Guest gorbi Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Még a gyertyacserémhez kérdezném, hogy FLR8LDCU gyertyához tudnék hozzájutni. Ebből BOSCH-t és GM-et ajánlottak. Elmondás szerint mindkettő német. A Bosch 25%-kal olcsóbb lenne(a GM 1100 körül lenne). Érdemes a BOSCHt választani? Köszi Mindkettő megfelelő. Tudomásom szerint ezt a gyertyát a Bosch gyártotta a GM-nek specifikusan. Ha a GM mellett döntesz, ellenőrizd, hogy tényleg német legyen, ha a Bosch-t választod, az is teljesen megfelelő. Hol szerezted a gyertyákat? Mert ezek szerint engem kicsit lehúztak, a 4 GM került 6000Ft-ba :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Még a gyertyacserémhez kérdezném, hogy FLR8LDCU gyertyához tudnék hozzájutni. Ebből BOSCH-t és GM-et ajánlottak. Elmondás szerint mindkettő német. A Bosch 25%-kal olcsóbb lenne(a GM 1100 körül lenne). Érdemes a BOSCHt választani? Köszi Én a gyárit választanám de abbol is a made in germany és még véletlen sem a made in china-t mert sajnos ilyen is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelriska Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Ha nem baj, céget addig nem írnék amíg nem látom az árut(amitől persze még lehet hamis, bármelyiket is veszem akár a doboz ellenére is). Ha meg tényleg a BOSCH gyártja mindkettőt, hát aligha kell válogatni, de a boschhoz húz a tárcám a GM-hez meg az ökölszabály(hogy gyárit vegyél)... Ha megvettem és látom, jók az esélyeim, akkor írok címet. Egyébként a bosch nem tűnik túl olcsónak? Javítva: Valaki ismeri ezt link helyet? Bármi infó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 nekem az ngk-k vannak. made in japan Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 pontosan erre ondolok Perverz! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 csak figyelmetlen nah :) na jó meg az is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Mindkettő megfelelő. Tudomásom szerint ezt a gyertyát a Bosch gyártotta a GM-nek specifikusan. Ha a GM mellett döntesz, ellenőrizd, hogy tényleg német legyen, ha a Bosch-t választod, az is teljesen megfelelő. Hol szerezted a gyertyákat? Mert ezek szerint engem kicsit lehúztak, a 4 GM került 6000Ft-ba :D A 92 ezer km-t futott gyertyáim GM-ek, de rá van írva hogy Bosch Superplus, kétpólusú. Nagyon zsír. Most Lucas van benne, ami NGK gyakorlatilag. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Nem tudom, hogy jo kategoriába teszem-e egyáltalán a kérdést. Van egy 1998-as 1.4es 16 szelepes astra kombi. Néha amikor jár a motor akkor sipoló hang hallatszik az utastérben. De csak amikor jár a motor, de ha menetközben gyorsulok akkor nem hallatszik, ha visszaveszem a gázt, akkor megint. Utánajártam, rájöttem, hogy elől a vizelvezető müanyag fedél alatt ha szembeállunk az autoval a szellőzőmotortól balra van egy fekete doboz, amiből jön ki egy cső a motorfelé egy másik pedig egy kb. 10 cm darab csak úgy ott lóg a szabadba. Ez a fekete doboz sípol. Mi ez a doboz egyáltalán, és miért sípolhat? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
sim76 Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Nekem GM van benne az előző bosch volt szépen ki volt égve .Benzinszűrőt cseréltem és meglepő változást vettem észre ami t lehet hogy csak bemagyarázok magamnak ,de váltáskor nem rángat be egy kicsit sem, eddeig meg csinálta, már kezdett idegesíteni hogy elfelejtek vezetni.Ugyan annyi gázadásra lendületesebb lett a motor .Megérte az 1200 ft meg két bilincs 100ft/db.A régin még rajta volt a papír, wauxhal felirattal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Nem tudom, hogy jo kategoriába teszem-e egyáltalán a kérdést. Van egy 1998-as 1.4es 16 szelepes astra kombi. Néha amikor jár a motor akkor sipoló hang hallatszik az utastérben. De csak amikor jár a motor, de ha menetközben gyorsulok akkor nem hallatszik, ha visszaveszem a gázt, akkor megint. Utánajártam, rájöttem, hogy elől a vizelvezető müanyag fedél alatt ha szembeállunk