálja? Olajat nem eszi? Hibalámpa nem szokott világítani? Jó lenne a motrokódot is tudni (motorszám része pl. 14NZ) Mikor voltak utoljára szűrők és különösen üzemanyagszűrő cserélve? Melegen is előfordul! Olajat nem eszi, hibalámpa sem szokott felvillanni, üzemanyagszörő kb fél éve volt cserélve Alco tipusúra, motorkódot nem tudok mondani,nincs itt a forgalmi, 94es 1.4 60Le központi befecskendezéses Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 az óláj :huh: olajfogyás? hűtőfolyadék felszíne szivárványos? hűtőfolyadékot még nem néztem,de az olaj nem fogy!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 Igy már más a helyzet. A kék az sajnos olaj. :huh: nem lehet,h elégetlen üzemanyag jut a kipufogoba és az ég el beindításkor füstölve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 hűtőfolyadékot még nem néztem,de az olaj nem fogy!! Kapd le a kiegyenlítő tartály kupakját és nézd meg színes-e a felszíne. ... motorkódot nem tudok mondani,nincs itt a forgalmi, 94es 1.4 60Le központi befecskendezéses Ha nem tévedek C14NZ lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 nem lehet,h elégetlen üzemanyag jut a kipufogoba és az ég el beindításkor füstölve? Hát a kék az inkább olajra utal. Se olaj se hűtővíz nem fogy ez tuti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 Hát a kék az inkább olajra utal. Se olaj se hűtővíz nem fogy ez tuti? 100% hogy nem fogynak!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 100% hogy nem fogynak!! De akkor honnan égeti az olajat ??? Szaga milyen a füstnek ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 A kék füst pedig attól kék hogy olaj jut az égéstérbe. Olaj pedig ha oda jut, és füstöl, akkor valahonnan odakerül, nagy valószínűséggel a többi olajtól. Ha kéken füstöl akkor fogynia is kéne :huh: Mennyit mentek azzal az autóval? Lehet hogy nem fogy vészesen, és így nem tűnik fel. A hűtőfolyadékot meg azért kérdeztem mert ha szét van a HF, akkor keverheti az olajat a vízzel, és akkor szivárványosnak kéne lennie a hűtőfolyadéknak (de ha ide megy az olaj akkor is fogynia kéne mert ugye valahonnan odakerül) Lehet hogy a kevesetmenés miatt nem észrevehető nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 De akkor honnan égeti az olajat ??? Szaga milyen a füstnek ? még nem szagoltam,csak mindig látom a tükörben,mikor beindítom,h akkor lök ki magából füstöt, de menet közben nem csinálja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November24, 2009 Megoszt Elküldve November24, 2009 100% hogy nem fogynak!! Azt esetleg meg lehetne nézni, hogy egy rövid indítózás után amikor nem indul be, megnézni a gyertyákat. Ha lucskosak a benzintől akkor lehet tényleg a szikra hiányzik neki de üzemanyagot kap. Ha szárazak akkor benyát nem (vagy azt sem) kap. Eztután már célirányosan lehetne tovább keresni a problémát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts