zotya975 Elküldve November10, 2009 Megoszt Elküldve November10, 2009 Hidrotőkeeeee? MI AZ? :) Mér a tiedben nincs? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November10, 2009 Megoszt Elküldve November10, 2009 Mér a tiedben nincs? :) most am én se értem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November10, 2009 Megoszt Elküldve November10, 2009 Mér a tiedben nincs? :) Szerintem simán csak a "szivózásotokra" reagált némi iróniával. :lol: :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November10, 2009 Megoszt Elküldve November10, 2009 Szerintem simán csak a "szivózásotokra" reagált némi iróniával. :lol: :D :) Ja persze. :) Tudtam ám, csak nem értettem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri30 Elküldve November10, 2009 Megoszt Elküldve November10, 2009 Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni két dologban. 2001-es 1.2 16v Astra G-m van és az lenne a kérdésem ,hogy mikor kell a vezérlést lecserélni a motorban? Olvasgattam a hozzászolásokat de 60000 és 120000 km között mindent olvastam. Most 83000 van az autómban. A vezérléssel együtt a vízpumpát is le kell cserélni? A másik problémám az, hogy ha álló helyzetben alapjáraton hirtelen gázt adok akkor egy rövid sipoló hangot ad a motor, de csak ha hirtelen felpörgetem akkor. Eddig nem adott ilyen hangot. Tudjátok esetleg mi lehet a gondja? Köszi a segítséget! Sziasztok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November10, 2009 Megoszt Elküldve November10, 2009 G astra topikot nem próbáltad? mivel ez F astrás részleg :) G hez kevésbé értünk, de majd jön Gabi,ő keni vági, meg persze többen is, de G astra a G astrásoknak van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri30 Elküldve November10, 2009 Megoszt Elküldve November10, 2009 G astra topikot nem próbáltad? mivel ez F astrás részleg :) G hez kevésbé értünk, de majd jön Gabi,ő keni vági, meg persze többen is, de G astra a G astrásoknak van :) Helló. Bocs, ezt elnéztem. Irok oda is. Köszi. Helló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November11, 2009 Megoszt Elküldve November11, 2009 Szerintem simán csak a "szivózásotokra" reagált némi iróniával. :lol: :D :) :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szeki Elküldve November11, 2009 Megoszt Elküldve November11, 2009 sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy itthon megtudom-e nézni hogy melyik hidrotökém arossz,mert akkor csak azt cserélném gyárira,és hogyan lehet megnézni.?C16se Elöre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November11, 2009 Megoszt Elküldve November11, 2009 sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy itthon megtudom-e nézni hogy melyik hidrotökém arossz,mert akkor csak azt cserélném gyárira,és hogyan lehet megnézni.?C16se Elöre is köszi Szia! Olvasgass vissza itt a motor topikban. A 918-919. oldalon Conquistador küzdött ezzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kzotya Elküldve November11, 2009 Megoszt Elküldve November11, 2009 Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni két dologban. 2001-es 1.2 16v Astra G-m van és az lenne a kérdésem ,hogy mikor kell a vezérlést lecserélni a motorban? Olvasgattam a hozzászolásokat de 60000 és 120000 km között mindent olvastam. Most 83000 van az autómban. A vezérléssel együtt a vízpumpát is le kell cserélni? A másik problémám az, hogy ha álló helyzetben alapjáraton hirtelen gázt adok akkor egy rövid sipoló hangot ad a motor, de csak ha hirtelen felpörgetem akkor. Eddig nem adott ilyen hangot. Tudjátok esetleg mi lehet a gondja? Köszi a segítséget! Sziasztok. Hello! az a motor vezérműlánccal van szerelve, elvileg teljes élettartamot kibír, nem kell cserélni, de hallottam ennek az ellenkezőjét is, hogy gond volt vele 150000 km után! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipród Elküldve November11, 2009 Megoszt Elküldve November11, 2009 hali. Nekem 92es 1.4 es astra f em van és beszart a motorvezérlö:S:(Esetleg valakinek nincs a garázsba 1 db:D:):)ami nemkell és eladná előreis köszi.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November11, 2009 Megoszt Elküldve November11, 2009 hali. Nekem 92es 1.4 es astra f em van és beszart a motorvezérlö:S:(Esetleg valakinek nincs a garázsba 1 db:D:):)ami nemkell és eladná előreis köszi.. elektromos topikban pont most volt erről szó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipród Elküldve November11, 2009 Megoszt Elküldve November11, 2009 elektromos topikban pont most volt erről szó :) :) köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dekor Elküldve November11, 2009 Megoszt Elküldve November11, 2009 "Szerelőt arrafelé nem tudok, de arra készülj hogy drága móka lesz. Barátilag is 200 fölött van, ha tényleg jól meg van csinálva. a csak gyűrűcserét meg az ilyen sárral kenegetéseket el lehet felejteni :)" Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy itthon megtudom-e nézni hogy melyik hidrotökém arossz,mert akkor csak azt cserélném gyárira,és hogyan lehet megnézni.?C16se Elöre is köszi Szia szeki! Sikerült beazonosítani a ludast? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Elmegyek a világ végére is :) ha megbízható jó szerelő (nem levenni akar, hanem a lehetőségekhez képest jól megcsinálni) Bár az összeg amit írtál elég megrendítő. Bp-en tudok legközelebb jó szerelőt. Ő megkéri az árát, de biztos lehetsz benne, hogy utána a motor "új" lesz. Ilyenkor a nagy költség az új túlméretes dugattyúk, csapágyak, gyűrűk, gépmunka, hf felújítás, és persze a munkadíj, mivel ez legalább 2-3 napos móka egy szerelőnek. Másik megoldás, hogy vadászol bontott jó állapotú mocira, de ennek esélye elenyésző, hogy találsz is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eddi Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Sziasztok! Egy olyan problémával küszködik az 1.6 16v astrám( 2000 évjárat,X16XEL motorkód), hogy amikor hidegen beindítom, akkor fogja magát a fordulat felmegy olyan 3000-4000-ig vagy 3-4 másodpercig aztán visszaesik alapjáratra!! Csinált olyan is, hogy üzemmeleg motornál leállítottam, aztán beakartam indítani, csak forgatta az önindítót alig akart beindulni!!De csak csak beindult akkor meg óriási füstfelhő volt utána, a fordulat meg megint felment 3000-4000-ig!! Szerintetek ez mitől van?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Sziasztok! Egy olyan problémával küszködik az 1.6 16v astrám( 2000 évjárat,X16XEL motorkód), hogy amikor hidegen beindítom, akkor fogja magát a fordulat felmegy olyan 3000-4000-ig vagy 3-4 másodpercig aztán visszaesik alapjáratra!! Csinált olyan is, hogy üzemmeleg motornál leállítottam, aztán beakartam indítani, csak forgatta az önindítót alig akart beindulni!!De csak csak beindult akkor meg óriási füstfelhő volt utána, a fordulat meg megint felment 3000-4000-ig!! Szerintetek ez mitől van?? :) Alapjárati moci. Takarítsd ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Alapjárati moci. Takarítsd ki. hát a füstfelhő miatt másra is gondolnék... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 hát a füstfelhő miatt másra is gondolnék... Hát akár azt is lehet az alapjáratival indikolni ha pl nem nyit ki rendesen és megszívja magát a motor üzemanyaggal. Bár ez a füstfelhő tényleg elgondolkodtató, hogy ott más is lehet. Na meg hibakódnak is kellene jönnie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 hali! nemrég újracsapágyaztam a hajtókarokat azóta kb 500 km ment a gép eddig nem szakadt szét akkor ezután van még esély? szerelők szívattak annakidején hogy úgy is szétesik gyorsban mert nem értek hozzá eddig hibátlanul működik...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy itthon megtudom-e nézni hogy melyik hidrotökém arossz,mert akkor csak azt cserélném gyárira,és hogyan lehet megnézni.?C16se Elöre is köszi hidrotőke: kiveszed mind, letörlöd az olajat frankón és lepakolod őket egy papírlapra amelyik folyik az a rossz de nem biztos hogy a tőke zörög én már evvel beszívtam....... 16 tőkét vettem a semmiért aztán a hajtókarcsapágy kopogott... vagy 2 hétig voltak a papíron és egyik sem engedett.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 hali! nemrég újracsapágyaztam a hajtókarokat azóta kb 500 km ment a gép eddig nem szakadt szét akkor ezután van még esély? szerelők szívattak annakidején hogy úgy is szétesik gyorsban mert nem értek hozzá eddig hibátlanul működik...... hidrotőke: kiveszed mind, letörlöd az olajat frankón és lepakolod őket egy papírlapra amelyik folyik az a rossz de nem biztos hogy a tőke zörög én már evvel beszívtam....... 16 tőkét vettem a semmiért aztán a hajtókarcsapágy kopogott... vagy 2 hétig voltak a papíron és egyik sem engedett.... hát igazábol könyv szerint ez úgy működne, hogy főteng kivesz köszörülés, és javítóméretes csapággyal vissza namost a szomszéd srácc a 100as ódiba vett sima csapágyakat, betette, és járt vele még pár ezer kmet gond nélkül, végül másmiatt lett kidobva az a motor. a hidrotőke... hát sokmindenki mondott már sokmindent róla, de itt azt szokták mondani, hogy ha könnyű összenyomni akkor tuti szar... tehát ha csak hagyod magának, hogy vajon kifolyik e belőle, az még nem biztos, hogy kiszűri a hibákat. sőt volt már példa arra is, hogy szétpattintották kimosták, nehéz is volt összenyomni, de akkor is szar volt a hidrotőke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 hát igazábol könyv szerint ez úgy működne, hogy főteng kivesz köszörülés, és javítóméretes csapággyal vissza namost a szomszéd srácc a 100as ódiba vett sima csapágyakat, betette, és járt vele még pár ezer kmet gond nélkül, végül másmiatt lett kidobva az a motor. igazat megvallva 5 ezerért vettem egy garnitúra csapágyat, 3 hajtóhar faca is a 4.nél (ami ki volt olvadva félig) ott kicsit moccant de nem kopog öszerakva....... szóval alig mozog.... ahhoz képest milyen volt kb 2-3 tized volt kiolvadva és elment kopogva minimum 20ezret amióta új a persely a szervízlámpa sem világít, mindig kopogás szenzor hibákat írt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts