brezsó Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Szasztok! Ritkán jövök mostanában mert nem nagyon engedi az időm. Legtöbbször csak beleolvasni van időm egyik-másik topickba. Viszont ma voltam zöldkártyán és gondoltam kikérem a véleményeiteket mivel a előzőt is eléggé kritikusan fogadtátok és megijesztettetek kicsit. Szóval, szerintetek mi a helyzet!? motor hő: 80*C alapjárat: 950 (..én ezt egy kissé magasnak találom <_< ) CO(%): 0,096 HC(ppm): 81 emelt fordulat: 2960 CO(%): 0,048 lambda érték: 1,018 (..ez tulajdonképpen mit is takar? :rolleyes: )
Tiv. Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Én így adok új életet a gyertyáimnak. Mivel nálam 20ezrenként úgy elkoszolódik a gyertya ezért most inkább gyöngyfújtam, beállítottam a hézagot és mintha új lenne :rolleyes: Sajnálom kidobni az amúgy jó gyertyákat. előtte: http://lh5.ggpht.com/_0VmPQ85-jqw/Ss74ReiV...0287_resize.JPG utána: http://lh5.ggpht.com/_0VmPQ85-jqw/Ss74RX95...0290_resize.JPG Nem fog a menet igy belemaródni a hengerfej menetébe? Nagyon érdesnek tűnik. Azért uj alátétet tettél alája?
opel16v Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Ez a gyöngyfújás mit is takar? Az a baj lehet ezzel, hogy bármilyen mechanikai hatásra (pl a jó öreg drótkefe) az elektródák felületéről el lehet távolítani azt a réteget, ami pont azért van ott, hogy az a nyüves szikra könnyebben átugorjon magas hőmérsékleten is :rolleyes:
Losee Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Lehet kapni hűtőtisztító folyadékot a nagy áruházakban. Érdemes. Ok, köszi, akkor nézek hozzá vmit!
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Ez a gyöngyfújás mit is takar? Az a baj lehet ezzel, hogy bármilyen mechanikai hatásra (pl a jó öreg drótkefe) az elektródák felületéről el lehet távolítani azt a réteget, ami pont azért van ott, hogy az a nyüves szikra könnyebben átugorjon magas hőmérsékleten is :rolleyes: Gyöngyfújás ugyanaz mint a homokfúvás csak itt apró üvegszemcsék(gyöngyök) amiket ráfúj. Sokkal kíméletesebb és nem olyan durva a felület mint homokkal. A fotó csalóka mert makróban és így elég nagy nagyításban látszik. Jól működik így bízom benne, hogy az a bizonyos réteg megmaradt. Na meg mi van akkor amikor normál módon fogy az elektróda? akkor is eltűnik ez a réteg? Nem fog a menet igy belemaródni a hengerfej menetébe? Nagyon érdesnek tűnik. Azért uj alátétet tettél alája? Csak a nagyítás miatt néz ki annak. Nem rágódik be, mert már nem először alkalmazom és szépen kijöttek az eddigiek is. Alátétet nem szoktam cserélni de nem is volt vele gond eddig. Amúgy is ha valaki kitekeri, hogy megnézze a gyertyáit nem cserél rajta mindig gyűrűt amiokor visszatekeri. (vagy igen?) Amúgy csak egyszer adok neki így új esélyt. Így kb 2x20ekm-t tud elmenni és utána kap újat.
opel16v Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Igen, használat közben is amortizálódik az a réteg. Ezért is kell cserélni időnként.
zotya975 Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Szasztok! Ritkán jövök mostanában mert nem nagyon engedi az időm. Legtöbbször csak beleolvasni van időm egyik-másik topickba. Viszont ma voltam zöldkártyán és gondoltam kikérem a véleményeiteket mivel a előzőt is eléggé kritikusan fogadtátok és megijesztettetek kicsit. Szóval, szerintetek mi a helyzet!? motor hő: 80*C alapjárat: 950 (..én ezt egy kissé magasnak találom <_< ) CO(%): 0,096 HC(ppm): 81 emelt fordulat: 2960 CO(%): 0,048 lambda érték: 1,018 (..ez tulajdonképpen mit is takar? :rolleyes: ) Nekem is 950-körül van az alapjárat, igaz csak a fordultszámmérőről néztem. Lambda értéke.
epk947 Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Én így adok új életet a gyertyáimnak. Mivel nálam 20ezrenként úgy elkoszolódik a gyertya ezért most inkább gyöngyfújtam, beállítottam a hézagot és mintha új lenne :rolleyes: Sajnálom kidobni az amúgy jó gyertyákat. előtte: http://lh5.ggpht.com/_0VmPQ85-jqw/Ss74ReiV...0287_resize.JPG utána: http://lh5.ggpht.com/_0VmPQ85-jqw/Ss74RX95...0290_resize.JPG A gyöngyszórást hol végezteted? Nekem a Simsonom motorblokkjához volna szükségem egy jó gyöngyszóróra.
brezsó Elküldve Október9, 2009 Elküldve Október9, 2009 Nekem is 950-körül van az alapjárat, igaz csak a fordultszámmérőről néztem. Lambda értéke. Óóóó, teeeee, hát ez nekem igazán kinai! Amit meg értek belőle azt eddig is tudtam. -_- A srác a vizsgán azt mondta, hogy ez a lambda érték nem azt mutatja, hogy milyen állapotban van a szonda, hanem.....(?) Nem fejezte be a gondolatmenetet. Lehet azért mert azt hite, hogy úgysem birom felfogni.. :D :rolleyes: Mindenesetre aggaszt, hogy gázadásra mintha kicsit fulladna a motor amikor már bemelegedett.. Ha arra vezetne az utad, megnéznél nekem is egy bontott gyertyakábel-szettet? <_< Ha te is jónak találod akkor biztos jó és elmennék érte, hm? B)
zotya975 Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 Óóóó, teeeee, hát ez nekem igazán kinai! Amit meg értek belőle azt eddig is tudtam. -_- A srác a vizsgán azt mondta, hogy ez a lambda érték nem azt mutatja, hogy milyen állapotban van a szonda, hanem.....(?) Nem fejezte be a gondolatmenetet. Lehet azért mert azt hite, hogy úgysem birom felfogni.. :D :rolleyes: Mindenesetre aggaszt, hogy gázadásra mintha kicsit fulladna a motor amikor már bemelegedett.. Ha arra vezetne az utad, megnéznél nekem is egy bontott gyertyakábel-szettet? <_< Ha te is jónak találod akkor biztos jó és elmennék érte, hm? B) Nekem is kínai, csak azért linkeltem mert leírták hogy jó lambdaérték az 1.000. Igazából én a bontott gyertyakábelt egyik fórumozótól vettem.
individor Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 hali! az mitől lehet hogy mindig leáll a gép? állló helyzetben kövérebb gázadás után többnyire leáll menet közben is ha üresbe teszem (pl amíg visszaváltok) szintén leáll benzinnel is gázzal is ugyanez van pillangószelepet néztem nem lötyög köszi!
daykiller Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 hali! az mitől lehet hogy mindig leáll a gép? állló helyzetben kövérebb gázadás után többnyire leáll menet közben is ha üresbe teszem (pl amíg visszaváltok) szintén leáll benzinnel is gázzal is ugyanez van pillangószelepet néztem nem lötyög köszi! Check Engine sárga lámpa nem világít olykor járó motornál? Sebességjeladó hibánál is szokta ezt csinálni.
astra f 1.4 Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 hy szeretném megtudni az astra 1.4i 8v motorkód: c14nz nél a szelepszár szimeringet kilehet e cserélni a hengerfej leszedése nélkül? ELŐRE IS KÖSZÖNÖM HOZZÁ SZÓLÁSOKAT!!!!!!!!!! lehet hogy idekellet volna írnom először
individor Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 Check Engine sárga lámpa nem világít olykor járó motornál? Sebességjeladó hibánál is szokta ezt csinálni. világít az mindig kopogás és oxigén szenzor hibával... de már sok hónapja és csak most kezd leállogatni
daykiller Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 világít az mindig kopogás és oxigén szenzor hibával... de már sok hónapja és csak most kezd leállogatni Villogtasd ki megint a kódokat, hátha azóta gyarapodott.
zotya975 Elküldve Október10, 2009 Elküldve Október10, 2009 hy szeretném megtudni az astra 1.4i 8v motorkód: c14nz nél a szelepszár szimeringet kilehet e cserélni a hengerfej leszedése nélkül? ELŐRE IS KÖSZÖNÖM HOZZÁ SZÓLÁSOKAT!!!!!!!!!! lehet hogy idekellet volna írnom először Szerintem nem. Vagy ha mégis akkor akkora szívás, hogy nem érdemes vele foglakozni. Inkább le kell venni a HF-et, kivenni a szelepeket, cserélni a szimeringet, aztán síkolás, új tömítés, és nyomatékkal visszarakni. Szerintem időben, és energiában sem érdemes a helyén cserélgetni.
individor Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 Villogtasd ki megint a kódokat, hátha azóta gyarapodott. esetleg közbejátszik az a tény hogy ki van akadva a km óra maximumnál? vagy a motortérben van még más kütyü?
daykiller Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 esetleg közbejátszik az a tény hogy ki van akadva a km óra maximumnál? vagy a motortérben van még más kütyü? Hogy érted, hogy ki van akadva? :rolleyes:
individor Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 Hogy érted, hogy ki van akadva? :rolleyes: így:
zotya975 Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 így: Na baszki, ezt hogy csináltad, nitró??? :rolleyes: Szedd szét, nézd meg mi a gond, szerintem elszakadt a rugó.
Losee Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 Na baszki, ezt hogy csináltad, nitró??? :rolleyes: Szedd szét, nézd meg mi a gond, szerintem elszakadt a rugó. Így már tuti a seb.jeladó miatt produkálja ezt. Nekem is ez volt mikor elszakadt a spirál.
conquistador Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 így: Én hideg mocival nem tépném így a szályát azért! :rolleyes:
individor Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 akkor szétbontom.... ha lekötöm a spirált és nullára állítom akkor nem áll le majd? menet közben egyszercsak kivágódott és úgymaradt
zotya975 Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 akkor szétbontom.... ha lekötöm a spirált és nullára állítom akkor nem áll le majd? menet közben egyszercsak kivágódott és úgymaradt Akkor tuti elszakadt a rugó, kuka. :rolleyes:
FPepe Elküldve Október11, 2009 Elküldve Október11, 2009 akkor szétbontom.... ha lekötöm a spirált és nullára állítom akkor nem áll le majd? menet közben egyszercsak kivágódott és úgymaradt De igen, mert a kilométerórában van az a jeladó, ami a motorvezérlőnek is ad jelet, úgyhogy az órának mindenképpen jónak kell lennie, ha azt akarod, hogy normálisan működjön az autó.
Recommended Posts