daykiller Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 http://img0.tar.hu/udi/size2/39058183.jpg :) http://img0.tar.hu/udi/size2/39058231.jpg :D Széép. Igaz már láttam ezeket a képeket nemrég Udi képtárjában. A blokk is új lesz nem? A dugattyúk is kaptam pár pofont a szelepektől, ahogy láttam a képeken. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 http://img0.tar.hu/udi/size2/39058183.jpg :) http://img0.tar.hu/udi/size2/39058231.jpg :D szíííp :D kérek ilyet karácsonyra :D (csak 17DR-hez) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Főtengelytörés hajnal 4kor M0 keleti szakasz. Rosszul összerakott vezérkerék a főtengely végén,nem volt csavarrögzítővel bekenve,lelazult,verte a főtengely végét,az meg letört. tanulság: csavarrögzítőt is kell vennem! olcsó dolog, de ha ilyen galibákat ki lehet köszöbölni vele, akkor ingyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggressor Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 alapjráton észrevehető, hogy kapkod a 4-dik henger, ha leveszem a gyertyapipát semmi nem történik mintha csak le sem vettem volna. kiprópáltam a másik háromról levettem egyszerre a pipát csak a 4-diken hagytam rajta és ment nagygázzal. ugyan egyszer a második is lebukott... most cseréltük ki a szelepeket. egy sem volt beégve. a második henger kipufogószelepe kormos volt. és valamelyik henger szívó szelepe szimeringes. kompressziót nem mértünk. a hengerek falán még látszi a gyári megmunkálás kopás szinte nulla a hengereknél.gyűrű sincs leregesva. már a gyújtótrafót is meg néztem az is jó meg az a lapka is ami alatta van. az agya betud kavarni a gyújtásnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 alapjráton észrevehető, hogy kapkod a 4-dik henger, ha leveszem a gyertyapipát semmi nem történik mintha csak le sem vettem volna. kiprópáltam a másik háromról levettem egyszerre a pipát csak a 4-diken hagytam rajta és ment nagygázzal. ugyan egyszer a második is lebukott... most cseréltük ki a szelepeket. egy sem volt beégve. a második henger kipufogószelepe kormos volt. és valamelyik henger szívó szelepe szimeringes. kompressziót nem mértünk. a hengerek falán még látszi a gyári megmunkálás kopás szinte nulla a hengereknél.gyűrű sincs leregesva. már a gyújtótrafót is meg néztem az is jó meg az a lapka is ami alatta van. az agya betud kavarni a gyújtásnak? Be tud, mivel az vezérli, de én inkább mechanikai dologra gyanakodnék, méress résveszteséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 most az elejét mégegyszer levettél 3 kábelt, és még járt a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggressor Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 megméretem!csak, hogy most volt szétszedve a motor új szelepek tutin becsiszolva. hengeren semmi nem látszik. dugókat ugyan nem húztuk ki. 130000km-nél nem szabadna a hengernél elengedni a kompressziót. me tényleg nagyon szép álapotban voltak a hengerek. dugattyú is pont annyit mozgot a 4-ik hengerben mint a többiben. és az autónál nem lehet észre venni menetközben, hogy gond lenne jól megy nem fogyaszt többet mint fogyassztott. de méretek egy komressziót mostmár. meg ezt csinálja már kb. egy éve nekem fel sem tünt csak az, hogy a kipufogónak olyan érdekes lett a hangaja co-n mondta a szerelő nem megy valamelyik henger. azt mondta a lambda szondánál volt egy kis eltérés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggressor Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 igen vitte az az egy henger a motort. nagy gázzal csak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 igen vitte az az egy henger a motort. nagy gázzal csak! :D :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggressor Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 nem kellene vinnie? ezért is hihetetlen, hogy komresszót elengedné. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 hát ilyet még nem láttam... már ha kettőt lehúzunk,akkor is leszokott állni, igaz alapjáraton ha lehúzod azt ami szarkodik, azt mondod, hogy nem remeg bea motor? akkor azt a kábelt kellene átnézni vagynemtom ha csak puffogás hallatszik, akkor meg vagy a hitrotőkéd nem jó, és a szelepnél valami zárási bibi lesz egyebek között nekem is puffog néha ilyen kicisket, és semmi baja mondjuk azt nem értem, hogy milyen eltérés volt a lambda értéknél... a gyárihoz képest? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggressor Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 igen nem remeg be a motor... nagy gáznál veszem le mina a három kábelt... most lettek a szelepek cserélve zsír újjak. kb. 8 óra alatt sem ment le a hígító amivel ellenőríztük jól zárnak e rugó nélkül. úgy ahogy mondod hüppög a kipufogó. új a kábel. új az elosztó, új a rotor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 igen nem remeg be a motor... nagy gáznál veszem le mina a három kábelt... most lettek a szelepek cserélve zsír újjak. kb. 8 óra alatt sem ment le a hígító amivel ellenőríztük jól zárnak e rugó nélkül. úgy ahogy mondod hüppög a kipufogó. új a kábel. új az elosztó, új a rotor. nekem is uj 4 éves se volt, mikor vettük és akkor is csinálta ezt. és van hogy ezen se látszik meg ha leveszem bármeik kábelt, de csak egyesével ezt az egy hengerrel való járatást nem kellene csinálni, nemerre van kitalálva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Sziasztok! Lenne egy kérdésem az ecotech motorokról. Szeretnék megvenni egy 1.6-os 16 szelepes F astrát. Indításkor hidegen csattogó, deisel-es hangja van, ami ahogy a motor melegszik folyamatosan csillapodik. A kereskedő szerint ez az ecotech motoroknál természetes jelenség. De azért nem nyugtatott meg, elvégre az a dolga, hogy eladja az autót. Tudom, hogy volt már ez téma régebben, de hátha azóta tudtok még valami újat mondani. Szóval létezik, hogy természetes? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Sziasztok! Lenne egy kérdésem az ecotech motorokról. Szeretnék megvenni egy 1.6-os 16 szelepes F astrát. Indításkor hidegen csattogó, deisel-es hangja van, ami ahogy a motor melegszik folyamatosan csillapodik. A kereskedő szerint ez az ecotech motoroknál természetes jelenség. De azért nem nyugtatott meg, elvégre az a dolga, hogy eladja az autót. Tudom, hogy volt már ez téma régebben, de hátha azóta tudtok még valami újat mondani. Szóval létezik, hogy természetes? Hidrotőke cserés, ami nem occsó ecotec motornál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Hidrotőke cserés, ami nem occsó ecotec motornál. Hát nagyon szomorú vagyok! De köszönöm a gyors választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Sziasztok! Lenne egy kérdésem az ecotech motorokról. Szeretnék megvenni egy 1.6-os 16 szelepes F astrát. Indításkor hidegen csattogó, deisel-es hangja van, ami ahogy a motor melegszik folyamatosan csillapodik. A kereskedő szerint ez az ecotech motoroknál természetes jelenség. De azért nem nyugtatott meg, elvégre az a dolga, hogy eladja az autót. Tudom, hogy volt már ez téma régebben, de hátha azóta tudtok még valami újat mondani. Szóval létezik, hogy természetes? Használtautó-kereskedők? A modern kor lókupecei... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Hát nagyon szomorú vagyok! De köszönöm a gyors választ! De az is lehet, hogy csak rossz minőségű, vagy régi az olaj benne. Ha még rá tudsz szánni kb. 100ezret az autóra, amit az ilyenkor ajánlott vezérlés-és olajcsere miatt amúgy is szervizelni kell, abba már belefér ez is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Kész a Corsa! Gyönyörűen jár a motorja. Bontott főtengely,saját csapágyaival,HF felújítva totál,össze tömítés csere,új kuplung stb Kérdés: Mennyire bejáratós ez most? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Kész a Corsa! Gyönyörűen jár a motorja. Bontott főtengely,saját csapágyaival,HF felújítva totál,össze tömítés csere,új kuplung stb Kérdés: Mennyire bejáratós ez most? Miután a hengerfej alkatrészein kívül semmi sem új benne, sztem semennyire. Egyébként sok hiba- és balesetmentes kilométert kívánok hozzá! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Miután a hengerfej alkatrészein kívül semmi sem új benne, sztem semennyire. Egyébként sok hiba- és balesetmentes kilométert kívánok hozzá! :) Akkor az olajcsere hogy legyen? Szétforgatni azé nem fogom! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2009 Megoszt Elküldve Október17, 2009 Kész a Corsa! Gyönyörűen jár a motorja. Bontott főtengely,saját csapágyaival,HF felújítva totál,össze tömítés csere,új kuplung stb Kérdés: Mennyire bejáratós ez most? hmm... ha szabad megkérdezni ez a legózás pénzegységben kifejezve mit jelent? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 hmm... ha szabad megkérdezni ez a legózás pénzegységben kifejezve mit jelent? :) Majdnem 2kakiló! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggressor Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 csak próbaképp volt az egyhenger, hogy lássam döglött e a hanger. gyanakodok még a kipufogóra is mer nem rég lett cserélve és utángyártott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aggressor Elküldve Október18, 2009 Megoszt Elküldve Október18, 2009 én már láttam olyat, hogy totál szorult a hidrotőke, csattogott piszkosul. olajcser megjavítottta. persze előtte motoröblítővel megjáraták a motort. kátrány lerakádás miatt csattogott. meg lehet csak egy rossz a sok közül. de tudod akkor hengerfejtömítést is cserélni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts