Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Ma meglestem az olajszintemet, 3 napja cseréltem le, és látszik itt a párás idő, mert a kartelgáz szürőmbe megjelent a trutyi. Mióta fent van cc nyár eleje azóta csak olajfilm volt rajta, de most az alján van olyan tejeskávé színű lötty. Igaz az én kisérleti modellem csak alapjáraton dolgozik, de mivel most már megbizonyosodtam róla, hogy teszi a dolgát megvalósítom az egész rendszert komplettre.

Elküldve
Sziasztok!

Ma meglestem az olajszintemet, 3 napja cseréltem le, és látszik itt a párás idő, mert a kartelgáz szürőmbe megjelent a trutyi. Mióta fent van cc nyár eleje azóta csak olajfilm volt rajta, de most az alján van olyan tejeskávé színű lötty. Igaz az én kisérleti modellem csak alapjáraton dolgozik, de mivel most már megbizonyosodtam róla, hogy teszi a dolgát megvalósítom az egész rendszert komplettre.

azt hogy csináltad meg hogy csak alapjáraton működik?

Elküldve
azt hogy csináltad meg hogy csak alapjáraton működik?

Úgy hogy csak vékony benzincsövem volt, meg egy kicsi Festo-s leválasztóm, abba nem tudtam beleheckelni a vastag csövet (16mm a furata) és így csak az alapjárati lett megcsinálva eddig, de most felbuzdultam és azóta már sikerült szereznem nagyobb leválasztót csak idő nem volt.

Elküldve
köszi

8v nél is túl kell akkor húzni kicsit,hogy ha körbetekerem visszalazul úgyis??

Nem, a 3. képen levő helyzetet neked kell létrehozni, úgy, hogy visszatekered a vízpumpát (1.4, 1.6/8V esetén, 16V-nél a feszítőt), óvatosan, míg eléri a jelet.

Elküldve
Nem, a 3. képen levő helyzetet neked kell létrehozni, úgy, hogy visszatekered a vízpumpát (1.4, 1.6/8V esetén, 16V-nél a feszítőt), óvatosan, míg eléri a jelet.

átforgatás után ugyi?

Elküldve
Ez durva, nekem közel sem volt ilyen csúnya, és csak fele szelep. :D

No igen, de a Tied 8, az Övé meg 16 szelepes.

Jah, és a főteng törött, úgy tudom.

Elküldve

új gyertyák, szelepek kicserélve, gyújtókábel kicseréve, rotor, elosztófedél kicserélve... egy henger nem megy még mindig alapjáraton... gyújtótrafó alatt van valami lapos dolog mi lehet az? x14nz-nél..

Elküldve
új gyertyák, szelepek kicserélve, gyújtókábel kicseréve, rotor, elosztófedél kicserélve... egy henger nem megy még mindig alapjáraton... gyújtótrafó alatt van valami lapos dolog mi lehet az? x14nz-nél..

ha alapjáraton is van szikra minden hengernél, akkor elektromos gond nem lehet.

az a lapos vmi, bár én nem tudom mi leht az, de tuti elektromos, így annak a hibáját én kizárnám.

a nincs megfelelő kompresszió, akkor se jön létre a robbanás.

ezt mértétek?

Elküldve
új gyertyák, szelepek kicserélve, gyújtókábel kicseréve, rotor, elosztófedél kicserélve... egy henger nem megy még mindig alapjáraton... gyújtótrafó alatt van valami lapos dolog mi lehet az? x14nz-nél..

Az a gyújtásmodul. Én úgy gondolom, hogy az nem okozhat olyan hibát hogy csak három henger megy.

Elküldve
Ezt hogy sikerült elérni?

Főtengelytörés hajnal 4kor M0 keleti szakasz.

Rosszul összerakott vezérkerék a főtengely végén,nem volt csavarrögzítővel bekenve,lelazult,verte a főtengely végét,az meg letört.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.