Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

pl.?

A szomszédom, a 4 éves Toyotát nem mosatja motortér szempontjából, azt ajánlották nek, hogy jobb úgy. pedig saját bevallása szerint tiszta olajsár, szutyok. Ok az eletronikát védeni kell, de egy fém- vagy gumifelület az nem megy szét a gyenge mosóvíztől.

Mondjam azt, hogy amikor 3 évig G Astrát használtam, a Kövesdán márgaszervííííííz is azt ajánlotta, hogy inkább ne mossuk a "motrot"!

Baromság, lustaság és az ezzel egyenlő csúnya szavak illenek rá.

Mindig, minden autómnak mosattam a motorját (kellő figyelemmel) és soha baj nem volt belőle.

Link to comment
Megosztás:

Azért a G Astra jobb rengeteg dologban. Például a merevebb kasztni(nehéz beépíteni). Jobb fútómű, fékek,világítás . Kár összehasonlítani. Persze rengeteg dolgot be lehet építeni az F-be is, csak nem mindegy, hogy mi milyen alapban.

1 évig használtam G Astrát.

Én meg 3 évig, és tetszett is a G formája, meg a belseje is, de a nagy tömeg meg az 1,4-es 90 pacija gyengének tűnt. Leginkább a digitális klíma volt a jó benne. Persze minden előzésnél ki kellett kapcsolnom, mert igen lefogta a motort.

No, aztán a H-t is kipróbáltam Svédországban, béreltem és mentem vele 1600 km-t. Ez már a mostani kocsim mellett történt. Mit mondjak? Az 1,6-os egy kalap szamóca.....

Nem tetszik a külseje se, meg a belseje sem. Előzni vele pedig egy kínszenvedés, pedig a svédek nem egy betartós fajták. Tök nyugi van az utakon.

Szóval, ha új autóban kaphatnám a mostanit, az lenne az igazi! Az is igaz, hogy annak idején ez is 4 millió fölött volt !

No, az mennyi lehet manapság??? :)

Link to comment
Megosztás:

Én meg 3 évig, és tetszett is a G formája, meg a belseje is, de a nagy tömeg meg az 1,4-es 90 pacija gyengének tűnt. Leginkább a digitális klíma volt a jó benne. Persze minden előzésnél ki kellett kapcsolnom, mert igen lefogta a motort.

No, aztán a H-t is kipróbáltam Svédországban, béreltem és mentem vele 1600 km-t. Ez már a mostani kocsim mellett történt. Mit mondjak? Az 1,6-os egy kalap szamóca.....

Nem tetszik a külseje se, meg a belseje sem. Előzni vele pedig egy kínszenvedés, pedig a svédek nem egy betartós fajták. Tök nyugi van az utakon.

Szóval, ha új autóban kaphatnám a mostanit, az lenne az igazi! Az is igaz, hogy annak idején ez is 4 millió fölött volt !

No, az mennyi lehet manapság??? :)

őőőő miért ha egy h-t kipróbálnál 2.0ásban.....azért annak sincs kicsi kasztnija....

apropó

a gsi 2.0 16v 150 paci.

omegában a 2.2es 214 vagy mennyi

ez a 200ccm dob rajta ennyit? :)

Link to comment
Megosztás:

sajnos a belsejét akkor is elbaszták.

Hát jaa az ízlés az sose lessz egy de ez így van jól! Persze mindent meg lehet oldani hogy beleépíteni meg stb, de ami alapba qva jó azért az más...

Nekem halál kín volt megszokni a 2td után az 1,4 benzin mértéktelen lomhaságát, de ez érthető csak rossz megszokni...

Link to comment
Megosztás:

őőőő miért ha egy h-t kipróbálnál 2.0ásban.....azért annak sincs kicsi kasztnija....

Ahogy látom csak turbósban van, (200 LE) és zabál is rendesen. És pont ez az, hogy nem kicsi a kasznija!

Az ára meg 7 millió.... meg nem is tetszik.

Ezért kellene inkább a mostani újban, ha lehetne....

Bár igaz, minek panaszkodjak! Jó ez így.

Link to comment
Megosztás:

Ahogy látom csak turbósban van, (200 LE) és zabál is rendesen. És pont ez az, hogy nem kicsi a kasznija!

