Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok.

Egy kis segítséget szeretnék kérni két dologban.

2001-es 1.2 16v Astra G-m van és az lenne a kérdésem ,hogy mikor kell a vezérlést lecserélni a motorban?

Olvasgattam a hozzászolásokat de 60000 és 120000 km között mindent olvastam. Most 83000 van az autómban.

A vezérléssel együtt a vízpumpát is le kell cserélni?

A másik problémám az, hogy ha álló helyzetben alapjáraton hirtelen gázt adok akkor egy rövid sipoló hangot ad a motor, de csak ha hirtelen felpörgetem akkor.

Eddig nem adott ilyen hangot.

Tudjátok esetleg mi lehet a gondja?

Köszi a segítséget!

Sziasztok.

Elküldve

G astra topikot nem próbáltad? mivel ez F astrás részleg :)

G hez kevésbé értünk, de majd jön Gabi,ő keni vági, meg persze többen is, de G astra a G astrásoknak van :)

Elküldve
G astra topikot nem próbáltad? mivel ez F astrás részleg :)

G hez kevésbé értünk, de majd jön Gabi,ő keni vági, meg persze többen is, de G astra a G astrásoknak van :)

Helló.

Bocs, ezt elnéztem. Irok oda is.

Köszi.

Helló.

Elküldve

sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy itthon megtudom-e nézni hogy melyik hidrotökém arossz,mert akkor csak azt cserélném gyárira,és hogyan lehet megnézni.?C16se

Elöre is köszi

Elküldve
sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy itthon megtudom-e nézni hogy melyik hidrotökém arossz,mert akkor csak azt cserélném gyárira,és hogyan lehet megnézni.?C16se

Elöre is köszi

Szia!

Olvasgass vissza itt a motor topikban. A 918-919. oldalon Conquistador küzdött ezzel.

Elküldve
Sziasztok.

Egy kis segítséget szeretnék kérni két dologban.

2001-es 1.2 16v Astra G-m van és az lenne a kérdésem ,hogy mikor kell a vezérlést lecserélni a motorban?

Olvasgattam a hozzászolásokat de 60000 és 120000 km között mindent olvastam. Most 83000 van az autómban.

A vezérléssel együtt a vízpumpát is le kell cserélni?

A másik problémám az, hogy ha álló helyzetben alapjáraton hirtelen gázt adok akkor egy rövid sipoló hangot ad a motor, de csak ha hirtelen felpörgetem akkor.

Eddig nem adott ilyen hangot.

Tudjátok esetleg mi lehet a gondja?

Köszi a segítséget!

Sziasztok.

Hello!

az a motor vezérműlánccal van szerelve, elvileg teljes élettartamot kibír, nem kell cserélni, de hallottam ennek az ellenkezőjét is, hogy gond volt vele 150000 km után!

Elküldve

hali. Nekem 92es 1.4 es astra f em van és beszart a motorvezérlö:S:(Esetleg valakinek nincs a garázsba 1 db:D:):)ami nemkell és eladná előreis köszi..

Elküldve
hali. Nekem 92es 1.4 es astra f em van és beszart a motorvezérlö:S:(Esetleg valakinek nincs a garázsba 1 db:D:):)ami nemkell és eladná előreis köszi..

elektromos topikban pont most volt erről szó :)

Elküldve

"Szerelőt arrafelé nem tudok, de arra készülj hogy drága móka lesz. Barátilag is 200 fölött van, ha

tényleg jól meg van csinálva. a csak gyűrűcserét meg az ilyen sárral kenegetéseket el lehet felejteni :)"

Elküldve
sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy itthon megtudom-e nézni hogy melyik hidrotökém arossz,mert akkor csak azt cserélném gyárira,és hogyan lehet megnézni.?C16se

Elöre is köszi

Szia szeki!

Sikerült beazonosítani a ludast?

Elküldve
Elmegyek a világ végére is :) ha megbízható jó szerelő (nem levenni akar, hanem a lehetőségekhez képest jól megcsinálni) Bár az összeg amit írtál elég megrendítő.

Bp-en tudok legközelebb jó szerelőt. Ő megkéri az árát, de biztos lehetsz benne, hogy utána a motor "új" lesz.

Ilyenkor a nagy költség az új túlméretes dugattyúk, csapágyak, gyűrűk, gépmunka, hf felújítás, és persze a munkadíj,

mivel ez legalább 2-3 napos móka egy szerelőnek.

Másik megoldás, hogy vadászol bontott jó állapotú mocira, de ennek esélye elenyésző, hogy találsz is.

