Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Ma megtörténhetett volna a hidrótőke csere, mert ott volt nálam már reggel a gyári új darabból 3 is, de kiváncsiságból indulás elött még egyszer levettem a szelefedelet és megnéztem 2 nap állás után, hogy melyik, vagy melyikek amiket cserélni kell! Hát bevallom öszintén meglepödtem nem is kicsit a dolgon, az amelyiket már megtaláltam lent volt, de többi meg sem moccant picit sem és a csoda akkor jött amikor össze raktam és beindult! :) Vigyor volt az arcomon nem is kicsi, 3mp után olyan csendes lett mint anno, gondoltam ez valami tévedés csak és elmentem a szerelőhöz, közben 3x direkt megáltam, és újra indít, de semmi, szépen tette a dolgát az összes cucc! Nem tudom mi lehetett a baja, de azt tisztáztam magamban, hogy az opel moci az nem szereti ha pörgetik. Eljöttem dolgozni vele, 25km, majd este a hűvösbe ismét teszt és figyelés az indításkor.

A szerelőnél leméreteztem a szerszámot, de mivel nem csináltunk a kocsin semmit ezért működés közben még nem láttam a szerkezetet, vicc, de az egész ketyere szerintem nincs 1000 Huf és ő konkrétan 6000 ért vette!

Hát röviden ennyi a dologról röviden!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma megtörténhetett volna a hidrótőke csere, mert ott volt nálam már reggel a gyári új darabból 3 is, de kiváncsiságból indulás elött még egyszer levettem a szelefedelet és megnéztem 2 nap állás után, hogy melyik, vagy melyikek amiket cserélni kell! Hát bevallom öszintén meglepödtem nem is kicsit a dolgon, az amelyiket már megtaláltam lent volt, de többi meg sem moccant picit sem és a csoda akkor jött amikor össze raktam és beindult! :) Vigyor volt az arcomon nem is kicsi, 3mp után olyan csendes lett mint anno, gondoltam ez valami tévedés csak és elmentem a szerelőhöz, közben 3x direkt megáltam, és újra indít, de semmi, szépen tette a dolgát az összes cucc! Nem tudom mi lehetett a baja, de azt tisztáztam magamban, hogy az opel moci az nem szereti ha pörgetik. Eljöttem dolgozni vele, 25km, majd este a hűvösbe ismét teszt és figyelés az indításkor.

A szerelőnél leméreteztem a szerszámot, de mivel nem csináltunk a kocsin semmit ezért működés közben még nem láttam a szerkezetet, vicc, de az egész ketyere szerintem nincs 1000 Huf és ő konkrétan 6000 ért vette!

Hát röviden ennyi a dologról röviden!

Üdv

akkor te pont úgy jártál, mint én előzőtélen, amit meséltem is

megzúgattam elég rendesen, és utána nekem is kopogott mint az állat... csak neekm leállít ujraindít, és jó lett...azt a kis kalttyogást leszámítva, amit hidegen csinál.

Link to comment
Megosztás:

Hali,

kérdésem lenne motoral kapcsolatban. Apóséknak szintén C14NZ 1,4es közp inj 8 szelepes motor van a kis corsában, évjárat vhol ott van mint az enyém 93-96közt valahol, 90ekm sincs még benne!

És mostanában az alapjárat ha közlekedik vele lámpánál elkezd ugrálni, és volt hogy le is állt!

Mi lehet a probléma?

Link to comment
Megosztás:

Hali,

kérdésem lenne motoral kapcsolatban. Apóséknak szintén C14NZ 1,4es közp inj 8 szelepes motor van a kis corsában, évjárat vhol ott van mint az enyém 93-96közt valahol, 90ekm sincs még benne!

És mostanában az alapjárat ha közlekedik vele lámpánál elkezd ugrálni, és volt hogy le is állt!

Mi lehet a probléma?

Első körben alapjárati motor és fojtószelepház tisztogatás, de nézhetsz kirepedt, lecsúszott vákuumcsövek után is.

Link to comment
Megosztás:

Azért én igyekeznék vele mert nem mindennek tesz jót az olaj.

pl.?

A szomszédom, a 4 éves Toyotát nem mosatja motortér szempontjából, azt ajánlották nek, hogy jobb úgy. pedig saját bevallása szerint tiszta olajsár, szutyok. Ok az eletronikát védeni kell, de egy fém- vagy gumifelület az nem megy szét a gyenge mosóvíztől.

Link to comment
Megosztás:

Ja akkor még ment. De megelégszem egy 150ezressel is, olyat csak találni.

Akkor siess vele :) Ma voltam azért a szerelőnél a célszerszám ügyben, és jót diskuráltunk az autokról stb, annyit mondott, az astra-val kapcsilatban, hogy 3-4 éve mindenki elkezdte lecserélni őket a G re, majd mikor egyre többen rájöttek, hogy többet kell költeni rá elszomorodtak. Az volt a meglátása, hogy akinek van F-je és nem vezérigazgató az foggal-körömmel kapaszkodik bele, mert nagyon stabil és kevés gondozást igénylő darabok a tipushibáikkal együtt is.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez igaz, bár én láttam classikot 50-60 ezer kilóméterrel.

