Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A "max 2ropi/db" elég hamar megadta magát, az ominózus helyen a kocsim motorjában, a gyári méregdrága még csak most kezdi adni egy kicsit a hangját két hét után. Nem kicsit jobb minőség. :)

Azért az sem biztató, hogy már az is kezdi "adni a hangját", hm? :) Egyébként mi van vele, már rendberakattad vagy még mindig beteg szegény?

Elküldve
Azért az sem biztató, hogy már az is kezdi "adni a hangját", hm? :) Egyébként mi van vele, már rendberakattad vagy még mindig beteg szegény?

Még mindig véres a torka. Mondjuk halad rendesen, csak az olajat eszi nagyon, a vízből minimálisan csipeget.

Elküldve
A "max 2ropi/db" elég hamar megadta magát, az ominózus helyen a kocsim motorjában, a gyári méregdrága még csak most kezdi adni egy kicsit a hangját két hét után. Nem kicsit jobb minőség. :)

Oké, de 50-ropit kicsit sokallok csak hidrotőkére.

Elküldve
Oké, de 50-ropit kicsit sokallok csak hidrotőkére.

Egyszerre bizony sok, de mi van ha az olcsó minden évben cserére szorul vagy más komolyabb kárt okoz? - ha okozhat..ezt nem tudom.. :) :)

Elküldve
Egyszerre bizony sok, de mi van ha az olcsó minden évben cserére szorul vagy más komolyabb kárt okoz? - ha okozhat..ezt nem tudom.. :) :)

Előbb utóbb biztos okozhat, de gondolom előbb cserélik ha szarul megy kocsi.

Elküldve
A "max 2ropi/db" elég hamar megadta magát, az ominózus helyen a kocsim motorjában, a gyári méregdrága még csak most kezdi adni egy kicsit a hangját két hét után. Nem kicsit jobb minőség. :)

Kösz az infót! Akkor Te most megvetted a gyárit bele és annak van némi hangja? Szerintem amit írtál összeg az utángyári dolog, mert mondom az eredeti opel cucc 7300/db áron van sajnos. Asszem a megoldás a gyári bontott lesz sajna, azt ha nagyon zörög akkor kap eredetit bele, mert félek ha nem lent akad meg akkor elég nagy kulimászt tud intézni ott fent a dolgokban és nem egyszerű 1.4 Se vezértengelyt szerválni sehonnan.

Említett egy ismerős olyan dolgot, hogy van valami hidrótőke tisztító adalék, ez hasonló mint a motoröblítő gondolom. Ezt sem szeretném kipóbálni nagyon bevallom öszintén :)

Elküldve
Kösz az infót! Akkor Te most megvetted a gyárit bele és annak van némi hangja? Szerintem amit írtál összeg az utángyári dolog, mert mondom az eredeti opel cucc 7300/db áron van sajnos. Asszem a megoldás a gyári bontott lesz sajna, azt ha nagyon zörög akkor kap eredetit bele, mert félek ha nem lent akad meg akkor elég nagy kulimászt tud intézni ott fent a dolgokban és nem egyszerű 1.4 Se vezértengelyt szerválni sehonnan.

Említett egy ismerős olyan dolgot, hogy van valami hidrótőke tisztító adalék, ez hasonló mint a motoröblítő gondolom. Ezt sem szeretném kipóbálni nagyon bevallom öszintén :)

Hátő, gyári GM csomagolásban volt és "akciósan" szerezte autószerelőm 4500Ft-ért. Egy darab van amúgy belőle csak, az benne a kocsiban.

A kétezervalahány forintos az ominózus helyen 1 hét után elkezdett szólni. A második, ha nem pörgettem a motort, akkor kicsivel tovább bírta. Most a harmadik a GM, ami egész jól tűri az igénybevételt. :) Ja és a maradék 7 helyen még mindig a kétezervalahány forintosak vannak, azoknak semmi bajuk. :D

Amúgy a HeningKarcsi azt mondotta nekem, hogy a vezérműtengely nagyon sokat kibír, ez látszott is az enyémen, pedig volt benne 1 totál rossz tőke is mégsem látszott a tengelyen. Igaz, ha nagyon figyelted, akkor látszott eltérés, de nagyon minimális.

Elküldve
Kösz az infót! Akkor Te most megvetted a gyárit bele és annak van némi hangja? Szerintem amit írtál összeg az utángyári dolog, mert mondom az eredeti opel cucc 7300/db áron van sajnos. Asszem a megoldás a gyári bontott lesz sajna, azt ha nagyon zörög akkor kap eredetit bele, mert félek ha nem lent akad meg akkor elég nagy kulimászt tud intézni ott fent a dolgokban és nem egyszerű 1.4 Se vezértengelyt szerválni sehonnan.

Említett egy ismerős olyan dolgot, hogy van valami hidrótőke tisztító adalék, ez hasonló mint a motoröblítő gondolom. Ezt sem szeretném kipóbálni nagyon bevallom öszintén :)

Úgy tudom, megeggyezik az NZ-ével. Fokolásra legalábbis.

Elküldve
Oké, de 50-ropit kicsit sokallok csak hidrotőkére.

Aztán ez lehet olyan dolog mint a gyertyakábel, ha nem veszel normálissat arany áron akkor évente cserélheted őket, mert megadja magát. Majd meglátjuk, beteszik ha nagyon gáz, ugy is az első indítás után kb 3mp-vel kijön ha hangoskodik, és akkor még mindíg lehet cserélgetni akár új utánygyárira, vagy ha az is szarakodik addigra meg lesz a "pajszer" ehez a művelethez. Szerelő bácsi azt mondta, ha oda megyek max fél óra ha valóban rámutatok melyik a rossz,de minden esetre azért ő is végigvizsgálgatja majd őket! :)

Elküldve
Úgy tudom, megeggyezik az NZ-ével. Fokolásra legalábbis.

Szia Karcsi!

Nem emlékszel véletlen, ha a vezértengelynél a dises és a rotoros közt csak annyi a különbség, hogy a rotoros hosszab, de az egy felcsavarozott hoszabítás igaz?

Elküldve
Szia Karcsi!

Nem emlékszel véletlen, ha a vezértengelynél a dises és a rotoros közt csak annyi a különbség, hogy a rotoros hosszab, de az egy felcsavarozott hoszabítás igaz?

mikor csináljátok csináljál képet rólA!!!!

Elküldve
Szia Karcsi!

Nem emlékszel véletlen, ha a vezértengelynél a dises és a rotoros közt csak annyi a különbség, hogy a rotoros hosszab, de az egy felcsavarozott hoszabítás igaz?

Nincs azon semmi felcsavarozva. Én legalábbis nem emlékszem, hogy lenne. Tárcsaszerű vége van, amiben van egy lyuk az elosztón levő csap számára. A házba pedig lemezzel van rögzítve, amit 2 db csavar fog.

Elküldve
mikor csináljátok csináljál képet rólA!!!!

Szombaton addig pihen a vas. Szerintem képet nem fogoktudni csinálni, de a lényeg a vas lesz amivel lefeszíti a szelepet, azt szeretném kopázni majd és legyártani!

Elküldve
Nincs azon semmi felcsavarozva. Én legalábbis nem emlékszem, hogy lenne. Tárcsaszerű vége van, amiben van egy lyuk az elosztón levő csap számára. A házba pedig lemezzel van rögzítve, amit 2 db csavar fog.

Akkor talán egyformák is a tengelyek az Se-ben a gyujtástól függetlenül ezek szerint?

Elküldve
Szombaton addig pihen a vas. Szerintem képet nem fogoktudni csinálni, de a lényeg a vas lesz amivel lefeszíti a szelepet, azt szeretném kopázni majd és legyártani!

hát jobb lenne azért pár képa folyamatról..

a vasat ismerem, amivel lenyomja a szelepet.

esetleg egy videót, hogy most milyen a hangja alapjáraton????

mert enyém is kotyorászik magának, de mindenki azt mondja, hogy ennek semmi baja, igaz melegen el is hallgat...

Elküldve
hát jobb lenne azért pár képa folyamatról..

a vasat ismerem, amivel lenyomja a szelepet.

esetleg egy videót, hogy most milyen a hangja alapjáraton????

mert enyém is kotyorászik magának, de mindenki azt mondja, hogy ennek semmi baja, igaz melegen el is hallgat...

Nekem olyan mint egy dizel, levettem azt a 8db csavart és csavarhúzóval simán lenyomtam minden erölködés nélkül azt a tőkét, szerintem ezt mindenki meg tudja otthon is csinálni. Azt mondta egy szerelő akinek hiszek, hogy a tökének olyannak kell lennie, hogy ha megálsz kb 10 perc max mire leveszed a fedelet stb és meg sem szabad moccaniuk egy nagy csavarhúzó+a saját erőd alatt. Hiszek neki, mert amelyik nekem is gyengélkedik azt simán megmozdítittam ennyi idő után, hivatalossan nem szabad elelngedni a nyomást. Videót nem tudok mivel felvenni meg hangot sem, de hidd el nagyon csúnya mint egy régi dizel hidegen.

Elküldve
Nekem olyan mint egy dizel, levettem azt a 8db csavart és csavarhúzóval simán lenyomtam minden erölködés nélkül azt a tőkét, szerintem ezt mindenki meg tudja otthon is csinálni. Azt mondta egy szerelő akinek hiszek, hogy a tökének olyannak kell lennie, hogy ha megálsz kb 10 perc max mire leveszed a fedelet stb és meg sem szabad moccaniuk egy nagy csavarhúzó+a saját erőd alatt. Hiszek neki, mert amelyik nekem is gyengélkedik azt simán megmozdítittam ennyi idő után, hivatalossan nem szabad elelngedni a nyomást. Videót nem tudok mivel felvenni meg hangot sem, de hidd el nagyon csúnya mint egy régi dizel hidegen.

Én hiszek neked. :)

Hallottad volna a pályanapon a motor hangját, miután lejöttem a pályáról. Ekkor szállt el az első tőke. Lassú, éles kopogás alapjáraton. :)

Elküldve
Kösz az infót! Akkor Te most megvetted a gyárit bele és annak van némi hangja? Szerintem amit írtál összeg az utángyári dolog, mert mondom az eredeti opel cucc 7300/db áron van sajnos. Asszem a megoldás a gyári bontott lesz sajna, azt ha nagyon zörög akkor kap eredetit bele, mert félek ha nem lent akad meg akkor elég nagy kulimászt tud intézni ott fent a dolgokban és nem egyszerű 1.4 Se vezértengelyt szerválni sehonnan.

Említett egy ismerős olyan dolgot, hogy van valami hidrótőke tisztító adalék, ez hasonló mint a motoröblítő gondolom. Ezt sem szeretném kipóbálni nagyon bevallom öszintén :)

Ennyi erővel ki is lehet őket venni, és elmosogatni valami folyadékban. Nem tudom szét lehet-e szedni őket károsodás nélkül.

Elküldve
Nekem olyan mint egy dizel, levettem azt a 8db csavart és csavarhúzóval simán lenyomtam minden erölködés nélkül azt a tőkét, szerintem ezt mindenki meg tudja otthon is csinálni. Azt mondta egy szerelő akinek hiszek, hogy a tökének olyannak kell lennie, hogy ha megálsz kb 10 perc max mire leveszed a fedelet stb és meg sem szabad moccaniuk egy nagy csavarhúzó+a saját erőd alatt. Hiszek neki, mert amelyik nekem is gyengélkedik azt simán megmozdítittam ennyi idő után, hivatalossan nem szabad elelngedni a nyomást. Videót nem tudok mivel felvenni meg hangot sem, de hidd el nagyon csúnya mint egy régi dizel hidegen.

persze

sőt még másnap hidegen is ha megnéznéd ugyan ezt kellene produkálnia.

hidegen nekem is csinálja mint mondottam... de meelgen kussol, akkor ezekszerint félig szar csak :)

Ennyi erővel ki is lehet őket venni, és elmosogatni valami folyadékban. Nem tudom szét lehet-e szedni őket károsodás nélkül.

szét lehe.

van valami pereme, és ott szét lehet pattintani...

volt is egy oldal erről, igaz az 16v-s ből volt nagycsészés, de ezeket is szétlehet.

legalábbis ezt mondják a nagyok...

Elküldve
persze

sőt még másnap hidegen is ha megnéznéd ugyan ezt kellene produkálnia.

hidegen nekem is csinálja mint mondottam... de meelgen kussol, akkor ezekszerint félig szar csak :)

szét lehe.

van valami pereme, és ott szét lehet pattintani...

volt is egy oldal erről, igaz az 16v-s ből volt nagycsészés, de ezeket is szétlehet.

legalábbis ezt mondják a nagyok...

A himbatöréskor, nekem is ki lett véva az az egy.és simán szét lehetett szedni, hogy az olajat kiöntsük belőle. Mivel igy egyszerű volt betenni az uj himbát.

Elküldve
A himbatöréskor, nekem is ki lett véva az az egy.és simán szét lehetett szedni, hogy az olajat kiöntsük belőle. Mivel igy egyszerű volt betenni az uj himbát.

kicsit leírnád hogyan is szedhető szét?

nem csak engem érdekel :)

Elküldve
kicsit leírnád hogyan is szedhető szét?

nem csak engem érdekel :)

Nem én csináltam. A Mantás Laci, és Iceman, a másik Mantás Laci. :) De simán szét kapta.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.