Elküldve

Sziasztok! Egy olyan problémával küszködik az 1.6 16v astrám( 2000 évjárat,X16XEL motorkód), hogy amikor hidegen beindítom, akkor fogja magát a fordulat felmegy olyan 3000-4000-ig vagy 3-4 másodpercig aztán visszaesik alapjáratra!!

Csinált olyan is, hogy üzemmeleg motornál leállítottam, aztán beakartam indítani, csak forgatta az önindítót alig akart beindulni!!De csak csak beindult akkor meg óriási füstfelhő volt utána, a fordulat meg megint felment 3000-4000-ig!!

Szerintetek ez mitől van?? :)

Elküldve
Sziasztok! Egy olyan problémával küszködik az 1.6 16v astrám( 2000 évjárat,X16XEL motorkód), hogy amikor hidegen beindítom, akkor fogja magát a fordulat felmegy olyan 3000-4000-ig vagy 3-4 másodpercig aztán visszaesik alapjáratra!!

Csinált olyan is, hogy üzemmeleg motornál leállítottam, aztán beakartam indítani, csak forgatta az önindítót alig akart beindulni!!De csak csak beindult akkor meg óriási füstfelhő volt utána, a fordulat meg megint felment 3000-4000-ig!!

Szerintetek ez mitől van?? :)

Alapjárati moci. Takarítsd ki.

Elküldve
hát a füstfelhő miatt másra is gondolnék...

Hát akár azt is lehet az alapjáratival indikolni ha pl nem nyit ki rendesen és megszívja magát a motor üzemanyaggal. Bár ez a füstfelhő tényleg elgondolkodtató, hogy ott más is lehet. Na meg hibakódnak is kellene jönnie.

Elküldve

hali!

nemrég újracsapágyaztam a hajtókarokat

azóta kb 500 km ment a gép eddig nem szakadt szét akkor ezután van még esély?

szerelők szívattak annakidején hogy úgy is szétesik gyorsban mert nem értek hozzá

eddig hibátlanul működik......

Elküldve
sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy itthon megtudom-e nézni hogy melyik hidrotökém arossz,mert akkor csak azt cserélném gyárira,és hogyan lehet megnézni.?C16se

Elöre is köszi

hidrotőke: kiveszed mind, letörlöd az olajat frankón és lepakolod őket egy papírlapra

amelyik folyik az a rossz

de nem biztos hogy a tőke zörög én már evvel beszívtam....... 16 tőkét vettem a semmiért aztán a hajtókarcsapágy kopogott...

vagy 2 hétig voltak a papíron és egyik sem engedett....

Elküldve
hali!

nemrég újracsapágyaztam a hajtókarokat

azóta kb 500 km ment a gép eddig nem szakadt szét akkor ezután van még esély?

szerelők szívattak annakidején hogy úgy is szétesik gyorsban mert nem értek hozzá

eddig hibátlanul működik......

hidrotőke: kiveszed mind, letörlöd az olajat frankón és lepakolod őket egy papírlapra

amelyik folyik az a rossz

de nem biztos hogy a tőke zörög én már evvel beszívtam....... 16 tőkét vettem a semmiért aztán a hajtókarcsapágy kopogott...

vagy 2 hétig voltak a papíron és egyik sem engedett....

hát igazábol könyv szerint ez úgy működne, hogy főteng kivesz köszörülés, és javítóméretes csapággyal vissza

namost a szomszéd srácc a 100as ódiba vett sima csapágyakat, betette, és járt vele még pár ezer kmet gond nélkül, végül másmiatt lett kidobva az a motor.

a hidrotőke... hát sokmindenki mondott már sokmindent róla, de itt azt szokták mondani, hogy ha könnyű összenyomni akkor tuti szar... tehát ha csak hagyod magának, hogy vajon kifolyik e belőle, az még nem biztos, hogy kiszűri a hibákat.

sőt volt már példa arra is, hogy szétpattintották kimosták, nehéz is volt összenyomni, de akkor is szar volt a hidrotőke.

Elküldve
hát igazábol könyv szerint ez úgy működne, hogy főteng kivesz köszörülés, és javítóméretes csapággyal vissza

namost a szomszéd srácc a 100as ódiba vett sima csapágyakat, betette, és járt vele még pár ezer kmet gond nélkül, végül másmiatt lett kidobva az a motor.

igazat megvallva 5 ezerért vettem egy garnitúra csapágyat, 3 hajtóhar faca is a 4.nél (ami ki volt olvadva félig) ott kicsit moccant

de nem kopog öszerakva....... szóval alig mozog....

ahhoz képest milyen volt kb 2-3 tized volt kiolvadva és elment kopogva minimum 20ezret

amióta új a persely a szervízlámpa sem világít, mindig kopogás szenzor hibákat írt

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.