én is aztán 60 aztán 70 azán 80 aztán meg most 98 ezernél áll :D

Akkor siess vele :) Ma voltam azért a szerelőnél a célszerszám ügyben, és jót diskuráltunk az autokról stb, annyit mondott, az astra-val kapcsilatban, hogy 3-4 éve mindenki elkezdte lecserélni őket a G re, majd mikor egyre többen rájöttek, hogy többet kell költeni rá elszomorodtak. Az volt a meglátása, hogy akinek van F-je és nem vezérigazgató az foggal-körömmel kapaszkodik bele, mert nagyon stabil és kevés gondozást igénylő darabok a tipushibáikkal együtt is.

:)

Link to comment
Megosztás:

Akkor siess vele :) Ma voltam azért a szerelőnél a célszerszám ügyben, és jót diskuráltunk az autokról stb, annyit mondott, az astra-val kapcsilatban, hogy 3-4 éve mindenki elkezdte lecserélni őket a G re, majd mikor egyre többen rájöttek, hogy többet kell költeni rá elszomorodtak. Az volt a meglátása, hogy akinek van F-je és nem vezérigazgató az foggal-körömmel kapaszkodik bele, mert nagyon stabil és kevés gondozást igénylő darabok a tipushibáikkal együtt is.

Hát nemtudom, nekem aztána abszolút vegyes érzelmeim vannak ezzel! Apának G-s van 2004óta szóval nem tegnap óta és igazából gond nem volt vele! Lassan 180-190 ekm van abban is 2td de én szeretem nagyon.

Azután hogy vettem az én 1,4 benzinemet én inkább g-re szavazom, több kényelmi funkciója van, igaz ezeket meg is kell ám fizetni de a jót miben nem kell?

Link to comment
Megosztás:

Hát nemtudom, nekem aztána abszolút vegyes érzelmeim vannak ezzel! Apának G-s van 2004óta szóval nem tegnap óta és igazából gond nem volt vele! Lassan 180-190 ekm van abban is 2td de én szeretem nagyon.

Azután hogy vettem az én 1,4 benzinemet én inkább g-re szavazom, több kényelmi funkciója van, igaz ezeket meg is kell ám fizetni de a jót miben nem kell?

izlések és ficamok... nekem a g belseje nem gyere be....

külseje még tetszik is de a belseje...

de az tuti, hogy f negyed annyiből javítható :)

Link to comment
Megosztás:

Hát nemtudom, nekem aztána abszolút vegyes érzelmeim vannak ezzel! Apának G-s van 2004óta szóval nem tegnap óta és igazából gond nem volt vele! Lassan 180-190 ekm van abban is 2td de én szeretem nagyon.

Azután hogy vettem az én 1,4 benzinemet én inkább g-re szavazom, több kényelmi funkciója van, igaz ezeket meg is kell ám fizetni de a jót miben nem kell?

Mondj olyat, ami F-ben nem létezett, ill. nem építhető be.

Link to comment
Megosztás:

Mondj olyat, ami F-ben nem létezett, ill. nem építhető be.

Azért a G Astra jobb rengeteg dologban. Például a merevebb kasztni(nehéz beépíteni). Jobb fútómű, fékek,világítás . Kár összehasonlítani. Persze rengeteg dolgot be lehet építeni az F-be is, csak nem mindegy, hogy mi milyen alapban.

1 évig használtam G Astrát.

Link to comment
Megosztás:

Azért a G Astra jobb rengeteg dologban. Például a merevebb kasztni(nehéz beépíteni). Jobb fútómű, fékek,világítás . Kár összehasonlítani. Persze rengeteg dolgot be lehet építeni az F-be is, csak nem mindegy, hogy mi milyen alapban.

1 évig használtam G Astrát.

sajnos a belsejét akkor is elbaszták.

Link to comment
Megosztás:

Ezzel nem értek 1et.

Nekem pl. a H Astra belső műanyagja nem jön be, mert nagyon gagyi benyomást kelt, főleg a szürke színű.

erre mondják, hogy izlések és bla bla bla :)

nekem a g nek se a km órája nem tetszik,se a műszerfala, szerintem a ghez képest az F egy életvidám virtuóz.... na meg kiszálláskor a 20cm magas küszöb... így nem csoda, hogy merevebb :)

F után lehet H-t fogok venni, és ha csak a műszerfal anyagával van gond, akkor bebőrőztetem majd :D

de még az F sincs meg :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az enyém 2000-es Classic. Tavaly nyáron volt benne 68000 .... :)

Na, akkor te vagy az én emberem! Ha megborulsz vele, akkor kell a motor. :lol: :D

Akkor siess vele :lol: Ma voltam azért a szerelőnél a célszerszám ügyben, és jót diskuráltunk az autokról stb, annyit mondott, az astra-val kapcsilatban, hogy 3-4 éve mindenki elkezdte lecserélni őket a G re, majd mikor egyre többen rájöttek, hogy többet kell költeni rá elszomorodtak. Az volt a meglátása, hogy akinek van F-je és nem vezérigazgató az foggal-körömmel kapaszkodik bele, mert nagyon stabil és kevés gondozást igénylő darabok a tipushibáikkal együtt is.

Először én is úgy voltam ha letelik a hitel lecserélem egy G-re de azóta meggondoltam magam, maradok az F-nél.

Azért a G Astra jobb rengeteg dologban. Például a merevebb kasztni(nehéz beépíteni). Jobb fútómű, fékek,világítás . Kár összehasonlítani. Persze rengeteg dolgot be lehet építeni az F-be is, csak nem mindegy, hogy mi milyen alapban.

1 évig használtam G Astrát.

Ja háát a merevség... amikor valami nagyon szar minőségű úton vánszorgok csak úgy nyikorognak a műanyagok hátul ahogy csavarodik a kasztni. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.