Az ára meg 7 millió.... meg nem is tetszik.

Ezért kellene inkább a mostani újban, ha lehetne....

Bár igaz, minek panaszkodjak! Jó ez így.

H OPC 240 :lol:

Fogyasztása meg....valamit valamiért :lol: B)

Mindennel el lehet járni a körülményekhez képest - teljesítmény, tömeg, stb. - relatív kevés fogyasztással, ha van valakinek hozzá türelme :) :) :D

Link to comment
Megosztás:

Hát jaa az ízlés az sose lessz egy de ez így van jól! Persze mindent meg lehet oldani hogy beleépíteni meg stb, de ami alapba qva jó azért az más...

Nekem halál kín volt megszokni a 2td után az 1,4 benzin mértéktelen lomhaságát, de ez érthető csak rossz megszokni...

vegyél te is c20ne-t mint EPK

ő nem szokott lomhaságra panaszkodni :)

de ha nem nz-d lenne hanem mondjuk ve vagy se akkor se papanszkodnál már ennyire :)

Link to comment
Megosztás:

vegyél te is c20ne-t mint EPK

ő nem szokott lomhaságra panaszkodni :)

de ha nem nz-d lenne hanem mondjuk ve vagy se akkor se papanszkodnál már ennyire :)

Az a helyzet, hogy a mai kocsik (a technika fejlődésének köszönhetően) teli vannak biztonsági felszerelésekkel és agyon vannak elektronikázva. Ez pedig nagy súllyal (bocs, tömeggel) jár együtt. Értem én, hogy ez a jövő útja, de nekem speciel elég a régi technika is, ha elég dinamikus az ótóm, és nem eszi le a fejemet.

Nem szólok én meg senkit, ha az új autóba szeret bele, csak nekem nem TETSZENEK (egy - két kivételtől eltekintve) az új kocsik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy kicserélném a GM 2 polusú gyertyákat NGK-ra. Jellenleg nekem BKR5E (1 polusú) adtak elvileg BKR5EK kellene bele. Mi lenne a különbség? Azt észrevettem hogy nagyobb gyertyakulcsot kell vennem mert amit van és jó volt a GM-hez ehhez nem jó. Előre is köszöntem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy kicserélném a GM 2 polusú gyertyákat NGK-ra. Jellenleg nekem BKR5E (1 polusú) adtak elvileg BKR5EK kellene bele. Mi lenne a különbség? Azt észrevettem hogy nagyobb gyertyakulcsot kell vennem mert amit van és jó volt a GM-hez ehhez nem jó. Előre is köszöntem.

A BKR5EK is 16mm-es nem? A BPR-esek a 21mm-esek tudtommal.

Link to comment
Megosztás:

Az a helyzet, hogy a mai kocsik (a technika fejlődésének köszönhetően) teli vannak biztonsági felszerelésekkel és agyon vannak elektronikázva. Ez pedig nagy súllyal (bocs, tömeggel) jár együtt. Értem én, hogy ez a jövő útja, de nekem speciel elég a régi technika is, ha elég dinamikus az ótóm, és nem eszi le a fejemet.

Nem szólok én meg senkit, ha az új autóba szeret bele, csak nekem nem TETSZENEK (egy - két kivételtől eltekintve) az új kocsik.

Sokan vagyunk így, egy két Citrom/Pözsó tulajt kell erről kérdezni. Főleg pár éve volt balhé a C3/C4 korai darabjainál...jah és hoppá valamelyaik Renaultban volt SAGEM az elektronika, ami egy idő után megnyakkant.

Az újabb Corsák szépek, és a vezérműláncuk miatt tetszenek nekem.

Link to comment
Megosztás:

Sokan vagyunk így, egy két Citrom/Pözsó tulajt kell erről kérdezni. Főleg pár éve volt balhé a C3/C4 korai darabjainál...jah és hoppá valamelyaik Renaultban volt SAGEM az elektronika, ami egy idő után megnyakkant.

Az újabb Corsák szépek, és a vezérműláncuk miatt tetszenek nekem.

micsoda? :)

melyik renaultnak nincs eektromos baja?

ha más nem az abs csatlakozó mindbe szar :D

am a sagemesben van vmi, nem egyet kellett cserélni :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.