dani89rk Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 lenne egy kérdésem olvastam már, hogy meséltétek, hogy 1.4nz re tettetek 1.6 nz fecsit, és jobban ment sokkal na most ha van egy se motorunk, és arra kicsréljük a fecsiket nagyobbra, akkor az is jobban fog menni, de! ahhoz kellene illeszteni a számítógépét is nem? vagy magától hozzááll? meg hírdetésekben olvasni ilyet pl, hogy 240es fecskkendezők... minnél nagyobb a száma, annál erősebb lesz vele a kocsi?? Hm erről nem hallottam még Novy, hol olvashatok erről? Mert nekem pont C14NZ-s motorom van 1.4es. Illetve lehet a benzinszűrő a szaggatás oka nekem is hidegen 2-3-ban csak magas fordulazon előtte dadog és alig gyorsul :D Mibe kerül a szűrő? Motoronként változik vagy egységes a szűrő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Hm erről nem hallottam még Novy, hol olvashatok erről? Mert nekem pont C14NZ-s motorom van 1.4es. Illetve lehet a benzinszűrő a szaggatás oka nekem is hidegen 2-3-ban csak magas fordulazon előtte dadog és alig gyorsul :) Mibe kerül a szűrő? Motoronként változik vagy egységes a szűrő? szia olvagass sokat, mint én, és többször is előjön egy egy téma :D a szűrőt nem árt kicserélni, 60 ezrenként legalább, bár írni kevesebb kmet írnak a szakkönyvek. asszem 2 ezer Ft körül van egy szűrő. láttam már szűrő miatt egyszerűen csak padlógázzal induló autót, mert a szűrő szét volt esve. autósboltban adnak nekedvalót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 szia olvagass sokat, mint én, és többször is előjön egy egy téma :) a szűrőt nem árt kicserélni, 60 ezrenként legalább, bár írni kevesebb kmet írnak a szakkönyvek. asszem 2 ezer Ft körül van egy szűrő. láttam már szűrő miatt egyszerűen csak padlógázzal induló autót, mert a szűrő szét volt esve. autósboltban adnak nekedvalót. Kérlek nézd el nekem! Szűk hónapja van az caravánom, előtte nem ezt akartam venni csak belefutottam és kb 2hete olvasom a fórumot és végtelen + egy kicsi infó van szóval ezt mind elolvasni... Ezért kértem útmutatót hogy merre próbálkozzam ezzel :D A szűrőt akkor biztosan kicserélem mert vakulásig rozsdás és 180e km felett járok... Most egyébként is kis vagyont kell ráköltenem :D ((vezérlés, hengerfejtömítés, gyujtáselosztótömítés, mostmár benzinszűrő noés téli gumik...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 lenne egy kérdésem olvastam már, hogy meséltétek, hogy 1.4nz re tettetek 1.6 nz fecsit, és jobban ment sokkal na most ha van egy se motorunk, és arra kicsréljük a fecsiket nagyobbra, akkor az is jobban fog menni, de! ahhoz kellene illeszteni a számítógépét is nem? vagy magától hozzááll? meg hírdetésekben olvasni ilyet pl, hogy 240es fecskkendezők... minnél nagyobb a száma, annál erősebb lesz vele a kocsi?? Hiába cseréled nagyobbra, azzal rontasz a helyzeten. Az ecu-t mindenképpen az adott injektorhoz kell írni. Az injektoroknál pedig az áteresztési mennyiséget szokták megadni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Hiába cseréled nagyobbra, azzal rontasz a helyzeten. Az ecu-t mindenképpen az adott injektorhoz kell írni. Az injektoroknál pedig az áteresztési mennyiséget szokták megadni. tehát ecu átírásnélkül semmire se megyek? én csak arra emlékeztem, hogy vki mesélte, hogy 1.4 re rárakták az 1.6 fecsijét, és jobban ment sőt nekem is mesélték, hogy ezt ők (néhai kolléga) megcsinálták, és nagyon ment tőle. ne kérdezd, mert ecu átírás nélkül én se igazán értem... mert ugye ez nem karbi, hogy több benzint adok neki, akkor dús keverék miatt megy mint a barom, hanem itt ugye vannak szenzorok, amik összehangolják az előírt keverési arányt stb stb de akkor ez mind mind metál tuning érzés? :D pedig itt nem olyan ember mondta, aki ilyenre vevő szokott lenni!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Ez a "rakjunk potit a motor hőmérséklet szenzorra" típusú kontárkodás, nem pedig az, hogy valódi pacikra váltsunk egy kis pénzeszközt :D Ha valaki SE-be vágyik még pacikra, akkor kérdezze Tápiószecső kartársat, mi ennek a módja :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Ez a "rakjunk potit a motor hőmérséklet szenzorra" típusú kontárkodás, nem pedig az, hogy valódi pacikra váltsunk egy kis pénzeszközt :D Ha valaki SE-be vágyik még pacikra, akkor kérdezze Tápiószecső kartársat, mi ennek a módja :D na őt kérdezhetjük... azt se tudom mikor olvastam őt itt, meg egyébként is :) pedig lenne egy megoldásom szívócsövére, hogy ne az azáramlásilag rossz dobozszerű legyen a légszűrő háza előtt Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Hali! Használtunk tömítőpasztát, ahogy írtátok is. Meg fogom nézni ezt a műanyag dobbetétet (ez dereng mintha lenne) az alsó műanyag burkolatot viszont nem tudom, hogy néz ki, de azt is megnézem. Azt is megköszönném, ha 1 fényképen megmutatnád, hol kell(ene) lennie:) ! Azt úgy is hívják, hogy generátor védő, ha kifordítod a jobb első kereket, és látod a szíjtárcsát akkor nincs, ha nem látod akkor van. Hening cartársnak volt róla képe, de most nem találom. Sziasztok! Lenne egy kérdésem, ha folyamatossan a gyári termosztátot rakok a kocsiba, mitől van az, hogy évente egy termosztátot még is megeszik a kocsi. A gyárival, mikor meg vettem 3 évessen 5 éves koráig elment és semmi gond nem volt vele. Év elején volt vezérléscsere akkor is gyári termosztát került be és most a bc alaplyán megint városon kívül 86-93 c fok körül van a vizem,és állandóan ingadoz a két hőmérséklet között. Mit tegyek bele, hogy stabilan tartson egy bizonyos hőfokot? Ebay-ről rendeljek gyárit németországból? Mert ezek szerint ami nálunk van az nem bizti, hogy első osztályú. Ha ez megnyugtat én is 3 termosztátot ettem meg egy év alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Köszi a válaszokat Srácok, megnyugodtam már. Novvy! Szerintem igaza van a Gabinak, mivel ha egy adott térfogatú levegőhöz több anyagot adsz azzal felborul az ideális arány benya/levegő keverékben és saját magad folytod meg a mocit. Egyébbként ez van nagy fordulaton is, csak ott saját magának szabályozza az ecu, hütés és eegyébb okokra hivatkozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Köszi a válaszokat Srácok, megnyugodtam már. Novvy! Szerintem igaza van a Gabinak, mivel ha egy adott térfogatú levegőhöz több anyagot adsz azzal felborul az ideális arány benya/levegő keverékben és saját magad folytod meg a mocit. Egyébbként ez van nagy fordulaton is, csak ott saját magának szabályozza az ecu, hütés és eegyébb okokra hivatkozva. én is ugyan ezt írtam, hogy az érzékelők állítják majd ahogy az eredeti progi van írva, és ez valószínű nem lesz jó a nagy fecsikhez, csak akkor azt nem tudom, hogy miért mondták már páran, azt hogy jobban ment mikor pl a 14nzreraktak egy 16nz fecsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 én is ugyan ezt írtam, hogy az érzékelők állítják majd ahogy az eredeti progi van írva, és ez valószínű nem lesz jó a nagy fecsikhez, csak akkor azt nem tudom, hogy miért mondták már páran, azt hogy jobban ment mikor pl a 14nzreraktak egy 16nz fecsit. Mielőtt az ember rámondja hagy csak "urban legend" nem emlékszel, hogy pontosan miket is cseréltek ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Mielőtt az ember rámondja hagy csak "urban legend" nem emlékszel, hogy pontosan miket is cseréltek ki? konkrétan arra emlékszem csak, hogy csak az injektort. Johnny mesélte anno asszem, ő biztos jobban tudná. off kollégám meg... ő is csak arról beszélt, direkt kérdeztem, hogy számítógép vagy vmi mást nem? erre nem volt a válasz szóval.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sim76 Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Azt úgy is hívják, hogy generátor védő, ha kifordítod a jobb első kereket, és látod a szíjtárcsát akkor nincs, ha nem látod akkor van. Hening cartársnak volt róla képe, de most nem találom. Ha ez megnyugtat én is 3 termosztátot ettem meg egy év alatt. Nem lehet koszos a hűtőrendszer Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2009 Megoszt Elküldve Október13, 2009 Nem lehet koszos a hűtőrendszer Lehet koszos, ha arra gondolsz, de a trutyi általában allul szokott leülepedni, hűtőben pölö, a termosztát meg ugye eléggé fent van. De ha nem volt mostanában takarítva akkor az sem árt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
david_c20ne Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Sziasztok! A következő lenne a problémám. Az alapjárat ingadozik és néha el is megy teljesen és csak gázadásra indul a motor. Azt az infót kaptam hogy az alapjárati motorral lehet a gond, és azt kell cserélni. Igaz ez? (motor:2.0 8 szelep) Segítségeteket köszönöm. üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Sziasztok! A következő lenne a problémám. Az alapjárat ingadozik és néha el is megy teljesen és csak gázadásra indul a motor. Azt az infót kaptam hogy az alapjárati motorral lehet a gond, és azt kell cserélni. Igaz ez? (motor:2.0 8 szelep) Segítségeteket köszönöm. üdv Több mindentől lehet, de köztük van az alapjárati moci is. Lehet takarítani is elvileg, nem kell egyből cserélni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Sziasztok! A következő lenne a problémám. Az alapjárat ingadozik és néha el is megy teljesen és csak gázadásra indul a motor. Azt az infót kaptam hogy az alapjárati motorral lehet a gond, és azt kell cserélni. Igaz ez? (motor:2.0 8 szelep) Segítségeteket köszönöm. üdv Igaz, de első körben csak ki kéne takarítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
david_c20ne Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 A takarítás már megtörtént,sajnos nem javított a helyzeten.Úgyhogy sajna csere lesz. Köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október15, 2009 Megoszt Elküldve Október15, 2009 A takarítás már megtörtént,sajnos nem javított a helyzeten.Úgyhogy sajna csere lesz. Köszi a segítséget Hibakód nincsen? Mert nem 100% hogy az a ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október15, 2009 Megoszt Elküldve Október15, 2009 Hibakód nincsen? Mert nem 100% hogy az a ludas. Ja, lehet egy kirepedt, lecsúszott vákuumcső, vagy akár lambda is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október15, 2009 Megoszt Elküldve Október15, 2009 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=4e3a5d44d...&aid=150447 a datábanez van mit jelentenek azoka jelek a feszítő görgőnél, hogy előtte utána rajta meg kicsit mellette a mutató? mi az ilyen görgőket mindig úgy állítottuk, hogy a mutató a V alakban volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=4e3a5d44d...&aid=150447 a datábanez van mit jelentenek azoka jelek a feszítő görgőnél, hogy előtte utána rajta meg kicsit mellette a mutató? mi az ilyen görgőket mindig úgy állítottuk, hogy a mutató a V alakban volt. Az 1. a feszítetlen állapot, a 2. a feszítés közbeni (ilyenkor kell 2X körbetekerni a motort), a 3. az az állapot, amikor vissza van lazítva az üzemi feszességre, a 4. pedig azt mutatja meddig lazulhat le a csereintervallum végére. Sztem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 igen, felrakásnál először túl kell húzni kicsit, aztán áttekerni a motort, akkor visszalazul kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 igen, felrakásnál először túl kell húzni kicsit, aztán áttekerni a motort, akkor visszalazul kicsit. Thx a megerősítést. Soha a büdös életben nem csináltam 16V motorban vez. cserét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október16, 2009 Megoszt Elküldve Október16, 2009 köszi 8v nél is túl kell akkor húzni kicsit,hogy ha körbetekerem visszalazul úgyis?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts