conquistador Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Sziasztok! Ma meglestem az olajszintemet, 3 napja cseréltem le, és látszik itt a párás idő, mert a kartelgáz szürőmbe megjelent a trutyi. Mióta fent van cc nyár eleje azóta csak olajfilm volt rajta, de most az alján van olyan tejeskávé színű lötty. Igaz az én kisérleti modellem csak alapjáraton dolgozik, de mivel most már megbizonyosodtam róla, hogy teszi a dolgát megvalósítom az egész rendszert komplettre.
Novy Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Sziasztok! Ma meglestem az olajszintemet, 3 napja cseréltem le, és látszik itt a párás idő, mert a kartelgáz szürőmbe megjelent a trutyi. Mióta fent van cc nyár eleje azóta csak olajfilm volt rajta, de most az alján van olyan tejeskávé színű lötty. Igaz az én kisérleti modellem csak alapjáraton dolgozik, de mivel most már megbizonyosodtam róla, hogy teszi a dolgát megvalósítom az egész rendszert komplettre. azt hogy csináltad meg hogy csak alapjáraton működik?
conquistador Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 azt hogy csináltad meg hogy csak alapjáraton működik? Úgy hogy csak vékony benzincsövem volt, meg egy kicsi Festo-s leválasztóm, abba nem tudtam beleheckelni a vastag csövet (16mm a furata) és így csak az alapjárati lett megcsinálva eddig, de most felbuzdultam és azóta már sikerült szereznem nagyobb leválasztót csak idő nem volt.
hening Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 köszi 8v nél is túl kell akkor húzni kicsit,hogy ha körbetekerem visszalazul úgyis?? Nem, a 3. képen levő helyzetet neked kell létrehozni, úgy, hogy visszatekered a vízpumpát (1.4, 1.6/8V esetén, 16V-nél a feszítőt), óvatosan, míg eléri a jelet.
Novy Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Nem, a 3. képen levő helyzetet neked kell létrehozni, úgy, hogy visszatekered a vízpumpát (1.4, 1.6/8V esetén, 16V-nél a feszítőt), óvatosan, míg eléri a jelet. átforgatás után ugyi?
david_c20ne Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Hibakód nincsen? Mert nem 100% hogy az a ludas. Nincs hibakód
FPepe Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Ezt hogy sikerült elérni? Úgy tudom, átugrott a vezérlés pár fogat :D
zotya975 Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Zotya! Ez durva, nekem közel sem volt ilyen csúnya, és csak fele szelep. :D
hening Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Ez durva, nekem közel sem volt ilyen csúnya, és csak fele szelep. :D No igen, de a Tied 8, az Övé meg 16 szelepes. Jah, és a főteng törött, úgy tudom.
Novy Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 akkorleht ezért van mostanság ennyire ritkán? főteng törés nem egy gyakori eset pedig :D
daykiller Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 akkorleht ezért van mostanság ennyire ritkán? főteng törés nem egy gyakori eset pedig :) Igen, plusz muterja megtörte a Dezső hátulját is valamelyik nap. :D
Novy Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Igen, plusz muterja megtörte a Dezső hátulját is valamelyik nap. :D az igen komoly a kár ott is? hát a baj nem kevés akkor :)
aggressor Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 új gyertyák, szelepek kicserélve, gyújtókábel kicseréve, rotor, elosztófedél kicserélve... egy henger nem megy még mindig alapjáraton... gyújtótrafó alatt van valami lapos dolog mi lehet az? x14nz-nél..
Novy Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 új gyertyák, szelepek kicserélve, gyújtókábel kicseréve, rotor, elosztófedél kicserélve... egy henger nem megy még mindig alapjáraton... gyújtótrafó alatt van valami lapos dolog mi lehet az? x14nz-nél.. ha alapjáraton is van szikra minden hengernél, akkor elektromos gond nem lehet. az a lapos vmi, bár én nem tudom mi leht az, de tuti elektromos, így annak a hibáját én kizárnám. a nincs megfelelő kompresszió, akkor se jön létre a robbanás. ezt mértétek?
brezsó Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 új gyertyák, szelepek kicserélve, gyújtókábel kicseréve, rotor, elosztófedél kicserélve... egy henger nem megy még mindig alapjáraton... gyújtótrafó alatt van valami lapos dolog mi lehet az? x14nz-nél.. Az a gyújtásmodul. Én úgy gondolom, hogy az nem okozhat olyan hibát hogy csak három henger megy.
J0hnny Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Ezt hogy sikerült elérni? Főtengelytörés hajnal 4kor M0 keleti szakasz. Rosszul összerakott vezérkerék a főtengely végén,nem volt csavarrögzítővel bekenve,lelazult,verte a főtengely végét,az meg letört.
Recommended Posts