zbandi Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 a hoszbordás szíj megy mindig nem? mivel a szervó, és a generátor is azon van Persze, hogy megy! Azért lehet inkább attól fordulatszámfüggő szerintem! szerk.:Persze ha arra gondolsz, hogy a klíma bekapcsolásától függ, akkor abban a felállásban mondom, hogy mikor nekem volt hangos a feszítőgörgőm csapágya, eleinte kíma a bekapcsolásakor erősödött fel a hangja, azán már mindig hangja volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Persze, hogy megy! Azért lehet inkább attól fordulatszámfüggő szerintem! de akkor klíma élkül is kerepelne. vagy a + terhelés miatt jönne elő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 de akkor klíma élkül is kerepelne. vagy a + terhelés miatt jönne elő? Közben fent szerkesztettem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Közben fent szerkesztettem. :D tehát a + terhelés miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Közben látom megy itt a témázás. Azóta mentem vele, persze klima nélkül, nincs mostanában meleg:) Szóval néha bekapcsoltam a klimát, hogy van-e hang. Egy 15 km városi ut végén bekapcsoltam és csendben volt és működött a klima. utána elindultam 1 óra mulva megint csinálta és utána mindig ahányszor bekapcsoltam. Nehezen tudom a hibát keresni mert nem merem úgy járatni. Lényeg, fordulatszámfüggő a szij persze folyamatosan megy:) Majd holnap még megnézem. Ventit is említett valaki, a klímaszivattyú venitjére gondotok? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Közben látom megy itt a témázás. Azóta mentem vele, persze klima nélkül, nincs mostanában meleg:) Szóval néha bekapcsoltam a klimát, hogy van-e hang. Egy 15 km városi ut végén bekapcsoltam és csendben volt és működött a klima. utána elindultam 1 óra mulva megint csinálta és utána mindig ahányszor bekapcsoltam. Nehezen tudom a hibát keresni mert nem merem úgy járatni. Lényeg, fordulatszámfüggő a szij persze folyamatosan megy:) Majd holnap még megnézem. Ventit is említett valaki, a klímaszivattyú venitjére gondotok? Köszi nem a nagy ventire gondolt Dáwid, de ha nem megya klíma,a kkor csendvenvan, akkor biztosnem az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 nem a nagy ventire gondolt Dáwid, de ha nem megya klíma,a kkor csendvenvan, akkor biztosnem az. De akkor megnézhetné a klímáét ha ahhoz lehet kötni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 De akkor megnézhetné a klímáét ha ahhoz lehet kötni. :D ja tényleg bocs :) most ébredtem fel, nektek kettő nagy venti van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 ja tényleg bocs :D most ébredtem fel, nektek kettő nagy venti van :) Tényleg a nagy venti eszembe sem jutott. Igen nekünk kettő nagy venti van. Viszont fordulatszámfüggő, annak a ventinek meg két állandó fordulata van. De azért holnap ránézek hátha csak képzelődtem mikor nyomtam a gázt és változott a hang:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Megvettem a gyári kartertömítést a corsahoz,de mégis ereszt. Be lett kenve vékonyan würthös tömítő pasztával mindkét oldalon,de ereszt,méghozzá a lendkerék felöli oldalon. Ma levettem a váltó takaró lemezét,ami a lendkereket takarja,megnéztem nem-e az új főtengelyszimmering ereszt,de maga a lendkerék csont száraz,nem olajos a motor felöli oldala.Ergo nem a szimmering ereszt szerintem.Ráhúztam a csavarjaira óvatosan,de ereszt még mindig. Viszont a karter azon része ott pont íves és a két csavar elég messze van egymástól. Holnap veszek új tömítést és valszeg kicserélem,bár a szerelőm azt mondta köv héten gariba cserélné,de elég rendesen szórja az olajat,már csupa olaj az alváz és a kipuff hátrafelé. FBS-sel fogom megkenni most vékonyan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Megvettem a gyári kartertömítést a corsahoz,de mégis ereszt. Be lett kenve vékonyan würthös tömítő pasztával mindkét oldalon,de ereszt,méghozzá a lendkerék felöli oldalon. Ma levettem a váltó takaró lemezét,ami a lendkereket takarja,megnéztem nem-e az új főtengelyszimmering ereszt,de maga a lendkerék csont száraz,nem olajos a motor felöli oldala.Ergo nem a szimmering ereszt szerintem.Ráhúztam a csavarjaira óvatosan,de ereszt még mindig. Viszont a karter azon része ott pont íves és a két csavar elég messze van egymástól. Holnap veszek új tömítést és valszeg kicserélem,bár a szerelőm azt mondta köv héten gariba cserélné,de elég rendesen szórja az olajat,már csupa olaj az alváz és a kipuff hátrafelé. FBS-sel fogom megkenni most vékonyan. nekem a x14en is ugyan ilyen íves, de sajna nekem a szimering ereszt, mert levettem én is a lemezt, és olajos mögötte is :D fbs-t régebben használták erre kimondottan, szóval tuti jó az is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 nekem a x14en is ugyan ilyen íves, de sajna nekem a szimering ereszt, mert levettem én is a lemezt, és olajos mögötte is :) fbs-t régebben használták erre kimondottan, szóval tuti jó az is :D 600km után eresztene a gyári szimmering? :D :D De ha eresztene,akkor a lendkerék is csupa olaj lenne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 600km után eresztene a gyári szimmering? :) :D De ha eresztene,akkor a lendkerék is csupa olaj lenne... én az enyémről beszélek 85 ezer után tiéd valószínű a tömítésnél ereszt Link to comment Megosztás: More sharing options...
nameless Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 Sziasztok. Lenne egy kis problémánk, egy 1992 es Astra 1.6 8 szelepes (C16NZ talán) hidegen beindul pár km rosszabb esetben pár méter megtétele után felvillan a sárga motor ellenőrző lámpa és a kocsit mintha elvágnák megáll, nem is indul többet, másnap mikor érte mentünk megint beindut azóta ezt csinálja. Aki találkozott ezzel a hibával vagy van tippje mi lehet ez az kérem segítsen ki minket. Gyújtás van, megnéztük. A szerelő meg csak hebeg habog mi lehet vele.. Kiábrándító. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 (edited) Sziasztok. Lenne egy kis problémánk, egy 1992 es Astra 1.6 8 szelepes (C16NZ talán) hidegen beindul pár km rosszabb esetben pár méter megtétele után felvillan a sárga motor ellenőrző lámpa és a kocsit mintha elvágnák megáll, nem is indul többet, másnap mikor érte mentünk megint beindut azóta ezt csinálja. Aki találkozott ezzel a hibával vagy van tippje mi lehet ez az kérem segítsen ki minket. Gyújtás van, megnéztük. A szerelő meg csak hebeg habog mi lehet vele.. Kiábrándító. Akkor is volt gyujtás amikor nem indult? És üzemanyagot kapott? A kipufnak kerregetés közben/után benyaszagunak kell lennie ha nem ég el az üzemanyag. Pontosan milyen kocsi, motorkód? Bocs már látom. Módosítva Október24, 2009 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nameless Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 Akkor is volt gyujtás amikor nem indult? És üzemanyagot kapott? A kipufnak kerregetés közben/után benyaszagunak kell lennie ha nem ég el az üzemanyag. Pontosan milyen kocsi, motorkód? Bocs már látom. Igen volt gyújtás a hiba után is, benzin van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 Sziasztok. Lenne egy kis problémánk, egy 1992 es Astra 1.6 8 szelepes (C16NZ talán) hidegen beindul pár km rosszabb esetben pár méter megtétele után felvillan a sárga motor ellenőrző lámpa és a kocsit mintha elvágnák megáll, nem is indul többet, másnap mikor érte mentünk megint beindut azóta ezt csinálja. Aki találkozott ezzel a hibával vagy van tippje mi lehet ez az kérem segítsen ki minket. Gyújtás van, megnéztük. A szerelő meg csak hebeg habog mi lehet vele.. Kiábrándító. 1 lépésként mindenképpen ki kellene villogtatni a tárolt hibakódokat,mert szerintem vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nameless Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 1 lépésként mindenképpen ki kellene villogtatni a tárolt hibakódokat,mert szerintem vannak. Azzal bajban vagyok, tech1 kell hozzá? vagy hogyan is kell vissza olvasni a crash logot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 Azzal bajban vagyok, tech1 kell hozzá? vagy hogyan is kell vissza olvasni a crash logot? Összekötöd a diag csati A-B pineket,és számolod a motorkontrol lámpa villanásait. Két számjegyű kódokat fog villogni,12-vel kezd (ez nem hiba) minden kódot 3X ismétel. pl. 12 = villan szünet villan villan :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 Igen volt gyújtás a hiba után is, benzin van. Oké, hogy van benzin, de oda is jut a motohoz? AC-pumpa elindul gyujtás ráadásakor, relé kattan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nameless Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 Összekötöd a diag csati A-B pineket,és számolod a motorkontrol lámpa villanásait. Két számjegyű kódokat fog villogni,12-vel kezd (ez nem hiba) minden kódot 3X ismétel. pl. 12 = villan szünet villan villan :D http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/b008.jpg akkor ha jól veszem ki a szavaidból egy hiba kódnak így kell kinnézni 1255 PL nem tudom mi a fenét jelent de ezt fogja nekem elvillogni3 szor ha jumperelem ab-t ugye? és kárt nem csinál remélem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nameless Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 Oké, hogy van benzin, de oda is jut a motohoz? AC-pumpa elindul gyujtás ráadásakor, relé kattan? bizony kattan Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 bizony kattan És az AC-t hallod előtte búgni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nameless Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 És az AC-t hallod előtte búgni? igen búg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október24, 2009 Megoszt Elküldve Október24, 2009 akkor ha jól veszem ki a szavaidból egy hiba kódnak így kell kinnézni 1255 PL nem tudom mi a fenét jelent de ezt fogja nekem elvillogni3 szor ha jumperelem ab-t ugye? és kárt nem csinál remélem... Kárt nem csinál, 1 jumper, 2 gyújtás, 3 számol Kétjegyűeket fog villogni neked szerintem. pl. 24----> villan,villan,szünet,villan,villan,villan,villan és ezt háromszor,utána a következőt. Ha újra 12-t villog akkor nincs több hiba tárolva.Remélem érthetően írtam.:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts