Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

a hoszbordás szíj megy mindig nem? mivel a szervó, és a generátor is azon van

Persze, hogy megy! Azért lehet inkább attól fordulatszámfüggő szerintem!

szerk.:Persze ha arra gondolsz, hogy a klíma bekapcsolásától függ, akkor abban a felállásban mondom, hogy mikor nekem volt hangos a feszítőgörgőm csapágya, eleinte kíma a bekapcsolásakor erősödött fel a hangja, azán már mindig hangja volt.

Link to comment
Megosztás:

Közben látom megy itt a témázás. Azóta mentem vele, persze klima nélkül, nincs mostanában meleg:)

Szóval néha bekapcsoltam a klimát, hogy van-e hang. Egy 15 km városi ut végén bekapcsoltam és csendben volt és működött a klima.

utána elindultam 1 óra mulva megint csinálta és utána mindig ahányszor bekapcsoltam.

Nehezen tudom a hibát keresni mert nem merem úgy járatni.

Lényeg, fordulatszámfüggő a szij persze folyamatosan megy:)

Majd holnap még megnézem.

Ventit is említett valaki, a klímaszivattyú venitjére gondotok?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Közben látom megy itt a témázás. Azóta mentem vele, persze klima nélkül, nincs mostanában meleg:)

Szóval néha bekapcsoltam a klimát, hogy van-e hang. Egy 15 km városi ut végén bekapcsoltam és csendben volt és működött a klima.

utána elindultam 1 óra mulva megint csinálta és utána mindig ahányszor bekapcsoltam.

Nehezen tudom a hibát keresni mert nem merem úgy járatni.

Lényeg, fordulatszámfüggő a szij persze folyamatosan megy:)

Majd holnap még megnézem.

Ventit is említett valaki, a klímaszivattyú venitjére gondotok?

Köszi

nem

a nagy ventire gondolt Dáwid, de ha nem megya klíma,a kkor csendvenvan, akkor biztosnem az.

Link to comment
Megosztás:

ja tényleg

bocs :D most ébredtem fel, nektek kettő nagy venti van :)

Tényleg a nagy venti eszembe sem jutott.

Igen nekünk kettő nagy venti van.

Viszont fordulatszámfüggő, annak a ventinek meg két állandó fordulata van. De azért holnap ránézek hátha csak képzelődtem mikor nyomtam a gázt és változott a hang:)

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a gyári kartertömítést a corsahoz,de mégis ereszt.

Be lett kenve vékonyan würthös tömítő pasztával mindkét oldalon,de ereszt,méghozzá a lendkerék felöli oldalon.

Ma levettem a váltó takaró lemezét,ami a lendkereket takarja,megnéztem nem-e az új főtengelyszimmering ereszt,de maga a lendkerék csont száraz,nem olajos a motor felöli oldala.Ergo nem a szimmering ereszt szerintem.Ráhúztam a csavarjaira óvatosan,de ereszt még mindig.

Viszont a karter azon része ott pont íves és a két csavar elég messze van egymástól.

Holnap veszek új tömítést és valszeg kicserélem,bár a szerelőm azt mondta köv héten gariba cserélné,de elég rendesen szórja az olajat,már csupa olaj az alváz és a kipuff hátrafelé.

FBS-sel fogom megkenni most vékonyan.

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a gyári kartertömítést a corsahoz,de mégis ereszt.

Be lett kenve vékonyan würthös tömítő pasztával mindkét oldalon,de ereszt,méghozzá a lendkerék felöli oldalon.

Ma levettem a váltó takaró lemezét,ami a lendkereket takarja,megnéztem nem-e az új főtengelyszimmering ereszt,de maga a lendkerék csont száraz,nem olajos a motor felöli oldala.Ergo nem a szimmering ereszt szerintem.Ráhúztam a csavarjaira óvatosan,de ereszt még mindig.

Viszont a karter azon része ott pont íves és a két csavar elég messze van egymástól.

Holnap veszek új tömítést és valszeg kicserélem,bár a szerelőm azt mondta köv héten gariba cserélné,de elég rendesen szórja az olajat,már csupa olaj az alváz és a kipuff hátrafelé.

FBS-sel fogom megkenni most vékonyan.

nekem a x14en is ugyan ilyen íves, de sajna nekem a szimering ereszt, mert levettem én is a lemezt, és olajos mögötte is :D

fbs-t régebben használták erre kimondottan, szóval tuti jó az is :)

Link to comment
Megosztás:

nekem a x14en is ugyan ilyen íves, de sajna nekem a szimering ereszt, mert levettem én is a lemezt, és olajos mögötte is :)

fbs-t régebben használták erre kimondottan, szóval tuti jó az is :D

600km után eresztene a gyári szimmering? :D :D

De ha eresztene,akkor a lendkerék is csupa olaj lenne...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Lenne egy kis problémánk, egy 1992 es Astra 1.6 8 szelepes (C16NZ talán) hidegen beindul pár km rosszabb esetben pár méter megtétele után felvillan a sárga motor ellenőrző lámpa és a kocsit mintha elvágnák megáll, nem is indul többet, másnap mikor érte mentünk megint beindut azóta ezt csinálja. Aki találkozott ezzel a hibával vagy van tippje mi lehet ez az kérem segítsen ki minket. Gyújtás van, megnéztük. A szerelő meg csak hebeg habog mi lehet vele.. Kiábrándító.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Lenne egy kis problémánk, egy 1992 es Astra 1.6 8 szelepes (C16NZ talán) hidegen beindul pár km rosszabb esetben pár méter megtétele után felvillan a sárga motor ellenőrző lámpa és a kocsit mintha elvágnák megáll, nem is indul többet, másnap mikor érte mentünk megint beindut azóta ezt csinálja. Aki találkozott ezzel a hibával vagy van tippje mi lehet ez az kérem segítsen ki minket. Gyújtás van, megnéztük. A szerelő meg csak hebeg habog mi lehet vele.. Kiábrándító.

Akkor is volt gyujtás amikor nem indult? És üzemanyagot kapott? A kipufnak kerregetés közben/után benyaszagunak kell lennie ha nem ég el az üzemanyag. Pontosan milyen kocsi, motorkód?

Bocs már látom.

Módosítva : zotya975
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Lenne egy kis problémánk, egy 1992 es Astra 1.6 8 szelepes (C16NZ talán) hidegen beindul pár km rosszabb esetben pár méter megtétele után felvillan a sárga motor ellenőrző lámpa és a kocsit mintha elvágnák megáll, nem is indul többet, másnap mikor érte mentünk megint beindut azóta ezt csinálja. Aki találkozott ezzel a hibával vagy van tippje mi lehet ez az kérem segítsen ki minket. Gyújtás van, megnéztük. A szerelő meg csak hebeg habog mi lehet vele.. Kiábrándító.

1 lépésként mindenképpen ki kellene villogtatni a tárolt hibakódokat,mert szerintem vannak.

Link to comment
Megosztás:

Azzal bajban vagyok, tech1 kell hozzá? vagy hogyan is kell vissza olvasni a crash logot?

Összekötöd a diag csati A-B pineket,és számolod a motorkontrol lámpa villanásait.

Két számjegyű kódokat fog villogni,12-vel kezd (ez nem hiba) minden kódot 3X ismétel.

pl. 12 = villan szünet villan villan :D

b008.jpg

Link to comment
Megosztás:

Összekötöd a diag csati A-B pineket,és számolod a motorkontrol lámpa villanásait.

Két számjegyű kódokat fog villogni,12-vel kezd (ez nem hiba) minden kódot 3X ismétel.

pl. 12 = villan szünet villan villan :D

http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/b008.jpg

akkor ha jól veszem ki a szavaidból egy hiba kódnak így kell kinnézni

1255 PL nem tudom mi a fenét jelent de ezt fogja nekem elvillogni3 szor ha jumperelem ab-t ugye? és kárt nem csinál remélem...

Link to comment
Megosztás:

akkor ha jól veszem ki a szavaidból egy hiba kódnak így kell kinnézni

1255 PL nem tudom mi a fenét jelent de ezt fogja nekem elvillogni3 szor ha jumperelem ab-t ugye? és kárt nem csinál remélem...

Kárt nem csinál,

1 jumper,

2 gyújtás,

3 számol

Kétjegyűeket fog villogni neked szerintem.

pl. 24----> villan,villan,szünet,villan,villan,villan,villan és ezt háromszor,utána a következőt.

Ha újra 12-t villog akkor nincs több hiba tárolva.Remélem érthetően írtam.:D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.