az autoval a szellőzőmotortól balra van egy fekete doboz, amiből jön ki egy cső a motorfelé egy másik pedig egy kb. 10 cm darab csak úgy ott lóg a szabadba. Ez a fekete doboz sípol. Mi ez a doboz egyáltalán, és miért sípolhat? Köszönöm Szerintem az a vákum puffertartálya lehet, ami a belső keringettetés, ill a fűtésvízcsap elzárását végzi. A másik végét keresd meg a szellőzetőmotor tokjának oldalán elvileg van egy cső amira rá tudod húzni. Ha ez cső "csak úgy lóg", akkor ez okozhat alapjárat ingadozást is. Üdv: András Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Szerintem az a vákum puffertartálya lehet, ami a belső keringettetés, ill a fűtésvízcsap elzárását végzi. A másik végét keresd meg a szellőzetőmotor oldalán elvileg van egy cső amira rá tudod húzni. Ha ez cső "csak úgy lóg", akkor ez okozhat alapjárat ingadozást is. Üdv: András Koszi, reggel megnézem. A szellőzőventillátor csatlakozóját szereltem mert kontaktos lett, lehet,hogy akkor jött le?! Akkor csak visszadugom és kész? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Koszi, reggel megnézem. A szellőzőventillátor csatlakozóját szereltem mert kontaktos lett, lehet,hogy akkor jött le?! Akkor csak visszadugom és kész? Köszi Az előbb lemaradt hogy a szellőzető motor tokjának külsején, illetve belsején is kell lennie csőnek. Elvileg akkor mikoror szerelted elképzelhető. hogy véletlenül lehúztad róla. András Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Szerintem az a vákum puffertartálya lehet, ami a belső keringettetés, ill a fűtésvízcsap elzárását végzi. A másik végét keresd meg a szellőzetőmotor tokjának oldalán elvileg van egy cső amira rá tudod húzni. Ha ez cső "csak úgy lóg", akkor ez okozhat alapjárat ingadozást is. Üdv: András :D ..olyan is van!? Tudtommal, eredetileg a levegőt tereli vagy a radiátoron keresztül vagy az mellett attól függően, hogy hova állitod a tekerentyűt, hm? :) (Na, de ezt csak igy a margóra) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 :D ..olyan is van!? Tudtommal, eredetileg a levegőt tereli vagy a radiátoron keresztül vagy az mellett attól függően, hogy hova állitod a tekerentyűt, hm? :) (Na, de ezt csak igy a margóra) szerintem a belső levegő keringetőjét mozgatja csak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 :D ..olyan is van!? Tudtommal, eredetileg a levegőt tereli vagy a radiátoron keresztül vagy az mellett attól függően, hogy hova állitod a tekerentyűt, hm? :) (Na, de ezt csak igy a margóra) Nincs! Jól tudod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 szerintem a belső levegő keringetőjét mozgatja csak Igen, igazad van, most én voltam pontatlan... :) Én a fűtés tekintetében gondoltam a dolgot ha már "a vizcsap" került szóba... A vákuum valóban a belső levegő keringetést kapcsolja. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Nincs! Jól tudod! Nem jól tudja! A klímás verdákban, így az enyémben is van fűtéscsap, ami a leghidegebb állásban elzárja a radiátor vízkörét, egy vákum müködtetésű csappal. András szerk.:És legjobb tudomásom szerint, puffertartály csak a klímásokban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Az előbb lemaradt hogy a szellőzető motor tokjának külsején, illetve belsején is kell lennie csőnek. Elvileg akkor mikoror szerelted elképzelhető. hogy véletlenül lehúztad róla. András És akkor ez csinál valami vákuumot ami kapcsolja a belső keringetőt? És a hang onnan jöhet, hogy folyamatosan szivja be a levegőt? Vagy most akkor ez a "fekete doboz mire jo"? Megy belőle egy vékonyabb cső is valahova a motorfelé (klimásrol van szo) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 És akkor ez csinál valami vákuumot ami kapcsolja a belső keringetőt? És a hang onnan jöhet, hogy folyamatosan szivja be a levegőt? Vagy most akkor ez a "fekete doboz mire jo"? Megy belőle egy vékonyabb cső is valahova a motorfelé (klimásrol van szo) A motor felé menő cső szerintem maga a vákumszivattyú. Az alkotja a vákumot ami utána elmegy a belső levegő keringtetőhöz is pl. Azzal sz.ptam én is eleget, aztán regeltem ide, és hirtelen megoldódott az amit előtte 3 hétig senki nem tudott megcsinálni :D ) A belső levegő keringtetőhöz a motortérből megy egy cső, és a szélvédő alatti lefolyócsőbe megy bele. ott eltűnik a lemezben, de leveszed azt a gumipöcsöt ami ott a lefolyó, és benyúlsz a helyén akkor lehet érezni egy kis kiálló valamit. Nah arra kéne rádugva lennie a vákumcsőnek ami eltűnik a lefolyóban. Ha nincs rajta akkor valszeg azért nincs belső keringtetésed :D A klíma nekem kimaradt úgyhogy amit az kavar bele, arról nem tudok semmit. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Nem jól tudja! A klímás verdákban, így az enyémben is van fűtéscsap, ami a leghidegebb állásban elzárja a radiátor vízkörét, egy vákum müködtetésű csappal. András szerk.:És legjobb tudomásom szerint, puffertartály csak a klímásokban van. Iigeeen. :D És akkor ez csinál valami vákuumot ami kapcsolja a belső keringetőt? És a hang onnan jöhet, hogy folyamatosan szivja be a levegőt? Vagy most akkor ez a "fekete doboz mire jo"? Megy belőle egy vékonyabb cső is valahova a motorfelé (klimásrol van szo) A belsőkeringetést egy vákuum működtetésű csap oldja meg. Ha bekapcsolod, akkor kellene hallanod, hogy erősödik a levegő hangja, valamint egy koppanást is lehet hallani. Leállításnál meg szisszen egyet a fűtéscsapnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Megoldódott! Az volt a baj, hogy le volt csúszva egy cső. Nem működött a belső keringetés, most már működik. Viszont lenne még egy kérdésem:) Bekapcsoltam a klimát és elég hangos "keremplő" hangot ad, ami fordulatszámfűggő. Tehát ha nyomom a gázt akkor "sürübb" kereplés. Eddig nem vettem észre, persze 2 hete használtam utoljára klimát. Ugy hallottam mintha a klimaszívattyú felöl jönne. Van tipp mi lehet a baj? Klímakuplunggal lehet valami? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Megoldódott! Az volt a baj, hogy le volt csúszva egy cső. Nem működött a belső keringetés, most már működik. Viszont lenne még egy kérdésem:) Bekapcsoltam a klimát és elég hangos "keremplő" hangot ad, ami fordulatszámfűggő. Tehát ha nyomom a gázt akkor "sürübb" kereplés. Eddig nem vettem észre, persze 2 hete használtam utoljára klimát. Ugy hallottam mintha a klimaszívattyú felöl jönne. Van tipp mi lehet a baj? Klímakuplunggal lehet valami? Köszi Lehet de először megnézném hogy nem lóg -e bele valami a ventibe :D (nekem a tolatólámpa csatlakozóját kellett kiszedni egyszer a ventilátorból, egyik kollégának egy műanyag kábelbilincs lógott bele. Érdemes ránézni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Lehet de először megnézném hogy nem lóg -e bele valami a ventibe :D (nekem a tolatólámpa csatlakozóját kellett kiszedni egyszer a ventilátorból, egyik kollégának egy műanyag kábelbilincs lógott bele. Érdemes ránézni :) Szerintem ez nem egészen pontos, mert akkor nem lenne fordulatszámfüggő. Én vagy a klíma csapágyazására tippelnék, vagy a hosszbordásszíj feszítőgörgőjének csapágyazására. Vagy valami hozzáér a hosszbordásszíjhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Szerintem ez nem egészen pontos, mert akkor nem lenne fordulatszámfüggő. Én vagy a klíma csapágyazására tippelnék, vagy a hosszbordásszíj feszítőgörgőjének csapágyazására. Vagy valami hozzáér a hosszbordásszíjhoz. a hoszbordás szíj megy mindig nem? mivel a szervó, és a generátor is azon van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Szerintem ez nem egészen pontos, mert akkor nem lenne fordulatszámfüggő. Én vagy a klíma csapágyazására tippelnék, vagy a hosszbordásszíj feszítőgörgőjének csapágyazására. Vagy valami hozzáér a hosszbordásszíjhoz. jogos, igazadvan, nekünk sebességfüggő volt mert ahogy a menetszél forgatta a ventit, úgy változott. Nemtom mi van ma velem, inkább lefekszem aludni még egy kicsit :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts