zotya975 Elküldve Október31, 2009 Megoszt Elküldve Október31, 2009 van olyan jeladó is ami nincs vízbe... nem is lenne kötelező vízbe lennie :) meg csak biztos akartam lenni :) Ej-ej ezt nem veszem be, próbáld ujra! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október31, 2009 Megoszt Elküldve Október31, 2009 Ej-ej ezt nem veszem be, próbáld ujra! :) Mi ezzel a baj? A motorblokk elvileg ugyanolyan meleg kell legyen, mint a víz benne, úgyhogy sztem se lenne muszáj konkrétan a vízben mérni. De egyébként a kérdés nem rossz, ki kéne tekerni az egyvezetékes gombát, lehet egy csomó levegő kijönne onnan, és kiderülne, hogy eddig a levegőben lógott csak a szenzor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október31, 2009 Megoszt Elküldve Október31, 2009 Mi ezzel a baj? A motorblokk elvileg ugyanolyan meleg kell legyen, mint a víz benne, úgyhogy sztem se lenne muszáj konkrétan a vízben mérni. De egyébként a kérdés nem rossz, ki kéne tekerni az egyvezetékes gombát, lehet egy csomó levegő kijönne onnan, és kiderülne, hogy eddig a levegőben lógott csak a szenzor. na valakinek leesett végre a fémek jó hővezetőképessége főleg az AL -é egyébként tegnap néztema szenzort, és azt le tudtam olvasni, hogy VDO, de még voltmás is írva rá, de azt nem tudtam elolvasni, meg hideg is volt már. elképzelhető, hogy a 6 lapfejre van ráírva a száma, és kitekerés nélkül is meg lehetne ezt tudni?? használtam mennyire érdems venni ilyet??? mert uj boltiért nem sok kedvem van kiadni 3-5 ezret érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október31, 2009 Megoszt Elküldve Október31, 2009 Mi ezzel a baj? A motorblokk elvileg ugyanolyan meleg kell legyen, mint a víz benne, úgyhogy sztem se lenne muszáj konkrétan a vízben mérni. De egyébként a kérdés nem rossz, ki kéne tekerni az egyvezetékes gombát, lehet egy csomó levegő kijönne onnan, és kiderülne, hogy eddig a levegőben lógott csak a szenzor. Na én kitekertem amikor termosztátot cseréltem, és szemlátomást rosszul mért a műszer. Volt ott egy kis levegő nem is ért bele a gomba a vízbe, biztos hogy így is melegszik, csak később, ezért csal. Na jó bevallom először megfordítottam a termosztátot, mert a 105-fokos nyitás azért volt, de utánna alig mozdult, azt meg a légbuborék okozta. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október31, 2009 Megoszt Elküldve Október31, 2009 Az előző hsz-ok alapján srácok, irány a főváros: 1054 Garibaldi u.2. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október31, 2009 Megoszt Elküldve Október31, 2009 Az előző hsz-ok alapján srácok, irány a főváros: 1054 Garibaldi u.2. :) Mi van ott? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Sziasztok! Mitol lehett az hogy "darabos" a motorfekem megfog elenged megfog elenged majd utan megint van! De csak kiss sebesseg pl 40km/h de ha mitom en 100 rol gazpedal elenged akkor meg tokeletes! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Sziasztok! Mitol lehett az hogy "darabos" a motorfekem megfog elenged megfog elenged majd utan megint van! De csak kiss sebesseg pl 40km/h de ha mitom en 100 rol gazpedal elenged akkor meg tokeletes! Nem lehet, hogy a kuplung csúszik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Sziasztok! Mitol lehett az hogy "darabos" a motorfekem megfog elenged megfog elenged majd utan megint van! De csak kiss sebesseg pl 40km/h de ha mitom en 100 rol gazpedal elenged akkor meg tokeletes! 100-nál az 5-ös motorfék teljesen jó, 40-nél meg kevésbé :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Nem lehet, hogy a kuplung csúszik? Sztem akkor nagyobb sebességen is csinálná :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Sziasztok! Mitol lehett az hogy "darabos" a motorfekem megfog elenged megfog elenged majd utan megint van! De csak kiss sebesseg pl 40km/h de ha mitom en 100 rol gazpedal elenged akkor meg tokeletes! Nem lehet, hogy a kuplung csúszik? Ez ford szám függő. Kb 1500-nál van a határ. Affölött toló üzemnél elveszi az üzemanyagot, alatta pedig adja. Próbálj visszakapcsolással motorfékezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Ez ford szám függő. Kb 1500-nál van a határ. Affölött toló üzemnél elveszi az üzemanyagot, alatta pedig adja. Próbálj visszakapcsolással motorfékezni. Koszi tehat akkor nincs semmi gond alapjan veve ilyen. A kuplung teljesen jo Kb 1 honapja lett szerkezett cserelve :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Koszi tehat akkor nincs semmi gond alapjan veve ilyen. A kuplung teljesen jo Kb 1 honapja lett szerkezett cserelve :) Ahogy Hening írta. Ennél a sebességnél (fokozattól függően) amit problémaként írtál szenved az elektronika hogy tolóüzem, vagy nem, sőt az alapjáratot pedig erőszakkal fent fogja tartani, hogy ne fulladjon le a motor. Ez adja a "rángatást", vagyis a "darabos" motorféket. Nincs vele semmi baj, más vezetéstechnikával elkerülhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Szép helyen laksz... :) Pernau... és a túloldalon a főút mellett megy a határ, a falu maga igen közel van Ausztriához. Pedig egyszer jártam ott csak, régen meg szerintem a határőrök sem engedtek be akárkit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djafus Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 ha hengerfejes a kocsi, akkor a gumicsövek mint a kő olyan kemények, vagy akár el is durranhatnak... a motor se jár szépen, állandóan gőzöl a kipufogó, és leállás után leszvja a vizet akiegyenlítőből. alapjáraton meg kinyomja legalábbis én ilyennel találkoztam. Sziasztok. Akkor írom a tapasztalatokat. -A legutóbb amikor utántöltőttem kb. 1,5 liter vizet, és kb 3deci fagyállót azóta nem tűnt el belőle víz. -A vízcsövek nem kemények könnyen be lehet nyomni -A hőfokmérő felmegy 90 fok fölé ha áll az autó kb 10 perc alatt, és ilyenkor van fűtés is. - menet közben pedig szépen visszamegy a helyére, úgy hogy most tettem a hűtőhöz egy kartonpapírt, hátha megfogja a menetszelet. De ha folyamatosan megyek vele és előtte nem volt állóhelyben melegítés akkor éppen hogy kimozdul. - Meleg állapotban letekertem a kiegyenlítő tetejét, nyomás alatt volt, a víz meleg volt és megmaradt a vízmennyiség. A víz nem buborékolt miközben járt a motor. - A kipufogóból viszont mintha víz csöpögött volna állóhelyben. Szóval amiket írtatok eddig annak kb az 1/3-da hasonlít a hengerfejes tünetekre. További ötlete esetleg valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok. Akkor írom a tapasztalatokat. -A legutóbb amikor utántöltőttem kb. 1,5 liter vizet, és kb 3deci fagyállót azóta nem tűnt el belőle víz. -A vízcsövek nem kemények könnyen be lehet nyomni -A hőfokmérő felmegy 90 fok fölé ha áll az autó kb 10 perc alatt, és ilyenkor van fűtés is. - menet közben pedig szépen visszamegy a helyére, úgy hogy most tettem a hűtőhöz egy kartonpapírt, hátha megfogja a menetszelet. De ha folyamatosan megyek vele és előtte nem volt állóhelyben melegítés akkor éppen hogy kimozdul. - Meleg állapotban letekertem a kiegyenlítő tetejét, nyomás alatt volt, a víz meleg volt és megmaradt a vízmennyiség. A víz nem buborékolt miközben járt a motor. - A kipufogóból viszont mintha víz csöpögött volna állóhelyben. Szóval amiket írtatok eddig annak kb az 1/3-da hasonlít a hengerfejes tünetekre. További ötlete esetleg valakinek? lehet nincs is benne termosztát, ha meg van akkor ki van öregedve, ki kell cserélni. aztán figyelni, hogy akkor nem jönnek elő a további tünetek Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok. Akkor írom a tapasztalatokat. -A legutóbb amikor utántöltőttem kb. 1,5 liter vizet, és kb 3deci fagyállót azóta nem tűnt el belőle víz. -A vízcsövek nem kemények könnyen be lehet nyomni Akkor lehetséges, hogy most légtelenitődött csak ki a rendszer... Mikor volt matatva körülötte? - pl. vizpumpacsere? -A hőfokmérő felmegy 90 fok fölé ha áll az autó kb 10 perc alatt, és ilyenkor van fűtés is. - menet közben pedig szépen visszamegy a helyére, úgy hogy most tettem a hűtőhöz egy kartonpapírt, hátha megfogja a menetszelet. De ha folyamatosan megyek vele és előtte nem volt állóhelyben melegítés akkor éppen hogy kimozdul. - Meleg állapotban letekertem a kiegyenlítő tetejét, nyomás alatt volt, a víz meleg volt és megmaradt a vízmennyiség. A víz nem buborékolt miközben járt a motor. Egyértelműen nyitva maradó termosztátra utal...csere! - A kipufogóból viszont mintha víz csöpögött volna állóhelyben. Ilyen hidegben bizonyos fokig, főleg inditás után amig át nem melegszik a kipuffrendszer, normális jelenség..simán kondenzviz csak.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Simán csak rossz termosztát. Semmi baja a hf-nek sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok! Mitol lehett az hogy mar az iden 2 termosztatom meghallt az elso nem gyari volt azert is vettem most gyarit de az is kezdi megadni magat! Mar csak 45 fokig megy fel es onnan el nem mozdul! Futes kb 2perc utan mar langyos! Valaki mondjon mar egy "jo" termosztatott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok! Mitol lehett az hogy mar az iden 2 termosztatom meghallt az elso nem gyari volt azert is vettem most gyarit de az is kezdi megadni magat! Mar csak 45 fokig megy fel es onnan el nem mozdul! Futes kb 2perc utan mar langyos! Valaki mondjon mar egy "jo" termosztatott. Csak egy tipp, de ha a fűtésen úgy érzed, hogy melegíti a vizet, akkor lehet, hogy nem a termosztát a rossz, hanem a hőfok jeladó, ezért nem mutat annyit a mutató, mint kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Heló Megvettem a cuccokat a vezérlés cseréhez: EPS-FACET Termosztát GATES Vezérműszíj SKF Feszítő csapágy HEPU Vízpumpa Mi a véleményetek ezekről a márkákról? Vagyis ezekről cuccokról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Csak egy tipp, de ha a fűtésen úgy érzed, hogy melegíti a vizet, akkor lehet, hogy nem a termosztát a rossz, hanem a hőfok jeladó, ezért nem mutat annyit a mutató, mint kéne. Aha ertem. Nyarom csereltem termosztatott es oylan kb 1honapja vettem eszre hogy csak 70-80 ig ment majd hogy bejott ez a hideg ido -1 fokok reggel -5 volt igy mar csak 45 fok volt! Nezztem a ket csovett a ventinel az egyik hideg a masik viszont langyos volt ez kb 1-2perces jaratas utan nezztem meg (reggeli elso inditas) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Sziasztok. Akkor írom a tapasztalatokat. -A legutóbb amikor utántöltőttem kb. 1,5 liter vizet, és kb 3deci fagyállót azóta nem tűnt el belőle víz. -A vízcsövek nem kemények könnyen be lehet nyomni -A hőfokmérő felmegy 90 fok fölé ha áll az autó kb 10 perc alatt, és ilyenkor van fűtés is. - menet közben pedig szépen visszamegy a helyére, úgy hogy most tettem a hűtőhöz egy kartonpapírt, hátha megfogja a menetszelet. De ha folyamatosan megyek vele és előtte nem volt állóhelyben melegítés akkor éppen hogy kimozdul. - Meleg állapotban letekertem a kiegyenlítő tetejét, nyomás alatt volt, a víz meleg volt és megmaradt a vízmennyiség. A víz nem buborékolt miközben járt a motor. - A kipufogóból viszont mintha víz csöpögött volna állóhelyben. Szóval amiket írtatok eddig annak kb az 1/3-da hasonlít a hengerfejes tünetekre. További ötlete esetleg valakinek? Ha hengerfejes lenne nem mernéd járatni csak úgy, vagy egy kis idő után szétdurrannának a csövek. Speciel nekem most kb 2 hete lett hengerfejes... tünetei pedig: nyomta a vizet, füstölt mint a gyárkémény, randa lett a hangja a mocinak. Szóval sztem nem kell aggódni a h.f. miatt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Aha ertem. Nyarom csereltem termosztatott es oylan kb 1honapja vettem eszre hogy csak 70-80 ig ment majd hogy bejott ez a hideg ido -1 fokok reggel -5 volt igy mar csak 45 fok volt! Nezztem a ket csovett a ventinel az egyik hideg a masik viszont langyos volt ez kb 1-2perces jaratas utan nezztem meg (reggeli elso inditas) Mondjuk ebben a hidegben még akár reális is lehet, hogy nem melegszik be hamar. Főleg inkább terheléssel érdemes melegíteni a motort amúgy. Ha nem ülsz sokat dugóba, akkor a hideg menetszéltől simán visszahülhet, főleg, ha megy a fűtés is. Nekem mostanában szintén nem nagyon kúszik fel a mutató, de kiváncsi vagyok más tapasztalatára is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November2, 2009 Megoszt Elküldve November2, 2009 Mondjuk ebben a hidegben még akár reális is lehet, hogy nem melegszik be hamar. Főleg inkább terheléssel érdemes melegíteni a motort amúgy. Ha nem ülsz sokat dugóba, akkor a hideg menetszéltől simán visszahülhet, főleg, ha megy a fűtés is. Nekem mostanában szintén nem nagyon kúszik fel a mutató, de kiváncsi vagyok más tapasztalatára is. Jó termosztátnál és közép-európai időjárási viszonyok mellett nem szabadna ilyennek történnie..főleg nem ilyen 0*C körüli hőmérsékleteknél. A viznek akkor is fel kell tudni melegednie üzemi hőfokra, szerintem. Eleve a menetszél nem hűti le annyira ha a termosztát elzárja a hűtőhöz vezető utat a viz elől. :) Persze, nyilván több idő kell neki ilyenkor hogy elérje az üzemi hőfokot. Nekem ez mostanában 6-7km kiméletes tempóban(max.80km/h 5.-ben) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts