hening Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Heló Megvettem a cuccokat a vezérlés cseréhez: EPS-FACET Termosztát GATES Vezérműszíj SKF Feszítő csapágy HEPU Vízpumpa Mi a véleményetek ezekről a márkákról? Vagyis ezekről cuccokról? Inkább wahlert vettél volna. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok! Mitol lehett az hogy mar az iden 2 termosztatom meghallt az elso nem gyari volt azert is vettem most gyarit de az is kezdi megadni magat! Mar csak 45 fokig megy fel es onnan el nem mozdul! Futes kb 2perc utan mar langyos! Valaki mondjon mar egy "jo" termosztatott. Nekem is fél évet bírt az egyik termosztátbeszereléstől számítva, a másik még jó. Mondjuk ebben a hidegben még akár reális is lehet, hogy nem melegszik be hamar. Főleg inkább terheléssel érdemes melegíteni a motort amúgy. Ha nem ülsz sokat dugóba, akkor a hideg menetszéltől simán visszahülhet, főleg, ha megy a fűtés is. Nekem mostanában szintén nem nagyon kúszik fel a mutató, de kiváncsi vagyok más tapasztalatára is. Indulás után kábé 5kilóméterre már kimegy a kékből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darky78 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok! Tegnaptól én is Opel tulajdonos vagyok :) Az előző autóm (Toyota Corolla Hatchback, 1990, 1.6, 105Le, 16v) után érdekes volt átülni egy teljesen más karakterű autóba (Opel F Astra Caravan 1992, 1.6, 75Le, 8v). A Corolla japánosan pörgős, változó szelepvezérléses gép, alacsony fordulaton nyomatékszegény, 3500-as fordulatszám felett azonban nagyon meglódul. Ezzel szemben az Astra alul is nyomatékos (városban sokkal jobban használható), de magasabb fordulaton sem indul be igazán :) A Toyotához képest a vezetési élményről inkább ne beszéljünk, de pozitívum, hogy sokkal csendesebb autó, vagyis jobb a hangszigetelése sokkal. Az lenne a kérdésem hozzátok, hogy max.. 40-50 ezer forintos keretből milyen teljesítmény alapú tuningot ajánlotok? Csináltassak Chiptuningot, vagy inkább hátsódob/sport betétszűrő irányban induljak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Mindegy veszek bele uj termosztatot oszt kicsereltetem csak az a baj hogy C16NZ :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Mindegy veszek bele uj termosztatot oszt kicsereltetem csak az a baj hogy C16NZ :) :) Ja, le kell bontani a vezérést. De én így csináltam.: Csak oldalra lehúztam a vezkereket, két szorítóval akadályoztam meg, hogy a szíj leesen, és elmásszon a vezérlés. Aztán kivettem az alsó burkolat két csavarját, oldalra lehúztam, és ott volt a termosztát. Persze utánna átforgattam kézzel, hogy jelen van-e. De gondolkodom azon, hogy összeházasítok egy 1.4-es termoházat egy két literessel, és akkor kint lesz a termosztát. Végülis csak két alut kell összevágni és hegeszteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kombi01 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok! Sokat futott 1.4 se (8 szelepes, 60kW-os) astrámban (496000 km) katalizátor cserére adtam a fejem. Szereztem is egyett könyökcsövestől egy keveset használt 1.6-osról, ami kicsit vastagabb, de azért passzol. A kérdésem az lenne, hogy fogyasztás tekintetében mekkora ugrásra számíthatok (eddig 6,5 l-rel beérte), illetve mit szólnak hozzá a zöldkártyások? Gondolom a vastagabb cső, és a nagyobb katalizátor miatt a rendszer nehezebben fog bemelegeni, mint a régi (ha egyátalán eléri a kellő hőmérsékletet), igy valamivel dúsabb keveréket fog a lambda szonda beállítani, csak az a kérdés hogy ez mennyre lesz számottevő. Van e már valakinek hasonló tapasztalata? Előre is kössz a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok! ............ Gondolom a vastagabb cső, és a nagyobb katalizátor miatt a rendszer nehezebben fog bemelegeni, mint a régi (ha egyátalán eléri a kellő hőmérsékletet), igy valamivel dúsabb keveréket fog a lambda szonda beállítani, csak az a kérdés hogy ez mennyre lesz számottevő. Van e már valakinek hasonló tapasztalata? Előre is kössz a segítséget. A lambdaszonda nem a leömlőben van mint nekünk? - mert akkor keverék szempontjából teljesen mindegy, hogy kicsivel nagyobb a katalizátor, szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Inkább wahlert vettél volna. :) De a többi az jó cucc ? Még vehetek azt, még nincs beépítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 De a többi az jó cucc ? Még vehetek azt, még nincs beépítve. heput nem ismerem, de a többi jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 De a többi az jó cucc ? Még vehetek azt, még nincs beépítve. A szíj, meg a feszitő jó, ezt a pumpát még nem hallottam. Pontosabban a szíjból mindíg csak ezt szokták ajánlani. Cserélsz ékszíjat is? Nem olyan drága, de ha elszakad akkor bosszantó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 A szíj, meg a feszitő jó, ezt a pumpát még nem hallottam. Pontosabban a szíjból mindíg csak ezt szokták ajánlani. Cserélsz ékszíjat is? Nem olyan drága, de ha elszakad akkor bosszantó. Pezo-s talin mondta Gergő, hogy a Gates is már kínai sz@r. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Pezo-s talin mondta Gergő, hogy a Gates is már kínai sz@r. :) Hát végülis nekem is ilyen szakadt el. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 A szíj, meg a feszitő jó, ezt a pumpát még nem hallottam. Pontosabban a szíjból mindíg csak ezt szokták ajánlani. Cserélsz ékszíjat is? Nem olyan drága, de ha elszakad akkor bosszantó. Milyen ékszíjra gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 A szíj, meg a feszitő jó, ezt a pumpát még nem hallottam. Pontosabban a szíjból mindíg csak ezt szokták ajánlani. Cserélsz ékszíjat is? Nem olyan drága, de ha elszakad akkor bosszantó. Állítólag gyári beszállító. Ha igaz. Max. átvertek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Hát végülis nekem is ilyen szakadt el. :) Csak úgy hopp... Gondolom sajna semmi előjele nincs ... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Csak úgy hopp... Gondolom sajna semmi előjele nincs ... :) de nem 180erenként kell cserélni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Csak úgy hopp... Gondolom sajna semmi előjele nincs ... :) Hát nem volt, egyszer még jó volt, aztán meg el volt szakadva. :) 50ropi. Persze 15-20-ból megelőzhető lett volna. Meg a sok kellemetlenség, vontatás, egyebek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 de nem 180erenként kell cserélni :) Oké köszi. Pedig gondoltam még szigetelőszalaggal megtekerem kicsit a régit hátha elmegy 200 ezret.... :) Hátha bírja... De én arra gondoltam ha 60 ezrenként cserélek, és mondjuk ha az új szíj 10 ezernél megadná magát akkor annak nincs semmi előjele... Mondjuk zörög zakatol vagy ilyesmi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Oké köszi. Pedig gondoltam még szigetelőszalaggal megtekerem kicsit a régit hátha elmegy 200 ezret.... :) Hátha bírja... De én arra gondoltam ha 60 ezrenként cserélek, és mondjuk ha az új szíj 10 ezernél megadná magát akkor annak nincs semmi előjele... Mondjuk zörög zakatol vagy ilyesmi... Zotyának ilyesmi lehetett a futásteljesítmény pedig. hát nemigazán szokott semmi előjelet adni tényleg :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Zotyának ilyesmi lehetett a futásteljesítmény pedig. hát nemigazán szokott semmi előjelet adni tényleg :) Kicsit többet ment a fiú mint lehetett volna...? Hát ez már baj. Gondolom már csak a szelepek csörgését lehet hallani a dugattyúkban.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Kicsit többet ment a fiú mint lehetett volna...? Hát ez már baj. Gondolom már csak a szelepek csörgését lehet hallani a dugattyúkban.... :) Szijszakadáskor egy pár pillanatig esetleg, de akkor már túl késő :D Nincs előjele a vezérszijszakadásnak, mitől is lehetne...megy aztán egyszer csak elszakad és kakukk. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Szijszakadáskor egy pár pillanatig esetleg, de akkor már túl késő :) Nincs előjele a vezérszijszakadásnak, mitől is lehetne...megy aztán egyszer csak elszakad és kakukk. :) Esetleg olyan előfordulhat (ha csak egy-két fog szakadt le és MÉG nem az egész szíj), hogy visszadurrog, alig akar gyorsulni, hörög, fullad, ingadozik a fordulatszám, vagy a fogyasztás az egekben lesz, nem akarja terhelés alatt felvenni a fordulatot. Ezek intő jelek lehetnek, hogy elmászik a vezérlés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Zotyának ilyesmi lehetett a futásteljesítmény pedig. hát nemigazán szokott semmi előjelet adni tényleg :) Nem hiszem, a szíjon alig látszódott kopás. Még azt sem tudtuk megállapítani merre forgott. Kicsit többet ment a fiú mint lehetett volna...? Hát ez már baj. Gondolom már csak a szelepek csörgését lehet hallani a dugattyúkban.... :) Már azt sem, csak kigyullad a sárga lámpa, elmegy az erő, megáll, és ha kerregetsz olyan furcsa csendesebb hangja van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Nem hiszem, a szíjon alig látszódott kopás. Még azt sem tudtuk megállapítani merre forgott.Már azt sem, csak kigyullad a sárga lámpa, elmegy az erő, megáll, és ha kerregetsz olyan furcsa csendesebb hangja van. miko mutattad azt a szíjat Gabi kapásból megmondta, hogy évekkel ezelőt kivonták a gyártásból azt a logót, meg eléggé megviseltnek látszott az a szíj... am milyen kopás? miből akartad a forgás irányát meghatározni? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 miből akartad a forgás irányát meghatározni? :) Gondolom abból hogy a szíjon a fogaknak melyik fele van jobban megkopva... De ez csak egy tipp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts